آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

ترس از امنیت سایت

sadegh5758  5 سال پیش  4 سال پیش
+1 0

دوستان یه سایت ساختم اما چون با پول افراد سر وکار داره و در زمینه امنیت سایت اطلاعاتی ندارم، هنوز سایت رو بر روی هاست قرار ندادم. در زمینه امنیت سایت چه راهکارهایی ارائه میدین که با خیال راحت بشه در بحث مالی مشتریان اقدام کرد.چه منابعی برای امنیت سایت بخونم که نگرانی در زمینه امنیت نداشته باشم  یا در کل بگم در بحث امنیت خوب واسه سایت باید چیکار کنم؟؟؟؟؟ متشکرم دوستان

+3 0
استاد در یکی از فصل های آموزشی خود در زمینه امنیت توضیحاتی خوب دادند که همین ها رو استفاده کنی کلی وب سایت خود را امن ساختی . امنیت نسبی است پس هیچ وقت بدنبال امنیت کامل نگرد. (5 سال پیش)
0 0
با سلام و متشکرم از حسن توجه شما. (4 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
DecSect  5 سال پیش
+3 0

سلام وقت بخیر صادق عزیز..اخیرا چون دوباره دوره ی آموزشی lamp سایت رو مرور کردم..تو بخش هفتم در مورد امنیت در سطح کد و پروژه استاد آقاجانی تا جایی که بنظر من  مفید هست توضیح میدن و تغییراتی رو در سطوح مختلف کدها انجام میدن که بنظرم اگه این بخش رو ببینی برات خیلی مفید باشه ! 
https://learn.uncox.com/lamp/بخش-7-راه-کار-های-امنیتی
البته نظر شخصیم این هست که آموزش رو تهیه کن و مطالعه کن خیلی میتونه تو اصولی نوشتن و نکات خاصی که اشاره میشه برای امنیت ، برای پروژه هایی که مینویسی مفید باشه . یا علی :)

+1 0
با سلام و تشکر از همراهیت امین جان. کلیپ ها رو تهیه کردم و قبلا مطالعه کردم اما با استاد که صحبت کردم گفتن واسه امنیت سایت ، کلیپ ها کافی نیست و خیلی باید در زمینه امنیت سایت کار نمایید. (4 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .