آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

Fast Message (یا به اختصار فست میس) اولین سایت من

نوید  5 سال پیش  1 سال پیش
+3 0

با سلام و عرض ادب خدمت همه ی کاربران سایت


سایت Fast Message (یا فست میس) اولین سایت من که مشابه فیسبوک و اینستا است

قابلیت های این سایت اینقدره زیاده که نمیشه گفت :)

  1. چت شخصی
  2. ساخت گروه
  3. ساخت صفحات شخصی (میکرو بلاک)
  4. وبلاگ
  5. گذاشتن داستان یا همان Storie
  6. به اشتراک گذاشتن فیلم ، عکس ،صدا و فایل
  7. ایجاد نظر سنجی
  8. ایجاد مقاله
  9. چند زبانه بودن سایت
  10. ایجاد هشتگ
  11. ایجاد البوم
  12. ایجاد رویداد
  13. بازار
  14. و...

و البته یک قابلیت خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی جالب که داره اونم قابلیت فروش محصول هستش که اینجوریه ابتدا محصول خود را ثبت میکنید بعدش هم توی قسمت فروشگاه سایت نشون داده میشه . و بعد مشتری میتونه محصول رو بخره .

البته دروغ چرا ولی هنوز هم یکمی کاره داره تا کامل بشه ولی

این سایت امکانات خیلی پیشرفته ای داره که در جمله نمیشه توصیفش کرد.

خوشحال میشم ثبت نام کنید . و مشکلات و باگ های احتمالی رو به من گزارش دهید .

البته خوشحال میشم اگر کسی هست تا با من همکاری کنه تا این سایت رو کاملتر کنم

ارتباط با من از طریق همین سایت   http://fastmessag.ir/navid

ایمیل من : info.navidfallah@gmail.com

 لینک سایت fastmessag


با تشکر

+2 0
عالی بود لذت برم . فقط چند تا مورد ریز هست که لازم دونستم بگم 1.نوشته ها فونت ندارن 2.یه ذره سرعت لود سایت پایینه .یه پیشنهادی بهت میکنم که از وب سرور nginx به جای apache استفاده کن و ssl هم به سایت اضافه کن تا http2 هم به سایتت بتونی اضافه کنی و سرعت لودش بالا تر بره . انشالله موفق باشی (5 سال پیش)
+2 0
ممنون از توجه شما دوست عزیز یه نکته ای هست که باید توی متن بالا مینوشتم ولی یادم رفت اونم اینه که من یه چند ماهی میشه پکیج lamp رو خرید و تا حالا فقط تونستم دو قسمتشو نگاه کنم و من این سایت با یه اسکریپت اماده و خیلی گرون که خودم تغییرش دادم ساختم و من اشنایی کاملی با سرور و غیره ندارم برای همین از کاربران سایت درخواست همکاری کردم . (5 سال پیش)
+1 0
ممنون از توجه شما دوست عزیز یه نکته ای هست که باید توی متن بالا مینوشتم ولی یادم رفت اونم اینه که من یه چند ماهی میشه پکیج lamp رو خرید و تا حالا فقط تونستم دو قسمتشو نگاه کنم و من این سایت با یه اسکریپت اماده و خیلی گرون که خودم تغییرش دادم ساختم و من اشنایی کاملی با سرور و غیره ندارم برای همین از کاربران سایت درخواست همکاری کردم . (5 سال پیش)
+1 0
آقای فلاح سلام، بعد از بازدید از سایت شما چند نکته به ذهنم می‌رسه که خدمتتون عرض می‌کنم، امیدوارم مفید باشه. 1- فونت خوب برای سایت انتخاب کنید. 2- گواهینامه SSL برای چنین سایتی ضروری هست. 3-هنگام ورود تاریخ تولد ماه مه، به صورت "ممکن است" تایپ شده. 4- قوانین سایت به روز نیست. 5- بخش about us مشکل محتوایی دارد. 6- وقتی وارد سایت شدم دیدم که خیلی بیشتر از این صحبت ها نیازمند کار هست. اغلب منوها به یک صفحه می‌رسند و رویدادها از قدیمی به جدید sort شده در حالی که باید برعکس باشد، یعنی جدیدترین رویداد در ابتدای صفحه باشد. 7- اگر برای چنین سایتی جدی هستی باید به دنبال بازاریابی و کسب سرمایه و غیره هم باشی. موفق باشی (5 سال پیش)
+1 0
خیلی ممنون اقای حسین من واقعا خوشحالم که شما به سایت من سر زدید و این مشکلاتو گفتید واقعا ممنون . من فعلا به خاطر امتحان هایی که دارم تا چند هفته نمیتونم زیادی روش تمرکز کنم ولی انشالله بعدا کامل میکنم بازم ممنونم (5 سال پیش)
 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
نوید  5 سال پیش
+1 0

سلام دوباره دوستان

میخواستم بدونم بهترین روش برای معرفی سایت و افزایش کاربرانش چیه لطفا نظر بدید . با تشکر

+1 0
آقای فلاح عزیز، سلام، به نظر بنده اول از همه باید صبر جمیل داشته باشید، چون خدماتی که در سایت ارائه می دید، ظاهراً تکراری هست و سالهاست مردم باهاش کار می‌کنند، نمونه ایرانی سایت شما هم که کلوپ بود و سالها در این عرصه فعال بود، بی‌خیال شده و رها کرده این عرصه رو. منتها اگر فکر می‌کنید چیزی برای ارائه دارید که فیس بوک نداره، باید روی همون ها مانور بدید و بولدش کنید، این یعنی برای تبلیغات جدی باید هزینه هم بکنید و برای شروع می تونید از شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی استفاده کنید، اما قبل از اون سایتتون باید به یه حداقل هایی برسه، اونم باشه برای بعد از امتحانا تا روش کار کنید.موفق باشید (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نوید  5 سال پیش
+1 0

خیلی مهمه

 

0 0
ببخشید چرا من تو مرورگر می نویسم هیچی نمیاره و مینویسه server not found . و در ضمن اون F رو سمت اشباهی گذاشتید باید سمت راست حرف M باشه. (4 سال پیش)
0 0
اشتباه گفتم sorry. ایراد اصلی این هست که باید در این تاپیک میگفتید دامنه fastmessag هست و شما گفتید fastmessage و متاسفانه کاربرانی مثل من نا امیدتون کردن. (4 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .