آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

مشکل در اتصال به ftp و مشکل در ارتباط با دیتابیس با اطلاعات جدید(اطلاعات مشابه نسخه ی آنلاین سایت)

127307  6 سال پیش  6 سال پیش
+2 0

با سلام.

بنده برای اتصال به ftp به صورت زیر اقدام کردم:

که متاسفانه ارور می ده و درجا تا تست اف تی پی رو می زنم میگه ارور و host not found. تو پرانتز بگم هاستم را از mihanwebhost خریدم و برام توی ایمیلی که فرستادن یه چیزی به این شکل هم بود(با یه آی پی دیگه): آیپی هاست (جهت استفاده برای اتصال به FTP server و Mail server):
123.45.67.89
که من از این استفاده می کنم وصل میشه، اما فولدرهام نمایش داده نمی شن با زدن روی ... در قسمت Root path. فکر کنم چون دارم به کل هاست وصل میشم و هاست اشتراکی هست پس فولدرهای خودم رو نمی بینم. ولی به هرحال، همونطوری که گفتم، در اتصال با دامین خودم مشکل وجود داره.

مشکل دوم هم اینکه من اسم دیتابیس localم رو تغییر دادم (مثلا aahir_notes) و بعد هم رفتم و user تعریف کردم(مثلا aahir)، پسورد را تغییر دادم، و این اطلاعات را در قسمت config.php هم درست کردم، که این هم در شکل بالا هست، منتهی بعد از login کردن در وب سایتم با یک یوزر، در قسمت http://www.notes.local/login-check.php به مشکل می خوره در ارتباط با دیتابیس. میگه db.php on line 30 ولی اون خط درسته قطعا چون قبل از تغییر اطلاعات config.php به اطلاعات جدید، کاملا درست کار می کرد و مشکلی نداشت. الآن اینطور شده.

این هم تعدادی عکس:

برای این دو مشکل لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم.

 

0 0
شما با یوزر و پسورد با ip به فولدر خودتون متصل میشید ن روت سایت. ب روت یوزر خودتون متصل میشید. (6 سال پیش)
+1 0
متوجه نشدم چی گفتید. (6 سال پیش)
0 0
اگر منظورتون این هست که باید از همون آی پی که ارائه دهنده ی هاستم بهم داده استفاده کنم، مساله ای نیست، استفاده می کنم، ولی هیچی توی روتم نشون نمیده، مث یه فولدر خالی، در حالیکه فولدرهای دیگه ای مثل Domains باید حداقل توش باشن (از تو فایل منجر directadmin هم این موضوع مشخصه)... . (6 سال پیش)
0 0
با نرم افزار filezilla تست کنید ببیند متصل میشه درست هست یا نه به تیک های TLS هم دقت کنید و با اون و بدونش تست کنید ببینید اوکیه یا نه... (6 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد. مشاهده پاسخ صحیح
پاسخ به سوال 
127307  6 سال پیش
+2 0

 پاسخ صحیح

درباره ی مشکل اول، DNSهای قدیمی روی دامنه ای که از قبل داشتم و به هاست قدیمیم متصل کرده بودم روی این هاستی که جدید خریدم هنوز ست بود و با اصلاحش از طریق ایرنیک این مساله برطرف شد. ضمنا درصورتی که شما هم به این مشکل برخوردید که اتصال در IntelliJ Idea برقرار می شد و اما directoryهاتون نمایش داده نمی شد کافیه در همون قسمت روی advanced options کلیک کنید و روی passive mode تیک بزنید که کار کنه. برای من اینطور مشکل برطرف شد.

درباره ی مشکل دوم، در آموزش ها جلوتر رفتم و متوجه شدم اونجایی که استاد در قسمت ساخت یوزر در phpmyadmin برای همه ی hostها اضافه کرده بودن برای localhost رو اضافه نکرده بودن و بعد خودشون این مشکل رو اصلاح کردن.

 راه حل این دو مشکل رو اینجا نوشتم درصورتی که در آینده کسی برخورد کرد کمکش کنه.

ضمنا واقعا متاسفم برای بعضی دوستان در گروه که اخلاق رو رعایت نکردن و به بنده گفتن راه حل مشکلم رو می دونن و باید در انجمن مطرحش کنم تا جوابم رو بدن، اما به محض اینکه سوال رو درج کردم غیبشون زد و جواب پیام هام رو هم ندادن.

موفق باشید.


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .