آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

موقعيت کاری (پروژه های کوچک)

Dadparvar  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام و روز بخیر

لطفا از بین دوستان، عزیزانی که شرایط زیر را دارند در بخش دیدگاه (و نه در بخش پاسخ یا پیام خصوصی) اعلام کنند.

  • داشتن حساب پی پال  (چون همه پرداخت ها به دلار هست)
  • داشتن تسلط روی php و مواردی چون وردپرس و زنفرو (کسانی که پروژه های خوب افزونه زنفرویی داشتند برای من در اولویت هستند. میتونید با فرستادن نمونه کار از طریق پیام خصوصی این موارد رو اعلام کنید)
  • شاغل نبودن (چون بنده فقط هر از چندگاهی پروژه هایی را به دیگران میسپارم و سریع هم نتیجه را نیاز دارم و چون هرروز کار نیست «شاید هم بود. اما تعهدی در این قبال نیست» لذا بعنوان یک شغل نمیشه روش حساب کرد.)
  • حداقل 24 سال سن داشتن (صرفا چون تعامل و درک متقابل ساده تر باشه)

اما موضوع از چه قرار هست؟ بنده به دلایلی با افراد خارجی در ارتباطم و این افراد هم به بنده اعتماد دارند. بهمین خاطر درخواست هایی مطرح می کنند و چون من فعالیت و شغل اصلیم موسسه حقوقیم هست (در حال حاضر) و کدنویسی را صرفا در اوقات فراغت و اصولا برای نیازهای شخصی و بخاطر علاقه زیاد انجام میدم، گاهی پیش میاد که وقت نمیکنم و گاهی هم دانشم فعلا قد نمیده. این درخواست ها به حدی رسید که یک سایت انگلیسی در این زمینه فعال کردم تا افراد در آن سایت درخواست هاشون رو مطرح کنن. بهمین خاطر گاهی نیاز دارم شخصی مسلط و معتبر بخشی از کار یا حتی گاهی کل یک کار رو انجام بده و به نسبت کار هزینه اش را دریافت کنه. و اگر از سرعت و کیفیت کار شخصی شخصا هم راضی بودم طبیعتا کارهای بیشتری را تقدیم کنم (چون تمام کارها را قبل از ارائه به مشتری کامل چک خواهم کرد)

زدن این تاپیک به معنای وجود موقعیت شغلی قطعی نیست. همچنین منطقا تمام کسانی که در این تاپیک الام آمادگی خواهند کرد پروژه دریافت نخواهند کرد. لذا هیچ حسابی روی این تاپیک باز نکنید و صرفا برحسب قاعده «سنگ مفت گنجشگ مفت» اعلام بفرمایید. به امید اینکه بتوانیم همکاری ای را شروع کنیم.

موفق و موید باشید

 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .