آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

SEO

SEO
Payam  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

با عرض سلام ادب خدمت استاد عزیز

من میخواستم این پک رو خریداری کنم و چون میدونم شما کارهای با سطح بالا ارائه میدید میدونم کاملا میتونه نیازهای من رو پوشش بدهد اما میخواستم بدونم که مطلب SEO هم کار میکنیم و یا باید از جای دیگه این آموزش رو تهیه کنم.  به همین دلیل چند سوال برام پیش اومد و خواستم بپرسم از شما استاد.

میخواستم بدونم در این مبحث آموزشی  آیا آموزش SEO کردن داریم؟ و یا اگر نداریم ممکن در یک پک آموزشی دیگر آموزش می دهید؟( منتظر بمونم که خود شما این پک رو ارائه بدین ) ویا اگر در این پک آموزشی , آموزش می دهید کی و در چه تاریخی (به صورت تقریبی) این فصل را روی سایت قرار میدهید؟

  تا این جای که من دیدم این آموزش ها در 13 فصل تهیه شده ( در حال حاضر ) آیا هنوزم هم آموزش های در دست تدوین هست؟اگه هست و اگر امکانش هست میشه بدونم چه مطالبی قرار تدوین بشه و روی سایت قرار بگیرند؟

واقعا از شما متشکر استاد هم بابت آموزش های خود شما و هم دیگر تیم خوب شما دور هم جمع کردن و به خصوص دوره استاد غیاثوند که کاملا حرفه ای و کاربردی آموزش میدهند

0 0
با سلام . بله استاد قرار هست طراحی پیشرفته و سئو را نیز در بخش های 11 , 12 تدوین خواهند شد . و گفته میشه این اموزش ها نیز طبق اخرین اخبار احتمالا از اواخر تابستان شروع به تدوین شوند . (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .