آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

مشکل تنظیم Virtual Host در سیستم عامل مک

Ali Norouzi  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام،

من از سیستم عامل مک برای برنامه نویسی php استفاده می کنم و بعد از آموزش ۰۳-۰۳ نتونستم virtual host رو درست تنظیم کنم. چیز خاصی هم از توی اینترنت پیدا نکردم. این جا کسی هست که بتونه منو برای تنظیم virtual host توی مک کمک کنه؟

ضمنا از MAMP استفاده می کنم.

0 0
سلام ، من در آموزش های iOS از XAMMP استفاده میکنم و مشکلی هم نداره بسیار ساده و روان هست . اما یک مشکلی که من در ضبط آمزوش ها مطرح کردم و مطمئنا شما هم این مشکل رو دارید ویرایش فایل httpd-conf با ابزار Text Edit هست . در این ابزار Double Quotation رو به صورت کج نشون میده و این کارکتر با چیزی که Apache میفهمه متفاوت هست ، برای ویرایش این فایل از IDEA استفاده کنید تا مشکلی پیش نیاد . (7 سال پیش)
0 0
سلام، ممنون که جواب دادین. دو تا سوال: ۱- فکر می کنم که xampp از mariaDB به جای mysql استفاده می کنه! توی ادامه آموزش های php، ممکن نیست که mariaDB مشکل ساز بشه؟ ۲- من مشکل خاصی با MAMP ندارم. بجز اینکه الان نمی تونم باهاش دامین local بسازم و اجرا کنم. بنظرتون لازمه که حتما دامین local درست کنم یا میتونم همینطوری آموزش ها رو دنبال کنم؟ (7 سال پیش)
0 0
MariaDB همون MYSQL هست و نسخه جدید تر اون محسوب میشه و مشکلی پیش نخواهد آمد . فرق اساسی هم بین MAMP و XAMMP نیست ، فکر میکنم مشکل شما هم از همون موضوعی باشه که عرض کردم . به نظرم به جای پاک کردن صورت مسئله به دنبال راه حل بگردید . (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .