آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

فیلم های آموزشی استاد

ghazalcomputer  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

با سلام

آقا فیلم ها را دانلود کردم فقط اینکه در فصل اول (بخش 1 - یک شروع پر سرعت با HTML / CSS) فیلم آماده سازی محیط برنامه نویسی آخر فیلم اصلا راجع به config برنامه wamp توضیح داده نشده و فیلم یدفعه قطع میشه

و همچنین قسمت بخش ها را که نگاه کنید تا 10 شماره گذاری شده بعد به جای 11 و 12 شده بخش 13 - راه اندازی و مدیریت سرور لینوکس آیا بخش های 11 و 12 هم هست یا به اشتباه خورده؟

0 0
سلام ، توضیحات مربوط به تنظیم Wamp در بخش بعدی آموزش قرار دارد . بخش های 11 و 12 نیز هنوز ضبط نشده اند و زمان عرضه آن ها مشخص نیست . (7 سال پیش)
0 0
ممنون از پاسختون (7 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
vahidbb  7 سال پیش
0 0

سلام. میشه بفرمایید راجع به config برنامه wamp  برای ویندوز کجا توضیح داده شده؟ ما که ندیدیم.

0 0
سلام . من فیلم رو دیدم تو بخش 2 یکم توضیح داده . راستش توضیحات خیلی کلی گفته شده و wamp استاد بدون هیچ مشکلی اجرا شده. من وقتی نصبش کردم به هیچ عنوان اجرا نمیشه کلی تو سایت های مختلف چرخیدم تا تونستم تازه RUN کنم بعد از اون هم اصلا نمیشد از IntelliJ IDEA خروجی گرفت و تو Browser نشون داد همش خطای 502 می داد . باز برای اون هم کلی چرخیدم تا پیداش کردم مشکل از کجاست. (7 سال پیش)
+1 0
نصب Wamp توضیح خاصی ندارد و مشکل شما در خروجی هم مربوط به Wamp میشود . با کلیک بر روی تگ ها ، تگ مربوط به wamp را انتخاب کنید تا پاسخ سوالات و مشکلاتی که ممکن است دیگر دوستان مانند شما با آن رو به رو شده باشند را بیابید. (7 سال پیش)
0 0
ممنون از راهنماییتون. ما تازه واردیم خیلی وارد نیستیم. (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .