آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

آشنایی با Intro.js

امین علیپور  8 سال پیش  8 سال پیش
+9 0

آشنایی با Intro.js

زمانی که کاربران جدیدی وب سایت شما را می بینند، یکی از بهترین راه کارها ارائه ی یک راهنمای گام به گام به کاربران جدید است تا بتوانند با خدمات و قابلیت های سایت شما آشنا شوند. برای این منظور، راه کارهای متنوعی وجود دارد که یکی از آن ها، Intro.js است.

حال ممکن است این سوال برای صاحبین سایت های قدیمی پیش بیاید که Intro.js به درد سایت ایشان نمی خورد. در پاسخ به این گروه از وب مسترها بایستی گفت که کتابخانه هایی از این دست برای سایت های قدیمی هم مناسب است چرا که وقتی یک قابلیت جدید به سایت خود می افزایند، به راحتی خواهند توانست این قابلیت جدید به کاربران سایت خود معرفی کنند.

 

Intro.js به منظور فراهم کردن راه کاری برای پروژه های تحت وب و موبایلی در جهت نشان دادن قابلیت های سایت یا اپلیکیشن به شکلی ساده و تاثیر گذار توسعه یافته است.

 

ویژگی های شاخص Intro.js
سریع و کم حجم: این لایبرری چیزی در حدود 10 کیلوبایت حجم داشته و در کنار CSS یی با حجم 2.5 کیلوبایت، جزو یکی از لایبرری های سریع و سبک است.

 

کاربرپسند: این لایبرری از تم های مختلفی برخوردار است که بسته به نوع پروژه ی خود می توانید از آن ها استفاده کنید. تمامی تم ها قابلیت استفاده از کیبورد و ماوس را دارند که همین مسئله Intro.js را بسیار کاربرپسند می کند.

 

سازگاری با مرورگرهای مختلف: این لایبرری با مرورگرهای گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا، سافاری و حتی اینترنت اکسپلورر سازگار است.

+1 0
توسعه دهنده این ابزار یک برنامه نویس PHP کار ایرانی هست . (8 سال پیش)
+1 0
بله درسته توسط آقای افشین مهربانی توسعه داده شده (8 سال پیش)
+1 0
بنده لايسنس اين کتابخانه را مدتي پيش تهيه کردم (فکر کنم حدود 10 دلار بود براي يک پروژه). واقعا خوب کار کردند. خيلي کامل و روان هستش. (8 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .