آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

درخواست از جناب آقاجانی

مهدی  8 سال پیش  8 سال پیش
+6 0

سلام خدمت جناب آقاجانی عزیز;

 

یک درخواست از شما داشتم که ترجیح دادم به صورت عمومی بیان کنم، شاید بدرد سایر دوستان نیز بخوره.

 

شما در آموزش ها از نسخه 14 نرم افزار intellij idea استفاده می کنید و فایل تنظیماتی که در اختیار کاربران دادید خروجی گرفته از همین نسخه هست و وقتی من این تنظیمات رو در نسخه 15 وارد می کنم تغییراتی که باید اعمال بشه نمیشه .

 

اگر برای شما مقدور هست لطفا و خواهشا از نسخه جاری(با توجه به شناخت کوتاه مدت از شما فکر نکنم از نسخه 14 استفاده کنید) یک خروجی بگیرید و در اختیار ما قرار بدید

 

تشکر

+1 0
منم با این درخواست موافقم و امیدوارم استاد آقاجانی به این درخواست ترتیب اثر بدن (8 سال پیش)
+2 0
تغییر محیط توسعه و بروزرسانی خوب است ولی بهتر این هست که بدونیم آیا این تغییر ما بهبودی در روند کار ما دارد یا خیر ، در ابتدای آموزش ها (17 ساعت اول) از Idea نسخه 13 استفاده میشد ، بعد از بروزرسانی ویدئو ها از نسخه 14 مطمئنا اگر تفاوت میان نسخه 14 و 15 تاثیر مثبتی داشته باشد استاد محیط توسعه را بروز خواهند کرد . البته تنظیمات محیط توسعه نباید ارتباطی با نسخه داشته باشد و بدون مشکل باید تغییرات اعمال شود ، اگر روش اعمال تنظیمات را ذکر کنید شاید بتونم راهنمایی در این مورد بکنم . (8 سال پیش)
0 0
متاسفانه تنظیمات Syntax highlight توی نسخه جدید ایمپورت نمیشه. یعنی ایمپورت میشه اما درست کار نمیکنه. (8 سال پیش)
0 0
ممنون جناب کاشی زاده عزیز از توجهتون :) بله فرمایش شما صحیح هست اما نه تماما :) مطمئنا در نسخه 15 تغییراتی وجود داشته که در قالب یک نسخه جدید ارائه داده شده. من سعی کردم بنا بر صبحت ها و رفتار های جناب اقا جانی سعی کنم همواره بروز باشم و نسخه های جدید رو دریافت کنم. نمی دونم آقای آقا جانی این نوشته ها رو خواهند خواند یا خیر. اما از آنجا که می دونم شما ارتباط تنگاتنگی با ایشون دارید لطفا ایشون رو در جریان قرار بدید چرا که تنظیماتی که ارائه دادند به هیچ وجه روی نسخه 15 به درستی تنظیم نمی شوند. تشکر (8 سال پیش)
+2 0
بروز بودن خوب هست ایرادی هم ندارد ولی آیا شما از امکانات جدید محیط توسعه با خبر هستید ؟ لینک در نسخه جدید 2 تغییر مهم رخ داده که برای شما میتواند مفید باشد . 1- پشتیبانی از زبان های RTL و بهبود ابزار دیتابیس بقیه تغییرات نیز به حوزه ما مربوط نمیشود و یا خیلی مورد توجه نیست ، بعید میدونم استاد فرصت کنند و تنظیمات را آماده کنند ، اما از اونجا که من در آموزش های iOS از Idea 15 استفاده میکنم تنظیمات رو روی نسخه Windows نیز سعی میکنم آماده کنم تا استفاده کنید . ولی ممکن است کمی طول بکشد پس منتظر بمانید . (8 سال پیش)
0 0
مگه شما برای ios از xcode استفاده نمیکنید؟ (8 سال پیش)
0 0
پویا جان با من هستید؟ ممنونم جناب کاشی زاده. منتظر هستم (8 سال پیش)
0 0
با آقای کاشی زاده بودم (8 سال پیش)
0 0
اگه میشه یه زمان دقیق در مورد آماده سازی تنظیمات intellij 15 بدید. چون من الان بین نسخه 14 و 15 نمیدونم کدوم رو نصب کنم (8 سال پیش)
0 0
موافقم ، من نسخه 16 کار میکنم تنظیمات رو ریختم ولی درست کار نکرد. (8 سال پیش)
+1 0
دوستان تنظیمات رو از این جا دریافت کنید: لینک (8 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .