آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سرفصل آموزش وب توسعه یافت

uncocoder  8 سال پیش  6 سال پیش
+37 0

دوستان عزیز،

16 ساعت آموزش به سرفصل وب اضافه شد که جزئیات آنرا در کانال تلگرام می توانید مشاهده نمایید.

امیدوارم دوستان لذت ببرند و ما از نظراتشون بی نصیب نذارن.

 

راستی تا یادم نرفته بگم که قیمت آموزشهای وب در 20 فروردین 30% گرانتر خواهد شد یعنی به عدد 215000 تومان خواهد رسید.

شاد باشید - آقاجانی

+2 0
دست شما درد نکنه استاد گل (8 سال پیش)
+3 0
متشکرم که پیشتر در کانال تلگرام اطلاع رسانی فرموده بودید، من پکیج وب رو تهیه کرده بودم با اطلاع رسانی که کردید و هدفی که برای اینده داشتم اندروید رو هم تهیه کردم. متشکرم. (8 سال پیش)
+3 0
ممنون این بخش (13 - راه اندازی و مدیریت سرور لینوکس) بی نظیره . (8 سال پیش)
+3 0
سلام . ممنون از استاد عزیز . استاد بی زحمت یه کلمه new هم جلوی سرفصل ها اضافه کن . (8 سال پیش)
+2 0
دم غیرتت گرم استاد. خیلی مردی. دست مریزاد (8 سال پیش)
+3 0
عالیه . استاد لطفن یه بخش هم برای وب سریس چت real time اموزش بدید (8 سال پیش)
+5 0
با سلام خدمت دوستان و استاد عزیز. جا داره منم به نوبه خودم تشکر و قدردانی کنم از زحمات استاد . درسته خیلی مباحث گفته شده و خیلی خیلی مباحث هم گفته نشده ولی خب دوستان قرار نیست تا اخر عمر استاد وقت بزارن برای ما. تا همین جاش خدا میدونه چه کار هایی نمیشه کرد با این سوادی که استاد بهمون انتقال دادن. که فقط سواد هم نبود . تجربه و کلی چیزای دیگه. خدا شاهده با استفاده از تجربیات استاد پروژه ای تا حالا نبوده بهم بگن و من بگم نمیتونم . پروژه های درخواستی تا اینجاش هم خیلی سطحشون پایین تره از حد ما بوده . به همین خاطر خودم تنهایی چند تا ایده دارم و دارم از صفر مینویسم ببینیم چی میشن. کنار استاد و شما دوستان بودن چنان اعتماد به نفسی به شخص خود من داده که پروژه هایی که الان دارم روشون کار میکنم واقعا در سطح کشوره و باز مطمعنم بیشتر از اینا هم میشه رفت.تنها چیزی که دادیم اندکی پول که اون موقع ها حدود 100 یا 120 تومن بود و چیزی که گرفتیم کلی تجربه و دانش فوق العاده و و البته کلی هم وسواس گرفتم من خودم در هنگام برنامه نویسی :)) که قبلا اینطوری نبود وسواس استاد به منم سرایت کرد و خیلی شدید تر شده :)) . واقعا دستتون درد نکنه استاد. یه دونه باشید. (8 سال پیش)
+1 0
ممنون از شما جناب آقاجانی بابت وقتی که می زارید و آموزشهای خوبتون . اما یه سوال داشتم بخش لینوکس چرا بخش 13 م هست و از 10 به 13 پرش داره ؟ آیا قراره بخش 11 و 12 تدوین بشه که جاشو خالی گذاشتین. ممنون (8 سال پیش)
+3 0
امیر رضا جان، کانال تلگرام سایت رو دنبال کنید. استاد در مورد اینکه چرا بخش های جدید اینجوری شماره گذاری شدند توضیح دادن. (8 سال پیش)
+3 0
سلام استاد واقعا کلمات و جملات نمیتونند کاری که شما می کنید رو توصیف کنند خدا قوت انشا الله همیشه شاد و موفق باشین :) (8 سال پیش)
+3 0
سلام به همگی .حرف آقای fast-typer رو کاملا قبول دارم. از استاد آقاجانی به خاطر ایجاد انگیزه و شور در ما تشکر و آرزوی سلامتی و امنیت می کنم. آشنایی با مجموعه uncox نقطه ی عطفی در برنامه نویسی بنده بود. فقط بگم که از استاد, دوباره نویسی ایشون رو به ارث بردم (!!!) به خصوص وقتی از کدی که نوشتم جواب نمیگیرم و اعصابم خورد میشه ! (8 سال پیش)
+2 0
سلام به استاد آقاجانی. در ابتدا میخواستم به خاطر آموزش‌های فوق‌العادتون تشکر کنم و اگر امکانش هست با توجه به سرفصل های جدید وب، Bookmark آموزش ها رو هم آپدیت کنید باتشکر (8 سال پیش)
+1 0
سلام تشكر فراوان واقعا به وجود چنین فرد لایقی در ایران به خودم میبالم ایران این توان یک ایرانی است. (8 سال پیش)
0 0
سلام استاد خدا ما رو دوست داره که شما را سر راه ما قرار داده دمتون گرم (8 سال پیش)
 برای این سوال 7 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
hamedlim  8 سال پیش
+6 0

ممنون استاد دستت درد نکنه.از نظر من بهترینی.

بدون چون و چرا تمام نکات رو یاد میدی و حرف ندارن.کلا هر چی بگم کم گفتم :!

پاسخ به سوال 
Pouya Asgharnejad Tehran  8 سال پیش
+5 0

استاد بهنام آقاجانی عزیز؛ بسیار تشکر میکنم بابت ویدئو های جدید. من به شخصه همیشه مدیون شما خواهم بود.

جسارتا میخواستم کمی از ویدئو های جدید انتقاد کنم تا انشالله کیفیت در آموزش های بعدی بالا بره:

1) از زمانی که ویندوزتون رو به 10 آپگرید کردید کیفیت صدای فیلم کاهش پیدا کرده.

2) کیفیت ضبط فیلم کم شده.

3) شما وقتی از کلید های ترکیبی استفاده میکنید، خوبه که در فیلم نمایش داده میشه؛ ولی در طولانی مدت باعث حواس پرتی میشه.

بازم ممنون از شما

0 0
استاد اگه میشه سورس فصل وب سرویس رو هم قرار بدید؛ ممنون (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Amin  8 سال پیش
+12 0

به سلامتی اقای بهنام، که روز قیامت تنها زمین ازت شاکیه به خاطر سنگینی مرام.

پاسخ به سوال 
ashiyanehamid  8 سال پیش
+3 0

سلام.پک وب رو خریدم. حالا یکی دو هفته باید برم سراغ دانلود کردنش :)
گفتم قبل از این که گرون بشه بخرمش. توی کل نظرات تا حالا یه نظر هم ندیدم که ناراضی که هیچ، حتی گله داشته باشن از آموزش ها. برام سؤاله واقعا چجوری میشه این همه سلیقه رو در کنار هم راضی نگه داشت!!!؟ ان شالاه منم یه روزی مثل استاد بشم و بتونم علمم رو به بقیه آموزش بدم.

+1 0
چرا دو هفته؟ من با یه سیمکارت 4g ایرانسل و با هزینه 6 هزار تومن توی یک نصف روز کل آموزش‌ها + ابزارها و فایل‌ها رو دانلود کردم! اون 6 هزار تومن برای خرید 3 تا بسته هفتگی 5 گیگابایت 6 تا 12 صبح بود! ;) (8 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون. دوستان ببخشید اسپم میدم ولی اتفاقا دانلود کردن با خط ایرانسل به ذهن خودمم رسید. ولی من تو یه قسمت از سایت دیدم که نوشته بود ربات سایت به شدت با تغییر آی پی و ... برخورد میکنه!! اینترنت خونمون سرعتش داغونه. مشکلی پیش نمیاد برام اگه اونجوری دانلود کنم؟ (8 سال پیش)
+1 0
@ashiyanehamid سلام. نه ربات سایت به استفاده همزمان چند کاربر (چند آی پی) از یک حساب حساسه. (8 سال پیش)
0 0
من اموزش وب را خیلی وقت پیش تهیه کرده بودم منتها شروع نکردم الان یعنی باید کلا این اموزش جدید را شروع کنم ؟ یا اینکه بعضی از قسمت ها فقط تغییر کرده ؟ و اینکه چرا فصل های 11 و 12 نیست؟ (8 سال پیش)
+2 0
@ابراهیم: چیزی تغییر نکرده. فقط بخش های جدید اضافه شدن. در مورد شماره گذاری فصل ها هم استاد توی تلگرام سایت توضیح دادن (8 سال پیش)
+2 0
@ابراهیم: اگه منظورتون اینه که از سایت قبلی خریداری کردید، بله. آموزشها دوباره تالیف شدند و آموزشهای قبلی حذف شدند فصل های 11 و 12 طبق خبر منتشر شده مربوط به سئو و گرافیک پیشرفته هستند که بعدا تالیف خواند شد (8 سال پیش)
0 0
ممنون فکر می کنم در پاییز پارسال تهیه کردم منتها چون اموزش ها را ندیده ام سوالم انی است که الان باید ان اموزش های قدیم را با این جدید ها ببینیم و یا اینکه بخش هایی دوباره از اولی اموزش داده شده اند و نیازی نیست قدیمی ها را ببینیم و یا اینکه بخش هایی اضافه شده و قدیمی ها و جدید هارا بایست با هم دید ممنون. (8 سال پیش)
0 0
آموزشهاب جدید توی اریبهشت پارسال بروز شدند. آموزش های جدید کافی هست. همینا رو نگاه کنید. (8 سال پیش)
0 0
تشکر فراوان... (8 سال پیش)
0 0
الان مگاه بعد از عید نود و پنج مجددا اموزش ها بروز نشده؟ (8 سال پیش)
+1 0
به روز نه. اضافه شدن. بخش های جدید اضافه شده. اما بخش های گذشته دست نخوردن (8 سال پیش)
0 0
من از تلگرام استفاده نمی کنم ممنون میشم بگید کدوم بخش ها اضافه شدند (8 سال پیش)
+1 0
سه قسمت آخر بخش نهم، سورس کد بخش نهم، بخش دهم به طور کامل، بخش سیزدهم به طول کامل. این ها جدیداً اضافه شدن. (8 سال پیش)
+1 0
من اشتباها همه رو از اول دانلود کرده بودم ممنون بابت پاسخ. (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
joker  8 سال پیش
0 0

زنده باشین استاد.با دیدن سر فصل های جدید قلبم گرفت.اصلا فک نمی کردم اینا رو آموزش بدید.خییییییییییلی باحاله .انشاالله که زود تر آموزش های توسعه ی گیم هم بسازید.خودم اولین شاگردتونم:))

پاسخ به سوال 
uncocoder  8 سال پیش
+13 0

دوستان عزیز، ممنون از نظرات شما.

از اینکه پاسخ دیر شد متأسفم، من نیمه دوم نوروز مسافرت بودم.

 

در مورد Bookmark:

چشم آپدیت خواهد شد.

 

در مورد کیفیت صدا ویدوئو های جدید:

در گذشته با یک هدست 120 هزار تومانی، آموزش ها ضبط می شد و در حال حاضر با یک هدست 500 هزار تومانی ( Razer ) ، مطمئناً و طبیعتاً کیفیت صدای هدست Razer بالاتر و مطلوب تر است و از طرفی بم تر ( و دوبلری تر ). همینطور نویز، صدای نفس و سایر Ambient Sound ها در رکورد های جدید به صفر رسیده. اما ممکن است به دلیل بم تر بودن صدا ( که رسمی تر است ) کمی احساس کنید کیفیت صدا از قبل پایینتر است که در این شرایط می توانید با Equalize کردن صدای کامپیوتر خود آنرا به هر فرم دلخواهی تبدیل کنید. به طور مثال تصویر زیر نحوه Equalize کردن هدست Razer برای صدایی زیرتر است.

و صد البته صدا از چند فیلتر صوتی قبل از تدوین گذشته است تا کیفیت نهایی ( که به دست شما می رسد ) مطلوب تر باشد.

 

در مورد کیفیت تصویر ویدئو های جدید:

متأسفانه من بعد از رکورد ویدئو ها متوجه شدم که Camtasia به شدت به ClearType تنظیم شده برای Windows 10 مشکل دارد و نوشته ها در خروجی نهایی تار تر می شوند. اما قبول کنید به اندازه کافی خواناست. در ویدئو های جدید سعی می شود این مشکل برطرف گردد.

 

در مورد کلید های ترکیبی:

متأسفانه تنها دو انتخاب وجود دارد:    1- نمایش کلید های ترکیبی    2- عدم نمایش کلید های ترکیبی

که مطمئناً با توجه به فواید نمایش آن، باید مضرات آنرا نیز بپذیریم.

 

در خصوص سورس وب سرویس:

عملاً کد خاصی نوشته نشده است و قرار دادن سورس تقریباً هیچ فایده ای ندارد.

 

در خصوص دانلود:

من با دوستان در خصوص اینترنت 4G موافقم، خودم در حال حاضر از این اینترنت استفاده می کنم و سرعت بسیار عالی دارد و نیاز من به ADSL به طور کامل مرتفع شده. قیمت آنهم چنانچه از تعرفه های حجم بالا استفاده کنید به صرفه خواهد بود. مثلاً من بالاترین حجم را خریداری می کنم که میشود 172000 تومان برای 100 گیگ، یعنی هر گیگ 1720 تومان که قیمت مطلوبی است.

 

در خصوص سایر سئوالات نیز مثل بخش 11 و 12، فرآیند خرید و بروز شدن، پاسخ کاربران کفایت می کرد.

 

شاد باشید.

پاسخ به سوال 
reza piry ghadim  7 سال پیش
+6 0

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و استاد عزیز.

استاد تا همیجا از آموزه های شما نهایت استفاده رو کردیم هممون و در قبال اندک مبلغی که پرداخت کردیم سود بسیار زیادی رو از شما بردیم

من خودم یکی با آموزش های شما شروع کردم و ادامه دادم و یاد گرفتم که چطوری ادامه بدم تا حالا ، شکر خدا الان هم درآمد دارم هم یک پروژه نسبتا بزرگ رو به متاسفانه به تنهایی مدیریت میکنم . خواستم هم یه تشکری کرده باشم هم یه سوال تکراری رو بپرسم . میخواستم ببینم بعد شش ماه قصد ادامه دادن سرفصل های جدید رو ندارید ؟ دل منو خیلی از بچه ها هم برا صداتون تنگ شده . درسته پروژه های زیادی در دست دارید و کار کارگروه رو هم راه انداختید ولی خب مام خیلی خوشحال میشدیم باز از اموزه های شما نهایت استفاده رو ببریم .

در ضمن پیشنهادی داشتم امیدوارم مورد قبول واقع بشه. اونم اینکه خیلی از برنامه نویس ها فک میکنند تنهایی باید همه چی رو جلو ببرن در حالی که نتیجه این کار جز یه کار طولانی و خسته کننده و پر از ایراد و ناقص نخواهد بود و این عیب برنامه نویس ها نیست عیب همه ما ایرانی هاست که تو کار های گروهی خیلی ضعیفیم . شما تجربه کار های گروهی رو خیلی داشتید تا جایی که بنده اطلاع دارم . عالی میشد تو یکی از ویدیو ها درباره این بحث کنید  و راه های باهم کار کردن رو هم یاد میدادید مثل کار با git و ... و کمی هم درباره بازار کار الان کشورمون صحبت میکرید . خلاصه هر چی باشه استاد مایید و شرکت هم دارید و تو بازار فعالیت دارید . این بحث ها درسته جز مباحث درسی نیست ولی شاید خیلی مهم تر از مباحث درسی باشه - وقتی یه علمی رو داریم و نمیتونیم گروه تشکیل بدیم یا اگه دادیم و یه پروژه ای رو باهم تموم کردیم نمیتونیم پروژمون رو تجاری سازی کنیم و از پروژه کسب درامد کنیم زحمت همه گروه که شاید ماه ها روش زحمت کشیده ضایع بشه و به اون نتیجه مطلوب نرسن . 100% استاد شما اینجا افراد بسیاری رو مشناسید که سواد عالی دارن ولی بیکارن  به خاطر محدودیت های مکانی و شرایط دیگه و بیشتر از همه نداشتن تجربه و سر در نیاوردن از بازار و عدم توانایی برای تشکیل یه گروه و نگهدای و مدیریت گروه !

البته در کل یک پیشنهاد بود نمیدونم دوستان هم چه نظراتی دارن امیدوارم دوستان نظرات خودشون رو هم بنویسن .

باتشکر

+2 0
حرفتو تایید میکنم. مهم ترین مشکل ما همین گروهی کار کردن هست. (7 سال پیش)
+8 0
دوست عزیزم، آموزشهای جدید وب یه تمرکز خیلی خاصی می خواد و با وجود نسخه جدید اندروید که سرفصل چند شاخه ای دارد، در فکر تولید سرفصل چند شاخه ای برای وب ( بر اساس همین آموزشهایی که تدوین شده هستم ) حالا چه بشود و چه نشود، قطعاً آموزشها جدید در همین پکیج برای دوستان در مباحث Seo و Responsive قرار خواهد گرفت. در خصوص مشکل کار گروهی، متأسفانه در ویدئو قابل آموزش نیست چرا که کاملاً امری تجربی است و به روانشناسی انسانها و تعاملات خرد و کلان جامعه با یکدیگر بر می گردد. اما در خصوص مباحث نظیر Git همانطور که در سری جدید آموزشها اندروید ( به صورت رایگان وجود دارد و می توانید دانلود و مطالعه کنید ) در سری آموزشهایی به اسم آموزش عمومی ، این مطالب برای دوستان قرار خواهد گرفت. (7 سال پیش)
+4 0
خیلی ممنون از پاسخ کاملتون . من از ریلیز آموزش git مطلع نبودم چون فقط تو انجمن وب فعالیت دارم . ولی باز اگر مقدور بود و صلاح دونستید از تجربیات خودتون تو یکی از ویدیوها بیشتر صحبت کنید.(تجربیات بازار کار و ...) به قول خودتون خودمون اگه بخوایم تجربه کنیم وقت و هزینه زیادی مطلبه ولی تجربه افراد با تجربه ای مثل شما همیشه میتونه مسیر رو برا ما روشن تر کنه . (7 سال پیش)
0 0
سلام بر استاد گرانقدر و دوستان گرامی. استاد برای بخش 11 و 12 آموزش وب قرار هست چی چیزی آموزش دهید ؟ تشکر (6 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .