آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سوال در مورد  SEO + Template

Pouya Asgharnejad Tehran  8 سال پیش  8 سال پیش
+1 0

با سلام؛

استاد در بخش MVC / Routing / Theming نحوه استفاده از یک Template رو آموزش دادند که ساختار تکراری HTML مثل تگ های Head و Meta رو در فایل های متعدد بطور اتوماتیک لحاظ میکرد که روش بسیار جالب و مفیدی هست.

اما سوال این است که در اصول SEO برای هر صفحه HTML باید Description و Title جداگانه تعریف کرد و این اصلا با سیستم Theming استاد سازگار نیست!

برای رفع این مشکل و حفظ ساختار داینامیک Framework چکار باید کرد؟

در ضمن از استاد خواهش میکنم بحث هایی مثل نقشه سایت و فایل کد ربات موتور جستجوگر وبسایت ها رو هم تدریس کنند. چون بسیاری از دوستان سایتشون آمادس و فقط بدنبال مباحث SEO هستند و صد البته به زبان استاد بهنام آقاجانی!

0 0
یعنی کسی تا حالا به این مشکل بر نخورده؟ (8 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Mr Mehdi  8 سال پیش
+2 0

همه این کارها رو می تونید با استفاده از همون روشهایی که استاد یاد دادند پیاده سازی کنید. خود من توی سیستمی که برنامه نویسی کردم همه قسمتهای سئو رو پیاده کردم + نقشه سایت رو هم خودم برنامه نویسی کردم که خود به خود بعد از آپدیت شدن وبلاگ بروز بشه.

برای مثال همین محتوای Description و Title رو میگم: به راحتی می تونید توی دیتابیس برای هر کدوم یک ستون ایجاد کنید که برای هر صفحه ای توی دیتابیس تعریف بشه و بعد با همون روشهایی که استاد گفتند از دیتابیس دیتا رو دریافت کنید و توی آرایه ای که بقیه اطلاعات رو می فرستید این مورد رو هم اضافه کنید و توی فایل Template ازش استفاده کنید.

این ساده ترین روشی هست که میشه توی سیستمی که آقای آقاجانی ساختند پیاده کرد.

0 0
پس ما به یک دیتابیس جداگانه احتیاج داریم. مثلا اسمش رو EXTRA میزارم و بقیه اطلاعاتی که در دسته بندی خاصی قرار نمیگیرند رو داخلش قرار میدم. ممنون از راهنمایی شما (8 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .