آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

انتخاب دامنه و سئو

SEO
Pouya Asgharnejad Tehran  8 سال پیش  8 سال پیش
0 0

با سلام؛

1) دامنه ir و com در سئو و امکانات چه تفاوتی دارند و کدام توصیه میشود؟

2) من مثلا دامنه aaa.ir را خریداری کردم و سایتم رو بهش متصل کردم. اگر بعدا دامنه bbb.ir و ccc.ir را برای پروژه های دیگری خریداری کنم و بخوام همه اینها رو Collection کنم{مثل uncox} و سئو هر سه سایت به یک دامنه متصل بشه، باید یک دامنه مثل yyy.ir رو بخرم و از sub-domain هاش مثل aaa.yyy.ir و ... استفاده کنم؟

3) آیا میشه سایت رو روی aaa.yyy.ir آپلود کنم و دامنه aaa.ir رو هم بخرم و وقتی aaa.ir زده شد redirect بشه به aaa.yyy.ir؟ آیا سئو هایی که برای aaa.ir ثبت میشه، برای aaa.yyy.ir هم ثبت میشه{و بالعکس}؟ آیا در رتبه سایت تاثیری داره؟

4) بجز روش های بالا، راه حل های بهتری وجود دارد؟

5)استاد برای Redirect کردن uncox.com به learn.unox.com از طریق تنظیمات سرور اقدام کردند یا کد خاصی نوشتند؟ لطفا توضیح بدید.

6)answers.uncox.com/lamp/questions رو در نظر بگیرید. lamp در اینجا اسم کنترلر هست یا اسم sub-domain؟ اگه sub-domain هست، لطفا آموزش بدید.

7)استاد برای تامین asset ها و مدیا ها از sub-domain های دیگه استفاده کردند. ولی ما یاد گرفتیم که در یک workspace خاص همه آیتم ها رو قرار بدیم. لطفا آموزش بدید.

با تشکر و احترام

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Mr Mehdi  8 سال پیش
+1 0

1. عملا هیچ تفاوتی توی سئو بوجود نمیارن. توجه کنید که اگر بخواید برندسازی کنید بهتره همه‎ی دومین‎ها رو برای اسم مورد نظر خریداری کنید اما اگر درحد یک پروژه کوچک هست تفاوت چندانی نداره.

2. سئو برای هر دومین جدا حساب میشه و تا جایی که من میدونم امکان نداره که بتونید چندتا دومین رو برای یکی کردن سئو ادغام کنید.

3. بله این کار به راحتی از طریق .htaccess قابل اجرا هست اما فکر کنم روی سئوی دومین aaa.ir تاثیر منفی می‎گذاره. اما برای ساب دومین مشکلی ایجاد نمیشه.

4. دقیقا متوجه منظورتون نشدم اما همیشه این کار بالا رو اصولا بصورت برعکس انجام میدن :|

5. با یک کد php ساده این کار قابل انجام هست. البته یکسری تنظیمات برای ساب دومین هم باید انجام بدید.

6. به نظر می‎رسه اسم کنترلر هست. Sub Domain اون اسمی هست که قبل از آدرس دومین قرار می گیره که در این مورد همون کلمه answers هست.

7. به نظر می‎رسه استاد برای اینکه فشار روی سرور اصلی رو کم کنند تصاویر و ... رو روی یک سرور دیگه آپلود کردن و آدرس سرور رو به ساب دومین دادن که تاثیر مثبتی هم روی سئو و سرعت سایت داره.


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .