آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سری جدید ویدئو های وب تدوین شد ( شهریور 94 )

uncocoder  8 سال پیش  7 سال پیش
+63 0

سلام دوستان گرامی،

این تاپیک جهت اطلاع رسانی در خصوص تدوین سری جدید آموزش وب ایجاد شده. بخش 8 و بخش 9 به آموزشها وب اضافه شد که البته در ادامه آنهم ممکن است اضافات دیگری در همین ماه داشته باشیم که در همین تاپیک اطلاع رسانی مجدد خواهد شد.

بخش 8 که مشخصاً در خصوص تکنیک های پیشرفته تر طراحی است و ممکن است در آینده تکنیک های بیشتری عرضه شود ( و فعلاً لزومی بر آنها احساس نشده )

بخش 9 یک پروژه کاملاً واقعی و کاربردی به نام پروژه فروشگاه است. ما اینبار یک پروژه کامل از 0 تا 100 را بر اساس فریم ورکی که در بخش های قبلی ایجاد کردیم می سازیم و امکانات فراوانی را به آن اضافه می کنیم. به این ترتیب مانند مثال دو استقامت که در آموزشها مطرح می کنیم، شما در طولانی مدت و در یک پروژه بزرگ شاهد چالش ها و روش حل آنها خواهید بود.

نکته دیگر اینکه چون تولید پروژه فروشگاه ، چند ده ساعت زمان می برد، مطمئناً هنوز هم ناقص است و به مرور تکمیل خواهد شد و به همین بخش اضافه خواهد گردید که باز هم در این تاپیک اطلاع رسانی می شود. لذا چنانچه علاقه مند به دریافت اخبار تدوین این بخش هستید، در این تاپیک مشترک شوید ( با استفاده از دکمه زنگوله یا درج نظر یا پاسخ )

این را در نظر داشته باشید که فیدبک های شما از این بخش از آموزشها، باعث دلگرمی و ادامه مباحث آموزشی خواهد شد. پس از درج نظر خود مضایقه نکنید.

+1 0
استاد گرانقدر تلاش و کوشش حضرتعالی در تعلیم و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با ما و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و دانش حقیقتا قابل ستایش است.از خداوند متعال برایتان سلامتی،موفقیت و همواره یاد دادن را مسئلت دارم. (8 سال پیش)
+1 0
با سلام خدمت استاد، از اینکه در کار خود بسیار متعد هستید متشکرم واقعا آموزش هاتون بسیار زیبا هستند. من تقریبا اوایل اردیبهشت ماه با شما تماس گرفتم که آیا در آموزش هاتون نحوه پیکربندی سرور رو توضیح میدید یا نه شما فرموده بودید که بله احتمالا تا یک ماه آینده ولی از آن موقع آموزشی در این باره ندیدم . استاد در آینده برنامه ایی برای تدوین این آموزش ها دارید؟ (8 سال پیش)
+1 0
سلام دوست عزیز بله استاد قبلا فرموده بودن ک قرار هست در سرفصل های جدید این مهم اضافه بشه جای نگرانی نیست... استاد سطح برنامه نویسی ایران واقعا ضعیف است...امیدوارم بااین اموزش ها روزی شاهد افزایش سطح کیفی و کمی ان باشیم... (8 سال پیش)
+3 0
@ebham33 توی آموزشهای جدید من یک دور همینطوری داشتم جلو می زدم فک می کنم یه چیزایی گفته شده. در مورد آموزشها باید بگم که واقعا خیلی خوب و کامل هستند. من تا قبل از این خیلی از آموزشهای جاهای دیگه رو دیده بودم اما همه از اون روش جزء به کل استفاده می کردند و هزاران دلیل هم میوردند که بهترین روشه. اما روش شما تقریبا در مقابل اون روشه و صد البته کاربردی تر. من با ترکیب آموخته های قبلیم و این آموزش ها تقریبا کلیت طراحی و برنامه نویسی وب رو یاد گرفتم و فقط تکنیک هایی مونده که شما توی آموزش ها میگید. واقعا خسته نباشید. (8 سال پیش)
+5 0
بسیار عالی استاد عزیز، آموزش ها کاملا حرفه ای و مناسب هستند و از این بابت کاملا از شما ممنونم، فقط یک سوال داشتم، از برخی افراد شنیدم که میگن کدهای PHP نباید به صورت Flat باشند و حتما باید از فریم ورک هایی نظیر Laravel استفاده کرد تا امنیت در سطح کد برقرار شود، حالا از شما که در این زمینه یک متخصص هستین این سوال رو دارم که فریم ورکی که برای توسعه فروشگاه داریم استفاده میکنیم احیانا مشکل امنیتی نداره استاد ؟ آیا شما این توصیه رو میکنید که استفاده از Laravel رو کنار بزاریم و از همین فریم ورکی که شما نوشتید برای ساخت وبسایت هامون استفاده کنیم ؟ ممنون میشم این موضوع رو توضیح بدید، سپاسگذارم (8 سال پیش)
+2 0
استاد فکر میکنم قبلا جایی دیدم ک فرمودید بخش های قبل هم بعضا ناقص اند و دراینده کامل میشوند....؟؟؟؟؟ من هنوز به بخش امنیت نرسیدم ،ولی یک نگاهی کردم ...ایا همان مقدار برای امنیت کافیست؟ (8 سال پیش)
+9 0
کد PHP ذاتاً و ماهیتاً هیچ ارتباطی به امنیت نداره، بلکه مدیریت صحیح Database و مدیریت امنیت در Linux باعث حفظ امنیت سایت خواهد شد. Framework هایی نظیر Laravel هم از همین ساختاری که ما آموزش میدیم استفاده می کنند با تفاوت های جزئی در هسته Framework. نگران نباشید و از همین Framework و پروژه فروشگاه ادامه دهید. (8 سال پیش)
+3 0
سلام استاد در یکی از فیلم ها تون اشاره به سابقه کار در #C کردید میخواستم استاد پیشنهاد بدم در صورتیکه امکان داره آموزش های #C را بعد از PHP ادامه دهید- پیشنهادم یک فریم ورک مثل پی اچ پی می باشد با قابلیت ارتباط با دیتابیس آن لاین و بتوان اطلاعات را از ویندوز به یک سرور انتقال دهد . اگر این امر تحقق یابد یک برنامه نویس UNCOX دارای توانمندی در سه زبان تحت ویندوز - وب - موبایل خواهد شد . آرزوی موفقیت برای شما و تمام دوستان این وب سایت (8 سال پیش)
+2 0
خیلی ممنون استاد، همه چیز عالیه واقعا :) خیلی ممنونم بابت اینکه بدون کم و کاستی علمتون رو در اختیار بقیه میزارین :) کاری رو دارین انجام میدین که تعداد انگشت شماری ( حتی از تعداد انگشت هم کمتر ) توی ایران انجام میدن :) (8 سال پیش)
+2 0
خسته نباشید استاد از این بهتر نمی شد خدا رو شکر شما رو داریم که امیدی هستید در آموزش برنامه نویسی خدا خیرتون بده (8 سال پیش)
+1 0
بسیار عالی. استاد خیلی ممنون :) (8 سال پیش)
0 0
سلام خیلی خوشحالم که آموزشهاتون تکمیل تر شدند شاداب باشید و سلامت (8 سال پیش)
+2 0
استاد تنها چیزی که میتونم در رابطه با شما و نحوه ی آموزش و نُطق شما بگم، اینه که تا به امروز نمونه اش را در هیچ جا ندیدم، امیدوارم هرچی از خدا میخواهید بهتون بده ... ! (8 سال پیش)
+1 0
واقعا به این اموزش نیاز داشتم ممنون (8 سال پیش)
+1 0
سلام استاد کار شما قابل تقدیره ، سلامت و سربلند باشی همیشه (8 سال پیش)
+1 0
خسته نباشید، همه چی عالی، مرسی اط اینکه بی منت این همه لطف می کنید (8 سال پیش)
+1 0
استاد میشه ادامه آموزش هارو بزارید که ما دانلود کنیم و شروع کنیم ؟ نمیخوام الان دانلود کنم که به اخرش برسم و بین آموزشم یه وقفه بیفته.میتونم بپرسم ادامه آموزش ها کی در سایت قرار میگیره ؟ (8 سال پیش)
+7 0
تا یک ماه آینده چند ساعت دیگه هم اضافه خواهد شد. (8 سال پیش)
0 0
ان شاءالله !ان شاءالله !ان شاءالله !ان شاءالله !ان شاءالله !ان شاءالله !ان شاءالله !ان شاءالله !ان شاءالله ! (8 سال پیش)
0 0
خدا قوت استاد عزیز , میخواستم بدونم آموزش های مربوط به سرور حدودا تا چه زمان دیگه عرضه میشه (8 سال پیش)
+1 0
به سراحت میشه گفت با قرار دادن این ویدئوی اموزشی پروژه فروشگاه میشه گفت که کل ویدئوهای اموزشی کامل شده. فصل خیلی خیلی مهمیه و پر چالش عالیه. __________باتشکر و ارزوی موفقیت برای تمام ایرانیان عزیز. (8 سال پیش)
+1 0
استاد خیلی وقته ازتون خبری نیست دلمون براتون تنگ شده :( (8 سال پیش)
0 0
من که خوشحالم مدتیه خبری ازشون نیست D: (8 سال پیش)
+2 0
یسری خورده کاری روی سرور سایت در حال انجام هست و قرار تغییراتی پیدا کنه ، احتمالا بعد از این خورده کاری ها هم آموزش اندروید و هم وب با هم تدوین میشن :) (8 سال پیش)
0 0
تدوین میشن منظور اینکه تازه شروع به ضبط و بعد تدوین میشن یا ضبط شدن فقط تدوین میشن؟ (8 سال پیش)
+2 0
آموزش وب چند ساعتش ضبط شده و باید تدوین بشه البته چند ساعت دیگه هم باید ضبط بشه اگر اشتباه نکنم ، آموزش اندروید هم باید ضبط بشه . (8 سال پیش)
0 0
امیدوارم بخش 0 هم در همین مدت ضبط و تدوین بشه و سورس فروشگاه هم در سایت قرار بگیره. (8 سال پیش)
+2 0
بله بخش صفر ضبط میشه و سورس فروشگاه نیز قرار خواهد گرفت . (8 سال پیش)
+1 0
ای کاش زودتر آموزش ها تدوین بشه. امتحانات پایان ترم نزدیکه و وقت کمه. باید نهایت استفاده رو از زمان ببریم. (8 سال پیش)
+1 0
استاد ما از محمد حسین عزیز توی انجمن اندروید خبر خوبی شنیده بودیم که ادامه آموزش های وب ضبط شدن و فقط تدوین آموزشها مونده ... میخواستم بدونم تدوین آموزشها تا کجا پیشرفته و تا کی منتشر میشن انشالله ... (8 سال پیش)
+3 0
من گفتم بخشی از آموزش های وب ضبط شده نه همش :) در حال حاضر ادامه آموزش های فروشگاه ضبط شده و باید تدوین بشه و در کنارش آموزش های جدید هم بهمراهش میاد در حال حاضر استاد با مشکل ضبط هم رو به رو شدن و ساختمان کناری در حال تخریب هست و اگر بخوان آموزش ها رو ادامه بدن باید موضوع رو عوض کنن و آموزشی در رابطه با تخریب ساختمان ارائه بدند :) (8 سال پیش)
0 0
یعنی تا ساختمان بغلی شما کامل تخریب نشه، ما آموزش جدید نداریم؟! (8 سال پیش)
+1 0
پویا جان خون سرد باش :D درکتون میکنم کامل منم با این مشکل ضبط صدا گاهی برخورد میکنم و میدونم سر و صدا های خیابون ضبط رو چیکار میکنن .... محمد حسین جان حداقل سورس فروشگاه رو بزارید ما نشینیم اینقدر بنویسیم از اول همش یادمون رفت آخه ... انتظارش انتظارم پیر کرد ( آموزش ها و بخش صفرم وب رو میگما ) (8 سال پیش)
0 0
در ویدیو های جدید مباحث راه اندازی-پیکربندی سرور و سئو نیز ضبط شده است؟ (8 سال پیش)
0 0
ما که طلب کار نیستیم؛ فقط خواهش میکنیم؛ در ضمن آموزش اپتیمایز فروشگاه تا نصفه پیش رفته که باعث میشه تا تدوین کامل ویدئو آن قسمت، سورس قابل استفاده نباشه. (8 سال پیش)
+4 0
سورس فروشگاه هم بهمراه آمزوش های جدید قرا خواهد گرفت ، در مورد مشکل صدا هم استاد در حال جا به جایی هست تا این مشکل حل بشه ، آموزش های مربوط به سرور فکر نمیکنم توی این سری اضافه بشه احتمالا برای نوبت بعد هست ولی در مورد سئو اطلاع دقیق ندارم ، تا جایی که اطلاع دارم آموزش های جدید وب شامل تکمیل آموزش فروشگاه و یکسری بخش های جدید مربوط به فروشگاه جهت تکمیل و PHP هست شاید سئو هم در کنار این ها قرار بگیره . (8 سال پیش)
0 0
محمد حسین عزیز، بیزحمت هروقت که 2-3 روز مونده بود به انتشار ویدئو ها و سورس، به ما خبر بده. انشالله همیشه خوش خبر باشی! (8 سال پیش)
+1 0
طی تماس که اردیبهشت ماه با استاد داشتیم گفته بودند نهایتا تا تابستان آموزش های سرور تدوین خواهد شد ولی همچنان منتظریم ان شالله ویدیوهای جدید سریعتر قرار بگیره ما همچنان منتظر آموزش های سرور و سئو هستیم. (8 سال پیش)
+5 0
عملا طبق چیزی که داخل سایت مطرح شده حداقل ساعات آموزش ها 30 ساعت هست ، ولی از اونجایی که استاد دوست داره کاری که انجام میده درست و کامل باشه پس معمولا مثل آموزش های اندروید ، آموزش های وب هم به 65 ساعت خواهد رسید . در فرایند ضبط ، تدوین و انتشار گاهی اوقات مسائلی اتفاق میوفته که باعث تاخیر میشه و این کاملا طبیعی هست . از طرفی ضبط آموزش برای استاد کار سختی نیست ولی از اونجایی که ایشون شدیدا بر این کته تمرکز دارن که کیفیت آموزش ها از همه چیز مهم تره پس هیچ وقت از روی عجله کاری انجام نمیدن ، این رو هم بد نیست بدونید شرکت فوژان رسانه که سایت Uncox یکی از محصولاتش در حال حاضر هست هیچ پروژه ای رو از بیرون قبول نمیکنه و کاملا تمرکز شرکت بر انجام پروژه های مرتبط با Uncox هست ، ولی خیلی از تغییرات رو شما ممکن هست نبنید که در پشت صحنه اتفاق میوفته ولی برخی از تغییرات مثل سایت جدید و فریمورک از پروژه هایی بوده که شما دوستان هم در جریانش هستید . در طول هفته بارها سایت آپدیت میشه ولی بیشترین کاری که انجام میشه روی امکانات سایت هست که نیاز به یک فونداسیون داره ، بعد از اینکه این بیس و فونداسیون تکمیل بشه شما هم شاهد تغییر زیادی در سایت و امکانات اون خواهید شد که همه این امکانات برای بهبود روند آموزش دانش پذیران سایت هست . (8 سال پیش)
+1 0
استاد ۲ ماه گذشت تورو خدا بیاین یه چیزی بنویسین . هر روز چندین بار به امید دیدن ادامه آموزش به سایت سر میزنیم . کاش بگین کی آموزش ها رو آپلود می کنین (8 سال پیش)
+2 0
متنی که بالا نوشتم مال 1 هفته پیش هست :) ، استاد خیلی فرصت نمیکنن به کار های شخصیشون هم برسن و تمرکز روی آماده سازی سرویس ها دارند . در حال حاضر طبق آخرین اخبار در رابطه با آموزش حاکی از آن است که آماده سازی بستر ضبط آموزش شروع شده ، که آموزش های وب و بعد اندروید ضبط خواهند شد . (8 سال پیش)
+3 0
سلام.لطفا یه تاریخی برای ارائه آموزش های جدید بگین.مردیم از انتظار از بس بزودی شنیدیم :( 2 ماه از وقتی که قرار بود چند ساعت دیگه اضافه بشه گذشته ولی هنوز ما منتظریم.با خبرای خوب خوشحالمون کنین لطفا :) (8 سال پیش)
+1 0
چرا جواب سوال آقای خسروی رو نمی دید ! راست می گه دو ماه میگید آماده اند و فقط باید تدوین بشند. (8 سال پیش)
+6 0
دوست گرامی بهتره در مورد لحن گفتاریتون بیشتر دقت کنید ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ساعات آموزش ها میتونید این لینک رو مطالعه کنید . (8 سال پیش)
+4 0
دوستانی که اینقدر بی قراری میکنید: یه کم حرفه ای برخورد کنیم بد نیست. فراموش نکنیم که وظیفه استاد، آموزش قدم قدم طراحی وب تا روز قیامت نیستا. استاد آقاجانی فراتر از آموزش الفبای پایه برای طراحی وب به ما آموزش دادن. خیلی فراتر از هندل کردن موتور کدنویسی ما، مارو راه انداختن. بنده خدا جلو چشم خودمون منابع و سایت های حرفه ای که میشه ازش اطلاعات گرفت و تا حالا روحمم خبر نداشت ازشون رو باز میکنن و به همراه نحوه جستجو معرفی میکنن. من با این نظر که سایت باید پویا و رو به رشد باشه موافقم. اما پافشاری نه در این حد دیگه. از هر چار پنج تا سوال تخصصی یکیش در مورد آموزش های آینده هست. جواب تمام سوالات توی انجمن یا دیگر منابع وجود داره. به جرأت میگم دو برابر آموزش های استاد توی انجمن پرسش و پاسخ مطلب وجود داره. من که خیلی وقته سراغ منابع خارجی نرفتم. بیاین یه کم حرفه ای برخورد کنیم. یه کم فضا بدیم به اساتید تا با آرامش و تمرکز آموزش ها رو تهیه کنن. بابا کفرشون رو دراوردیم دیگه (خودم رو میگم. به کسی برنخوره). ببخشید طولانی شد. هی اومدم هیچی نگم نشد. ببخشید اگه خدای ناکرده به کسی برخورده (8 سال پیش)
+9 0
یه نکته رو بیش از دهها بار گفتم، بازم میگم و انتظار دارم دیگه اینگونه ادبیات ادامه پیدا نکنه. آن چیزی که در آموزشها ارائه شده کفایت می کند و حتی بیشتر از وعده های ماست و اگر آموزش جدیدی اضافه بشه، صرفاً جهت افزایش رضایتمندی است و مطمئناً هم انتظار نداریم کسی توقعی داشته باشه. در خصوص زمانش هم باز همانطور که بارها بیان شده، زمان مشخصی نداره و هر وقت که شرایط مناسب باشه، عرضه خواهد شد. نکته بعدی اینکه اگر تا اینجا یاد نگرفتید که چطور یک وب سایت قوی بسازید، پس بهتر هست که آموزشها رو ادامه ندید چون توانایی کافی برای یادگیری ندارید. (8 سال پیش)
0 0
(8 سال پیش)
0 0
ممنون از پاسختون (8 سال پیش)
0 0
استاد بابت تمام اموزش ها ممنون اما استاد مدیریت سرور لینوکس مهمتر از ادامه اموزش هاست ، حضرتعالی که میخواین وقت بزارید پس اگه لینوکس در دستور کار باشه بهتره هر چند یک وبسایت مهمترین قسمت فروشگاه ان و صدالبته امنیت است برا این گفتم امیدوارم این مطلب ادامه ادبیات نباشه ،استاد میدونم در مضیقه ی وقت هستید ولی مباحث مهم seo , linux هست فک کنم دیگه 65ساعت هم در بشه (8 سال پیش)
0 0
پر بشه (8 سال پیش)
+2 0
دوستانی که در مورد آمزوش ها و سایت سوال دارند این تاپیک لینک رو مطالعه کنند بخش آخرش پاسخ دادم . (8 سال پیش)
+5 0
یک خسته نباشید جانانه بهتون میگم و خیلی ممنون از آموزش ها فوق العادتون استاد. من از شما یک خواهش دارم. درسته که شما استفاده از فریم ورک های آماده رو پیشنهاد نمیکنید، اما بنظر من بهتره یکی از فریم ورک های خوب PHP مثل Laravel رو در سرفصل های آینده اضافه کنید. با تشکر فراوان (7 سال پیش)
0 0
من هم با نظر Mr Code موافقم ... اين روزها همش صحبت از اين فريموركه ... آموزش درست و حسابي هم تن اينترنت نيست ... كتابهاي مربوطه رو هم خوندم ... چنگي به دل نمي زنه (7 سال پیش)
0 0
سایت لینک آموزش های خوبی در این زمینه داره و من هم ازش استفاده کردم. (7 سال پیش)
 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
uncolove  8 سال پیش
+11 0

استاد عزیز خیلی ممنون،همه چی اینجا فوق العادست.اگه صلاح دونستین در مورد seo  هم آموزش تدوین کنین.

+2 0
فکر میکنم قرار بود ک استاد در سرفصل های جدید به این مهم هم توجهی داشته باشند ... (8 سال پیش)
+1 0
خسته نباشید استاد از این بهتر نمی شد خدا رو شکر شما رو داریم که امیدی هستید در آموزش برنامه نویسی خدا خیرتون بده (8 سال پیش)
+1 0
استاد حتما این موضوع رو هم در آینده میگن (8 سال پیش)
+3 0
سلام علیکم با عرض ادب و احترام به استاد بزرگوارم جناب مهندس(متخصص) بهنام آقاجانی . ضمن قبولی طاعات و عبادات و همچنین قدم گذاشتن در تعلیم و تربیت فرزندان این خاک و میهن سرافرازمان ایران تشکر و قدر دانی به عمل می آورم امیدوارم که روز به روز شاهد پیشرفت هایی بیش از پیش باشیم و ان شا الله در سایه ی رحمت الهی و مورد قبول درگاه حق قرار بگیرید و آرزوی سلامتی برای جنابعالی و خانواده محترمتان از خداوند منان مسئلت دارم . سپاس گذارم و از همین جا دست شما را میبوسم. یا حق (8 سال پیش)
0 0
لطفا در مورد استفاده از وب سرویس و اتصال با نرم افزار اندروید هم یک جلسه آموزشی بذارید . ممنون (8 سال پیش)
+1 0
منم با نظر دوستمون mreza.fs موافقم ، این لطف رو کنید دعاتون میکنیم (8 سال پیش)
0 0
این قسمت اتصال وب به اندروید تو اموزش های اندروید هست (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hadighorbani  7 سال پیش
0 0

استاد همین که شما به فکر ما و پیشرفت ما هستید خودش یه دنیا برای ما ( حداقل من یکی ) ارزش بینهایت زیادی داره

واقعا ممنونم از اینهمه لطف شما :-)

0 0
شما فکر نمی کنید پست گذاشتن توی تاپیکی که یک سال پیش قرار داد شده باشه یکم جالب نباشه ؟!!! البته تشکر از اساتید خیلی خوبه . ولی تاپیک مال یک سال پیشه ! شهریور 94 :| منظوری ندارم ولی گفتم شاید حواست نبوده D: . (7 سال پیش)
0 0
:) هواسم نبود :| اما الله وکیلی بد جور ذوق کرده بودم:D (7 سال پیش)
0 0
حدس زدم حواست نبوده. آخه خودمم منتظر آموزش های جدید بودم. (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .