آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

با سایت های فریلنسر خارجی کار کردید؟

Hadi  4 سال پیش  3 سال پیش
+1 0

توی شرایط فعلی که هم فیلتریم هم تحریم

1- ارزش ریسک داره کار توی سایت های فریلنسر خارجی؟ (از این نظر که هم برای دور زدن تحریم باید هزینه کرد و هم امکان بلوکه شدن درآمد وجود داره)

2- در حال حاضر توی چه سایت فریلنسری خارجی کار میکنید؟

3- چون بخاطر تحریم اجازه ثبت نام هم توی بعضی از این سایت ها نداریم و همونطور که میدونید سایت هایی هستن توی ایران که ثبت نام رو انجام میدن، میخوام بدونم ازشون استفاده کردید؟ کدومشون قابل اعتماده؟

 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
وحید گروسی  4 سال پیش
0 0

سلام
1 - یه مقدار ریسکی هست اما بستگی به خودتون داره اگه آشنا دارین میشه یه کارایی کرد
2 - هیچکدوم
 3 -  هیچکدوم به اندازه اینکه آشنایی اونور داشته باشین بهتر نیست گوگل پلی که اولین پرداختی رو به آدرستون ارسال میکنه و یه نامه میفرسته که شما باید امضا کنین

پاسخ به سوال 
Dadparvar  3 سال پیش
+1 0

بصورت خلاصه تجربه ای که میتونم در اختیارتون بزارم این هست:

اگر توی کار گرافیک و ... هستید و در سایت هایی مثل فایور و ... میخواهید فعالیت کنید، تا حدودی خوب میتونید پول در بیارید. اما اگر در کار کدنویسی هستید و میخواهید از سایت هایی مثل فریلنسر و ... پول در بیارید، کار یکم سخت خواهد بود. دلیل عمده این موضوع هم این هست که هندی ها بازار کار رو بشدت خراب کردند. به اینصورت که یک سری بات مینویسن و به محض اینکه یک شخصی یک پروژه تعریف میکنه، اون بات سریع یک بید میزنه و قیمتی بشدت پایین و زمان کار بسیار کوتاه پیشنهاد میده. و اینها معمولا گروهی هستند. یعنی یهو در عرض ۵ دقیقه، ۳۰ تا بید زده میشه که ممکنه حتی ۱۵ تاش از یک گروه باشه فقط! نهایتا کار رو میگیرن (بماند که آیا مشتری تهش راضی میشه یا نه. اکثر مشتری هایی که من داشتم اتفاقا چون من هندی نبودم و از آمریکا کار میکردم بهم اعتماد کرده بودن!)

ناگفته نماند، اگر در همون فریلنسر با همون ویژگی های بدی که گفتم، اگر اشتراک بخرید و در پروژه هایی که بید میزنید دقت کنید و متن خوب بنویسید و حرفه ای بید بزنید، قطعا خیلی کار میگیرید. و اگر خوب کار کنید، خوب ریویو میگیرید (که به شدت اهمیت داره) و همین کلی مشتری میاره براتون

پیشنهادی که دارم این هست که در کنار حضور در سایت هایی مثل فریلنسر، خودتون هم یک سایت حرفه ای انگلیسی بزنید و بعد در سایت هایی که دانشش رو دارید برید و خودتون رو نشون بدید. (مثلا اگر میتونید برای وردپرس پلاگین بزنید، یک سایت حرفه ای داشته باشید، بعدش برید در فروم ها یا گروه های فیسبوکی و ... که اجازه صحبت در مورد سرویس هاتون دارید، حضور فعال داشته باشید. یک سری پلاگین و ... رایگان هم بزنید که مردم با کیفیت کارتون آشنا شن) این روش به شدت در امد زا هست. من شاید ۹۰ درصد یا حتی بیشتر درآمدم از این طریق بوده و هست در برنامه نویسی.


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .