آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

حضور کمرنگ استاد در انجمن و بحث بروزرسانی جدید برای IOS

ChookD1  5 سال پیش  5 سال پیش
+5 0

با سلام .
مدتی است که انجمن بسیار کمرنگ شده و بچها نیز کمتر سوال میپرسند و انجمن درواقع رونق خودش رو از دست داده ، هچند که این سعی و تلاش و حمایت ما رو میطلبه ، اما در این میان حضر استادی رو کمرنگ میبینیم. 

واقعا دوست داشتیم استاد میومدید به انجمن و پاسخ برخی سوالات رو میدادید و میگفتید در حال چه کاری یا در حال کار روی چه پروژه هایی هستید ما کمی دلگرم میشدیم .
از طرفی هنوز آپدیت جدید از این سری ارائه نشده و ما همچنان انتظار آن را میکشیم ، زیرا برخی مدعی هستند که آموزشهای شما با وجود کیفیت بسیار بالایی و سرفصلهای کامل و شاملی که دارد اما ، با روی کار آمدن سوئیفت جدید ناکارآمد است و دیگر ارزش خرید ندارد.

در ادامه برای ما توضیح دهید که :

1-علت اصلی ارائه نشدن این آموزشها در این سری چیست ؟
2- آیا آموزش جدیدی هم تدوین میکنید یا قرار است آموزشهای قبلی را در محیط جدید تدوین کنید؟
3- [مهمترین سوال] آیا با آمدن ورژن جدیدی از سوئیف ، آموزشهای شما ناکارآمد شمرده میشوند ؟

منتظر پاسخ شما خواهیم بود.
ممنون از توجه شما.

 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد. مشاهده پاسخ صحیح
پاسخ به سوال 
کاشی زاده  5 سال پیش
+5 0

 پاسخ صحیح

سلام دوستان گرامی،

در ابتدا لازم هست نکاتی را در خصوص آموزش iOS بگم.
همانطور که می دانید در حال حاضر 61 ساعت آموزش درون پکیج iOS قرار دارد شامل 54 ساعت آموزش قبلی و 7 ساعت ویدئو آموزشی جدید، این بدان معنی است که تعهد شخص من در خصوص حداقل زمان آموزش که 40 ساعت بوده به پایان رسیده، اما با این وجود خود من به شخصه علاقمند به بروزرسانی آموزش ها هستم. طبیعتا بروزرسانی آموزش ها برای من جز صرف زمان و هزینه سودی نخواهد داشت و تنها این کار را به خاطر دوستان انجام می دهم. چنانچه سرفصل های فعلی را نیز مطالعه کنید متوجه خواهید شد که تقریبا اکثر مباحث مهم ارائه شده و کمتر موضوعی وجود دارد که به آن پرداخته نشده باشد.

از طرفی من نیز مانند سایر دوستان درگیری های شخصی و مشغله های فکری خود را دارم و برای برنامه ریزی آموزش ها می بایست وقتی را از میان اوقات فراغت خود و خانواده خالی کنم و به این موضوع اختصاص بدهم. فراهم کردن شرایط برای آموزش کار دشواری است ولی با توجه به همه موارد ذکر شده تلاش خود را در خصوص ارائه محتوای آموزشی با کیفیت دارم.

اما علل تاخیر در ارائه بروزرسانی چیست ؟

  • نیازمندی به صرف زمان تقریبا زیاد میانگین روزانه 8 ساعت به مدت حداقل 1 ماه
  • وجود مشکلات جدید مرتبط با تحریم های جدید Apple
  • در نتیجه رخداد بالا عدم استقبال دوستان از آموزش های جدید و عدم حمایت از آموزش های جدید
  • وجود سارقان محتوی و نشر غیر مجاز آموزش ها که باعث خسارت بسیار زیادی به uncox شده است.
  • عدم آمادگی قفل نرم افزاری آموزش ها برای نسخه Mac که حتما برای آموزش های جدید استفاده خواهد شد تا جلوی سرقت آموزش ها گرفته شود.
  • انتظار برای ارائه نسخه Stable ابزار های جدید به جهت آماده سازی و استفاده در آموزش ها

اما پاسخ به موضوعی که مطرح کردید در خصوص عدم حضور بنده در انجمن، فکر می کنم تصویر زیر برای پاسخگویی به این مسئله کافی باشد :

همانطور که مشخص است آخرین فعالیت بنده مربوط به 2 هفته گذشته است، البته عدم پاسخگویی به سوالات دوستان ارتباطی با عدم حضور بنده ندارد. معمولا من هر روز به سایت سر میزنم و گشتی در انجمن ها میزنم و بعد از گذشت مدتی زمانیکه تعداد سوالات بی پاسخ زیاد باشد به یکباره شروع به پاسخگویی سوالات مفید می کنم، علت آن هم انتظار برای مشارکت سایر کاربران انجمن است .البته سرویس پاسخ یک ابزار در اختیار کاربران است و هیچ کس وظیفه ای در قبال پاسخگویی به سوالات ندارد و اگر دوستان سوالی را پاسخ میدهند، لطفی است که نسبت به دیگر دوستان دارند.

گله ای که به این دوستان دارم این است که چرا به صورت یکطرفه  قضاوت می کنند، تاپیکی با عنوان بروزرسانی آموزش ها بهمن سال 96 زده شد تا ماه اول تعداد نظرات و لایک های روی این تاپیک کمتر از 10 تا بوده و این نشان دهنده آن است که با اینکه آموزش های جدید عرضه شده اما دوستان علاقه ای نسبت به آن نشان ندادند. بعد از گذشت 7 ماه امروز 262 کاربر ثبت نام کرده در سایت این تاپیک را دیده اند اما تعداد فیدبک ها به یک چهارم این تعداد هم نمی رسد.

اما سرنوشت بروز رسانی آموزش iOS چه خواهد شد ؟

بروزرسانی آموزش iOS به این شکل خواهد بود که مطالبی که قبلا گفته نشده و جدید است ضبط و پس از تدوین ارائه خواهد شد. این محتوا احتمالا در حدود 5 الی 10 ساعت آموزش خواهد بود. این بروزرسانی برای خریداران آموزش ها رایگان خواهد بود. در خصوص بازسازی آموزش های قبلی فعلا برنامه ای نخواهم داشت و تنها بخش های جدید تدوین می شود.

این بروزرسانی احتمالا از اواسط شهریور ماه 97 شروع به ضبط خواهد شد، اما در خصوص زمان ارائه آن قولی داده نمی شود. هر بخشی که آماده شود عرضه خواهد شد و به صورت بخش بخش بروزرسانی ها ارائه می شود.

آیا نسخه های جدید Swift باعث ناکارامدی آموزش ها شده ؟

پاسخ این سوال را بارها در انجمن، ویدئو های آموزش و وبینار ها شنیده ایم. پاسخ کوتاه به این سوال خیر است.
چنانچه دوستان به دنبال پاسخ جامع تری هستند می توانند به ارجاعات زیر مراجعه کنند.

  1. مطالعه آموزش مهاجرت از نسخه قدیمی به جدید Swift
  2. مطالعه وبینار های انتخاب فیلد برنامه نویسی و یاد بگیریم چگونه یاد بگیریم
  3. جستجو در انجمن و مشاهده پاسخ سوالاتی با این عنوان که قبلا داده شده

این مطلب را می توانید به عنوان مرجع در خصوص بروزرسانی آموزش ها در نظر بگیرید و چنانچه سایر دوستان سوالی داشتند به این مطلب ارجاع دهید.

+3 0
با درود خدمت شما آقای کاشی زاده . بنده متن شما رو مطالعه کردم و برام جالب نبود متاسفانه . بنده پیشنهاد می دم شما به هیچ عنوان به روز رسانی آموزش رو مجانی نکنید چون واقعیت امر بنده و خیلی از دوستان نمی خواند جساراتا شما وقتی که باید برای خود و خانواده خود بزارید را برای به روز رسانی رایگان صرف کنید . اینجوری هم منتی بر گردن کاربر نیست و هم هرکسی که می خواهد آموزش را بگیرد و کاربر جدید هست برای یک نسخه استیبل هزینه می کند . هرچقدر که گفته شود که نسخه ها فرقی ندراد بازم هم کفاف نمیکند چون بخشی هایی تغییر کرده و باید دوباره در آموزش ها قرار بگیرد . مطمئن صحبت های کاربران شما حالت تخریب نخواهد بود و همه دوست دارند کیفیت آموزش نسبت به قیمتش هم پای آموزش های انگیسی مثلا از شرکت یودمی باشد .همانطور که بنده سعی کردم به هیچ عنوان به شما بی احترام نشود مطمئنن کاربران دیگر نیز همین ایده را دارند که آموزشی که آخرین نسخه باشد و جایگزین نسخه فعلی شود با پروژه های بیشتر و الهام گرفته از آموزش های مطرح به زبان فارسی کاملا ارشد ‍خرید‍ را دارد . به امید پیشرفت روز افزون (5 سال پیش)
+3 0
بنده هم به عنوان يكي ديگر از كاربران راضي هستم كه آپديت اين آموزشها متوقف نشود ، حتي اگر نياز باشد كه آموزشهاي جديد را مجدداً خريداري كنم. (5 سال پیش)
+1 0
بروزرسانی آموزش ها انجام خواهد شد و با توجه به اینکه قول آن قبلا داده شده برای خریداران رایگان خواهد بود، بنده هم قصد منت گذاری بر گردن کسی را ندارم، اما برخی از دوستان متاسفانه مانند شما فکر نمی کنند و برای شفاف سازی شرایط لازم است توضیحات به طور کامل داده شود. (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
یونس  5 سال پیش
+2 0

ممنون از پاسخگویی شما استاد عزیز

به نظر بنده با توجه به اینکه شما تعهد خود برای آنکو ایکس را انجام داده اید به نظرم برای آموزش های جدید با توجه به توضیحاتی که فرمودید اگر حتی برای کسانی که قبلا نسخه قدیمی را دانلود کرده اند ، نسخه جدید را پولی در نظر بگیرید ، کاربرانی که واقعا به آموزش های شما علاقه مند باشند نیز راضی خواهند بود و پول آن را پرداخت میکنند ، به این صورت هم برای شما انگیزه ایجاد می شود که سریعتر فیلم های آموزشی را تهیه کنید و هم با آموزش های جدید دوباره انجمن حالت زنده و فعال به خود می گیرد


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .