آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

شروع برنامه نویسی اپل و چند سوال مهم

محمدرضا طبری  5 سال پیش  5 سال پیش
0 0

سلام. من 3 سال هست برنامه نویس اندروید هستم و در زمینه اپلیکیشن اندروید و طراحی وبسایت فعالیت میکنم . اخیرا برنامه ای برای اندروید نوشتم که نیاز به طراحی برای ios هست . من دو سوال خیلی مهم دارم که خواهش میکنم اگر میتونید جواب بدید : 

1- اکانت معمولی developer apple id  که 99 دلار هست را تهیه کنیم و اگر بخواهیم برنامه را مستقیما در سیبچه یا مارکت های ایرانی بارگذاری کنیم آیا امکان پذیر هست ؟ و اینکه برنامه را ابتدا اپل استور باید تایید کند یا خیر ؟ یعنی باید از فیلتر اپل استور رد بشه بعد در مارکت ها قرارداده بشه یا نه ؟ 

2- اگر apple id enterprice بگیریم برنامه را میتوان در همه جا قرار داد ؟ آیا باز هم از فیلتر اپ استور باید بگذرد ؟

3- آیا در هر دو اپل آی دی که وجود دارد میتوان از درگاه ایرانی استفاده کرد ؟ برنامه ما یک برنامه خدماتی هست که در قبالش پول میگیریم ، آیا میشود چنین برنامه ای را با توجه به تحریم ها منتشر کرد ؟ ( از کدام نوع اپل آی دی نمیشود ) 

ممنون میشم پاسخ بدید . خیلی ممنون

+2 0
درود. سوال اول باید بگم که بعد از خرید می تونید از سیب چه بزارید ولی برای ارسال به اپل باید ریسک تایید نشدن بر اساس تحریم هارو در نظر بگیرید مخصوصا اپ اگر فارسی باشه و شما آیپی جایی لوداده باشید که از ایرانید ولی مستقیم بعید می دونم جز اینکه شما راهی که سیبچه و ... یاد رفتن رو پیدا کنید . شما نیازی نیست از فیلتر اپل رد بشید بر طبق آموزش هایی که من دیدم شما باید آرشیو بگیرید و برای سیبچه بفرستید. برای سوال دوم باید بگم این نسخه که آخرین نسخه می باشد نیاز به این دارد شما در خارج از کشور ایران شرکت داشته باشید و کد دانس گرفته باشید که خیلی خیلی سخته برای ما در داخل و هزینه بالایی هم دارد. سوال سوم باید بگم همیشه راهی برای گزارش دادن وجود دارد تا زمانی که در مارکت های داخلی این کارو بکنید به نظرم مشکلی براتون پیش نمی یاد ولی اگر بخواهید در اپ استور بزارید بعید می دونم امکانش باشه چون اونایی که بودن حذف شدن (5 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .