آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

مشکل نمایش اطلاعات فارسی بعد از دریافت از دیتابیس اینترنت

Mr.AHN  6 سال پیش  6 سال پیش
0 0

با سلام

اطلاعاتی که از سمت دیتا بیس سرور دریافت میکنم رو با کد زیر در اندروید تبدیل میکنم و فارسی ها به درستی نمایش داده میشه. اما در سوئیفت هرکاری میکنم نمیتونم اطلاعات رو بازیابی کنم. لطفا راهنمایی بفرمائید.

public static String textFormat(String name) {
        String out = "";
        try {

            out = new String(name.getBytes("ISO-8859-1"), "UTF-8");
        }
        catch (UnsupportedEncodingException e) {

            e.printStackTrace();
        }

        String decodedName = Html.fromHtml(out).toString();
        return decodedName;
    }

 

0 0
سلام ، مشکلتان چه چیزی است ، در خصوص مشکل توضیح دهید. (6 سال پیش)
0 0
سلام. اطلاعاتی که میگیرم کد شده هست و هرچی دستور تو اینترنت بود زدم ولی باز هم همونجوری کد شده نشون میده و فارسی نمیشه. دستورای بالا رو تو نرم افزار اندرویدی همون دیتا بیس زدم درست شده و فارسی رو نشون میده ولی تو سوئیفت هنوز نمیتونه کدها را دیکود کنه. (6 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Mr.AHN  6 سال پیش
0 0

دوستان اطلاعات رو اینطور نمایش میده

0 0
این مشکل یونیکد در محتوای شماست که احتمالا در سمت سرور داده ها به شکل صحیح کدگذاری نشده اند . داده سمت سرور (JSON) را چاپ کنید و ببنید خروجی آن به چه شکل است. اگر داده در سمت سرور صحیح نمایش داده شد، بدون نیاز به ورود دستور اضافی طبق آموزش ها می توانید محتواتی فارسی را نیز دریافت کنید و نیازی به تبدیل به UTF-8 نیست . (6 سال پیش)
+1 0
عبارات جلوی (سوره مبارکه) دقیقاً اطلاعاتی است که از سرور(JSON) خوانده میشود. همین اطلاعات رو با کدهای بالا در اندروید تبدیل میکنم و نمایش داده میشه ولی در iOS نمیتونه نمایش بده. شما اطلاعات فارسی رو چطور از سرور ارسال میکنید؟ آیا اطلاعات رو انکود نمیکنید؟ من با این دستور اطلاعات رو در سرور انکود میکنم و میفرستم $record['gdm_sureh'] = utf8_encode($row['gdm_sureh']); با کدهایی که در اول سوال آوردم در اندروید اطلاعات به فارسی تبدیل میشوند ولی این کدها یا مشابه آنها در iOS جواب نمیده (6 سال پیش)
+1 0
من یکی از سورس های سمت وب را بررسی کردم و دیدم بدون نیاز به تبدیل انکودینگ داده های تنها با دستور چاپ و json_encode برای کلاینت چاپ شده اند . (6 سال پیش)
0 0
من هم دقیقا این مشکل رو دارم کد های php دقیقا مثل آموزش ها هست ولی اگه توی دیتا بیس فارسی بنویسم به همین شکلی که واسه دوستمون اومده میاد و توی Json هم دقیقا همین شکلی هست آیا راهی واسه حلش هست؟ (6 سال پیش)
+1 0
من قبلا این مشکل رو داشتم که با اضافه کردن دستور (“ ‘ conn->query("SET NAMES 'utf8 $ در قسمت کانکشن مشکل حل شد (6 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .