آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

تاخیر بسیار طولانی در تایید اپلیکیشن توسط اپل

یونس  6 سال پیش  6 سال پیش
0 0

با سلام خدمت عزیزان

بنده بیشتر از یک ماه پیش اپلیکیشنی را برای قراردادن در اپ استور برای اپل ارسال نمودم که همان ابتدا یه سری اشکلات کوچک گرفتند که در resolution center به آنها پاسخ دادم ولی اکنون بعد از گذشت بیش از یک ماه هنوز هیچ پاسخی ندادند و کماکان اپلیکیشن در وضعیت inReview هستش!

دو بار هم بهشون ایمیل زدم و پاسخ دادند که صبور باشید و شکیبا و از این حرفا... حتی شماره ای هم برای تماس بهشون معرفی کردم که ازشون تلفنی بپرسم که هیچ تماسی نگرفتن!

خواستم ببینم این روال طبیعی است؟ شما تجربه داشتید؟نظرتون چیه؟خوشحال میشم اگر راهنمایی بکنید

+1 0
یک سوال اپلیکیشن شما فارسی هست ؟ و همینطور به درگاه داخلی متصل کردینش ؟ پرداختی شما از امارات بوده ؟ (6 سال پیش)
 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
یونس  6 سال پیش
0 0

دیروز بعد از یک ماه اپل پیام داد و گفت بخاطر تحریم های آمریکا برنامه شما تایید نمی شود !

We are unable to include your app, MasterWin, on the App Store. Under the U.S. sanctions regulations, the App Store cannot host, distribute, or do business with apps or developers connected to certain U.S. embargoed countries.

This area of law is complex and constantly changing. If the existing restrictions shift, we encourage you to resubmit your app for inclusion on the App Store.

و این در حالی است که این برنامه کاملا رایگان و هیچ ارتباط مالی مانند صفحه پرداخت نداشت ! پنل را هم از طریق یکی از آشنایان در کانادا ایجاد کرده بودم

خیلی ظالمانست ...

0 0
دوست گرامی . از کجا و چه چیزی شما رو جزو تحریم ها حساب کردن آیا آیپی از شما که ایران باشه در موقع ارسال لو رفته یا اینکه سرور ایرانه منظور سرور متصل به اپلیکیشن یا چیزی؟ چون شما کلا از کنادا گرفتید و من متوجه نشدم چه چیزی رو دارند تحریم می کنند (6 سال پیش)
0 0
سلام خدا وکیلی خیلی نامردی !!! (6 سال پیش)
0 0
من در موقع ارسال اپ به پنل از فیلتر شکن استفاده نکردم چون قبلا هم برنامه ارسال کرده بودم از این طریق و تایید شده بود آیا ممکن است به این دلیل بوده باشد؟ (6 سال پیش)
0 0
درود خدمت شما . دوباره با فیلتر شکن ارسال کردید ببنید تایید می کنند یا خیر؟ (6 سال پیش)
0 0
لطفا اگر راه حلی پیدا کردین اعلام کنین چون من هم دچار این مشکل شدم (6 سال پیش)
0 0
لینک دوست گرامی لطفا بفرمایید . شما درگاه بانکی در اپ خودتون داشتید ؟ آیا به سایتی فارسی زبان وصل بوده ؟ آیا آیپی سایت شما ایران بوده ؟ آیا با آیپی ایران ارسال کردید ؟ از امارات اپل آیدی خرید کردید ؟ لطفا دوستان اطلاعات کامل تر بدند حداقل راه حل پیدا شد بدونیم مشکل از چی بوده (6 سال پیش)
0 0
برنامه من درگاه پرداخت نداشت و به سایت فارسی هم متصل نبود و سرور سایت هم برای المان هست اپل ایدی برای امارات هست اما اپ رو با ای پی ایران ارسال کردم و بعد از ۷۵ روز جواب دادن که به دلیل تحریم نمی تونن برنامه رو قبول کنن (6 سال پیش)
0 0
حدودا بعد از ده روز دوباره اما این بار با ایپی امارات برنامه رو فرستادم که این بار هم برنامه تایید نشد و پیام دادن به دلیل تحریم نمی تونن برنامه رو قرار بدن (6 سال پیش)
0 0
لینک شاید بخاطر این باشه که یک بار آیپی ایران شما ثبت شده در سیستم اپ و همنطور سورس شما دیگه با این اسم و .. ثبت شده . (6 سال پیش)
0 0
به نظرتون راهکاری نیست که اپ های ما در اپ استور تایید بشن؟ من در اپ خودم از سرور بکتوری استفاده کردم می شه من با تغییر اسم برنامه و آیدی برنامه تایید بشه؟ (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
122977  6 سال پیش
0 0

یک اپ جدید با وی پی ان فرستادم ‌و این بار خیلی سریع و کمتر از ۳ ساعت جواب دادن اما به دلیل پشتیبانی نکردن از ورژن شش ای پی و یک مشکل در طراحی ، برنامه رو برگشت زدن اما از تحریم چیزی نگفته بود 

مشکل ای پی رو کسی میدونه چه طور میشه حل کرد ؟


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .