آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

شروع بروزرسانی آموزش iOS + پیشنهادات

کاشی زاده  6 سال پیش  2 سال پیش
+66 0

دوستان گرامی سلام ،
مدتی است که کار بروزرسانی آموزش iOS شروع شده و به مرحله ضبط رسیده و بخش های اولیه آموزش در حال ضبط است .
این بروزرسانی شامل تغییرات مهمی  میباشد که به شرح زیر است :

  • ارتقا کیفیت تصویر : در ویدئو های گذشته کیفیت ویدئوها HD بود و به خاطر برخی از مشکلات در هنگام ضبط کیفیت تصاویر تا حدودی کاهش میافت (این مشکل در 30 ساعت اول وجود داشت)، در سری جدید کیفیت ویدئو ها Full HD خواهد بود و مشکلی در خصوص افت کیفیت وجود ندارد.
  • بهبود کیفیت صدا : هرچند صدای ضبط شده در نسخه قبلی آموزش ها مناسب و بدون نویز بود اما در ویدئو های جدید با تغییر در تنظیمات ضبط ، شرایط محیطی و تجهیزات کیفیت صدا تا حد زیادی بهبود یافته .
  • بروزرسانی ابزار ها و زبان توسعه اپلیکیشن : آموزش های جدید در سیستم عامل OS X 10.13 ، محیط توسعه Xcode 9.2 با استفاده از SDK سیستم عامل iOS 11.2 و زبان برنامه نویسی Swift 4.0.3 ارائه خواهد شد .
  • بروزرسانی ابزارهای مصرفی : ابزارهای مورد استفاده در آموزش های جدید نیز بروز شده اند و این بروزرسانی ها باعث افزایش سرعت شده است.
  • تغییر در شیوه بیان مطالب : ارائه مطالب در سری جدید آموزش ها همراه با تغییراتی بوده تا همه کاربران بتوانند مطالب را بهتر درک کنند ، یکی از این تغییرات ریتم آهسته تر و واضح تر مطالب گفته شده است که برای افراد تازه کار مناسب تر است.
  • بهبود شیوه ارائه مطالب : در ویدئو های جدید سعی شده تا شیوه ارائه مطالب به شکل تعاملی تری باشد. اضافه شدن اسلاید های جدید برای انتقال بهتر مفاهیم یکی از اقدامات مربوط به این بخش است.
  • پوشش سرفصل های قبلی : بروزرسانی آموزش ها شامل پوشش اکثر مطالبی خواهد بود که در نسخه قبلی ارائه شده.
  • سرفصل های جدید : در این بروزرسانی مطالب جدید تری که در گذشته وجود نداشته ارائه خواهد شد. حتما پیشنهادات خود را در این خصوص در همین تاپیک مطرح کنید.
  • پشتیبانی از سرفصل های قبلی : در سری جدید مطالبی تکمیلی برای پشتیبانی از مطالبی که در گذشته گفته شده ارائه می شود. از جمله شیوه مهاجرت از Swift قدیمی به آخرین نسخه.
  • استفاده از سرفصل هدف محور : سری جدید آموزش ها در قالب سرفصل هدف محور ارائه می شود.
  • آموزش های پروژه محور : همانطور که سری قبلی آموزش ها به صورت پروژه محور بوده ، این بار نیز آموزش ها پروژه محور خواهند بود اما سعی می شود تعداد پروژه های کاربردی بیش از پیش باشد.
  • رایگان بودن بروزرسانی : این بروزرسانی که ساعات زیادی را شامل می شود برای کسانی که قبلا لایسنس آموزش را تهیه کرده اند کاملا رایگان خواهد بود. و خریداران می توانند بروزرسانی آموزش ها را از طریق سایت دریافت کنند.

ارائه بروزرسانی ها احتمالا از هفته آینده شروع خواهد شد هرچند نمی توان زمان دقیقی اعلام کرد و قولی در این خصوص داد. اما سعی می شود با ضبط و تدوین شدن هر بخش جدید، بعد از بارگذاری در سایت در دسترس عزیزان قرار گیرد.

حتما در این تاپیک شرکت کنید تا این بروزرسانی با کیفیت هر چه بیشتر و توجه بیشتر به نیاز شما ارائه شود.

نکته : احتمال افزایش قیمت آموزش ها برای کسانی که تاکنون لایسنس آموزش را تهیه نکرده اند وجود دارد و احتمالا در آینده افزایش قیمت لایسنس آموزش را خواهیم داشت.

+1 0
خیلی ممنون محمد حسین بابت تلاش مسولانت آموزشات فوق العادست مطمئنم سری جدید آموزشات هم خیلی بهتر از قبل میشه (6 سال پیش)
+2 0
تشکر بابت اپدیت کردن آموزش ها (6 سال پیش)
+1 0
با عرض سلام و خداقوت و تشکر بابت توجهتون به رشد علمی گروه (6 سال پیش)
+1 0
عالی استاد دمت گرم خدا قوت (6 سال پیش)
+2 0
درود آقای کاشی زاده . هرچقدر در مورد ui پیشرفته و موارد سطح بالاتر بگید به صورت پروژه محور واقعا کمک بسیار زیادی می کنید به ساخت اپلیکیشن های حرفه ای و همینطور کر دیتا نیز در محبث به زبان ساده گنجانده شود بسیار عالی می شود. تشکر از شما . (6 سال پیش)
+11 0
دوستان کار ضبط بخش های اولیه به پایان رسیده و تدوین باقی مانده که با توجه به شروع امتحانات دانشگاه موقتا این مرحله به بعد از اتمام امتحانات موکول خواهد شد. اما من انتظار بیشتری از دوستان داشتم 62 نفر مطلب را مطالعه کردند و تنها 10 نفر آن را لایک کردن و تنها 6 نفر نظراتشان را قرار دادند. من فکر می کردم بروزرسانی آموزش iOS برای دوستان از اهمیت بالایی برخورد دار باشد. وقتی با این صحنه مواجه میشید دیگه انگیزه زیادی برای ادامه دادن مسیر نمی مونه. (6 سال پیش)
+1 0
استاد کاشی زاده عزیز، بی صبرانه منتظر ارائه آموزش های جدید هستیم. ما در حال حاضر پروژه هامونو متوقف کردیم تا با نسخه جدید توسعه بدیم. (6 سال پیش)
+1 0
آقای کاشی زاده عزیز، اولا خدا قوت، در ثانی ان شا الله امتحانات را با موفقیت پشت سر بگذارید، ثالثا استفاده از اسلاید و تصاویر ساده شده خیلی کمک کننده هست، چیزی شبیه اینفوگرافیک رفت و برگشت اطلاعات بین سرور و کلاینت، به نظرم بیشتر باشه بهتر هست و در نهایت تند صحبت کردن شما رو دوست داشتیم، آدم احساس می کرد زودتر یاد می‌گیره ولی خوب این تغییر هم برای همه خوب خواهد بود، موفق باشید. (6 سال پیش)
+1 0
با تشکر مجدد از بروزرسانی آموزش ios ، ی مبحثی که به نظرم خیلی تو آموزشای اندروید عالی بود بخش canvas بود و اگ امکان باشه این بخش تو آموزش ios سری جدید هم اضافه بشه . و بازم ممنون بابت این همه مسولیت پذیری و توجه به کاربرای سایت (6 سال پیش)
+1 0
با سلام و احترام من فكر ميكنم يكي از دلايل عدم استقبال مناسب اينه كه وقتي بخاطر تحريم امكان ريليز كردن در اپ استور فراهم نيست و فقط بايد در ماركتهاي غير مطمئن داخلي اقدام به ارائه نرم افزار كنند لذا يا انگيزه براي برنامه ريزي بلند مدت ندارن و يا به آندرويد مهاجرت ميكنن . (6 سال پیش)
+2 0
استاد لطفا اگه میشه آموزش های جدید و ابزار هاش رو سریعتر عرضه کنید. ما بی صبرانه منتظر ارائه اونها برای استارت پروژه هامون هستیم (6 سال پیش)
+1 0
ممنون اقای کاشی زاده (6 سال پیش)
+5 0
اقای کاشی زاده اگه میشه یک بخش رو اختصاص بدین به برسی کتابخونه های مهم swift مثل Alamofire (6 سال پیش)
+2 0
سلام، پاسخ به نظر : اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این هست که هدف ما از برنامه نویسی صرفا کسب در آمد از طریق AppStore نیست و کسانی که به دنبال یاد گیری هستند کسب درآمد یکی از اهدافشان هست، از طرفی کسب درآمد از AppStore نیازمند داشتن حساب ارزی و مشکلات خاص خود هست هر چند اگر کسی این شرایط را داشته باشد بسیار سود آور است. دومین نکته بروزرسانی آموزش ها چیزی بوده که برای آن چندین تاپیک توسط دوستان در گذشته ایجاد شده، در غیر این صورت من ترجیح میدادم روی پروژه های جدید تر و مهمتری وقت صرف کنم. (6 سال پیش)
+6 0
پاسخ به نظر: همانطور که بالاتر نیز اشاره کردم تدوین آموزش های جدید که ضبط شده است بعد از امتحانات (بزودی) انجام خواهد شد، اما پروژه های خود را برای بروزرسانی آموزش ها معطل نگه ندارید ، بروزرسانی اولیه شامل حدود 7 ساعت آموزش خواهد بود که به مباحث اولیه در آن خواهیم پرداخت، البته در خصوص مهاجرت از Swift 2.1 به نسخه 3 و 4 نیز اشاره شده. همینطور زمان عرضه مابقی آموزش ها مشخص نیست پس بروزرسانی را بهانه شروع نکردن پروژه قرار ندید و از همین الان دست به کار شوید . (6 سال پیش)
+2 0
درود آقای کاشی زاده یک موردی که یادم رفته بود بالا بگم اینجا خدمتتون می گم . اگر بتونید تست نویسی رو در سرفصل های خودتون قرار بدید به حرفه ای شدن برنامه نویس بسیار کمک خواهید کرد . مخصوصا در پروژه های بزرگ واقعا تست کمک می کند (6 سال پیش)
0 0
سلام. لطفاً اگر ممکنه در این سری پروژه ی چت بین دو دستگاه از طریق وای فای هم ارائه بدید (مشابه این آموزش در آموزش های اندروید هست) همینطور روش ارسال پیامک. اگر درمورد ارتباط بلوتوث هم باشه که خیلی عالی میشه. با تشکر از شما (: (6 سال پیش)
+1 0
با درود 2 مشکلی که در طول آموزش های شما داشتم در مورد شیوه بیان مطالب بود یکی اینکه خیلی از گزینه ها را توضیحش را موکول میکنید به بعد لطفن هرجایی که یک دستوری را استفاده میکنید یه توضیحی هر چند کوتاه بدهید و هی به بعد موکول نکنید ، دوم اینکه مثل آموزش برای کودکان خردسال از خودتون سوال نپرسید که مثلن اینکار را میشه کرد یا نه و بعد جواب بدین.این ها صرفن نظر بنده در مورد آموزش های گذشته بود باز هم از زحمات جنابعالی کمال سپاس را دارم (6 سال پیش)
0 0
لطفا درباره UITabbarController هم توضیح بدهید (6 سال پیش)
0 0
ممنونم بابت آپدیت جدید. این آموزش ها از کی انتشار پیدا میکنن ؟ (6 سال پیش)
0 0
خسته نباشید استاد عزیز. به نظرم اگه ARKit هم جزو سرفصل های جدید باشه خیلی اموزش هارو جذاب میکنه (6 سال پیش)
+1 0
با سلام و خسته نباشید خیلی ممنون از بروزرسانی دوره لطفا در رابطه با database آموزش بیشتر باشه در swift 4 ممنون میشم . با تشکر (همین الان) (6 سال پیش)
0 0
سلام و واقعا خسته نباشید. خدا قوت (6 سال پیش)
0 0
سلام علیکم. آقا این آموزشهای جدید که فرمودید کی منتشر خواهد شد؟ (6 سال پیش)
0 0
در این پاسخ اطلاع رسانی شده (6 سال پیش)
+1 0
با سلام خیلی ممنون از آموزشهای خوبتون من واقعا لذت میبرم از آموزش هاتون (6 سال پیش)
0 0
سلام . آقای کاشی زاده یک سوالی داشتم ازتون و میخواستم بدونم که آیا در سری جدید آموزش های ios هم دیتابیس sqlite رو آموزش میدید ؟ (5 سال پیش)
0 0
سلام ، از آنجا که در سری قبلی Sqlite تدریس شده و قابل استفاده است احتمالا در ادامه آموزش ها Core Data تدریس خواهد شد . (5 سال پیش)
0 0
در رابطه با همین قابل استفاده بودن میخواستم بدونم که آیا کتابخونه sqlite که خود شما داخل آموزش ها قرار داده بودید در سری جدید آموزش ها که ابزار ها آپدیت شده و ورژن سویفت هم تغییر کرده قابل استفاده هستش ؟ (5 سال پیش)
+1 0
پیشتر نسخه جدید آن در Github قرار داده شده و در آموزش های جدید نیز در بخش مهاجرت به Swift4 از آن استفاده شده (5 سال پیش)
+1 0
ممنون از پاسخگوییتون (5 سال پیش)
+2 0
سلام خسته نباشید ببخشید سری جدید آموزشهاتون رو کی میذارید ضمنا در مورد core data میتونید کمک کنید؟ (5 سال پیش)
+3 0
با عرض سلام و تقدیم احترام خدمت استاد کاشی‌زاده بنده آموزش‌های شما رو دیدم. واقعاً عالی بود و زحمت زیادی برای اون‌ها کشیده شده بود. خداقوت از بابت به روزرسانی‌ها هم ممنون. ما حتماً استقبال میکنیم و قدردان زحمات شما هستیم. در پناه خدا موفق و سربلند باشید. (5 سال پیش)
+1 0
سلام تشكر از آموزش هاي خوبتان اين به روز رساني كي به دست ما ميرسه آقا من خيلي وقته منتظر مطالب جديدم پنج شش ماه ميشه موفق باشيد (5 سال پیش)
+2 0
سلام ، ان شاء الله بعد از عرضه قفل نرم افزاری بر روی آموزش iOS ساعات بیشتری تدوین خواهد شد. احتمالا این اتفاق در تابستان خواهد افتاد. (5 سال پیش)
+3 0
سلام ممنون بابن زحماتتون ما بی صبرانه منتظر آموزش های جدید هستیم (5 سال پیش)
0 0
سلام و تشکر از آموزش هاتون من ادرس github شما رو مبنی بر دانلود فایل SQLiteDB برای swift 4پیدا نمیکنم اگر ممکنه لینک رو اینجا بفرمایین و مشکل دیگه اینکه فرموده بودین در اموزش های جدید بخش مهاجرت به swift 4 استفاده شده این اموزش ها رو هم پیدا نمیکنم ممنون میشم بیشتر راهنمایی کنید با تشکر (5 سال پیش)
+1 0
یه گزینه میذاشتین آپدیت شد توسط ایمیل خبرمون میکرد (5 سال پیش)
+3 0
3 سال گذشت! برای ما که تجربه شد، کاش برای شما هم تجربه بشه و اول محتوا رو حاضر کنید و بعد قول بدین! (3 سال پیش)
+1 0
دوست گرامی، محتوا کامل همان 3 سال پیش ارائه شد، چیزی که الان در این مدت بعد از عرضه اولیه ارائه شده محتوایی اضافی است که هزینه ای هم بابت آن از کسی گرفته نشده. (3 سال پیش)
+1 0
توضیحات کامل در خصوص این پکیج در این لینک قرار داد که قبل از خرید هم برای همه دوستان قابل رویت است که تعهد این آموزش 40 ساعت است ولی در زمان انتشار 54 ساعت ارائه شده.10 ساعت ویدیو جدید هم که طی سال های اخیر اضافه شده حتی به ساعات فعلی آموزش در همین صفحه هم اضافه نشده و کاملا ارائه ای رایگان بوده است. (3 سال پیش)
0 0
عذر میخوام اما من وقتی ویدیو ها رو چک میکنم همون محتوای چند سال پیش هست، یعنی از بخش آموزش و آموزش Ios، ویدیو ها جای دیگه ای گذاشته شده که حساب من بهش دسترسی نداره ؟ (3 سال پیش)
0 0
آخرین بروزرسانی که داخل سایت قرار گرفته مربوط به سال 97 هست، بروزرسانی سال 98 و 99 داخل سایت youtube هست که پایین تر لینکش رو قرار دادم. بزودی این ویدیو ها هم در سایت uncox هم آپلود می شود (3 سال پیش)
+1 0
سلام آقای کاشی زاده، من هنوز یادگیری آموزشهای ios رو شروع نکردم، به نظرتون بهتره با کدوم آموزش شروع کنم؟ آیا آموزشهای جدید جامعیت آموشهای قبلی رو دارند؟ (2 سال پیش)
+1 0
سلام، آموزش های جدید تنها بروزرسانی بر روی برخی از تغییرات نسخه های مختلف Swift هست. آموزش های قبلی همچنان قابل استفاده است (2 سال پیش)
 برای این سوال 21 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
enaderlou  6 سال پیش
+10 0

با سلام و احترام

بسیار عالی 

اگر ممکنه موارد ذیل هم آموزش داده بشه عالیه (در حد امکان)

۱- CoreData

2- کار با fire Base

3- push notification

4- stackView و موارد مربوط به ui به صورت پیشرفته تر

با تشکر

+8 0
منم موافقم انشاءالله که استاد اینا رو در نظر بگیرن (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
parsarezaei  6 سال پیش
+4 0

خیلی هم عالی مبحثی که واقعا نیازه پرداخت هست که اگه میشه در مورد ان هم توضیحی بدین ممنون میشم

پاسخ به سوال 
Amin  6 سال پیش
+2 0

با سلام و عرض خسته نباشید.
لطفا موارد زیر رو هم در آموزش ها قرار بدین خیلی ضروری و کاربردی هستن:
- آموزش پرداخت درون برنامه ای (آموزش هایی در انجمن هست اما توضیح و آموزش شما کاملا متفاوت است و جا افتاده تر)
- آموزش ساخت فروشگاه آنلاین 
- آموزش ساخت اپلیکیشن یک وبسایت که آمادست مثلا خود UNCOX
- آموزش ساخت یک نرم افزار ساده چت که قابلیت ارسال عکس متن و صوت را دارد.
خیلی مباحث دیگری هم بود اما فکر میکنم با توضیح این موارد و درک آن بقیه اشکالات رو خودمون با سرچ و تلاش حل کنیم.
با تشکر.

+8 0
سلام ، البته مواردی که اشاره کردید به غیر از آموزش پرداخت، هر کدام یک پروژه بزرگ است که نیاز به دوره حداقل 40 ساعته دارند . (6 سال پیش)
+3 0
با سلام و خسته نباشید خیلی ممنون از بروزرسانی دوره لطفا در رابطه با database آموزش بیشتر باشه در swift 4 ممنون میشم . با تشکر (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
reza  6 سال پیش
+6 0

سلام خسته نباشید

لطفا اگه میشه به صلاح دید خودتون آموزش زیر هم مدنظر داشته باشید


جمع آوری اطلاعات
{Preferences
وضعیت دستگاه
Google Map
دسترسی به Sensor ها}
÷


دریافت و ارسالSMS


کار با صوت و تصویر


شبکه های ارتباطی wifi bluetooth


آموزش push notification

پرداخت درون برنامه
پروژه خبر خوان
ساخت برنامه آلارم

+6 0
با اموزش گوگل مپ کاملا موافق هستم. (6 سال پیش)
+8 0
با ارسال و دریافت sms و بلوتوث و wifi من هم به شدت موافقم (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
arman  6 سال پیش
+1 0

سلام و عرض ادب خدمت جناب کاشی زاده - (بعنوان پیشنهاد ) اگه میشه بخش  syntax رو کاملا جدا کنید - یعنی مثلا ابتدا قواعد زبان سوئیفت و بعد فریم ورک و پروژه ها

پاسخ به سوال 
کاشی زاده  6 سال پیش
+16 0

سلام ،
بخش های رایگان و اولیه آموزش iOS عرضه شد که شامل 6 ساعت آموزش با عناوین زیر می باشد. برای دسترسی به سرفصل جدید آموزش می توانید از این لینک https://learn.uncox.com/ios/سرفصل-جدید-آموزشهای-توسعه-نرم-افزار-iOS استفاده کنید.
عرضه سایر بخش ها به بعد از عرضه قفل برای آموزش ها موکول خواهد شد.

+2 0
با سلام و تشکر بقیه آموزش ها را حدودا کی می توانیم دانلود کنیم ؟ (6 سال پیش)
+4 0
سلام ، بعد از عرضه قفل آموزش ها. زمان دقیق آن مشخص نیست . (6 سال پیش)
+3 0
سلام. مثل اینکه پارت اول دانلود سیستم عامل macOS High Sierra مشکل داره. من تا حالا سه بار داملود کردم و هر سه بار با خطایmacOS High Sierra.part01.rar: Unexpected end of archive روبرو شدم. لطفا بررسی کنید. ممنون (6 سال پیش)
+3 0
سلام ، حق با شماست و این فایل در زمان آپلود به صورت ناقص بارگذاری شده. تا یک ساعت دیگه نسخه اصلاح شده آن در سایت قرار خواهد گرفت (6 سال پیش)
+2 0
فک کنم فایل زیپ ویدیو swift چیست مشکل داره (6 سال پیش)
+1 0
درود خدمت آقای کاشی زاده . بنده فکر می کنم ویدیو هایی که قسمتی از آن کد های شما رو نشون می ده چند مشکل داره . ۱. بسیار کوچیک هست در صورتی که فرد اولین باره داره می بینه و بسیار خوبه که بزرگ و شمرده باشه ۲. به نظرم درست هست که قالب سیاه خوبه برای محیط های برنامه نویسی و پرطرفداره ولی به نظرم در این سری آموزش اگر قالب دیفالت سفید مصرف بشه و فونت ها بزرگ زیبایی خاص خودشو داره و در درک کدنویسی کمک بیشتری می کنه (6 سال پیش)
+1 0
چرا من متوجه نمیشم !؟ مگه اینا قبلا تو آموزش نبود ؟ چیز جدیدی اضافه شده !؟ یا فقط اینا رو با کیفیت صوت و تصویر بالاتر دوباره قرار دادید ؟ (6 سال پیش)
+2 0
نظر - خیر مشکلی وجود نداشت . (بررسی شد) (6 سال پیش)
+3 0
نظر - مورد 1 : تفاوت ویدئو های قبلی با جدید در سایز تصویر است در گذشته ویدئو ها با کیفیت HD ضبط می شد که در آن متون بزرگتر دیده میشد. اما در نسخه FullHD اندازه واقعی فونت را می بینید و اگر نمایش گر FHD داشته باشید مشکلی وجود ندارد. البته شاید پیشنهاد خوبی باشد که ما بقی آموزش ها که در بخش کد بیشتر سر و کار داریم را با بزرگتر کردن فونت ضبط کنم . مورد 2 : این یک مسئله سلیقه ای است و به نظر من مطالعه کد در دراز مدت با صفحه سفید بسیار آزار دهنده است . (6 سال پیش)
+2 0
نظر - عنوان اصلی تاپیک را مطالعه کنید . (6 سال پیش)
+2 0
لینک درود آقای کاشی زاده بنده مک بوک ایر دارم برای سال ۲۰۱۴ و همینطور فکر می کنم دیگه فول اچ دی باشد ولی فونت در ویدیو به نظرم کوچک هست . حال هرچه صلاح می دانید واقعیت امر من خوب نتونستم ببنیمش . شاید چشم بنده به مرور کار زیاد با کامپیوتر ضعیف شده است (6 سال پیش)
+3 0
ان شاء الله در ادامه بروزرسانی این موضوع را در نظر می گیرم تا متون بهتر خوانده شود . (6 سال پیش)
+2 0
اموزشها مثل هميشه عالي هستن،خسته نباشيد اقاي كاشي زاده (6 سال پیش)
+2 0
درود آقای کاشی زاده من بی صبرانه منتظر ادامه آموزش هاتون در سویفت ۴ هستم تا کی در سایت قرار میدید؟ (6 سال پیش)
+3 0
ان شاء الله بعد از عرضه قفل بر روی آموزش iOS ادامه آموزش ها ضبط خواهد شد ولی زمان دقیقی برای آن نمی توان مشخص نمود (6 سال پیش)
+2 0
سلام آقای کاشی زاده خسته نباشید. با توجه به عرضه شدن قفل حدودا چه زمانی بقیه آموزش ها عرضه می‌شوند؟ (6 سال پیش)
+3 0
سلام ، فعلا قفل بر روی آموزش های جدید و وبینار عرضه شده و بر روی سایر آموزش های در آینده عرضه می شود. نمی تونم در خصوص بروزرسانی تاریخ را اعلام کنم ولی سعی می کنم به صورت تکه تکه بخش های مهم که اهمیت زیادی دارد سریعتر از سایر بخش ها عرضه شود. (6 سال پیش)
+1 0
سلام.. ویدیوهای بخش مهارجت به نسخه جدید سوئیفت مشکل داره وقتی اکسترکت میکنم خطای The archive is either in unknown format or damaged میده (5 سال پیش)
0 0
لینک دانلود آپدیت osX کدوم قسمت هست؟ (5 سال پیش)
0 0
سلام . وقت بخیر ویدئوهای مربوط به بخش مهاجرت از XCode , Swift نسخه‌های قبلی به جدید رو کجا می‌تونم دانلود کنم؟ باتشکر (5 سال پیش)
+1 0
لینک (5 سال پیش)
0 0
osx ای که به ورژن سوئیفت 4 بخوره چرا تو آموزش ها نیست؟منظورم فایل نصبیش هست..کسی داره ؟ (5 سال پیش)
+3 0
لینکی که داخل همین پاسخ در ابتدا درج کرده ام را باز کنید و از فایل های لازم را از بخش نصب و آماده سازی محیط توسعه دانلود کنید. (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
محمد امین  6 سال پیش
+6 0

سلام وقت بخیر

لطفا در آپدیت جدید به مباحث زیر هم اشاره کنید:

Design Pattern

Core Data

 WebSocket

 MVC

پاسخ به سوال 
مهدی  6 سال پیش
+2 0

UI , UX Design و استفاده از لایبرری های موجود این کار

پاسخ به سوال 
123101  6 سال پیش
+3 0

سلام لطفا مباحث معماریو تست اپلیکیشن رو هم بگید مثل mvc .. mvp .. mvvm  unit test etc

پاسخ به سوال 
اصلانی  6 سال پیش
+2 0

سلام

لطفا RxSwift هم تو این بروز رسانی اضافه کنید که توی اپلیکیشن های مدرن مبحث خیلی مهمیه

پاسخ به سوال 
yusufsolimani  5 سال پیش
+1 0

سلام استاد هرچی پروژها سمت سرور باشه درکش بهتر و کاربردش هم بیشتر میباشد ممنون

پاسخ به سوال 
یونس  5 سال پیش
+3 0

به عنوان کسی که به تازگی فیلم های آموزشی قبلی شما را کامل دیدم باید بگویم که از آموزش های شما واقعا راضی بودم ، کیفیت ویدیو ها خوب بود و همچنین نحوه آموزش شما را که با پرسش و پاسخ از خودتون بود را دوست داشتم گرچه گاهی بعضی از آموزش های شما مانند ایجاد کامپوننت ریتینگ ریتم آموزش بسیار سریع و ناقص بود!

امیدوارم آموزش های فصل جدید شما نیز به خوبی آموزش های فصل قبلی باشد ولی سوالاتی دارم که ممنون میشم به اون پاسخگو باشید

1- دقیقا فصل جدید چه زمانی عرضه میشه؟ 

2- بعضی از آموزش های شما در سوئیفت 4 عملا غیر قابل استفاده است مانند کتابخانه ارتباط با دیتابیس ( که البته هنوز تست نکردم نسخه سوئیفت 3 که در گیت هاب قراردادید در سوئیفت 4 کار میکنه یا نه ) و یا نحوه استفاده از نیب ها که در سوئیفت 4 تغییر کرده است ، حال سوال بنده این است که در فصل جدید ارتقای این موارد صورت گرفته است؟

در پایان پیشنهاداتی هم داشتم که ممنون میشم در فصل های جدید به آن پرداخته بشه :

* مباحث مربوط به  Core Data, Core Animation, Core Graphics

* مباحث مربوط به RESTful API

* مباحث مربوط به dependency injection

* برنامه نویسی سویئفت با ساختار MVC, MVVM, MVCN

*ارسال Push Notification با  وان سیگنال

* google Map 

* برای ادامه ویدیوها از آخرین نسخه xcode که فعلا نسخه 9.4 است استفاده کنید که آموزش های شما به روز باشد

+2 0
پاسخ شما را در پایین خواهم داد. پاسخ (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
کاشی زاده  5 سال پیش
+5 0

سلام،
ابتدا تشکر می کنم از شما که نظرات خود را بیان کردید، برای ما دریافت بازخورد دوستان چه نقد مثبت باشد یا منفی موجب دلگرمی است. پس از شما و سایر دوستانی که از آموزش های iOS استفاده می کنند، درخواست می کنم حتما نظرات خودتان را از طریق تاپیک دیدگاه خریداران آموزش با سایر کاربران به اشتراک گذارید.

در خصوص آموزش Rating Bar هدف آشنایی با ساختار کامپوننت ها و نمایش امکانات فریمورک iOS بوده و تمرکز اصلی ما بر روی توسعه کامپوننت ها نیست. البته حتما یکبار دیگر آموزش ها را مشاهده خواهم کرد و در زمان تدوین سری جدید چنانچه لازم باشد مجدد با شیوه بهتری تدوین خواهد شد.

بخشی از سرفصل های جدید عرضه شده و می توانید لینک سرفصل های جدید را از طریق این لینک مشاهده کنید که پیشتر نیز در همین تاپیک قرار داده شده بود. ادامه آموزش ها احتمالا به این ترتیب خواهد بود که مباحث جدیدتر و با اهمیت بیشتر در اولویت بالاتری قرار خواهند گرفت و سعی بر این است که به مرور زمان آپلود شود. احتمالا از مرداد ماه اگر طبق برنامه پیش برویم شروع ضبط بخش های جدید شروع خواهد شد، البته قولی در این خصوص نمی توانم بدهم ولی خود من نیز به شدت تمایل دارم که زودتر بخش های جدید تر را عرضه کنم.

نکته : دوستان در نظر داشته باشند که یکی از مشکلاتی که در توسعه محصولات Apple وجود دارد بروزرسانی نرم افزار ها و عدم سازگاری آنهاست. هر 6 ماه یکبار معمولا یک نسه جدید از OS X و Xcode عرضه می شود و نسخه جدید OS X احتمالا برای Vmware آماده نیست و اگر فراهم نیز باشد بروزرسانی به نسخه جدید امکان پذیر نیست مگر اینکه از دستگاه هایی مانند Macbook و iMac استفاده کنید که سیستم Original داشته باشید. بروزرسانی های Xcode نیز گاهی ممکن است بر روی نسخه های OS X با ورژن پایین تر نصب نشود مثلا شما OS X 10.12 نصب کرده اید ولی Xcode جدید بر روی OS X 10.13 نصب می شود.
پس هر زمان بروزرسانی ارائه می شود سعی در دریافت آن نکنید چراکه هم مشکلات مربوط به بروزرسانی را خواهید داشت و هم گاهی عدم سازگاری با نسخه های قبلی محیط توسعه ممکن است پیش آید.
هر بروزرسانی که از نظر اهمیت دارای اولویت باشد و قابل ارائه در پکیج باشد توسط بنده برای دوستان ابتدا آماده سازی شده و در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت. آماده سازی پکیج های نرم افزاری جدید شامل : دریافت ورژن های مختلف، بررسی و انتخاب بهترین نسخه، نصب بر روی کامپیوتر ها و سیستم عامل های مختلف، پچ کردن نسخه انتخاب شده و افزودن تنظیمات بهینه، آماده سازی ابزار های سازگار، بهینه سازی ابزار ها، آماده سازی ابزار ها، آماده سازی برای دانلود و آماده سازی برای ارائه در قالب DVD. تمامی این مراحل از شروع تا پایان از حداقل 1 ماه تا 2 ماه زمان نیاز دارد تا انجام شود. پس بروزرسانی نرم افزار ها کار ساده ای نیست و اگر خودتان ابزار های را بروز کردید احتمال بروز هرگونه مشکل را بدهید.

آموزش هایی که نیاز به بروزرسانی داشته باشد در سری جدید بروز خواهد شد و ممکن است برخی از آموزش ها نیز جایگزین جدیدی داشته باشند. موردی که اشاره کردید (SQLite) بر بخش های جدید توضیح داده شده که می توانید به آموزش ها مراجعه کنید.

مباحثی که شما و دوستان دیگر پیشنهاد کردید، در زمان بروزرسانی آموزش ها بررسی مجدد می شود و بهترین سرفصل ها انتخاب خواهد شد.

+1 0
ممنون استاد ، بی صبرانه منتظر فصل جدید آموزش های شما هستم فقط در مورد بروزرسانی نسخه جدید چون برای من خیلی اهمیت داشت که خروجی پروژه ها حتما بر روی دیوایس باشد ولی ابزارهای شما که اسفند ماه گذشته در همین تاپیک برای این مورد باز قدیمی شده بود برای همین در گوگل سرچ و از سایت لینک دانلود کردم و الان بدون هیچ مشکلی از اخرین نسخه ریلیز شده xcode دارم استفاده می کنم MacOS : highSierra 10.13.5 Xcode 9.4.1 iOS version : 11.4 vmware workstation 14 pro (همراه با VmTool داخلی که استفاده از سیستم عامل را بهینه سازی می کند) (5 سال پیش)
+1 0
با سلام . تشکر و قدر دانی میکنم از شما استاد عزیز ، ما نیز همانند شما بیصبرانه منتظر آپدیتهای جدید این سری هستیم . یکی از مواردی که لازم دیدم جهت توصیه برای سرفصلهای آینده مطرح کنم : آموزش طریقه ی اتصال به درگاه بانکی در داخل برنامه هست . باتوجه به شرایط اپل و نبود استوری مشابه کافه بازار برای دیوایس ها اپل ، این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است . موفق باشید . (5 سال پیش)
0 0
سلام و خسته نباشید. آموزش‌های جدید ان شاءالله کی در سایت قرار میگیره؟ (5 سال پیش)
0 0
این سوال من احیانا جواب نداره؟ یک هفته از سوال من گذشت! (5 سال پیش)
+2 0
فک کنم یک هفته پیش از سوال شما ، استاد سوال شما را توی همین پست جواب دادن ! (5 سال پیش)
+2 0
با سلام .منتظر آموزش های جدید هستیم . سپاس (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
کاشی زاده  5 سال پیش
+8 0

دوستان گرامی سلام،
پیشتر در خصوص بروزرسانی آموزش ها گفته بود که از هفته دوم شهریور ماه شروع مجدد بروزرسانی و اضافه شدن بخش های جدید را استارت خواهم زد. خبر خوب این است که این استارت از همان زمان زده شده و در روز های آینده اولین بخش جدید با عنوان آشنایی با MapKit را در اختیارتان قرار خواهیم داد. این بخش شامل مباحث کار با نقشه، مکان یابی، کار با Annotation ها و در نهایت مسیر یابی است. تدوین این بخش های بزودی به پایان خواهد رسید و در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت. ان شاء الله مابقی بخش ها نیز به همین شکل در آینده عرضه خواهد شد.

+3 0
استاد کاشی زاده واقعا بچه های انجمن ios رو خوش حال کردین ممنون مبحث gps یکی از نیاز ها بود ممنون از شما استاد کاشی زاده عزیز (5 سال پیش)
+3 0
باتوجه به عدم افزایش قیمت ، این یک لطف بزرگ از شما برای ماها هست ، تشکر البته اگه افزایش قیمت وجود داشت بنده متقبل میشدم و تهیه میکردم (5 سال پیش)
+5 0
دوستان سه ویدئو از بخش کار با نقشه تدوین شده و احتمالا تا روز های آینده بر روی سایت قرار می گیرد، متاسفانه بخش چهارم که مربوط به مسیریابی بوده دچار مشکلی است و می بایست مجددا ضبط شود این بخش نیز احتمالا تا انتهای هفته بر روی سایت قرار می گیرد. (5 سال پیش)
+1 0
ممنون خسته نباشید استاد کاشی زاده. (5 سال پیش)
+2 0
سلام استاد خسته نباشید لطفا فایل های نسخه جدید os x ,xcode رو قرار بدید (5 سال پیش)
+1 0
سلام، آخرین نسخه ای که خودم استفاده می کنم را برای دوستان در سایت قرار داده ام. (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
127457  5 سال پیش
+2 0

با سلام در مورد طراحی UI در گوشی ها و سایز های مختلف توضیح بدهید

 

پاسخ به سوال 
کاشی زاده  5 سال پیش
+8 0

دوستان گرامی سلام،
از این ساعت به بعد می توانید ویدئو های جدید را از طریق این لینک دریافت کنید .
ان شاء الله ویدئو های دیگری نیز به همین بخش طی روز های آینده اضافه خواهد شد.
نکته : ویدئو هایی که از سال 97 به بعد عرضه می شود رمزنگاری شده و برای اجرای ویدئو ها باید از Player اختصاصی uncox استفاده کنید.

+2 0
سلام استاد خیلی ممنون (5 سال پیش)
+7 0
دوستان ویدئو دیگری نیز به بخش کار با نقشه اضافه شد. (5 سال پیش)
+2 0
ممنون دست شما درد نکنه (5 سال پیش)
+1 0
بسيار عالي استاد عزيز. تشكر ميكنم از زحمات قابل تقدير شما (5 سال پیش)
+1 0
ممنون استاد عزیز انشالله که همیشه موفق و سربلند باشید، واقعاً جای خالی آموزش با مباحث جدید احساس میشد، خدا حفظ تون کنه متشکرم. (5 سال پیش)
+2 0
سلام آموزش های جدید کی ارائه میشن همگی (5 سال پیش)
+2 0
ممنون از شما استاد عزیز همیشه موفق باشید (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حیدرنیا  5 سال پیش
+2 0

سلام مهندس کاشی زاده عزیز. 

ادامه ویدیوهای آموزشی رو کی روی سایت قرار میدید؟

با سپاس از آموزشهای خوب شما و آرزوی موفقیت برای شما

+3 0
سلام، درگیری هایی پیش آمده و بسیار مشغول شدم، ان شاء الله سعی می کنم ماه آینده بخش جدید را آماده کنم. (5 سال پیش)
+2 0
سلام استاد لطفا در اموزش های بعدی به مباحث درگاه پرداخت و کار با database(به صورت پیشرفته تر) بپردازید (5 سال پیش)
+2 0
مهندس خواهشا یک مقدار روند بارگزاری رو سریع تر کنید، ممنون از زحمات شما این تاپیک برای یکسال پیش هست! (5 سال پیش)
+1 0
بنده هم موافق هستم . کمی زود تر این اتفاق بیوفتد بهتر است ، اگر هم پلنی برای انتشار آموزش ها ندارین اطلاع رسانی کنید تا منتظر نباشیم . سپاس (5 سال پیش)
+3 0
سلام، ان شاء الله امتحاناتم تموم بشه برای نیمه دوم بهمن استارت خواهم زد و چند بخش جدید را آماده خواهم کرد. (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mosavi20  5 سال پیش
+6 0

سلام استاد، بله حق با اقای محمد امین هست، اگه امکانش هست کمی زوتر، ممنون و سپاس.  

+2 0
استاد من حدود یه سالی هست آموزش ها رو خرید کردم و یادمه اون موقع گفته بودین آموزش ها جدید ضبط میشه و من به این دلیل خرید کردم ولی از اون موقع تا الان سرعت فرایند ضبط آموزش ها خیلی کند بوده، لطفا بیشتر وقت بزارید. ممنونم (5 سال پیش)
+4 0
سلام، منم واقعا علاقمند هستم زودتر بخش های جدید رو ارائه کنم اما چند وقته درگیر مسائلی شدم که باعث این تاخیر شده . اما همچنان پیگیر این موضوع هستم. (4 سال پیش)
+1 0
سلام استاد من به بخش دیتابیس و sqlite رسیدم و به شدت به مشکل خوردم اگه امکانش وجود داره اون کلاس sqlite رو که فایلش رو اماده گذاشته بودین دوباره بنویسیدش چون اون کلاسه قبلی الان اصلا کاربری نداره با تشکر فراوان (4 سال پیش)
+3 0
درصورت وجود امکان که درخواست آموزشهای بیشتر هم داریم از استاد کاشی زاده ، هم آپدیت و افزوده شدن برخی آموزشها و هم ارائه پکیج آموزشی دیگر. ایشون از سواد برنامه نویسی قوی ای برخوردار هستند ، تقاضا داریم در قالب بسته ها آموزشی ، آموزشهایی ارائه کنند تا بتونیم از اونها استفاده کنیم. (4 سال پیش)
+3 0
پاسخ به نظر : فایل جدید در آموزش های جدید ارائه شده می توانید از طریق Git دریافت کنید. (4 سال پیش)
+2 0
سلام مهندس. لطفا آدرس Git رو بگذارید. ضمنا مشخص نیست که از کی ادامه آموزشها رو روی سایت قرار میدید؟ سپاس (4 سال پیش)
0 0
لینک (4 سال پیش)
پاسخ به سوال 
کاشی زاده  4 سال پیش
+13 0

دوستان سلام،
از امروز ضبط بخش های جدید آموزش iOS کلید خورد و ان شاء الله در ماه های آتی شاهد عرضه بخش های جدید خواهیم بود.
اولین بخش آموزش با موضوع استفاده از TouchID و FaceID ضبط شد.
چنانچه موضوع پیشنهادی دارید در نظرات همین بخش ذکر کنید.

موفق باشید.

+3 0
بسیار عالی استاد عزیز. بعد از مدتی باعث خوشحالی بچهای انجمن شدید. امیدوارم با موضوعاتی که دوستان حرفه ای اینجا مطرح میکنند ، این مجموعه رو به یکی از مجموعه های به مراتب ارزشمندتر تبدیل کنید. موفق باشید. (4 سال پیش)
+1 0
سلام.خسته نباشید،خبر خوشحال کننده ای بود و ممنونم.فقط یه سوال،این آموزش ها با زبان جدید هستند یا همون ورژن قبلی سوییفت؟(مبتدی هستم)،جدیدا تلاش میکنم که داکیومنت های سوییفت رو بخوانم،این کار به نظر شما صحیح هستش؟ (4 سال پیش)
+2 0
برای موضوعات پیشنهادی شاید این موارد خوب باشه ساخت View و مدیریت Action , Outlet تنها با کد بدون استفاده از storyboard و شاید ViewPager هم خوب باشه ! (4 سال پیش)
+2 0
ما بی صبرانه منتظر آموزش های جدید شما هستیم (4 سال پیش)
+2 0
اگه دم دستتون یک آموزش برای نصب OSX بر روی سیستمهایی با سی پی یو AMD ریکورد کنید عالی میشه. البته شما رو در حرج نندازم با این درخواست. (4 سال پیش)
+1 0
استادم منم خیلی احتیاج به این اموزش دارم چطور میشه رو پی سی عادی مک نصب کرد ! یه اموزش درست حسابی هم تو نت نیست (4 سال پیش)
+1 0
روی پی سی عادی میشه نصب کرد. منتها پی سی ای که سی پی یوش Intel باشه. روی سیستمهای با سی پی یو AMD مشکلات فراوانی داره متاسفانه. امیدوارم حل بشه (4 سال پیش)
+2 0
ممنونم از ضبط جدید آموزش ها در رابطه با لیست ها به ویژه لیست ها mutable کع مقادیرش از سمت سرور میاد صحبت بشه...مثلا تبلیع بین لیست نمایش بده و همچنین در اتباط با کار با ارایه ها به صورت کامل تر نوضیح بدین ... در باره انیمشین ها و design pattern و معماری لایه ... userddefults بهتره کامل بگید همچنین کاربردترین لایببرهای که به صورت معمول ازش استفاده میشه بگید خود swift بهتره که کامل تر از قبل بگید چون خیلی تغییرات داشته (4 سال پیش)
0 0
درود. لینک این آموزش کجا قرار داره؟ ممنون میشم لینکش رو بگذارید (4 سال پیش)
+2 0
بسیار عاااالی (4 سال پیش)
+1 0
بشدت منتظر اموزش های جدید هستم (4 سال پیش)
+1 0
سلام اقای کاشی زاده اگه میشه آموزش ساخت باتم شیت (bottom sheet ) رو تو برنامه کارتون بذارید الان تقریبا همه اپ های بزرگ و خوب دارن مثلا تلگرام یا اپل بوک با تشکر (4 سال پیش)
+3 0
استاد حداقل همین اموزش touch id و face id و security رو اپلود کن سرمون گرم شه تا انشالله چن سال دیگه خدا بزرگه... (3 سال پیش)
+3 0
اتفاقا میخواستم آپلود کنم ولی متاسفانه اطلاعات هاردم پرید و باید همه رو از اول ضبط کنم برای همین هم ویدیو جدیدی آپلود نشده . البته درگیر سربازی هم بودم دیگه خیلی عقب افتاد. (3 سال پیش)
+2 0
خدا بزرگه استاد بازم خوبه جلوتر از مایین، ما که سربازیم نرفتیم اگه بگیرنمون یه کاری میکنن یادمون بره کامپوتر از کجا خاموش روش میشد، به هر حال چشم انتظاریم استاد، راستی نصب محیط های جدید توسعه MacOS و xcode رو هم بزارین، چون سایتای دیگه فقط حجممونو میخورن و فایلاشون با هزارتا مشکل حل شدنی و نشدنی هست، مرسی استاد و انشالله که همه چی بشه اونی که میخاین. (3 سال پیش)
+3 0
ان شاء الله برای ضبط بعدی آخرین نسخه مک رو میخوام استفاده کنم. (3 سال پیش)
+2 0
همیشه اپل و IOS خاص و جذاب بوده. میشه بعد از آپدیت آموزشها ، یه دستی به قیمتشم زد. هم انرژی میده به استاد ، هم افرادی که میان و هزنیه میکنند ، با یک محتوای به روز طرف حساب هستند و بدون استرس خاصی میتونند کارشونو پیش ببرند. (3 سال پیش)
+1 0
تا الان نزدیک 15 ساعت از آموزش ها بروز شده که داخل سایت و Youtube قرار گرفته. حتما زمانیکه تکمیل بشه افزایش قیمت چند برابری داریم چراکه از سال 95 تا الان هیچ تغییر قیمتی نداشتیم. البته کسانی که تا قبل از بروزرسانی آموزش ها رو خرید کردند به رایگان بخش های جدید رو هم دریافت میکنند و نیازی به پرداخت هزینه مجدد نیست. (3 سال پیش)
+1 0
استاد اگر امکانش هست یک توضیح مختصری در مورد انتشار در استور های ایرانی و خارجی و حتی اتفاقاتی که تا الان افتاده و... و متدهای به روز انتشار اپ بگذارید. به نظرم این مهم ترین موضوع در حال حاضر هست. (3 سال پیش)
+1 0
استاد لینک های swift که قرار دادین ۹ ساعت هستند در ۵ فصل آیا فصل های دیگه ای هم هست که فرمودید ۱۵ ساعت؟ اگر هست لطفا لینک رو مجدد در همين جا بدید. ممنون (3 سال پیش)
+1 0
نظر فعلا وضعیت مارکت ها جالب نیست و خود من هم مسئولیت انتشار رو به عهده مشتری میذارم چراکه دردسر زیاد داره ولی اگر شرایط مناسبی فراهم باشه شاید در این خصوص ویدیو ضبط شود (3 سال پیش)
+1 0
نظر مابقی ساعت آموزش در کانال Youtube هست لینک البته یکسری از بخش ها مثل TouchID توی داده های از دست رفته از بین رفته که منتشر نشده. (3 سال پیش)
پاسخ به سوال 
135548  4 سال پیش
0 0

این دوره بازم update میشه؟

 

+1 0
بله ، تقریبا از ابتدای ماه در حال آماده سازی بخش های جدید برای سال آینده هستیم (4 سال پیش)
+1 0
ای بنازم استاد کاشی زاده که اگرچه عهدش تمام شده ولی مخاطبان دوره شو همیشه دلگرم میکنه (4 سال پیش)
پاسخ به سوال 
کاشی زاده  4 سال پیش
+4 0

بچه ها سلام، 
امیداوارم سال جدید براتون سالی خوب همراه با سلامتی و آرامش باشه.

چند وقتی هست که درگیر تولید آموزش های جدید با Swift 5.1  هستم (تقریبا از اسفند ماه 98) و ان شاء الله بزودی بخش های جدید آموزش عرضه میشه.

اما یک نکته جدید و شاید جذاب برای علاقمندان به آموزش؛
اخیرا در سایت Youtube یک کانال آموزشی راه اندازی کردم که قرار هست آموزش های جدید و رایگان در موضوعات مختلف فنی و نیمچه فنی در اختیارتون قرار بدم. نمونه آموزش های فنی بخش های جدید و رایگان آموزش iOS با Swift 5.1 و نمونه های نیمچه فنی (فنی-سرگرمی) ویدیو های آموزشی با موضوعات رباتیک، بازی، بازی-برنامه نویسی و...
همین الان هم داخل کانال بخش های رایگان آموزش iOS جدید در حال بارگذاری هست و سعی می کنم ان شاء الله هر هفته یک ویدیو جدید روی کانال براتون بارگذاری کنم.

یکی از نمونه ویدیو های جدید با موضوع نیمچه فنی که توی این روز هم می تونه سرگرمی خوبی براتون باشه راه اندازی کنسول خانگی بدون هزینه هست که می تونید این ویدیو رو از طریق لینک زیر ببنید.

https://www.youtube.com/channel/UCLPfOHiu2oRtgeKXrlLnDSw

برای اینکه بتونم این مسیر رو ادامه بدم نیاز به حمایت همه شما دوستان دارم، پس حتما از کمک هاتون دریغ نکنید و اگر ایده ای در خصوص ارائه یک ویدیو آموزشی و یا سرگرمی دارید حتما از طریق ایمیل با من در ارتباط باشید. mh.kashizadeh@gmail.com
لایک ویدیو ها، سابسکرایب شدن در کانال، اشتراک ویدیو ها و معرفی کانال به دوستانتون هم فراموش نکنید.

+1 0
بسیار عالی ، خیلی خوشحال شدم که این مطلب رو امشب دیدم و حالمو کمی بهتر کرد. ان شاءالله تا میتونیم حمایتت میکنیم. موفق باشید (4 سال پیش)
+1 0
استاد آموزش کاتلین درست و حسابی از صفر و همچنین آموزش رباتیک رو برای یوتیوپ درنظر بگیرید ، طرفدارای خودشو داره. (4 سال پیش)
+2 0
همونطور که قول دادم بخش های جدید آموزش iOS در حال آماده سازی هست و اولین قسمت از سری جدید آموزش ها با موضوع Playground با Swift5 در کانال Youtube قرار گرفت هر زمان تعداد ویدیو های یک بخش زیاد شود در uncox نیز اضافه خواهد شد. (4 سال پیش)
0 0
سلام به همگی، اگر هنوز عضو کانال نشدید حتما به Youtube من سر بزنید و سابسکرایب بشید تا از انتشار ویدیو های جدید مطلع بشید. 3 ویدیو جدید اضافه شد (3 سال پیش)
+1 0
استاد ، متاسفانه دوستان یاری نمیکنند. چه کنیم ؟ کارها چطوری پیش رفته ؟ مشتاق هستم بیشتر بدونم. متاسفانه شرایط فعلی کشور یا نمیدونم از چیز دیگه ای شاید باشه ، باعث شده که خیلی خیلی بچها سرد باشن :( (3 سال پیش)
+1 0
ان شاء الله این هفته هم دو بخش یا بیشتر ویدیو جدید اضافه میشه (3 سال پیش)
+1 0
بسیار عالی استاد. امیدوارم اتفاقای خوبی بیفته که شما خیلی بیشتر از قبل اشتیاق پیدا کنید. (3 سال پیش)
+1 0
استاد اگه وقت کردید ، صفحه ی مربوط به سرفصل قدیمی رو تبدیل سبک جدید سرفصل بندی بکنید. مثل سرفصلهای جدید اندروید. میشه سرفصلهایی که مطالعه شده ور تیک زد و تسلط بهتری روی سرفصل کسب کرد. برای کاربران تازه وارد هم حس بهتری منتقل میشه چون واقعا زیبا هست و جدید. تشکر از شما (3 سال پیش)
+1 0
آموزش های قبلی این قابلیت رو ندارند و بعد از تکمیل آموزش های جدید کلا حذف میشن. (3 سال پیش)
+1 0
اقا یه سوال؟ این اموزش ادامه داره یاااا کلا ماچ کنیم بزاریم کنار.... نه ابدیتی، نه خبری، هیچی... خدایی اگه ابدیت جدید بدین من یکی به شخصا جزع اولین نفرام که شرکت میکنم، و هزینشم هرچقد باشه ارزشش رو داره، ولی حیف که کارو رها کردین. (2 سال پیش)
+2 0
سلام، ممنون از توجه شما به آموزش ها. متاسفانه به خاطر حجم زیاد کار فرصت نکردم تا این لحظه بروزرسانی جدیدی ارائه کنم و از طرفی هم عدم تمایل دوستان به ادامه آموزش ها باعث دلسردی و این مسئله شده. البته بخش زیادی از این کاهش تمایل دوستان به خاطر تحریم ها و مشکلاتی هست که برای توسعه دهندگان پیش آمده. ولی شخصا علاقمند به بروزرسانی آموزش ها با آخرین روش ها و تکنلوژی ها هستم اما نمیتوانم زمانی را تعیین کنم (2 سال پیش)
+1 0
عب نداره استاد، حقیقتش انگیزه رو هم شما ایجاد میکنید، اگه حضورتون پرنگ باشه، قول میدم بقیم انرژی میگرن، و ادامه میدن و حتی بیشتر از قبل، و اینکه کنار کشیدن به خاطر اینه که نه خبر جدیدی هست نه انگیزه ای، اقا به شوخیم که شده مسه این فیلما که سری بعدی رو میخان بسازن، یه چیزی وعده بدین که امید پیدا بشه، مسه این فیلم اواتار لعنتی که نمیدونم 9 یا 10 ساله که مردم رو پا کارش نگه داشته، و اصل مطلبش نیست ولی فقط تبلیغاتش پرنگ هست. اقا انشالله همه گرفتاریا درس بشه و به امید خدا بتونیم کنار شما یه چیزی یاد بگیرم و اینده مونو بسازیم، موفق باشین استاد. (2 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .