آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

ویژن کارت ایرانیان چیست ؟

کاشی زاده  7 سال پیش  7 سال پیش
+2 0

در تاریخ 24 مرداد 1395 طی مراسم افتتاحیه پروژه هوشمند سازی پست ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کارت های اعتباری با نام "ویژن کارت ایرانیان" با سقف تراکنش 10 هزار دلار در روز رونمایی کردند .

ویژن کارت ایرانیان چیست ؟با تهیه این کارت اعتباری شما میتوانید خرید های POS (کارت خوان و خرید اینترنتی) و یا دریافت وجه از دستگاه های ATM خارج از کشور را به راحتی انجام دهید .
ویژن کارت توسط شرکت ویژن کارت ایرانیان و با همکاری پست جمهوری اسلامی ایران در سه سطح ، طلایی ، نقره ای ، برنزی از اول مهر 95 در 170 واحد منتخب سراسر کشور ثبت نام و صادر خواهد شد .

ویژگی های ویژن کارت چیست ؟طبق گفته مسئولان این کارت ها به صورت قانونی با نام اشخاص ارائه میشود و امکان خرید از هر فروشگاهی را بدون مشکل برای خریداران فراهم میکند .
ویژن کارت قابلیت شارژ شدن را نیز دارد ، همچنین میتوانید گردش حساب خود را از طریق ورود به سایت مربوطه بررسی کنید .
این کارت در 190 کشور دنیا معتبر و قابل استفاده است .

چطور ویژن کارت را تهیه کنیم ؟در حال حاضر طبق اعلام شرکت پست ، ثبت نام از طریق دفتر پست سهند در خیابان شهید بهشتی و منطقه 15 پستی واقع در خیابان شهید مفتح انجام میپذیرد.
اما از اول شهریور در تمامی مناطق پستی تهران و از اول مهرماه در 170 واحد پستی منتخب این خدمات ارائه میگردد .

آیا امکان واریز وجه به ویژن کارت وجود دارد ؟
در این رابطه تاکنون صحبتی نشده ، برای واریز مبلغ به حساب بانکی نیازمند اطلاعات حساب و یا شماره اختصاصی IBAN هستید در صورتی که این شماره ارائه شود امکان انتقال وجه از طریق درگاه Swift میسر میشود .

با استفاده از این کار میتوانیم از App Store خرید کنیم ؟
بله این امکان وجود دارد و شما مانند یک Master Card میتوانید از ویژن کارت استفاده کنید .

آیا میتوانیم حساب توسعه دهندگان اپل را خریداری کنیم ؟
احتمالا بله ، به صورت عادی مشکلی از نظر خرید از طریق این کارت ها وجود ندارد ، اما طبق قوانین اپل توسعه دهندگان تنها در کشور های مورد تایید این شرکت میتوانند فعالیت داشته باشند که در حال حاضر ایران جز کشور های مورد تایید نیست و ممکن است بعد از پرداخت مبلغ مشکلاتی برای حساب شما پیش بیاید و حساب بسته شود ، در این مورد هنوز نمیتوانیم نظر قطعی ارائه بدهیم .

در صورتی که اطلاعات بیشتری در این رابطه دارید در پاسخ به همین تاپیک و یا از طریق درج نظر آن را در اختیار دوستان دیگر نیز قرار دهید .

0 0
اخبار جدید در رابطه با این کارت در سایت باشگاه خبرنگاران : لینک (7 سال پیش)
0 0
مستر کارت که تکذیب کرد و همینطور فکر نمی کنم بتونیم با شرکت های امریکایی کار کنیم مخصوصا اپل چون فکر نمی کنم فعلنه تحریم ها از سر ما رفع بشه. وقتی آدرس ایران رو اصلا آدم حساب نمی کنند واقعا چیجوری می شه کار کرد بازم باید از واسطه ها کمک گرفت (7 سال پیش)
+1 0
اینطوری که مطرح کردند این کارت هارو توسط یک بانک بین المملی چینی دارن آماده میکنن و مشکلی نیست ، همین الان هم شما میتونید مسترکارت داشته باشید ولی با آدرس های غیر ایرانی احتمالا اینم باید مثل همین کارت ها عمل کنه . (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .