آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

حذف شدن فایلهای موجود بر روی کارت حافظه

صبا  9 سال پیش  7 سال پیش
0 0

یک برنامه منتشر کرده ام که حجم زیادی فایل صوتی در سرور برنامه وجود دارد و افراد باید در صورت لزوم دانلود کنند. برای این کار یک پوشه در کارت حافظه ایجاد کرده ام که اگر مجددا فرد خواست فایل صوتی را استفاده نماید نیاز به دانلود مجدد نباشد.

تا اینجای قضیه هیچ مشکلی نبوده و به خوبی انجام شده است. اما بعد از مدتی برخی از کاربران اعلام کردند که فایلهای قبلی که دانلود کرده اند حذف شده است. در صورتی که ما حتی یک خط کد برای حذف فایلها در برنامه نداشتیم. بعد از پیگیری بسیار از برخی کاربران که تا حدی اطلاعات درباره فایل و فولدر داشتند متوجه شدیم این فایلها ظاهرا توسط برنامه clean master در لیست junk فایلها شناسایی میشود و کاربر هم بدون توجه به جزییات خودش فایلهای برنامه را که حدود 500 مگابایت هست را حذف میکند.

چطور می توان کاری کرد که این جور برنامه ها کاری به فایلهای برنامه نداشته باشند؟

0 0
دوستان جوابی برای این سوال ندارند؟ لطفا عزیزانی که تحصص دارند جواب بدن ممنون (7 سال پیش)
0 0
لینک (7 سال پیش)
0 0
ممنون تو این پاسخ پیشنهاد شده تو external داده ذخیره شه ،ولی من میخام تو internal باشه داده هام. (7 سال پیش)
+1 0
چون سیستم عامل هم از حافظه داخلی استفاده می کنه بهتره اونجا نباشه (7 سال پیش)
0 0
احتمالا میدونید که توی اکسترنال در اندروید های 4.4 به بالا دسترسی برای نوشتن توسط برنامه وجود نداره! (7 سال پیش)
0 0
اون برای انتقال نه نوشتن (7 سال پیش)
0 0
میشه تعریفی از انتقال ارائه کنید؟ انتقال یک فایل مگه همون نوشتن بایتهای اون فایل نیست؟ اگه دقت کنید حتی برنامه های مدیریت فایل (به غیر از برنامه اصلی دستگاه) هم نمیتونند فایلها را توی حافظه خارجی کپی کنند. (7 سال پیش)
0 0
به خاطر حجم زیاد فایل ها clean master این کارو میکنه فکر کنم. برای برخی از گوشی ها مثل گوشی خودم ۵۰۰ مگ خیلی زیاده چون حافظه زیادی ندارم برای همین معمولا فایل هایی که سنگین هستن رو با این برنامه ها حذف میکنم. شما فایل هاتو توی حافظه internal بساز که کسی دسترسی بهشون نداشته باشه. (7 سال پیش)
0 0
من در پروژه خودم از دینترنت فایل میگیرم و روی اس دی میریزم و مشکلی هم نداره clean master هم پاکشون نکرد اندروید 4.4.2 تست کردم (7 سال پیش)
+1 0
وقتی فایلهای برنامه ات زیاد باشه؛ اونوقت اگه بریزی اینترنال داد مردم درد میاد، چون اکثرا حافظه اینرنال زیادی ندارند. لطفا صورت مساله را پاک نکنید، راه حل برای مساله نشان بدهید. سوال اینه که روی چه حسابی کلین مستر و امثالش میاد میگه یه فولدر junk هست یا نه. (7 سال پیش)
0 0
وقتی فایلهای برنامه ات زیاد باشه؛ اونوقت اگه بریزی اینترنال داد مردم درد میاد، چون اکثرا حافظه اینرنال زیادی ندارند. لطفا صورت مساله را پاک نکنید، راه حل برای مساله نشان بدهید. سوال اینه که روی چه حسابی کلین مستر و امثالش میاد میگه یه فولدر junk هست یا نه. (7 سال پیش)
0 0
من که نگفتم internal گفتم روی sd (کارت حافظه که کاربر میزاره) بریزید. اگه اینترنال باشه همون اتفاقی میفته که برای تلگرام رخ داد و حافظه همه گوشی ها را پر می کرد و گوشی درست کار نمی کرد (7 سال پیش)
0 0
کسی قرار نیست صورت مسئله پاک کنه اصلا اینجاییم تا جوابی برای این مشکلات پیدا کنیم دیگه مگه غیر از اینه (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .