آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

تایید هویت کاربر با sms

hamidrezaghaderi  9 سال پیش  5 سال پیش
0 0

سلام دوستای گلم

زمانی که کاربر می خواد تووی اپلیکیشن ثبت نام کنه، میخوام با ارسال پیامک، کاربر رو به وسیله ی یک کد تاییدهویت کنم، ( مثل وایبر)

و هم چنین شماره تماس کاربر تووی دیتابیسم ثبت بشه. به نظرتون چیکا کنم بچه ها ؟

+3 0
دوست من در مورد این تاپیک و تاپیک دیگری که زده اید خدمتتون عرض کنم که مواردی که خواسته اید چندان سخت نیست. البته مستلزم دانستنی های نسبتا متنوعی است. لطفا صفحه راهنما را مطالعه فرمائید تا بهتر و سریعتر پاسختون را دریافت کنید و همیشه در خاطر داشته باشید که خیلی کم پیش میاد دوستان سورس کاری که شما می خواهید (و در اینجا خودش یک پروژه است) را انجام داده و برای شما ارسال کنند. در خصوص مورد فوق به آموزش ارسال اس ام اس, preferences را نیاز دارید که در آموزش های ویدئویی هست و همچنین به یک سامانه پیامکی نیاز دارید که از وب سرویس و ارسال به url پشتیبانی کنه و همچنین باید از برنامه نویسی php برای وب سرویستون در حد ساده ای که در آموزش ها آمده آگاهی داشته باشید. (9 سال پیش)
+1 0
راستی یادم رفت، شما ممکنه بخواهید بدون ارسال اس ا اس و از طریق اینترنت کاربر ثبت نام کنه و بعد برای او اس ام اس ارسال بشود. در این صورت بدیهی است که آموزش ارسال اس ام اس را نیاز ندارید ولی بخش وب سرویستون کمی مفصل تر می شود. (9 سال پیش)
0 0
ممنونم حامد جان. برای طراحی وب سرو%8 (9 سال پیش)
0 0
ممنونم حامد جان. برای طراحی وب سرویس آموزش خوبی سراغ داری؟؟ راستی واسه ی ارسال و دریافت اطلاعات به سرور چیکا کنم؟ (9 سال پیش)
+1 0
این کار کلا توصیه نمیشه , الکی کلی خرج برمیداره , هر شخص الکی میاد میگه برام پیام نیومده کلی اس ام اس الکی ارسال میشه .. , بهترین راه برای این که طرف 2 اکانت نسازه و یا ... , اینه که imei اون رو تو دیتابیس ذخیره کنید (9 سال پیش)
+1 0
در مورد وب سرویس آموزش هایی که در همین سایت آمده به نظر برای شروع خوبه. بقیه راه را با جستجو می تونید حل کنید. در مورد سایت همسایه uncoMaster هم اطلاع دقیقی از کم و کیف موضوع ندارم. ولی توی سرفصل ها بود. یه سری به اونجا هم بزنید. ρя0ǥяąʍʍ3я عزیز صحبت شما کاملا صحیحه ولی در مورد بعضی از برنامه ها که با شماره موبایل کار داریم برای مطمئن شدن از صحت شماره موبایل این روش خیلی هم خوبه. (9 سال پیش)
0 0
ρя0ǥяąʍʍ3я عزیز میشه بیشتر توضیح بدی؟ (9 سال پیش)
0 0
اگه قصدت به دست آوردن شماره هست که هیچی , اما اگه هدفت ثبت نام نکردن 1 کاربر 2 باره , میتونی imei شو بدست بیاری با کد , به دیتابیس بفرستی , و موقع ثبت نام چک کنید که قبلا وجود داره یا نه .... (9 سال پیش)
0 0
راستی یادم رفت بگم که ما یه پروژه ای داشتیم به همین شکل و بازار گیر داد که چرا می خواهید بدون اطلاع کاربر اس ام اس بدید و در نهایت مجبور شدیم اس ام اس را به صورت اینتنت ارسال کنیم. که در این حالت چون کد ارسالی توسط ماربر وانده می شود مشکل امنیتی وجود داره. ضمن اینکه وجود سامانه پیامکی برای گوشی ها یا کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند می تواند برای عضویت در سیستم شما راه گشا باشد. (9 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
meysamkeshvari  5 سال پیش
0 0

https://www.androidhive.info/2015/08/android-adding-sms-verification-like-whatsapp-part-2/


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .