آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

نمونه سایت های مفید و جالب!

MEHDI007  9 سال پیش  9 سال پیش
+13 0

من بعد از این همه برنامه نویسی خیلی خسته میشم شما خسته حتما خسته میشید و به نظرم برای این که یکم روحیه بهتر بشه یکم خنده یا بهتر بگم یک کار جالب خود باشه.اول داشتم فکر می کردم یک اموزشی چیزی بزارم گفت نه دیگه چه خبره همش برنامه نویسی یکم روحیمون باز بشه شاد بشیم:)سایت های مفید و جالب رو که تا حالا دیدم می خوام این جا بزارم اگه شما هم دید بزارید تا ما هم استفاده کنیم:)

البته اگه از نظر مدیران مشکلی نباشه.البته سایت برنامه نویسی خوب هم اگه دیدم حتما میزارم شما هم همکاری کنید و اگه سایت جالب دارید در نظرات بزارید با تشکر:)

اولین سایت که تاریخ تولدتون رو به میلادی وارد می کنید و بعد از چند ثانیه اطلاعاتی از قبیل این که چه فیلم معروفی در این سال ساخته شد، کدام شعر معروف سروده شد، اوضاع اقتصادی و سیاسی چطور بود و مواردی از این قبیل.

What Happened In My Birth Year

آنهایی که در حل یادگیری زبان هستند، عمدتاً یک مشکل بزرگ دارند و آن هم تلفظ درست واژه‌هاست. برای بعضی از زبان‌ها منابع کافی در دست است و می‌شود از واژه‌نامه‌ها، تلفظ را یافت.از جمه زبان فارسی

forvo

داک جکس یک موتور جست‌و جوی تخصصی برای اسناد است.تقریباً می‌شود گفت بیشتر گونه‌ها و اشکال مختلف فایل‌های متنی را پوشش می‌دهد.نتیجه جست ‌وجو به سرعت روی صفحه می‌آید و شما می‌توانید دایره جست ‌وجوی خود را به یک فرمت خاص فایل محدود کنید یا این که بر اساس محبوب‌ترین فایل‌ها نتیجه را نمایش دهید.

docjax

گاهی که یک اصطلاح انگلیسی درباره نجوم و ستازه‌شناسی می‌شنویم و معادل فارسی‌اش را نمی‌دانیم. سایت هفت‌آسمان در یافتن معادل فارسی به ما کمک می‌کند. بالای تمام صفحات یک جعبه جست‌وجو هست که اگر واژه مورد نظر را داخلش بنویسید، به سرعت توضیحاتش را پیدا می‌کنید.

haftaseman

«ویو مای.تی وی» یک پورتال تلویزیونی است که با استفاده از آن می‌توانید کانال‌های خاصی از اطراف دنیا را در اینترنت جست ‌وجو کنید.
اگر دنبال ژانر خاصی هستید، می‌توانید از بالای صفحه برنامه‌های مختلف را بر اساس ژانر دلخواه تان انتخاب کنید.

viewmy

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یا AFC هم خوشبختانه بخش فارسی دارد. بنابراین شما می‌توانید معتبرترین اخبار فوتبال آسیا را از سایت رسمی کنفدراسیون دنبال کنید.

the afc

شاید برای خیلی‌ها مشکل باشد تا اخبار فوتبال در اروپا را به زبان انگلیسی دنبال کنند. به همین خاطر یوفا دات آی آر مرجع خوبی برای آنها است. اتحادیه فوتبال اروپا، به زبان‌های مختلف سایت دارد. سایت فارسی یوفا هم خوب طراحی شده و هم اخبار آن به‌روز است.

uefa

پاسخ بسیاری از پرسش‌ها را با جست‌وجو در گوگل می توان یافت. اگر شما با سؤالات کامپیوتری ساده‌ای از سوی دوستان و آشنایان مواجه هستید، می‌توانید از این سایت استفاده کنید. این سایت زبان فارسی را هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین قبل از هر چیزی از فهرست پایین سایت، زبان فارسی را انتخاب کنید.

سؤالی را که دوستتان از شما پرسیده است در جعبه متن وارد کنید و روی دکمه جستجوی گوگل کلیک کنید. یک لحظه نوار سبزی ظاهر می‌شود که روی آن نوشته شده «در حال ساختن». روی دکمه برو کلیک کنید. مرورگرتان وارد صفحه‌ای می‌شود که به صورت انیمیشن شیوه جست‌وجوی آن کلمه در گوگل را نمایش می‌دهد. حالا لینک را برای دوستتان ارسال کنید تا هم یاد بگیرد چطور جست‌وجو کند و به جواب برسد و هم جوابش را از شما دریافت کرده باشد.واقعا خیلی جلب ساخته شده حداقل امتحانش کنید!

lmgtfy

این سایت خوش‌قیافه کمک می‌کند، فقط با چند تا کلیک، از عکس‌های معمولی یک چیز خاص بسازید.
استفاده از آن خیلی راحت است و نمونه همه جلوه‌های ویژه، سمت چپ صفحه گذاشته شده که تنوع زیادی هم دارد. همه مدل‌ها حداقل یک نسخه رایگان دارند و برای دسترسی به بقیه آنها باید یک مقدار کمی پول پرداخت کنید.

befunky

ما زمان زیادی از وقتمون را پای کامپیوتر صرف می‌کنیم بنابراین وجود کمی تنوع در این وسیله می‌تونه کمک بزرگی باشه تا کمتر خسته شویم. سایت اینترفیس لیفت، بیشتر از 2000 تصویر برای پس‌زمینه دسکتاپ دارد که کاملاً رایگان هستند و در اندازه‌های مختلف و برای سیستم‌عامل‌های متفاوت آماده شده‌اند.

interfacelift

اگه جزو کسانی هستید که با اینترنت سر و کار زیادی دارد، حتماً درباره حفظ حریم شخصی در سایت‌های اجتماعی چیزهای زیادی شنیده‌اید. برخی از هکرها دوست دارند تا به فیس‌بوک یا مای‌اسپیس دیگران نفوذ کنند و گاهی حتی به توییتر هم رحم نمی‌کنند. اگر نگران هک شدن در فیس‌بوک هستید و می‌خواهید از آن بیرون بیایید، این سایت به شما کمک می‌کند. وبلاگی پر از نکته‌های مفید درباره چگونگی حفظ اطلاعات شخصی در دنیای آنلاین البته به زبان انگلیسی.

theharmonyguy

بیشتر سایت‌های مسافرتی از شما می‌پرسند که کجا می‌خواهید بروید. اما این سایت به کمک کسانی می‌آید که می‌خواهند به اروپا سفر کنند. شعار سایت این است: شما بگویید کِی، ما می‌گوییم کجا! در صفحه اصلی، اسلایدر را روی تاریخ مورد نظرتان تنظیم کنید. سایت به شما خواهد گفت آن زمان در کشورهای مختلف چه می‌گذرد. سایت در عین سادگی خیلی چشم‌نواز است. رویدادهای موجود در فهرست هم تصویر دارند و هم توضیح. اگر بخواهید، می‌توانید انتخاب خود را بر اساس موضوع، کشور یا کلمه کلیدی محدود کنید.

joobili

و یک چیز خیلی جالب دیگه بازی هست اکه همه بازی کردیم ولی این انلاین اسم و فامیل!

esmfamil

خودم هنگ کردم والا مرکز دانلود پروژه ی دانشجویی!

prozhe

به نظرتون اسمتون تو جهان چندمه؟!

pokemyname

 در حال اپدیت....

0 0
ممنون. جالب بودن (9 سال پیش)
+1 0
خواهش میکنم.اگه سایت جالب و به درد بخوری دارید معرفی کنید.من فعلا سرم شلوغه نمی تونم اپدیت کنم:)بعد که سرم خلوت شد باز اپدیت می کنم:) (9 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .