آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

تغییر زبان

وحید  9 سال پیش  6 سال پیش
+1 0

دوستان می خوام اپلیکیشنم رو قابلیت چند زبانه بهش بدم چی کار کنم؟

می دونم که باید از values استفاده کنم

لطفا راهنمایی کنید

 

0 0
خدمت شما لینک و لینک (9 سال پیش)
0 0
ممنون، ولی نتونستم کاملا بفهمم چی می گه (انگلیسی بود). اگر می شه یکم وقت بذارید ترجمش رو بگید چی میشه (9 سال پیش)
0 0
انگلیس همانطور که استاد اشاره کردند خیلی مهمه پس سعی کنید یاد بگیرید بعد uncocoder واسه ما برنامه نویس ها بهترین راهنما stackoverflow هست که اونم کلا انگلیسیه (9 سال پیش)
0 0
چشم انگلیسیمونم خوب می کنیم لطفا کد زیادی نمی خواد بگید چی کار کنم (9 سال پیش)
0 0
یکیشون که 200 خطی هست هیچی ولش یکیشون هم به گول لینک داده هیچ یکی تو استک گفته باید به عنوان یه فونت تعریف کنی و بعد ازش استفاده کنی که اموزش استفاده از فونت در سایت هست (9 سال پیش)
0 0
لینک اینم پروژه چند زبانه ببین به کارت میاد (9 سال پیش)
0 0
دوست عزیز من بلد نیستم با این پروژه کار کنم یا کلا خالیه. همه حجمش عکساشه ریسورساشم خالیه. (9 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+6 0

اگر میخواهید به طور خودکار همگام با زبان دستگاه زبان برنامه هم تغییر کند فقط در فایل value باید string زبان مخصوص به خودش را قرار دهید که میتوانید از لایبری appcompat هم استفاده کنید. مثلا برای زبان شیرین فارسی باید پوشه Value-fa را ایجاد کنید.

 

اما اگر میخواهید که کاربر زبان را از درون برنامه انتخاب کند متد زیر را در برنامه قرار دهید و در lisiner خود زبان را انتخاب کنید:

 
Locale myLocale;
.
.
.
.
publicvoid setLocale(String lang){           myLocale =newLocale(lang);         Resources res = getResources();         DisplayMetrics dm = res.getDisplayMetrics();         Configuration conf = res.getConfiguration();         conf.locale = myLocale;         res.updateConfiguration(conf, dm);         Intent refresh =newIntent(this,YourClassName.class);         startActivity(refresh);     }

در lisiner انتخاب زبان :

setLocale("en");یاsetLocale("fa");

 

موفق باشید

0 0
به همین سادگی به همین خوشمزگی :) (9 سال پیش)
0 0
برای زبان انگلیسی و عربی و فارسی چه چیزی باید به نام Value اضافه کرد؟ اگر برای Value نامی نذارم بطور پیش فرض قرار می گیره؟ (9 سال پیش)
0 0
سوال قبل رو تقریبا حل شد. اما من برای درست کردن یک فایل با فرمت strings.xml در فایل values-en دچار مشکل شدم. ارور می ده می گه یک همچین نامی در values هست ولی از بیرون از اکلیپس که بصورت دستی ایجادش می کنم درست می شه چرا؟ (9 سال پیش)
0 0
بهتره به جای اینکه فایل را از بیرون ایجاد کنید از داخل ایکلیپس همون استرینگ قبلی را کپی کنید در سایر فولدرها. برای فارسی fa و برای عربی ar باید بگذارید (9 سال پیش)
0 0
من با انتخاب کاربر زبان رو تغییر میدم امادو مشکل دارم یکی این که برنامه رو باید ببنده باز کنه تا زبان تغییر کنه دوم این که فقط استرینگ ها تغییر میکنه لایوت ها تغییر نمیکنن من میخوام وقتی فارسی کرد لایه ها مربوط به زبان فارسی بیان با این که زبان گوشی انگلیسیه (6 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .