آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سایت «خانه وب» را می شناسید؟

uncocoder  9 سال پیش  7 سال پیش
+174 0

بچه ها، و اما «خانه وب» را معرفی می کنم:  

     بچه ها ->خانه وب ،    خانه وب-> بچه ها         :)

http://uncomaster.com
 

خانه وب اسم سایت جدیدی از من است که در آن «آموزش برنامه نویسی وب» با کیفیتی حتی بالاتر از آموزشهای خانه اندروید، عرضه خواهد شد، این خواهد در همین هفته اتفاق می افتد و ابتدا با حدود 20 ساعت آموزش شروع خواهیم کرد که به سرعت، به بالای 50 ساعت افزایش خواهد یافت. قیمت فروش آن نیز 150 هزار تومان خواهد بود. افزایش آموزشها مثل خانه اندروید، هزینه اضافی برای کاربران نخواهد داشت و با سرعت بیشتری نسبت به خانه اندروید، تدوین صورت خواهد گرفت.

از آنجاییکه خانه وب هنوز نوزاد است و نیاز به حمایت دارد، پس خواهشمندم از هم اکنون که هیچ چیز ندارد هم، روزانه آنرا Load کنید تا بتواند در ماه اول به رتبه ای مناسب برسد. حتی اگر پیام بروز رسانی را می بینید، کلیک شما مفید واقع خواهد شد.

همینطور با Vote کردن این پیام، قرار دادن نظر و دیدگاهتان در همین تاپیک، حمایت خود را به سایت نشان داده و در جذب اسپانسر کمک خواهید نمود.

  • خانه وب ، سرویس پرسش و پاسخ اختصاصی خود را خواهد داشت
  • کاربران دوباره می توانند در آن ثبت نام جدیدی داشته باشند
  • همینطور هر تغییر جدیدی در «خانه اندروید» و در «خانه وب » نیز کار خواهد کرد مثل wiki و news
+3 0
سلام استاد واقعا ممنون من ذنبال همچین آموزشی می گشتم ، استاد میشه لینک سایت هم در این تایپیک بزارید؟ (9 سال پیش)
+11 0
لینک ثبت شد و بزودی از بروز رسانی خارج خواهد شد. (9 سال پیش)
+1 0
استاد الان میشه پولش رو پرداخت کرد؟ (9 سال پیش)
+5 0
آموزش های شما استاد عزیز را نباید از دست داد (9 سال پیش)
+3 0
استاد در این آموزش ها چه زبانی آموزش داده میشود؟ (9 سال پیش)
+3 0
واقعا خیلی عالیه و من هر چقدر که در توانم باشه از این سایت هم حمایت می کنم:)استاد این اموزش های که قراره در این سایت قرار بگیره مربوط به برنامه نویسی اندروید؟یعنی پیشرفته تر از این ویدیو هاست یا......اگه میشد یک توضیح در این مورد میدادید:)من که همه اموزش های این سایت رو دوست داشتم و عالی بود.امیدوارم اون سایت هم مانند این سایت پیشرفت کن و در الکسا بیا رتبه های پایین تر:) (9 سال پیش)
+5 0
مرسی استاد امروز می خواستم یه آموزش پی اچ پی خریداری کنم ولی پشیمون شدم، چه خوب شد:) من حتما عضو ویژه می شم و چون از آموزش های اندروید خیلی راضی هستم، با خیال راحت هزینه رو پرداخت می کنم. فقط استاد وقتی سایت راه میافته آموزش php تو سایت هست یا اول HTML,CSS اول یاد میدید بعد php؟ (9 سال پیش)
+4 0
تبریک :)) ایشالا مثل خانه اندروید و حتی بیشتر ... مفید و سومند باشه. (9 سال پیش)
+2 0
استاد معذرت میخوام CMS سایت هم یاد میدید طراحی کنیم؟ (9 سال پیش)
+14 0
پروژه اصلی که امروز تدوینش به نصف رسید، آموزش ساخت CMS هست ( از صفر تا 100 با PHP Native ) (9 سال پیش)
+2 0
فقط اگه میشه کیفیت ویدئو ها مثل آموزش های لیندا باشه ، واقعا کیفیت فیلم های لیندا فوق العاده هست (9 سال پیش)
+3 0
تبریک میگم. فکر کنم اولین نفری که ثبت نام کنه خودم باشم، چون آموزش های شما رو واقعا قبول دارم.@MEHDI007 اگه اشتباه نکنم فکر میکنم که آموزش php باشه. (9 سال پیش)
+23 0
در این سایت PHP, Javascript, JQuery, Javascript, HTML, CSS و مدیریت و کانفیگ سرور هم مورد آموزش قرار خواهد گرفت. 20 ساعت اول شامل تقریباً همه موارد هست و از هر کدام چیزهای مفیدی گفته شده. کیفیت صدا نیز بسیار بهبود یافته و همینطور انرژی من. (9 سال پیش)
+3 0
واااااای این استاد رو باید آب طلا بگیریم ، استاد ممنون (9 سال پیش)
+5 0
به نظر من اسم "خانه وب خیلی بهتره" نسبت به "وب خانه" (9 سال پیش)
+3 0
سلام استاد . به نظرم کار بسیار عالی هستش . امیدوارم منم روزی قسمت بشه از اون اموزش ها استفاده بکنم . البته یه تخفیفی هم واسه بچه های اینجا بزارید که خیلی عالی میشه (9 سال پیش)
+4 0
یا خدا :).....PHP, Javascript, JQuery, Javascript, HTML, CSS و مدیریت و کانفیگ سرور !!!! این استاد تا همه مارو فیلسوف نکنه ول کن نیست :) به این میگن سورپرایز واقعی (9 سال پیش)
+1 0
سایت کی فعال میشه ؟ از کی قابلیت عضویت و دانلود فیلم ها وجود داره؟ (9 سال پیش)
+11 0
سرویس پرسش و پاسخ سایت و البته فرم ثبت نام رایگان سایت بزودی باز خواهد شد، اما فروش عضویت، پس از آپلود 20 ساعت اول که میشه در هفته ای که میاد، باز خواهد شد. (9 سال پیش)
+5 0
من که حتما عضو ویژه میشم استاد ! دنبال یه چنین سایتی بودم ! عالیییی (9 سال پیش)
+4 0
سلام.این یکی پس زمینه سبز داره فعلا که در حال بروزرسانیه. چه زبان های برنامه نویسی رو ت سایت جدید قراره آموزش بدین؟ و یه سوال کلیشه ای اینکه این عبارت unco به چه معنیه مخففه یا نه؟ (9 سال پیش)
+5 0
اوووووه. چه شود:) خیلی خیلی ممنون استاد. ucomaster یعنی چی؟ (9 سال پیش)
+7 0
زبان ها در نظرات بالا نوشته شده. عبارت unco به معنی مجهول و مرموز هست. (9 سال پیش)
+1 0
راستی آقای آقاجانی یه سوال دارم ! نمیشه آموزشات سایت جدیدتون رو خرید پستی کرد ؟ حتما باید دانلود کرد ؟ (9 سال پیش)
+2 0
فکر نمیکنم فعلا بشه دوست عزیز آخه استاد تازه دارند تدوین میکنند و همه فیلم ها آماده نیست (9 سال پیش)
+4 0
بی صبرانه منتظر uncomaster هستیم و آموزشهای بی نظیرش، امیدوارم که از uncocoder هم موفق تر باشه (9 سال پیش)
+2 0
بچه ها حتما این آموزش ها را بگیرید ، همچین آموزش هایی هیچ جا هیچ جا پیدا نمیشه (9 سال پیش)
+4 0
شما می تونید از همان بدو ثبت نام، درخواست ارسال رو هم بدید، اما تا همونجایی DVD وجود داره که در سایت قابل دانلود هست و مثلاً میشه یک یا دو DVD و هر وقت تدوین جدید انجام بشه، به DVD ها هم اضافه خواهد شد. فرآیند کار دقیقاً مثل uncocoder.com خواهد بود. (9 سال پیش)
+2 0
آموزش های هر بخش جداگونه هست یا همه با هم پیش میره و ترکیبیه؟ (9 سال پیش)
+2 0
به دلیل ماهیت برنامه نویسی وب، همه چیز مجبوره که درهم باشه و با هم پیش میره. (9 سال پیش)
+2 0
من میخوام توی روز اول < اصلا همین الان میخام یوزر کاربری ثبت کنم< (یوزرمون قدیمی میشه کلاس داره :D)< از کی میتونیم عضو بشیم ؟ قسمت پرداختی از Uncocoder هست؟ یا از Uncomaster ? (9 سال پیش)
+5 0
همه چیز مستقل از uncocoder خواهد بود، حتی نام های کاربری. در آینده پورتالی در سایت uncox.com ساخته خواهد شد که بتونید همه اکانت هاتون رو یک جا مدیریت کنید. (9 سال پیش)
+3 0
البته بنده به عنوان شاگرد کوچک شما و یک وب مستر سابق تجربه جالبی از چندین سایت همزمان با هم ندارم.به نظرم اگر همین uncocoder یک سایت جامع میشد به نام "خانه برنامه نویسان ایران" و برنامه نویسی اندروید و وب و .... زیر مجموعه ها و ساب دامین هایی از اون میشدن بهتر بود. هر چی باشه uncocoder تا حالا نصف بیشتره راه رو اومده و چیزی که توی ادامه راه میتونست کمکش کنه جامع تر شدنش بود. موضوع اندروید هر چقدرم جذاب باشه و هر چقدر هم سرویس های دیگه ای به سایت اضافه بشه مثل ویکی و خبر و... تا یه جایی بیشتر کشش جذب مخاطب رو نداره و رتبه الکسا در یه جایی حدود 1000 متوقف خواهد شد.ولی اگه سایت جامع تر بشه حتی رتبه زیر 30 ایران هم براش دور از ذهن نیست.البته شما واردتر هستید و کلا به سیاست ها و برنامه های آتی شما هم برمیگرده که چطوری کار رو پیش ببرید. (9 سال پیش)
0 0
ظاهرا استاد سایت uncox رو واسه همین قضیه دارن می سازن (9 سال پیش)
+5 0
انتظار من این هست که همه سایتهای زیر مجموعه uncox سایتهای پر بازدیدی باشند و از نظر رتبه بندی، تبادل لینک بین این سایتها بسیار مفید تر از تک بودنشون هست. از طرفی رضایت مخاطبین سایت، مهمترین عامل در افزایش رتبه سایت uncomaster و سایت های دیگه ای بزودی خواهید شناخت، خواهد بود. (9 سال پیش)
+1 0
راستی استاد، اون سورپرایزی که گفتین این بود یا چیز دیگه ای در راه است؟ (9 سال پیش)
+2 0
کلن میخواید شبکه unco راه اندازی کنید . درسته استاد؟ uncoNET.com (9 سال پیش)
+6 0
آهان ببخشید من در جریان اون uncox نبودم. ما به شما انقدر اطمینان داریم که سایت آموزش آشپزی هم بزنید پکیجش رو میخریم :دی (9 سال پیش)
+6 0
خیر، آن سورپرایز چندین برابر این است که به دلیل کمبود وقت و تعدد پروژه ها فعلاً روی هوا مانده است، اما این سایت بخشی از مسیر سورپرایز اصلی است. (9 سال پیش)
+3 0
من هیچ علاقه ای به وب نویسی نداشتم ولی وقتی استاد آموزش بدن برنامه ی آدم عوض میشه!عالیه استاد تبریک میگم و شدیدا منتظر دیدن آموزشهاتون هستم :) (9 سال پیش)
+1 0
از همین الآن بوکمارک شد، هم در سیستم هم در ذهن خودم :) موفق باشید :) (9 سال پیش)
+2 0
استاد بعد از آموزش های اندروید و وب خانه قصد دارید چه آموزش هایی تدوین کنید؟ آموزش هایی مثل برنامه نویسی برنامه های تحت ویندوز یا مثلا آموزش شبکه یا مثلا آموزش امنیت یا موارد مشابه ؟ (9 سال پیش)
+5 0
بذارید سری بعدی آموزش مخفی بمونه. :) کلاً سورپرایز کردن رو دوست دارم :) (9 سال پیش)
0 0
((((((: ما هم سوپرایز شدن را دوست دارم استاد ، چه هیجانی داره (9 سال پیش)
+2 0
کاشک فکری هم برای امنیت آموزش ها میکردید < لینک (9 سال پیش)
+2 0
راستی استاد بهینه سازی و SEO هم تو آموزش هاتون هست؟ (9 سال پیش)
+2 0
من حدس میزنم سورپرایز بزرگ استاد آموزش برنامه نویسی برای ios باشه. این حدس من رو یادتون باشه، وقتی استاد سورپرایز بزرگ رو گفت با خودتون بگید ااااا حسین عجب پیشگویی بودا، ما حرفشو قبول نمی کردیم :D (9 سال پیش)
0 0
اگه آموزش برنامه نویسی ios هم در راستای اهدافتون باشه، خیلی خوب میشد. (9 سال پیش)
0 0
تبریک میگم ، با آرزوی موفقیت روز افزون شما ، با همین دو سایت به عنوان بهترین کارآفرین کشور باید معرفی کنند چون خیلیا از آموزش های شما برای خودشون کار راه انداختن و کسب درآمد میکنن ، عالی عالی عالی (9 سال پیش)
+1 0
hosseinAmini چه جالب همزمان به این فکر رسیدیم. (9 سال پیش)
+2 0
بله استاد اگه این بخش رو هم توی اموزش هاتون قرار بدید و تدوینش کنید خیلی عالی میشه چون که اموزش seoو بهینه سازی خیلی کم در فضای وب وجود دارد و همه هم خیلی دوست دارند یاد بگیرند و کار پر درامید هم هست!نظرات بقیه رو نمی دونم به یک نفر گفتم سایتمseoکن گفت500هزار تومن!==>من:0==>اون;) (9 سال پیش)
+1 0
سئو اصلی ترین و مهم ترین قسمت راه اندازی سایته که امیدوارم استاد تدوین کنند و ما بخریم پولدار شیم :))) (9 سال پیش)
+1 0
بابت راه اندازی سایت جدیدتون صمیمانه تبریک میگم، امیدوارم همیشه موفق باشید :) (9 سال پیش)
+1 0
استاد از اونجایی که متغیرها،حلقه ها ، شروط ، شی گرایی و کلی چیزای دیگه تو php و java و کلا زبان های برنامه نویسی مشترک هست و تفاوتهای جزیی دارند و حتی تو همین دوره اندروید هم کمی php تدریس کردید. شما در آموزشهای وبخانه آموزشها رو از صفر و برای مبتدی ها شروع کردید و همه این موارد رو از نو توضیح دادید ؟ یا فرض رو بر این گذاشتید که ما با این موارد آشنایی داریم و فقط یک سری تفاوت ها رو بیان کردید؟ (9 سال پیش)
0 0
دوست عزیز این آموزش ها فقط مخصوص خانه اندروید نیست که ، افرادی دیگر هم استفاده می کنند ، بنابراین از صفر هست به احتمال زیاد (9 سال پیش)
+6 0
آموزشهای «وب خانه» از صفر شروع شده و دوباره همه چیز درس داده میشه، اما به دلیل متفاوت بودن Web و Android، نحوه تدریسش هم خیلی فرق کرده و امیدوارم مناسب یادگیری خوب باشه. (9 سال پیش)
+3 0
تشکر فراوان ... فقط یه جور باشه برای کسانی مثل من که از طراحی وب هیچ پیش زمینه ای ندارند و کلا 2 تا وبلاگ ساختن مشکلی پیش نیاد ... این جور که من فهمیدم نصف بچه های این سایت طراح وب هستند و یه وقت سطح آموزش ها جهشی بالا نره (9 سال پیش)
0 0
استاد میشه بگید دقیقا چه روزی این سایت راه اندازی میشود؟ (9 سال پیش)
+1 0
دارم لحظه شماری میکنم تا این آموزش هارو بخرم ..... (9 سال پیش)
0 0
امیدوارم استاد webkit- برای مرورگر ها هم آموزش بدهند ، مبحث مهمی هست (9 سال پیش)
0 0
استاد اگه بشه بر روی ios هم کار کنیم خیلی خوب میشه واقعاً، چون با وجود اینکه در دنیا حرف زیادی برای گفتن داره به نسبت آموزش های کمی در مورد آن تدوین شده... (9 سال پیش)
+1 0
ما که رفتیم واسه ثبت نام انشالله وضعیت مالی خوب بشه درجا ویژه بشیم که از کاربرای خوب عقب نیافتیم و هر چه زودتر بتونیم پیشرفت کنیم من که خودم به شخصه روز به روز بیشتر به برنامه نویسی علاقه مند میشم و اینارو مدیون استاد عزیز مون هستم (9 سال پیش)
+2 0
خیلیم عالی استاد گرانقدر، پس این هنوز یه چشمه از اون سورپرایز بزرگه یا خودشه؟ :D در هر صورت مطمئنم که آموزش ها فوق العاده مفید خواهند بود دقیقأ مانند آموزش های ویدئویی خانه اندروید ، آرزوی سربلندی و سرافرازی روزافزون برای شما استاد عزیزم، موفق باشید! (9 سال پیش)
+2 0
استاد عذرمیخوام جسارته ولی این تاپیک هنوز داره نفس میکشه ، لطفأ حذف کنید لینک (9 سال پیش)
+1 0
خیلی خیلی خوشحال شدم، هر چیزی رو که شما آموزش بدید آدم کامل یاد میگیره، حتی اگه نخوام تو حوزش وارد شم حتما از هر نوع آموزشی که شما بدید استقبال میکنم (9 سال پیش)
+2 0
ببینم اولین نفری که ثبت نام میکنه کیه ؟! کی میخواد این رکرورد رو بزنه به اسم خودش؟ (9 سال پیش)
+1 0
سلام . فقط آموزش php هست آقای آقاجانی ؟ اگر در حیطه ASP ، تکنیک MVC ... هم مطالبی ارایه میشد من که خیلی خوشحال می شد م. اما درمجموع واقعا ممنون از زحماتتون (9 سال پیش)
+2 0
آقای آقاجانی من تقریبا نیمی از آموزشهای اندروید رو گذروندم(و خیلی هم به یادگیری برنامه نویسی وب دارم).اگه بخوام آموزشهای جدید شمارو هم تهیه کنم و موازی با آموزشهای اندروید پیش برم آیا مفید خواهد بود یا اول آموزشهای اندروید رو به پایان برسونم؟ (9 سال پیش)
+1 0
@Saeed Mozaffari اگه میتونید موازی یاد بگیرید بهتره، حتی میتونید آموزش های وب خانه رو اول یاد بگیرید بعد ادامه ی آموزش های اندروید رو تماشا کنید. (9 سال پیش)
0 0
من پیش بینی میکنم که یکی از دوره های آتی آموزشی احتمالا ASP هست! (9 سال پیش)
+5 0
MVC یک تکنیک ( دیزاین پترن ) هست و خود ما در آموزشها آنرا از صفر با PHP پیاده کرده ایم. آموزش روی سیستم LAMP انجام خواهد شد یعنی Linux Apache Mysql PHP و بستر برنامه نویسی ما ویندوز است اما هاست/سرور مورد نیاز Linux خواهد بود. موازی فرا گرفتن آن نه تنها سخت نیست بلکه برای برنامه نویسی اندروید بسیار مفید است. (9 سال پیش)
0 0
دقیقأ استاد بنده نیز موافق هستم (9 سال پیش)
+2 0
خیلی خوشحالم که میتونم تویادگیری وب از آموزشهای شمااستفاده کنم باتدریس منحصربفردتون.سپاسگزارم استاد گرامی (9 سال پیش)
+2 0
فقط میتونم بگم عالیه البته منم با نظر یکی از دوستان موافقم که گفتند لطفا آموزش های اندروید و بازی سازی تعطیل نشه... هدف اصلی همه ی کاربران این سایت یادگیری حرفه ای اندروید هست. ممنون از زحماتتون... (9 سال پیش)
+1 0
استاد خیلی خیلی ممنون ، چون واقعا نیاز بود ، من میخواستم برم کلاس های php ثبت نام کنم که با این حرکت شما دیگه به اون سمت نمیرم ، دست شما درد نکنه واقعا ، یه دنیا ممنون (9 سال پیش)
0 0
سلام استاد واقعا کارتون عالیه اما اگه تو این اموزش ها هم از صفر صفر شروع کرده باشین خیلی عالیه. البته اگه یه تخفیف خوب هم به اعضای ویژه سایت خانه آندروید ایران بدین هم که عالیه. بازم ممنون که در جهت رشد علم برای هم وطناننتون اینقدر تلاش می کنید. (9 سال پیش)
+2 0
تبریک میگم استاد. با اینکه حدود 3 ماهه طراحی وب رو شروع کردم و یه CMS هم طراحی کردم ولی حتما آموزشهای شما هم میخرم (البته وقتی کفگیر از ته دیگ در اومد D: ) چون واقعا طراحی وب یه چیزیه که کد زدن و طراحی اصولی خیلی خیلی توش مهمه و مطمئنن شما به بهترین نحو این کارو انجام میدید (9 سال پیش)
0 0
استاد پس حداقل تا یک ماه آینده آموزش های اندروید را بروز نمی کنید؟! (9 سال پیش)
+1 0
بله انشالله که اندروید فراموش نمیشه :| (9 سال پیش)
+1 0
من حتی بیشتر آموزش برنامه نویسی برای اندروید عاشق برنامه نویسی تحت وب هستم. جزو اولین نفراتی خواهم بود که کاربر ویژه میشن! (9 سال پیش)
0 0
استاد الان وضعیت ویکی در چه حالیه؟فکر میکنم خیلی مفید خواهد بود راه اندازیش. (9 سال پیش)
0 0
آموزشهای اندروید مگه نصفه کاره مونده ؟به نظر من تقریبا کامل هست.حالا شاید در بخش "بیست و پنجم - تکنیک های پیشرفته برنامه نویسی" یه چند تا ویدیو نیاز باشه.ولی سایر چیزها با یه سرچ ساده و یا مطرح کردن سوال در سیستم پرسش و پاسخ به راحتی قابل دستیابی هست. (9 سال پیش)
+12 0
آموزشهای اندروید هم عرضه خواهد شد، اما خداییش چند نفر تا آخر آموزشها رو مسلط هستید که بیشتر از این نیاز داشته باشید؟ قبول کنید که آموزشهای وب حتی برای اندروید شما مفید تر است تا آموزشهای اندروید. شما برای نمایش سایت نرم افزارتون هم نیاز به وب نویسی دارید. برای وب سرویس نیاز به وب نویسی دارید و ... (9 سال پیش)
+1 0
بله استاد دقیقا حق باشماست من تقریبا ب html و css مسلطم و میدونم استاد چی میگن واقعا برای اینکه بتونین نرم افزار و برند مخصوص خودتون رو عرضه کنید به نظر من نیاز دارین که خودتون یه سایت مستقل داشته باشین. و در ضمن می تونین تو مارکت های مختلف برند و نام تجاری خودتونو تبلیغ کنین. از طرفی طراحی سایت هم در آمد خوبی داره براتون. (9 سال پیش)
+3 0
استاد خداییش من و احتمالا اکثر دوستان بیشتر دنبال جمع آوری آموزش ها هستیم تا یادگیریشون:) تسلط به کنار؛ بگید چند نفرتون آموزش هارو تا آخر فقط نگاه کردین؟ (9 سال پیش)
+1 0
دو روز نبودم... ببین چه خبر شده ! (9 سال پیش)
0 0
دمتون گرم استاد :) (9 سال پیش)
0 0
استاد شما در آموزش هاتون Ajax آموزش نمیدید؟ بدها؟ (9 سال پیش)
+2 0
همین الانش پر از Ajax هست. در نظرات بالا نوشتیم. (9 سال پیش)
0 0
ممنون استاد ، از صبح تا حالا به سایت سر نزده بودم ، نتوانستم همه نظرات را بخوانم (9 سال پیش)
0 0
کاش میشد یکم زودتر این سایت راه اندازی می شد ، خیلی خوشحالم (9 سال پیش)
0 0
خیلی عالیه استاد دنبال همچین چیزی بودم (9 سال پیش)
0 0
با درود و تبریک به خاطر سایت جدید. با وجود اینکه به موارد ذکر شده که در سایت جدید قراره آموزش داده بشه تسلط دارم اما برای حمایت و همچنین حضور داشتن در انجمن به احتمال 99% ثبت نام میکنم. (9 سال پیش)
0 0
انشا ا... آخرین آموزش بتونیم سایت های حرفه ای و استاندارد طراحی کنیم (9 سال پیش)
0 0
بی صبرانه منتظریم ... استاد یه CounterDown تو صفحه اصلی این سایت جدید بذارید ... (9 سال پیش)
0 0
و در نهایت من از دیشب تا الان 1000+ بار روی سایت لینک کلیک کردم تا رطبش بره بالا ! و در آخر: استاد جان ممنون که به فکر ما هستی ! موفق باشی (9 سال پیش)
+1 0
یه تغییراتی روی کدهای PHP سایت اعمال شد، که خود به خود نصب کلیک ها میره و از سایت uncox.com اجرا میشه. به این ترتیب انتظار میره، رتبه این سایت کمی افت کنه، اما رتبه سایت uncox.com بره بالا. در آینده نسبت این کلیک رو بیشتر خواهم کرد. (9 سال پیش)
0 0
نصب کلیک ها میره و از سایت uncox.com اجرا میشه ، یعنی چی استاد ؟ همچین کاری نشنیده بودم ! (9 سال پیش)
0 0
تبریک می گم تبریک می گم، فقط امیدوارم دردسر های اینجا رو اونور نداشته باشید (9 سال پیش)
+1 0
چه دردسر هایی حسین جان ؟ مگه اینجا مشکلی داری؟ (9 سال پیش)
0 0
استاد ما برای کد نویسی از نرم افزار DreamWeaver استفاده می کنیم؟ (9 سال پیش)
0 0
دردسرهایی که ما کاربران تحمیل می کنبم و استاد آقاجانی تحمل می کنن (9 سال پیش)
+1 0
@uncocoder : سلام آقای آقاجانی !! بهتون خسته نباشید میگم، بابت آموزش های اندروید خیلی ممنونم، من و همه دوستان امیدمون به شما هست و خواهد بود. نحوه ی آموزهاتون رو خیلی دوست دارم، مخصوصا آموزشی که صدای گوینده خیلی خاص و آرامش بخش باشه !! من حدودا 4.5 سال هست که در حوزه وب فعالیت میکنم، و حدود 1.5 سال بطور حرفه ای کار میکنم، تقریبا دوسال با وردپرس کار کردم، همینطور با فریمو ورک Codeintiger و الان هم با بهترین فریم ورک یعنی Laravel که اولین پروژه خودم رو باهاش لانچ کردم (Hoshdarak.ir) و شرکتمون (دونفری) اولین سیستم پرداخت درون برنامه ای موبایل به نام "همراه پی" (Hamrahpay.com) رو لانچ کردیم و خوب جواب گرفتیم . (خیلی به گرافیک سایت و ui اهمیت میدم مثل سایت هشدارک) * تازگی با خدمات شما آشنا شدم، ممنون میشم آموزش اندروید رو با همین کیفیت خوب و سریع تر ادامه بدید . در مورد وب اگه کمکی از دست من برمیاد، درخدمتتون خواهم بود . باتشکر، روز خوش - محمد نمازی (9 سال پیش)
+1 0
وای عالیه استاد من که خیلی علاقه دارم به برنامه نویسی وب واقعا ممنون از شما بایت آموزش های فوق العاده تون (9 سال پیش)
+1 0
بسیار عالی ۱۰۰٪ خریداری و استفاده میکنم و استاد لطفا به ادامه آموزش های آندروید هم بپردازید که روز یه روز کامل بشه (9 سال پیش)
+1 0
واقعا سورپرایز خوبی بووود ، استاد منتظرییییم :دی فقط استاد خواهشا آموزش های اندروید هم ادامه بدید ... (9 سال پیش)
0 0
پیشاپیش اگه سوال تکراری بود ببخشید... استاد آیا آموزش کار با فریم ورگ ها و mvc هم در پکیچ هست؟! و اگه نیست تا چه مدت بعد قرار آپدیت صورت بگیره؟! (9 سال پیش)
0 0
استاد الان در سایت هستند ، ولی در سایت نیستند D: (9 سال پیش)
+1 0
واقعا تشکر می کنم شما بی نظیرین استاددد (9 سال پیش)
+2 0
فدایی داری استاد . . . ممنون :) (9 سال پیش)
+1 0
نه استاد فرمودند Native گفته میشه اما با mvc که نه vc پیاده سازی خواهد کرد... (9 سال پیش)
+1 0
یک نفر دیگه این پست رو لایک کنه تا لایکا بشه 100 تا چند وقته روی 99 تا مونده :) تست \n فکر کنم این ربات اسپمر به کلمات مرسی ممنون و تشکر هم حساسیت داره (9 سال پیش)
+1 0
@xuvi این ربات به کاراکترهای غیرمجاز حساس هستش مثل ( :D و ... و :) ) خلاصه هرچیزی غیر نوشته (9 سال پیش)
0 0
اصلاح میکنم اسپم کش.من خیلی رفتم تو نخش به کلمات تکراری در یک جمله ، کلمات تشکری ، طول جملات ،سابقه اسپم کردن کاربر ، کارکترهای غیر مجاز ، یک سری کلمه بی معنی پشت سر هم که تشکیل جمله ندن و.... حساس هست. البته مثال های نقضی هم وجود داره که فکر کنم اونا دستی اسپم میشن مثلا یه جا دیدم یه متن 10 خطی اسپم شده بود :) در پایان شرمنده ببخشید بحث به حاشیه رفت استاد (9 سال پیش)
+1 0
@xuvi خوشمون اومد مثل توضیحات برنامه در بازار که تگ های HTML رو میطلبه ( البته یه سری تگ خاص که بازار خودش تعیین کرده ) (9 سال پیش)
0 0
بسیار بسیار خوشحال شدیم مرسیی استاد (9 سال پیش)
+1 0
وقتی پروفایتان را دیدم گفتم کاش آموزش c ++ و دوره آموزش ساخت بازی را قرار می دادید ، با توجه به روند فعلی فناوری اطلاعات و تکیه بر سیستم های آنلاین LAMP خیلی می تونه کاربردی باشه ، پیشنهاد می کنم در "جشنواره وب ایران" شرکت کنید . در بخش آموزش آنلاین حتما مقام می آورید . (9 سال پیش)
0 0
بسیار فکر عالی کردید فقط امیدوارم برای بچه های اندرویدی یه تخفیف کوچولو بزارید:) (9 سال پیش)
0 0
تو رو خدا دیگه حرف از تخفیف نزنید ، استاد به بچه های خانه اندروید تخفیف دادن دیگه ، چقدر تخفیف بدن؟ (9 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون استاد عالیه مکن همیشه چک میکنم سایتو (9 سال پیش)
+1 0
سلام استاد. با اینکه خودم دارم yii کار میکنم و اطلاعاتم درمورد وب خوب نباشه، بد نیست :-) ولی آموزش های شما رو قبول دارم.گاهی نکاتی رو میفرمایید که میبینم بعد این چند سال کار تحت وب ، بلد نیستم. من که عضویت ویژه اتون شدم :-) همون طور که وقتی uncocoder.com اومد و من سومین عضو ویژه اتون بودم (یادتونه تلفنی صحبت کردیم؟ گفتم استاد میشه با اندروید زندگی چرخوند؟ :-) ) بابت همه چیزهایی که تا کنون بهم یاد دادید ممنونم.خداخیرتون بده اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم (9 سال پیش)
0 0
سلام استاد. با اینکه خودم دارم yii کار میکنم و اطلاعاتم درمورد وب خوب نباشه، بد نیست :-) ولی آموزش های شما رو قبول دارم.گاهی نکاتی رو میفرمایید که میبینم بعد این چند سال کار تحت وب ، بلد نیستم. من که عضویت ویژه اتون شدم :-) همون طور که وقتی uncocoder.com اومد و من سومین عضو ویژه اتون بودم (یادتونه تلفنی صحبت کردیم؟ گفتم استاد میشه با اندروید زندگی چرخوند؟ :-) ) بابت همه چیزهایی که تا کنون بهم یاد دادید ممنونم.خداخیرتون بده اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم (9 سال پیش)
0 0
استاد فقط ، اموزش ها بر اساس فریم ورک خاصی انجام میشه ؟ چقدر خوب میشه بر اساس Yii2 باشه نه؟ :-) (9 سال پیش)
0 0
سلام . اگر امکانش هست آموزشهای طراحی سایت با ASP.NET با تکنولوژی NWC را بگزارید ، خیلی طرفدار دارد. (9 سال پیش)
0 0
سلام . اگر امکانش هست آموزشهای طراحی سایت با ASP.NET با تکنولوژی MVC را بگزارید ، خیلی طرفدار دارد. ببخشید اشتباه نوشتم (9 سال پیش)
 برای این سوال 37 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
سعید  9 سال پیش
+4 0

خیلیم عالی.تبریک میگم.سایت من شنبه تعطیل میشه بخش اموزشش و از شما افتتاح میشه.

تبریک میگم.

اطلاعیه : اموزش های سایت ما پا بر جا خواهند ماند.

یه دوره MVC و فریموک yii هم ضبط و منتشر میکنیم تا اموزشمان تکمیل بشن.

هم اکنون هم دوره اموزش پلایگن نویسی وردپرس از پایه ضبطش شروع شده.

گر چه اموزشهایی که تو سایت بنده هست پروزه محوره و از پایه توضیح داده نشده اما اموزش های استاد از پایه و صفر اموزش داده میشن.

ولی من بیشتر سعی میکنم نحوه تولید یک CMS رو اموزش بدم تا اینکه بخوام از صفر توضیح بدم.

+7 0
ای بابا، شما چرا تعطیل کردین، دیدم که می خواید پروژه انجام بدین ولی آموزش هم خوب بودا، قیمت ما خیلی بیشتر از آموزشهای شماست، بنابراین ممکن بود خیلی ها بیان سمت شما. (9 سال پیش)
+2 0
به این میگن دهقان فدا کار (((((((((((-: (9 سال پیش)
+3 0
نه اقا شما انقدر شناخته شده هستید که مشتریتون پابرجا میمونه. ولی قصد دارم با تیمی که تشکیل میدم فقط پروژه بگیریم انجام بدیم. (9 سال پیش)
+1 0
سعید جان اگه تعطیل کنی آموزش ها چی میشه .... من خودم شخصا میخواستم وقتی طراحی وب را شروع کردم از آموزش های شما استفاده کنم ... آموزش ها را نگه دار بعدا نیاز میشه (9 سال پیش)
+1 0
اموزش ها منتفی میشه دیگه.انشاالله تو وب خانه اموزشای بهتری براتون ضبط خواهد شد.ا (9 سال پیش)
+1 0
لطفا منتفی نکنید منم می خواستم از آموزشهای شمااستفاده کنم.هر آموزشی مفید هست .کسی که دنبال یادگیری باشه هم ازآموزشهای استاد استفاده میکنه هم شما و... (9 سال پیش)
+4 0
اموزش های سایت بنده پابرجا خواهند ماند انشاالله. نظر تیم ما بر این شده که قسمت سفارش پروزه رو جدا کنیم و به کار اموزشم ادامه بدیم. (9 سال پیش)
0 0
این میتونه خود یک پروژه مشترک باشه هم استاد هم سعید منتها میتونید با تعریف سرفصل ها کار را ادامه بدهید (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
irwonders  9 سال پیش
+9 0

تبریک و یک پیشنهاد

ضمن تبریک بابت راه اندازی سایت جدید که 100% مکمل همین سایت می شود در برنامه های حرفه ای تر که نیاز به کدنویسی سمت سرور و.. دارند خواستم تا این پیشنهاد را هم بدهم که برای اعضای ویژه این سایت "خانه اندروید" یک بن تخفیف ویژه ارائه شود.

در هر صورت ما که عضو ویژه میشیم :)

باز هم تبریک میگم چون همچین چیزی واقعا نیاز بود، خسته نباشی استاد :)

+9 0
البته قیمت 150 هزار تومان برای اعضای خانه اندروید هست، چرا که رسماً این آموزشها هنوز جایی مطرح نشده و احتمال خیلی خیلی زیاد برای کسانی که تنها در سایت uncomaster بخواهند عضو شوند باید حدود 180 هزار تومان پرداخت کنند. ( احتمال زیاد ) (9 سال پیش)
0 0
استاد یه سوال دارم چجوری باید موقع ثبت نام در uncomaster اعلام کنیم که ما از خانه اندروید هستیم و 150 هزار تومان بخریم ؟ (9 سال پیش)
0 0
از آنجاییکه سایت بصورت عمومی معرفی نشده است و تبلیغات آن صرفاً در خانه اندروید است، بنابراین تا زمان مشخصی ( مثلاً 2 سه هفته، قیمت آموزشها 150 هزار تومان خواهد ماند ) بعد از آن باید به فکر سیستمی برای تخفیفی مخصوص اعضاء سایت باشم. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سعید  9 سال پیش
+7 0

قیمت خیلی بالایی نگفتید.

چون امورشاتون ارزش بیشتر از این مبلغو دارند.و اینو نمیشه اسمشو خرج کردن گذاشت.در واقع سرمایه گذاری واسه اینده شخص هستش.خیلی راحت میشه به بازار کار راه پیدا کرد و مطمینا ارزش دارن.

+6 0
من بیشتر از این میترسم که دست زیاد بشه تو برنامه نویسی وب و...... کار ما خراب میشه (9 سال پیش)
+9 0
شما نگران این موضوع نباشید.شما تلاش کنید بیشتر یاد بگیرید و حرفه ای تر کار کنید مطین باشید شما هم روزی خودتونو میگیرید. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Pr0gramm3r  9 سال پیش
+12 0

خیلی هم شیکو مجلسی :D

من که علاقه به برنامه نویسی وب ندارم

مثل اندروید نیست بزاریم تو مارکت فروش بره :D , هی باید تو پونیشا پیشنهاد بدیم :D

ولی استاد یه خواهشی که دارم

به خاطر وب , اندروید رو بیخیال نشید , این آموزش های اندروید خیلـــــــــــــــــــــــــــی کار داره تا تکمیل شه

هم بازی نویسی مونده هم برنامه نویسی

راستی استاد اگر برنامه نویسی IOS هم بلدید یه uncoIos هم بزنید :D

اینم پیش بینی من در چند سال آینده ( شوخی کردم  ! )

UncoVb

#UncoC

UncoC++

UncoLinux

UncoWIndows

UncoMac

و این داستان ادامه دارد... :D

خلاصه روزی میرسه از 80 میلیون نفر , 95 میلیون نفر برنامه نویس میشن به لطف استاد :))

+3 0
ٌWiqiunco - unconet - uncoapps - uncosource - uncoHOME (9 سال پیش)
+2 0
و همینطور uncoCook, uncoBuilding, uncoNano, uncoKhalabani, uncoPezeshki, uncoMechanic, uncoShabihSazi and more :D (9 سال پیش)
+2 0
دوستان معذرت میخوام این حرف رو میزنم فکر میکنم این کلماتی که شما دارید هی تکرار می کنید زشت باشه ، حساس می کنم به مسخره گرفتید خوب استاد هم ناراحت میشه ، حالا ایشون بزرگوتری می کنند چیزی نمیگن شما ..... (9 سال پیش)
+1 0
استاد کلا با ماها لج هستند انگار! میخواستم بگم به شوخی گرفتن موضوعات خودش باعث ایده زایی میشه. چیزهایی که ما گفتیم ساختنش دور از ذهن نیست و هر کسی که توانشو داشته باشه میتونه بسازه و براش سود آور باشه. همین (9 سال پیش)
0 0
اتفاقا چیز بدی نیست. شاید ما اینجا داریم شوخی میکنیم ولی بعضی از همین شوخی ها روزی تبدیل میشن به یک برند معتبر و معروف. (9 سال پیش)
0 0
و همچنین uncomicro مثلا و... (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mir Unknown  9 سال پیش
+2 0

خسته نباشید استاد من ی سوال داشتم

من یکی از بزرگترین مشکلم ارتباط امن برنامه های اندروید با دیتابیس از طریق پی اچ پی هستش ایا اموزش های خانه وب در این زمینه کمک خواهند کرد یا نه؟! یعنی اموزش ها جوری هستند که مکمل اموزش های اندروید - بخش ارتباط با سرور باشن؟!

+4 0
در حال حاضر در آموزشهای PHP نیست، اما حتماً در این آموزشها قرار خواهد گرفت و مطابق با همان قوائد در اندروید هم قرار خواهد گرفت. (9 سال پیش)
+2 0
دقیقا یکی از مشکلات ما هم کار با کوکی در اندروید و لوگین به یک سایت به صورت کاملا امن و همون ارتباط با دیتابیسه . پس خواهشا این مورد (لوگین از اندروید به سایت) رو هم کامل آموزش بدید با تشکر فراوان از زحمات شما. (9 سال پیش)
+5 0
در کل کوکی امن نیست اما در حال حاضر session ها به طول کامل درس داده شده، کوکی هم بعداً یاد داده میشه اما کوکی ارتباطی به Login شدن از سمت اندروید به سرور نداره. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Dadparvar  9 سال پیش
+7 0

بنده چون قصد پرسیدن سوال دارم (از شخص شما جناب آقاجانی) بهمین خاطر در قالب پاسخ ارسال میکنم(و نه دیدگاه) :

  1. الان باید از چه طریقی ثبت نام کنم؟ و هزینه را چطور واریز کنم؟ و چقدر؟
  2. آموزش ها چه زبان ها و در کل چه اهدافی را در پی خواهد داشت؟ (مثلا آیا صرفا راه اندازی یک سایت ایستا را آموزش خواهد داد یا سایت های پویا و یا حتی نرم افزارهای تحت وب را هم پوشش خواهد داد؟)
  3. در مورد کیفیت ... (سوالی ندارم! خانه اندروید گویای همه چیز هست :) )

ممنون

+1 0
جواب هاتون توی سوالای بالا هست نظرات رو بخونین (9 سال پیش)
+4 0
پاسخ های شما در نظرات دوستان ( و خود من ) هست. اما در کل 1- سایت uncomaster مثل uncocoder کار خواهد کرد. 2- همه چیز در سیستم LAMP و 3- خوشحالم از اعتماد شما (9 سال پیش)
0 0
یعنی روی لینوکس یاد میدین؟ (9 سال پیش)
0 0
روی لینوکس یاد میدین؟ (not spam :D) (9 سال پیش)
0 0
اینا مگه اسپمه! (9 سال پیش)
+2 0
در بخشی از این آموزشها سرور اختصاصی نیز آموزش داده می شود که Linux است، اما محیط برنامه نویسی Local روی ویندوز خواهد بود. (9 سال پیش)
+1 0
ممنون. اما سوال بعدی: بنده خیلی روی ظاهر و گرافیک و انیمیشن (نه اون انیمیشن کارتونی. بلکه پویایی وب) خیلی علاقه دارم و در کارهام حساسم. شاید بهمون میزان به ایده توجه میکنم به ظاهر و اینترفیس توجه دارم. آیا در برنامه های شما، آموزش گرافیک و در کل اینترفیس هم هست؟ اگر بله، آیا در همین آنکومستر؟ (9 سال پیش)
+2 0
جناب دادپرور اینترفیس طراحی وب از طریق CSS قابل انجام هستش (9 سال پیش)
+1 0
بله. من هم در CSS خوب هستم. اما مسائل گفتنی خیلی هست. شاید بتونم بگم بیش از هرچیزی CSS کار کردم.اما یک بار خواستم ببینم چقدر بلدم، در یک سایتی چند مطلب مطالعه کردم دیدم هنوز در دوران مهدکودم CSS به سر میبردم! (9 سال پیش)
+4 0
هر کدوم از مطالب PHP, Javascript, JQuery, Javascript, HTML, CSS و مدیریت و کانفیگ سرور یه دریای بی پایان هست . فکر نکنم با 50 ساعت که هیچی با 1000 ساعت ویدیو هم بشه همشون رو پوشش داد. به نظرم این شیوه منحصر به فرد آموزشی استاد که ماهیگیری ، ابتکار ، خلاقیت و درست و حرفه ای کد زدن از ابتدای کار رو یاد میده بیشتر از هر چیز دیگه ای کمک کنه که شما یه بار دیگه به اون سایت سر بزنید متوجه بشید کار خاصی صورت نگرفته و فقط یکم خلاقیت خرج شده و با تجربه و تمرین بیشتر شما به راحتی میتونید بهترش رو درست کنید. (9 سال پیش)
+5 0
در آموزش وب بیشتر تجربه مهم هست تا آموزه های فنی. بنابراین در این آموزشها تجربه بیشتر انتقال پیدا می کنه و تعداد آموزه های فنی کم هست و همه مورد آموزش قرار خواهند گرفت. (9 سال پیش)
+4 0
جناب آقاجانی یه اخلاقی دارن و اون اینه که الکی پیاز داغ قضیه ای رو زیاد نمیکنن! مگر اینکه واقعا چیز عجیبی باشه. نظرات رو که میخوندم گویا واقعا بخش جالبی هست که ایشون انقدر با انگیزه از آنکومستر تعریف میکنن. بنده از الان در صف خریدم. فقط اگه روز به روز عقب بیوفته ممکنه مشغله باعث شه نتونم سر بزنم. ایکاش به اعضای ویژه آنکوکودر پیامک بزنید. فکر کنم شماره همه مون رو داشته باشید (9 سال پیش)
0 0
اولین باره اسم سایت رو فارسی میبینم:) چه جالبه. اولش فکر کردم نوشتین کانگورو:) بعدش که دقت کردم دیدم اسم سایت رو فارسی نوشتین. (9 سال پیش)
0 0
کجارو منظورته احسان جان؟ من که متوجه نشدم (9 سال پیش)
0 0
همین نظر آخر آقای دادپرور رو میگم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
farazamin  9 سال پیش
+1 0

استاد جون خیلی خوب و عالی و ممنونم که به این فکر زیبا جامعه عمل پوشاندین(خخخ) ولی من ی حرفی دارم میگم تو همین آغاز مثلا توی ماه اول قیمتارو بکنید 100 هزار مثلا برای اعضای ویژم بکنید 90 تا تو ماه اول همه بخریم خیالامون راحت بشه بعد که کم کم تعداد ساعت ها اومد بالا قیمتم بره بالا مثل خانه اندروید که کم کم  زیاد شد استاد این لطف رو در حق ما بکنید چون واقعا سخته برای من شایدم برای همه بخوایم این حرکتو انجام بدیم ممنون

0 0
استاد گفت برای اعاضای ویژه سایت 180 هزار هست و برای بقیه بیشتر هست ! یه نگاه به نظرات بالا بکن ! (9 سال پیش)
0 0
خوب دیدم و خوندم ولی بازم زیاده برای شروع کار (9 سال پیش)
+4 0
قیمت برای اعضای ویژه 150 هزار تومان هست و برای سایر اعضا ( به احتمال خیلی زیاد ) 180 هزار تومان (9 سال پیش)
+2 0
برای شروع کار؟!اگه دقت میکردی استاد بالا گفتند که مانند سایت خانه اندروید وقتی پکیج رو خریداری کنید و هر چقدر هم اموزش ها بیشتر بشه فرقی نمی کنه همه اموزش های جدید هم برای افرادی که پکیج رو خریدند قابل دانلود مثل الان که استاد چند ساعت به اموزش ها اضافه کردند ایا شما مبلغ برای ویدیو های جدید پرداخت کردید؟! (9 سال پیش)
0 0
خیر پرداخت نکردم ولی شما توجه نکردین من چی میگم میگم الان که ساعات هنوز کمه قیمت هم باید از 150 هزار کمتر باشه و کم کم زیاد بشه خانه اندروید از همون اول 150 نبوده به هر حال..... (9 سال پیش)
+3 0
قیمت ها در خانه اندروید از همان اول 150 هزار تومان بود. وقتی که شما ویدئو های جدید را بدون پرداخت هزینه دریافت می کنید، پس قرار دادن قیمت کمتر برای ساعت کمتر ویدئو منطقی نیست. (9 سال پیش)
+1 0
اگه از اول همون بوده پس من دیگه حرفی ندارم ممنونم از زحماتتون فقط ی چیزی این بحث تخفیف گروهی رو توی اون سایتم پیاده کنید تا بتونیم کاربر بیاریم و............ممنون (9 سال پیش)
+10 0
نه خداییش 150 هزار تومن چَک و چونه زدن داره؟ میدونم که شاید یه نفر در توانش نباشه که حتی این مبلغ رو پرداخت کنه ولی در آینده چندین و چند برابر این مبلغ رو درمیارید. اگه نگاهی به برنامه های منتشر شده ی کاربران بندازید، متوجه میشید که کاربران خانه اندروید، چندین برابر این مبلغ رو درآمد داشتن. بخدا بی انصافیه در مورد قیمت ها چَک و چونه بزنیم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Erfan  9 سال پیش
+3 0

استاد بعد از ساخت CMS با Native PHP برای دوره های پیشرفته تر آموزش  Framework ها هم در راستای کاری تون هست ؟ اگر هست کدام Framework ?  و این که پیشنهاد میکنم بهینه سازی دیتابیس هم اگر امکانش هست آموزش بدید . بی صبرانه منتظر  آموزش " مدیریت و کانفیگ سرور " هستم چون قرار بود به زودی برم دنبالش برای یادگیری. تشکر

+5 0
ما CMS رو بر پایه Framework ـی که خودمون می سازیم پیاده سازی می کنیم، یعنی هم CMS هست و هم Framework . از هیچ Framework آماده ای استفاده نمی کنیم مگر در آخر آموزشها که فقط معرفی می کنیم. (9 سال پیش)
0 0
بسیار عالی . Framework که قصد پیاده سازیش رو دارید مبتنی بر معماری mvc هستش ؟ (9 سال پیش)
+5 0
دیزاین پترن MVC به نظر من شلوغ هست و اگر VC باشد منطقی تر است. قسمت M ( مدل ) در خیلی از شرایط جز طولانی شدن کدها و پیچیده تر شدن سودی ندارد و در شرایط دیگر، مفید است. تبدیل کردن VC به MVC عملاً کار ساده ایست، پس کافیست منطق VC را خوب متوجه شوید. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
doost_fu  9 سال پیش
+1 0

منم تازه تا اخر بخش چهار اموزش اندروید خوندم راستش دقیق نمیدونم این برنامه نویسی وب چی هست ؟ سخت تر از جاوا و اندرویده یا راحت تره ؟ وچقدر طول میکشه تا در حد نیاز اونو یاد بگیرم ؟

در ضمن نمیدونم چقدر برام مفیده و اگر موازی با اندروید بخونم باعث قاطی کردن !!! تو یادگیری میشه یا نه ؟ البته استاد که تو نظرات گفتند مفیده ولی خب ایشون زبان های زیادی بلدند برا ایشون فرق میکنه

اگه میشه یه خورده کلی درمورد برنامه نویسی وب ، ارتباط های احتمالیش با اندروید ( چون استاد گفتند برای برنامه نویسی اندروید مفید هست ) ، کاربرد ها و ... برای افرادی مثل بنده و ... که شناخت زیادی ازش ندارند بگید .

 با تشکر

+3 0
دوست عزیز شما اگر آموزش های وب خانه رو موازی با آموزش های اندروید یاد بگیرید، هیچ مشکلی در یادگیریتون پیش نمیاد، بلکه در یادگیری فصل های 11 و 12 و 16 و بعضی فصل های دیگر برنامه نویسی اندروید هم، کمک شایان توجهی بهتون میکنه. (9 سال پیش)
+3 0
به نظر من برنامه نویسی تحت وب زیاد سخت نیست.درسته همزمان باید با چندین زبون مختلف کار کنی مثلا html css js php اما بازم کار سختی نیست و شیرینه. (9 سال پیش)
+1 0
دم شما گرم اگه میشه یه خورده در مورد بند اخر سوال هم توضیح بدید . با تشکر (9 سال پیش)
+6 0
آن چیزی که در وب معنی پیدا می کند تا Client های متفاوتی اطلاعات خام از وب دریافت کنند، وب سرویس است. ارتباط بهینه با وب سرویس از نظر پهنای باند، امنیت، سرعت، سادگی و پایداری مطلب مهمی است که می تواند در این آموزشها به تدریج تکمیل شود و به تعالی برسد. (9 سال پیش)
+1 0
بهتره توی اندروید تا چه بخشی پیش بریم و بعد در کنارش اموزش وب شروع کنیم ؟ درضمن باتوجه به اینکه شما زبان های زیادی بلدید بهترین روش برای اینکه دوزبان همزمان( به قول شما موازی) اموزش دیده بشه چیست ؟ (9 سال پیش)
+2 0
@doost_fu به نظرم از صفر میتونید هر دو تا رو همزمان شروع کنید. یعنی نگرانی خاصی نیست که مثلا قاطی کنید مسائل رو یا یکی پیشنیاز یکی دیگه باشه و... (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
125025  9 سال پیش
+2 0

منم میخواستم طراحی وب را شروع کنم

خیلی خوشحال شدم بی صبرانه منتظر اموزش هاتون هستم

خدا قوت

+1 0
من که دارم لحظه شماری میکنم این سایت راه بیافته (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
کاشی زاده  9 سال پیش
+4 0

سلام ،اول از همه اینکه تبریک میگم بابت سایت نو :)

استاد 2 تا سوال برام پیش اومده  در این آموزش ها قرار هست به طور کامل از صفر شروع کنیم و html و css  رو اول آموزش بدین و بعد به php برسیم ؟

یا اینکه php خالص قراره آموزش داده بشه . منظورم این هست که باید پایه html , css داشته باشند دانش پذیران یا نه؟

و سوال دوم اینکه در این آموزش های مخلفات طراحی وی برنامه نویسی وب هم آموزش داده میشه ؟ مثل jquery , Ajax , Js و ...

+8 0
پیش نیاز ندارد، در همان جلسه اول هم CSS, HTML, Javascript, PHP را شروع می کنیم و بله تا الان Ajax و JQuery هم به میزان زیادی مورد آموزش قرار گرفته و در کل هر آنچیزی که در توسعه وب لینوکس نیاز دارید در این آموزشها هست. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
UNCOU93  9 سال پیش
+6 0

سلام استاد امیدوارم که با را ه افتادن سایت وب خانه از ادامه آموزش های سایت خانه اندروید ایران غافل نشین.

و یه گله از شما استاد عزیز چرا سیستم چت خانه اندروید رو فعال نمی کنید به نظر من این کار قبلیتون واجب تر بود تا اینکه وقت بزارید و برید وب خانه رو راه اندازی کنید البته اینکار شما هم به جایش خیلی خوبه اما به نظر من شما باید الویت بندی کنید.

باتشکر فراوان از شما استاد فهیم

+4 0
دوست عزیز اتفاقا این وب خانه خیلی هم نیازه. شما هر پروژه حرفه ای درست و حسابی بخواید پیاده کنید مطمئنا به یه پنل مدیریت تحت وب برای برنامه نیاز دارید. راستی این سیستم چت که درسته برا من. کجاش فعال نیست الان؟! (9 سال پیش)
0 0
نمیدونم شما چجوری از سیستم چت استفاده میکنید میشه توضیح بدید؟ (9 سال پیش)
+1 0
این دو لینک رو مطالعه کنید : لینک لینک (9 سال پیش)
+7 0
سرویس چت نیاز به پشتیبانی بیشتری داره و طبق چیزی که من متوجه شدم، دوستان ازش استفاده فنی درستی نمی کنن. به همین دلیل در اولویت خیلی پایینی قرار داره و اولویت تدوین آموزشهای PHP صدها برابر بیشتر هست. (9 سال پیش)
0 0
ممنونم لطف کردین! (9 سال پیش)
+1 0
ممنون از توضیحاتتون و لینک هایی که گذاشتید تا حالا ندیده بودم ببخشید نظرم در این مورد نسبت به استاد بی مورده. استاد پوزش میخوام! (9 سال پیش)
+3 0
من با اینکه برنامه نویسی وب رو خیلی دوست دارم و درمورد بعضی هاش چیزایی رو میدونم ولی امیدوار ام که خانه آندروید رو از یاد نبرید و خانه اندروید رو تا بخش های بازی سازی پیش ببرید ! (9 سال پیش)
0 0
استاد یک درخواست (پیشنهاد): امکانش هست بجای سرویس چت(یا در کنار سرویس چت)، یک گروه با نام خانه اندروید یا خانه وب توی یک شبکه اجتماعی مثل واتس آپ ایجاد کنید؟ چون هم دمه دست تره و هرکسی هرجایی که باشه میتونه یه سری به اون گروه بزنه (9 سال پیش)
0 0
دقیقا منم با نظر آقای منصوری موافقم اگه بشه که عالی میشه استاد اگه اشکالی نداشته باشه من میتونم این کارو انجام بدم. یه مطلب بزارم تا هر کس دوست داره شمارشو بده تا من ادش کنم و اونجا باهم در ارتباط باشیم به نظر من برنامه WhatsApp هم برای اینکار عالیه. (9 سال پیش)
+5 0
این کار مشکلاتی به همراه داره، که بعداً مفصل در خصوصش تو یه تاپیک جداگانه صحبت خواهیم کرد. (9 سال پیش)
+1 0
آره استاد دقیقا سرویس چتو بیخیال بشین من که خودم یکبارم ازش استفاده نکردم و نمیکنم به نظر من این سیستمی که تا پستی روو یکنفر بعد ماهها میاد و سوالی براش پیش میاد و وقتی متنی مینویسه اون پست میاد سر صف بسیار عالیه وتنها پیشنهادم اینه که جای وقت کذاشتن روی سرویس جت بیاین و سیستمی رو هوشمند تهیه کنین که اکه کسی میخواد یک مطلبی که قبلا پرسیده شده رو بپرسه بهش بگه که فلانی یارو آقا !‌ این پست قبلا بوده میتونی سوالتو توی ادامه اون پست بزنی امیدوارم استاد اینو بخونن چون پیشنتهاد خوبیه به نظر خودم ! (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
uncocoder  9 سال پیش
+39 0

این فکر رو کلاً از سرتون بندازید بیرون که «ممکنه خانه اندروید فراموش بشه» ، اصلاً این حرف رو دیگه نزنید و بهش هم فکر نکنید. ارائه سایت و سرویس های جدید، هیچ ربطی به فراموش شدن سرویس های قبلی ( حتی کمرنگ شدنشون ) نداره که هیچ، بالعکس، علت اصلی درج این آموزشها، جذب سرمایه و بودجه برای تغذیه تیم توسعه مجموعه سایتهای unco هست که بتونه در زمینه های مختلف به شما سرویس بده.

اگر قرار باشه سرویس wiki, news و ... در خانه اندروید برنامه نویسی بشه، نیاز به منابع و نیروی انسانی داره. پس هدف ما رو کوچیک فرض نکنید. ما اومدیم که یک برند به اسم unco رو ایجاد کنیم و ایجاد خواهیم کرد. همینطور انتظار داریم که خریداران محصولات برند unco همیشه ازش حمایت کنن و با راهنماییهاشون مسیر صحیح حرکت رو مشخص کنن.

پس با unco باشید تا به شعارمون برسیم:

NEW WAY TO THE NEXT GEN

شیوه ای نو برای نسلی نو

 

+4 0
زنده باشی استاد عزیز ما قول میدیم همیشه پشتیبان شما باشیم تا هم شما ب اهدافتون برسید و هم ما شاگردانتون به جایی که مد نظر مونه با آموزش های شما برسیم. واقعا خدا قوت خسته نباشید. (9 سال پیش)
0 0
برند unco با شعار NEW WAY TO THE NEXT GEN عالیه، اما با توجه به ترجمه ای که شده این درست تر نیست؟ NEW WAY FOR THE NEXT GEN (9 سال پیش)
+3 0
نسل رو به دو چیز نسبت میدم، یکی ( صنعت ) و دیگری ( زندگی ) ، می تونه این معنی بشه، «مسیری جدید به نسل آینده» ( صنعت ) و «شیوه ای نو برای نسلی نو» ( زندگی ) ، اولی یعنی یاد دادن تکنولوژیهای روز در مسیر بهتر، و دوم یعنی آموزش به نسل بعدی با شیوه ای جدیدتر. حالا کدومش رو کجای دلم بذارم نمی دونم :) (9 سال پیش)
+1 0
من دومی رو بیشتر دوس دارم، بهرحال شما جدا از صنعت و نسل آینده صنعت دارید به جامعه خدمت میکنید، و این خیلی معنای زیباتر و قشتگتری داره و به نظرم هدف والاتری هست. (9 سال پیش)
+1 0
ما اومدیم که یک برند به اسم unco رو ایجاد کنیم و ایجاد خواهیم کرد، لایک استاد! (9 سال پیش)
+1 0
سلام جناب مهندس به نظرم بیاید یه مرام نامه بین خومان قرار دهیم هرگسی که خواست کمک مالی از محل فروش پروژه هایش بکنه این طوری خیلی خوب میشه کارها عالی بیرون میاد و یا اینکه در تمامی نرمافزار ها بیان بشه که من فلانی از خانه اندروید هستم اینم تبلیغ خوبی هست (9 سال پیش)
0 0
تشکر از دیدی که دارین و دیدی که بچه ها می دهین همیشه به پشتکار شما در کار حسودیم میشه امیدوارم موفق باشین (9 سال پیش)
0 0
خیلی با آینده نگریتون حال میکنم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Poria  9 سال پیش
+1 0

من برنامه نویسی php رو تا حد متوسط می دونم و چند پروژه انجام دادم . اما شی گرایی زیاد کار نکردم و برام گنگ هست در php !! 

شی گرایی و MVC رو هم در سرفصل هاتون قرار می دید ؟ 

برای من که دارم هم وب کار می کنم و جدیدا با آموزش های شما به اندروید روی آوردم(بخش هفتم هستم) مشکلی پیش نمیاد ؟ یعنی بهتر نیست که یک حوزه رو ادامه بدم و تا آخرش برم ؟ 

سپاس از آموزش های خوبتون 

+4 0
البته اگر نظر دوستان رو در بالا می خوندید ( و همینطور پاسخ های من رو ) پاسخ سئوالات شما داده شده. اما بله، مورد آموزش قرار خواهند گرفت و نه، هیچ مشکلی پیش نمیاد که هیچ، برای شروع بخش های مربوط به وب در خانه اندروید، از آموزشهای PHP شروع کنید بهتر هست. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+11 0

البنه قبل از شروع سرفصل آموزش ها اعلام بشه تا کاربران درباره آنها بحث کنند خیلی مفید میباشد.

 

بنده با چند تا از دوستان که طراح وب بود صحبت که کرده بودم یکی میگفت php کار کنید ..یکی دیگه میگفت php قدیمیه و html5 بهتره یا این نرم افزار قدیمی و فلان نرم افزار بهتره و ...

من خودم شخصا اطلاعاتی در این مورد ندارم و هیچ نظری نمیتونم بدم

پیشنهاد من این است که همانند ویدئو صحبت خودمان یک ویدئویی به همین شکل درست شود که حاوی اطلاعات کاملی درباره این  مسائل باشد تا قضیه برای کسانی که هیچ اطلاعاتی ندارند کاملا روشن شود

 

البته باز هم تاییدیه با مدیریت است و این فقط یه پیشنهاد بود

با تشکر و احترام 

+22 0
پیشنهاد خوبی است اما در کل همه چیز خوب است. قاشق خوب است، چنگال خوب است، کارد هم خوب است. اما اسپاگتی رو با چنگال می خورند و سوپ را با قاشق، همینطور نان را با کارد برش می دهند. کسانی که سعی دارند به دیگران بقبولانند که #C همه جا بهترین است، PHP همه جا بهترین است، یا JAVA همه جا بهترین است، سعی دارند به همه بقبولانند که می شود سوپ را نیز با چنگال خورد و نان را با قاشق تکه کرد، چرا که فقط طرز استفاده از یکی از اینها را بلد هستند. (9 سال پیش)
+2 0
به نظر من که پی اچ پی بهترینه :) (9 سال پیش)
+7 0
سعید جان PHP بهترین نیست، اما ساده ترین است و در کشاکش تغییرات ژنتیکی خود را سازگار تر می کند. پس بیشتر جای اعتماد دارد ولی متأسفانه به همان میزان هم تغییراتی که در آن اعمال می شود، ناشیانه و ساده انگارانه است. مثل همین شیء گرایی. در کل در نهایت خوبی بد است و در نهایت بدی، کاربردی است. (9 سال پیش)
+3 0
حامد جان html اصلا زبان برنامه نویسی نیست فقط یه سری تگ هست برای نمایش یه سری چیزها . احتمالا منظورشون بین php و asp.net بوده (9 سال پیش)
+5 0
چه جالب دقیقاً این جمله بالای شما رو ( xuvi ) من تو بخش اول آموزشها گفتم. (9 سال پیش)
+5 0
HTML یک زبان تگ نشانه گزاری فرا متنی برای اسکلت و شالوده طرح یک قالب سایت هستش و CSS همون رابط کاربری خودمون هستش که به تگ های HTML استایل میده و با استفاده فقط از HTML و CSS میشه یک قالب استاتیک برای یک سایت ساخت و با استفاده از زبان قدرتمند PHP و ASP.Net میشه یه سایت رو داینامیک کرد که Server Side یا سمت سرور هستن مثل Wordpress و ... با استفاده JavaScript میشه به یه سری خصوصیات دستیابی پیدا کرد مثلأ برای OnClick یه سری دستور نوشت، و با استفاده از لایبرری Jquery که از کتابخونه های JavaScript هستش میشه مثلأ یه اسلایدر ساخت و با استفاده از تکنولوژی Ajax نیز میشه مثلأ یه کاری کنیم که صفحه به محض فرستادن دیتا به سرور ریفرش نشه، این خلاصه ترین توضیحات درمورد طراحی وب بودش، البته این جسارت در برابر استاد گرانقدر زیره به کرمان بردنه، عذر استاد! (9 سال پیش)
+2 0
من هم از سایت و سرور css , php , javascript , ... کلا هیچ اطلاعاتی ندارم البته با اینکه کاربرانی داریم گه اشنایی لازم رو نسبت به این زبان ها دارند < میتونیم یک نظر سنجی در سایت راه اندازی بشه که سطح اشنایی افراد سنجیده بشه < شاید در تدوین موضوعات آموزش ها تاثیر گذار باشه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
H.es  9 سال پیش
+3 0

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بی صبرانه منتظر این بودم.............. 

 

+8 0
این رو به عنوان نظر می ذاشتید بهتر بود (9 سال پیش)
+3 0
حتما درست می فرمایید. ولی از ذوق بسیاره ، لطفا درک کنید :)) همیشه سالم و سلامت باشید :* (9 سال پیش)
+4 0
اقا راست میگه.لطفا درک کنید من دیشب از خوشحالی نخوابیدم.لطفا مسئولین رسیدگی کنن :دی (9 سال پیش)
0 0
:)))) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
mort  9 سال پیش
+6 0

سلام احترام خدمت استاد 

لطفا بکگراند مشکی کمتر استفاده کنید 

لطفا برای همین سایت هم اگه قسمت اموزش قرار دهید مثلا تایپک های که در انتها به نتیجه میرسه کاربر تمیز کاری کند و به بخش اموزش انتقال دهید این طوری عالی میشه 

یه پیشنهاد دیگه لطفا قسمت ها مهم را در اموزش چندین بار در قسمت های بعدی هم یاداوری کنید تا خوب در خاطر بماند 

جناب مهندس من خودم نصب به شما و هرکسی که بهم چیزی یاد میدهد یک تعصب زیاد دارم از شما تقاضا میکنم شرکتی ایجاد کنید و به صورت مجازی با بچه های اینجا کار بگیرید تا بتوانیم ادای دین کنیم به خدمتان هرچند که دانش ما هنوز خیلی کم هست 

جناب مهندس لطفا اگه امکان اره pdf هر قسمت ویدیوی را هم درست کنید این طوری خیلی خوبه دیگه نیاز نیست بنویسیم همه چیز رو فقط قسمت های که سخت هست با زبان و خودمون شرح میدهیم و در اموزش تاثیر بهتری دارد 

در 10 دقیقه اول هر اموزش بهتره نکات مهم جلسه قبلی را یاد اوری بشود 

در اموزش های بعدی از مطالب قبلی هم استفاده کنیم که خوب جا بیافته و یاد اوری بشود 

قسمت تمرین خیلی عالی هست مثل بخش درست کردن مربع و مستطیل ها سبز رنگ لطفا در هر اموزش یک تمرین هم مشخص کنید تا انجام بدهیم و طوری باشد که باید همه مطالب تمام جلسات قبلی با تمام نکات ریز را خوب بدانی تا بتوانی تمرین را انجام بدهی

خواهش میکنم نظرم بخوانید و ترتیب اثر بدهید درسته زحمت داره ولی خواهش میکنم 

+4 0
بکگراندهای تیره آرامش بخش هست. لااقل من اینجوریم (9 سال پیش)
+3 0
ممنون از نظر و پیشنهادات شما، سعیم رو می کنم که پیشنهادات شما رو ترتیب اثر بدم. (9 سال پیش)
+1 0
خیلی ممنون استاد بزرگوار سپاس فراوان (9 سال پیش)
+2 0
استاد واقعا تبریک.امیدوارم این سایتتونم مثل خانه اندروید پیشرفت خوبی داشته باشه.اگر قسمت بشه ما هم این آموزش هارو تهیه میکنیم.فقط یک خواهش امید وارم سایت جدید کل وقتتونو پوشش نده چون طبق قولی که داده بودین قراره آموزش بازی سازی هم اظافه کنید و .... در کل موفق باشین. (9 سال پیش)
+3 0
بازی سازی سوپرایز بعدی هست مهدی جان (به احتمال زیاد) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
mohandeshr  9 سال پیش
+5 0

استاد در مهارت شما شکی نیست ، اما دلیل استفاده از سی ام اس آماده جوملا برای سایت  اصلی (uncocoder.com) چی هست ؟
استفاده از سی ام اس آماده بهتره یا توسعه توسط خودمون ؟

+6 0
در آموزشها به این موضوع توجه میشه و علت هم گفته میشه :) (9 سال پیش)
0 0
عالی ، منتظریم :) (9 سال پیش)
+1 0
عجب دقتی داری شما ... (9 سال پیش)
0 0
نظر لطف شماست :) بخاطر علاقه و کنجکاویم هس عاشق کد نویسی ،دیزاین و هک هستم (9 سال پیش)
0 0
داداش این سایت با جوملا ساخته نشده! با سیمفونی ساخته شده ! (9 سال پیش)
0 0
افزونه wappalyzer فایرفاکس منم که cms سایتها رو نشون میده میگه جوملاست. (9 سال پیش)
0 0
rayacoder داداش سیستم پرسش و پاسخ رو نمیگم منظور من uncocoder.comهست نه ساب دامین answers.uncocoder.com لینک این افزونه ای هم که میگی من الان میشنوم من با برنامه های تست امنیت سایت که در برای چک کردن امنیت سایت استفاده میشه از اون استفاده کردم +چند تا تاکتیک باحال ;) استاد دایرکتوری بندی سرورشون هم خیلی تمیز و هدفمند هست (9 سال پیش)
0 0
اصلا یه کلیک راست view page source هم بزنی مشخص هست نسخه 2.5.11 جومینا هست (9 سال پیش)
0 0
دلیلش این هست که سیستم های کدینک باز رایگان اپدیت میشوند و شما نیاز ندارید تا خودتان بشینید و پلاگین یا کامپوننت نویسی کنید مثلا فقط برای امنیت وقت زیادی صرف کنید بهتره سواری موجی بشویم نه اینکه موج بسازیم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
BehrouZ.J  9 سال پیش
+1 0

یه خواهشی از آقای آقاجانی داشتم

یه فکری برای مسله چت سایت بکنین. اگه نیست که خوب اعلام کنین چنین سرویس وجود نداره. اگه وجود داره به شکل خیلی خوب براش تبلیغ کنین تا دیده بشه.

در پست هایی تو همین تاپیک دیدم که کاربرا میگن یه دیوار تو شبکه های اجتماعی ایجاد کنین واسه چت و ... به نظر منه کاربر (ویژه) وقتی که در یک وب سایت آموزشی یوزر VIP میشم انتظار دارم که امکاناتی در اختیار داشته باشم تا مشکلاتم راحتر و سریعتر در همون سایت حل بشن نا اینکه بیام و در شبکه های اجتماعی سوالاتم رو حل کنم. شاید یکی نتونه در اون شبکه ها فعالیت کنه.(دلایل زیاد وجود داره براش)

یک بخش بزرگ از این مشکلات رو  در حال حاظر ، بخش پرسش و پاسخ سایت (میشه بهش امکانات بهتر هم اضافه کرد) داره حل میکنه و کاملا رازی کننده هستش. به غیر از تاپیک هایی که هیچ ربطی به پرسش و پاسخ نداره و بیشتر شبیح به تبلیغ هستن.

نبود یک سرویس چت مناسب کاملا احساس میشه (سرویس چتی که فقط دو کاربر بتونن با هم مشکلات ریزی که وجود داره رو با هم در میون بزار و همون لحظه برطرف کنن و کمتر به صورت کامنت در تاپیک مطرحش کنن.)

مثلا من خودم به شخصه برای کمک به یکی از دوستان مجبور بودم یک تیکه کد رو به صورت کامنت بزارم و بگم اینو تست بزن و بعد اون شخص ارور هاش رو بزاره و بعد دوباره من یه تیکه کد رو بزارم دوباره اون تست بزنه و .... تا نتیجه بگیره خوب میشه اینو خیلی راحتر توی چت و بلافاصله حل کرد.  (پیغام خصوصی جریانش با این فرق داره)

 

به کجا باید پیشنهادات و انتقادات رو ارسال کرد؟

+1 0
دقیقا نمیدونم مشکل شما با سرویس چت چیه؟؟ من که هیچ مشکلی ندارم و هر موقع خواستم با دوستان گفتگو کردم .... برای آپلود کد هاب خودتان میتوانید از این سایت استفاده کنید : لینک .... سینتکس java را انتخاب کنید ببینید به چه زیبایی کدها را نمایش میده (9 سال پیش)
0 0
منم مشکلی با سرویس چت ندارم و کاملا درست کار میکنه ، فقط من یه جای این سایت راضی نیستم و اون این هست که ما امکان تصحیح نظران خود را نداریم و بیشتر مواقع اشتباه تایپی رخ میدهد و نمیتوانیم آن را تصحیح کنیم (9 سال پیش)
0 0
منظور دوستمون این نبود که کار نمیکنه گفتن دیده نمیشه و به نظر منم وقتی سرویس پرسش و پاشخ هست چت معنی نداره! فکر نکنم کاریش بشه کرد! (9 سال پیش)
+1 0
به نطر من صحبت ها داره به بی راهه کشیده میشه ، بهتر است درباره آموزش های uncomaster صحبت کنیم دوستان (9 سال پیش)
0 0
لطفا لینک سرویس چت رو قرار بدین (تو کجای سایت آدرس رو قرار دادن من چیزی ندیدم تا الان) (9 سال پیش)
0 0
سرچ کنین ، آموزش استفاده تو انجمن هست. (9 سال پیش)
0 0
یکی از دلایلی که خیلی از سرویس چت با خبر نیستن یا خیلی خیلی کم طرفدار داره و طبق گفته بعضی ها که میگن کاربری نیست بخاطر اینه که توی خوده سایت آماده سازی نشده و باید با نرم افزار های مجزا بهش دسترسی داشت. مثلا شما فکر کن چت فیس بوک جدا بود و شما باید با نرم افزار با دوستات چت میکردی. شرایط چقدر عوض میشد.... (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
بانوی شرقی  9 سال پیش
+1 0

سلام

منم خیلی دوست داشتم که ای کاش همچین سایتی بود که دست و بال ما رو برای کسب درآمد باز کنه. اما استاد دیدم یکی دو تا از بچه ها هم این موردی که میگم رو گفته بودن ، بی شک توجه شما نسبت به این سایت نصف میشه (خیلی خوشبینانه فرض میکنیم نصف میشه) . این یکم، یه کوچولو،  باعث دلسردی اعضا نمیشه؟ مثلا من خودم 10% عضویتم بخاطر آموزش ها بود و 90% بخاطر سرویس پرسش و پاسخ و اینکه سوالی اگه داشته باشیم یا توسط اعضا یا شما راهنمایی میشیم.

 

+1 0
uncomaster که رقیب این سایت نیست . در واقع یک مکمل هست . شما هر برنامه ای بخوای برای اندروید بسازی و حتی اگه آموزشهای بازیسازی قرار بشه داده بشه که قسمت سمت سرور داشته باشه بدون شک نیاز به مهارت های سایت uncomaster دارید.به نظر من با راه اندزای uncomaster توجه ها به uncocoder کمتر که نمیشه هیچ بیشتر هم میشه. طوری که یک مدت از راه اندازی uncomaster بگذره یه جهش فوق العاده در کیفیت برنامه های اندرویدی اعضا رو هم شاهد خواهیم بود. (9 سال پیش)
+1 0
برنامه نویسی وب میشه گفت فقط بانک و سرورش برای اندروید نیازه بقیه مسایل وب کاربردی توی اندروید نداره. (امیدوارم اندروید رها نشه.) - - - آقای آقاجانی تو کامنت هایی توی همین صفحه گفتن که خیلی از بچه ها ویدئو ها رو تموم هم نمیکنن (پیام خودشون: uncocoder - آموزشهای اندروید هم عرضه خواهد شد، اما خداییش چند نفر تا آخر آموزشها رو مسلط هستید که بیشتر از این نیاز داشته باشید؟ قبول کنید که آموزشهای وب حتی برای اندروید شما مفید تر است تا آموزشهای اندروید. شما برای نمایش سایت نرم افزارتون هم نیاز به وب نویسی دارید. برای وب سرویس نیاز به وب نویسی دارید و ... ( در 1 روز پیش )) (9 سال پیش)
+1 0
منم اینو قبول دارم ، به نظر من بقیه آموزش های اندروید ریزه کاری هست و افراد خودشون باید این ریزه کاری ها رو با تجربه هایی که در آینده به دست می آورند تکمیل کنند ، (9 سال پیش)
+1 0
خیلی از پروژه ها اتفاقا قسمت اعظم کار سمت سرور انجام میگیره.اگه پروژه برای شرکت یا جای دیگه ای باشه که دیگه بدتر باید قشنگ و شکیلش هم کنید و به همه موارد نیاز پیدا میکنید.خیلی از نرم افزارها هست که کارفرما هیچ چی حالیش نیست و نیاز هست حتی یه cms هم برای مدیریت برنامش بنویسید. من که هر چی ایده نو و متفاوت برای اندروید داشتم رفتم دنبالش دیدم برای پیاده سازیش نیاز به تمام تخصص های ذکر شده uncomaster هست. (9 سال پیش)
+4 0
توجه من به این سایت کم نخواهد شد، بلکه هدف اصلی کسب درآمد برای توسعه سرویس های هر دو سایت هست ( که وقتی برای یکی توسعه داده بشه، برای اون یکی هم کار می کنه ). شما نگران این موضوع نباشید. من برنامه های بلند مدتی برای unco دارم. (9 سال پیش)
0 0
اگه اینطوره پس ممنونم ازتون (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
h_uk2009  9 سال پیش
+1 0

سلام استاد کار بسیار خوبی کردین که این کار اقدام کردین .. انشاالهه که موفق باشید همانند همین پروژه خانه اندروید ..

یک نکته رو شاید لازم باشه متذکر بشم که حتما خود شما هم در نظر خواهید کرفت .. بنده دوستی دارم در آمریکا که کار برنامه نویسی میکنه و بسیار هم موفقه و پول داره در میاره اون به من گفت ما اینجا با اکلیگس و این ابزارها اصلا نمینویسیم و به من یکسری مطالب رو پیشنهاد داد که بخونم و برای تحصیل برم آمریکا و بعد از اون به من اطمینان داد که با این مطالب به راحتی میتونم کار پیدا کنم لذا ازتون میخوام این مباحث رو به من بگید چیه و آیا قراره توی خانه وب ارایه بشه ؟؟ منتظر جوابتون هستم ممنون

لیست برنامه ها و ساختارهای مهم :

algorithms and data structures

mvc design

object oriented design

design patterns

javascript

ngular & ngularJs

ajax

و جاوای خودمون !

+2 0
الگوریتم و ساختمان داده که مربوط به خودتون هست یه کتاب بخرید و شروع به تمرین و حل مسائل کنید.استاد اعتقادی به mvc ندارن و احتمالا vc رو اموزش دادن تو این دوره.جاوااسکریپت و اجکس هم تو سرفصل ها هست. Angular هم که یه فریمورک جاوااسکریپته فکر نمیکنم تو لیست باشه (9 سال پیش)
+2 0
شی گرایی و دیزاین پترن بیلدر و کلا برنامه نویسی اصولی و ماژولار رو به بهترین شکل تو دوره اندروید اموزش دادن و احتمالا برای php هم متناسب با همین زبان تدریس خواهد شد (9 سال پیش)
+1 0
سلام javac ! مرصی از نظرت .. فکر میکنی این مباحث چیزای خیلی پیشرفته ای باشه که من قبل رفتنم نتونم مسلط بشم بهش ؟ و انگولار رو خیلی تاکید میکرد به همراه فون گپ و برنامه نویسی کلاینت (9 سال پیش)
+2 0
کلاً برنامه نویسی یک سروی تئوری جات نیست که یاد بگیرید حل بشه. تجربه هست و وقتی تجربه باشه می بینید همه مطالب بالا رو بلد هستید. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Alireza  9 سال پیش
+2 0

اندروید یا وب

استاد ببخشید میخواستم بدونم تفاوت درآمد برنامه نویسی اندروید با برنامه نویسی وب چقدر است؟

تسلط بیشتر روی کدام بهتر است؟

لطفا راهنمایی کنید!

0 0
به نظرمن اگه ایده خوب باشه درآمد برنامه نویسی اندروید بهتره ، البته طراحی وب هم عالیه من چندساله که از این طریق درآمدزایی میکنم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
farshid.shokrollahi  9 سال پیش
+5 0

استاد واقعا خوشحال شدم این پستتونو دیدم . قطعا بهترین آموزش های وب رو در سایت شما خواهیم یافت

پیشنهاد می کنم وب رو از طراحی html , css , jquery و سپس کد نویسی سرور php آموزش بدین و در بخش های پیشرفته به آموزش فریم ورک ها بپردازین . من خیلی دنبال آموزش php با فریم ورک قدرتمند yii گشتم ولی متاسفانه آموزش های مفید و خوبی پیدا نکردم اگه شما yii رو آموزش بدین خیلی طرفدار  داره و خیلی ها دنبالشن من خودم اولین نفری می شم که این آموزش ها رو می  خرم :)

ممنون

 

+1 0
من از استاد سوال کردم که فریم ورک های آماده ام آموزش میدن یا نه و استاد گفتند : " ما CMS رو بر پایه Framework ـی که خودمون می سازیم پیاده سازی می کنیم " . در مورد آموزش فریم ورک yii ام من پارسال یک پکیج آموزشی خریدم که آقای شهرکی آموزش داده بودند که بسیار عالی بود ( شاید فن بیان استاد آقاجانی رو تو آموزش دادن نداشته باشن ولی کاملا کاربردی آموزش داده بودند و بنده هم از پارسال تا به حال تمام پروژه های نسبتا بزرگ امو با yii پیاده سازی کردم ). (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
uncocoder  9 سال پیش
+19 0

چه می کنن این بچه های «خانه اندروید»

سایت uncomaster.com در عرض یک روز از رتبه 21 میلیون جهان به رتبه 13 میلیون جهان صعود کرد و همینطور در ایران در رتبه 118 هزار قرار گرفت. ( تنها در یک روز )

مرسی بچه ها. ادامه بدید، سایت خیلی زود میره بالا. من هم براتون چیزهایی دارم آماده می کنم.

0 0
استاد فقط شما هم یه کاری بکنید زود تر راه اندازی بشه ، ما هم هرروز میریم تو سایت (9 سال پیش)
+19 0
رفتم براتون سرور 8 هسته ای + 32 گیگ رم + 4 ترا هارد خریدم. صبر کنید تا ببینید چی میشه. (9 سال پیش)
+1 0
اااااااااوه اوه اوه ، استاد مگه جنگه؟ (9 سال پیش)
+2 0
استاد واقعا اونقد از وقت و تجربه واسه بچه ها گذاشتید اونقد به فکر بچه ها هستید که کاربراهای سایت همه جوره یه کاری میکنن تا ذره ای از محبتتاتون جبران بشه (9 سال پیش)
+1 0
من یکی هرروز یه 10 بار با مودم خونه میرم تو سایت uncomaster و 10 بار هم با رایتل .....و بعد هر شب هم همین کار رو میکنم ((((-: (9 سال پیش)
+3 0
استاد میگم اون شمارشگر معکوس قشنگه رو بزارید که دلمون خوش باشه :))) ، الان رفرش میکنیم ، میگیم " ای بابا ! ، بازم این :| " (9 سال پیش)
0 0
مجتبی این یکی رو خوب اومدی ، یادته سر کلاس اسمبلی برای این که برین تو سایت نزدیک بود استاد اخراجمون کنه؟؟ (((-: شانس آوردین (9 سال پیش)
0 0
استاد خیلی عالیه:)امیدوارم در اینده اون سایت و این سایت همه سایت های که در اینده قراره ایجاد بشه به رتبه های خوبی داشته باشن.من هم تا جایی که از دستم بر میاد کمک می کنم:)روزی 10یا20بار میرم توی سایت:)و می نویسه در حال بروزرسانی:ا زد حال:( مجتبی جان خوب گفتی اگه یک تایمر یا یه همچین چیزی بزارید خیلی عالیه بچه ها 100%بیشتر میان!والا منم نمیدونم چرا ولی 100%بیشتر میان:)موفق باشید (9 سال پیش)
0 0
به قول بعضی از بچه ها : استاد میشه برای ماها که روزی شونصد بار (شونصد یه عدد بیشتر از ششصد هست ولی از هفصد هم کمتره :| ) میریم تو سایت یه تخفیف ویژه قرار بدین ؟ میشه استاد ؟ ; ) (9 سال پیش)
+17 0
اگر شمارشگر معکوس بذارم، خودم بیشتر استرس می گیرم، ویدئو ها در حال تبدیل شدن هست و الان هم سرور پیشم نشسته :) قراره سرور رو اسمبل کنم و برم بذارمش تو دیتاسنتر :) در خصوص تخفیف هم همیشه همه بچه ها به ما لطف داشتن، یکی از یکی بیشتر، دیگه چی کار کنم، آخه مخارج بالاست واقعاً و باید یه چیزی تهش بمونه برای توسعه بیشتر سایت. مطمئناً من هم خیلی مالی فکر نمی کنم وگرنه نوشتن چند ده تا برنامه اندروید به سادگی برام ماهانه ده ها میلیون تومان درآمد می داشت، اما کلاً هدف های دیگری در زندگیم دارم. (9 سال پیش)
+2 0
راست میگن دیگه ، آخه خودتون بودید همچین آموزش هایی رو با این قیمت میفروختید؟؟؟؟؟ (9 سال پیش)
+1 0
من تا الان چند بار گفتم ! آموزشات استاد فراتر از اون چیزیه که در ذهن ما است ! والا من توی سایت های ایرانی چنین آموزشاتی ندیدم ! توی سایت های خارجی رو دیگه نمیدونم ! در یک کلام استاد خسته نباشید ! (9 سال پیش)
+5 0
استاد عزیز همین کارهارو میکنید نمیتونیم از سایت دل بکنیم خداییش تو این دوره زمونه ادمی با این سطح درک و این همه تلاش واسه پیشرفت جامعه خیلی کمه.وقتی این جمله رو خوندم :مطمئناً من هم خیلی مالی فکر نمی کنم وگرنه نوشتن چند ده تا برنامه اندروید به سادگی برام ماهانه ده ها میلیون تومان درآمد می داشت، اما کلاً هدف های دیگری در زندگیم دارم. تو دلم احساس غرور کردم و همینجا به احترامتون از جای خودم بلند میشم انشالله همیشه سربلند و موفق باشید (9 سال پیش)
+2 0
درود بر استاد گرانقدر هیچی ندارم بگم جزء دست مریضاد و یه خداقوت جانانه خدمت شما استاد عزیز، امیدوارم همیشه و همه جا در تمامی وحله های زندگی پرارزشتون سرافراز پیروز و سربلند باشید! (9 سال پیش)
+3 0
اوه اوه بابا شوخی کردم :))) دیگه اسم تخفیف نمیارم :)) ولی استاد واقعا به سوادتون غبطه میخورم. چه زمانهایی رو از دست دادیم و چیزی یاد نگرفتیم و الان که فهمیدیم دنیا چه خبره که وقتی باقی نمونده :(((((((((((((((( (9 سال پیش)
+1 0
خخخخخ استاد مثل اینکه رتبه سایت از شما جلوتر هست Global rank7,142,618 Rank in Iran Iran 57,821 (9 سال پیش)
+1 0
آفرین - همین طور ادامه بدید تا هفته آینده میشیم 5000 :) (9 سال پیش)
+5 0
وای چه می کنن این بچه های خانه اندروید. ظرف چند ساعت از رتبه 13 میلیون جهان رسیدیم به 7 میلیون و در ایران هم که ترکوندیم. بچه ها هیچ چیز جز بازدید های شما این اثر رو نداشته و مطمئن باشید که من رنک نخریدم، همه چیز کاملاً واقعی است مثل سایر چیزهای داخل uncocoder. (9 سال پیش)
+1 0
زنده باد uncomaster (9 سال پیش)
+3 0
بچه ها وارد آنکومستر بشید در کسری از میلی ثانیه پشت سرهم F5 بزنید! (9 سال پیش)
+4 0
استاد نا سلامتی ما بچه های سایت خانه آندروید هستیما ! من خودم شخصا لینک سایت رو گذاشتم توی پروفایل ام و هر روز که وارد سایت میشم یه 600 باری کلیک میکنم ! به لطف شما و بچه ها ایشالا رتبه سایت بیش از اینا میشه ! (9 سال پیش)
+6 0
استاد این ربات اندروید از بس بیل زد خسته شد بدین بقیش رو پنگوئن لینوکس بیل بزنه :))) (9 سال پیش)
+1 0
@xuvi جملت زیبا بود پنگوئن لینوکس :))) (9 سال پیش)
0 0
هر روز یک سورپرایز از طرف سایت خانه اندروید :دی (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
uncocoder  9 سال پیش
+33 0

تصاویری از سرور که هم من قرار هست ازش استفاده کنم و هم شما !!!

 

+1 0
سلام استاد این سرور با اون مشخصات خوبه ولی فکر کنم خیلی زیاد باشه حداقل ماهی کم کم 90 دلار یا یورو هزینه واستون داره مخصوصا اون4 ترابایتی که فرمودین یادش بخیر یه زمانی vps گرفتم دقیقا یک روز تمام از شش بعد از ظهر تا ده صبح مشغول بودم تا کانفیک کنمش برای لینوکس چه هیجانی استاد سرور داخل هست یا نه البته اپ تایم بالای سرور در ایندکس و رنکینک خیلی موثر هست امیدوارم همیشه هر تصمیمی میگیرد تا اخرش ادامه بدهید مثل من فقط شروع خوب نداشته باشید استاد پرچم تون بالاست خیلی هم بالاست (9 سال پیش)
+1 0
استاد فکر کنم هشت الی ده یا حتی بیست هزار انلاین جواب بده کلا میشه گفت ارتش دونفر (9 سال پیش)
0 0
تبریک و تشکر (9 سال پیش)
+2 0
استاد موفق باشید انشالله اونم ساعت 5 صبح (9 سال پیش)
+1 0
استاد :| منم دلم سرور میخواست خُب یکم صبر میکردی دیگه ، منم باشم با هم ببندیم :/ (9 سال پیش)
+1 0
این سرور واسه سایت حیفه باهاش کارای خوفناک تری میشه کرد :دی سرور فیزیکی هست زیر دست استاد. احتمالا هم برن داخل دیتاسنتر پارس آنلاین بزارنش. (9 سال پیش)
+3 0
ای خدا ! عجب چیزایی هست من تا حالا ندیدم ! یعنی من تا الان سرور ندیده بود ! میگم سرور چیه ! بلاخره چشممون به جمال سرور روش شد ! (9 سال پیش)
+1 0
استاد من زیاد در این مورد اطلاعات ندارم ولی سرور توی خونه خودوتن هست؟میشه یک توضیح در مورد این سرور ها بدین یعنی این به اینترنت وصل میشه و.....؟ (9 سال پیش)
0 0
استاد شما خودتون بهتر میدونید یعنی سوادتون خیلی خیلی از ما بالاتره ، ولی فک کنم این فن cpu زیاد مناسب نباشه ، البته فکر میکنما ، باز شما خودتون بهتر میدونید. (9 سال پیش)
+9 0
بچه ها در واقع این یک PC است که قرار است نقش سرور رو بازی کنه. من خیلی اعتقادی به چیزهای Branded شده ندارم چون بیشتر پول اسمش رو می گیرند تا خودش رو. در هر حال اینی که ما الان داریم خودش خیلی خیلی قویتر از خیلی از Branded ها کار خواهد کرد. اما برای اونایی که نمی دونن میگم، این سرور میره یه دیتاسنتری مثل افرانت و من آوردمش که اسمبل و کانفیگش کنم و بفرستم بره. حالا قراره کجا ازش استفاده کنیم، یه سورپرایز هست :) ای بابا، بازم سورپرایز :) در خصوص خنکی، مشکلی نداره فنش و کاملاً جواب میده. دما اگر تا 70 درجه هم برسه منطقی است. (9 سال پیش)
0 0
استاد پس کی فیلم ها رو آپلود می کنید؟ تو این سرور قدرتمندتون؟؟؟ (9 سال پیش)
0 0
استاد سايت وب خانه هم داراي آموزش هاي رايگان هست؟ قالب صفحه اول سايت مثل خانه اندرويد خواهد بود يا بصورت جدا و مجزا طراحي شده؟ سرويس پرسش و پاسخ چي ؟ يكي هست يا باز اونم طراحي جداگونه داره ؟ (9 سال پیش)
+6 0
بالا رفتن یه سایت یه پروژه ای برا خودش، مخصوصاً که نخوای چیز بی کیفیت ارائه بدی. برا همین باید برای خیلی چیزها اولویت بذارم. احتمالاً سایت فردا پس فردا میاد بالا و ویدئو ها یکی یکی آپلود میشن. یعنی تقریباً ظرف یک هفته 20 ساعت آموزش میره بالا. بعدش باید بیافتم به جون ضبط کردن قسمت های جدید که اتفاقاً خیلی هم جذابه و خیلی هم به این آقای سرور ربط داره. (9 سال پیش)
0 0
آقای سرور کیه؟؟؟ (9 سال پیش)
+8 0
سایت «وب خانه» هم قسمت های رایگان خواهد داشت و همه چیزش در اول کار مثل خانه اندروید است. اما یواش یواش جهش ژنتیکی پیدا می کنه و یه جور دیگه رفتار خواهد کرد و یه شکل دیگه میشه. (9 سال پیش)
+1 0
جا داره همینجا از شما استاد گرانقدر یه تشکر ویژه کنم و یه خداقوت فوق جانانه خدمت شما، امیدوارم همیشه سرزنده باشید و پرانرژی! (9 سال پیش)
0 0
واقعا خیلی خوبه که استادی مثل شما داریم.100% این اموزش ها رو می خرم البته فعلا وضعیت زیاد جالب نیست در واقع (كفگير به ته ديك خورده)واقعا خیلی ضحمت میکشید از طرف همه بچه های سایت یک خسته نباشید میگم و من هم دارم برای بهتر شدن رتبه ی سایت تلاش می کنم.روی چند باری میرم توی سایت:)البته(آب در کوزه و ما تشنه لبان مي گرديم! ) (9 سال پیش)
0 0
بازم سوپرایز استاد عجب علاقه ای به سوپرایز دارن ولی واقغا لذتش چند برابر میشه (9 سال پیش)
0 0
استاد، بچه ها زیاد گفتند فقط خواستم تاکید کرده باشم که با شروع وب خانه ، این سایت و ادامه آموزش هاش رو بیخیال نشین...درضمن اگه امکانش هست امکانات و تخفیف ویژه ای برای کسانی که هم تو uncocoder عضو هستند هم تو وب خانه درنظر بگیرین...البته میدونم با این قیمتی که شما میدین 1/10 کلاس ها هم نیست واقعا ممنون... (9 سال پیش)
0 0
پاسخ استاد عزیز:توجه من به این سایت کم نخواهد شد، بلکه هدف اصلی کسب درآمد برای توسعه سرویس های هر دو سایت هست ( که وقتی برای یکی توسعه داده بشه، برای اون یکی هم کار می کنه ). شما نگران این موضوع نباشید. من برنامه های بلند مدتی برای unco دارم. (9 سال پیش)
0 0
استاد ای کاش شما برادر بزرگتر من بودید و من کلی چیز ازتون یاد میگرفتم و شبانه روز ازتون سوال میکرم :) ولی کارتون خیلی عالییه برای کسانی مثل من که قبل تر به دنبال آموزش پی اچ پی بودم ولی هیچ منبع خوبی پیدا نکردم! امیدوارم موفق باشید (9 سال پیش)
0 0
ای جانم عجب سروری !!!!! (9 سال پیش)
0 0
یک سوال : این سرور قراره توی اتاق سرور شرکت طبقه پایینی نصب بشه ؟ :) (9 سال پیش)
+3 0
قرار هست در افرانت گذاشته بشه. (9 سال پیش)
0 0
خوشم میاد استاد همه کاراش دست ساز خودشه :دی یک آچار فرانسه کامل :) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
uncocoder  9 سال پیش
+28 0

تغییرات زود گذر uncomaster در این پست اطلاع رسانی می شود

 

ویدئوی بخش اول تا سوم، برای دانلود قرار گرفت. برای دانلود به «خانه وب» مراجعه نمایید.

بزودی سایت راه اندازی و آماده ثبت نام خواهد بود.

0 0
بالاخره افتتاح شد. استاد لینک هم در حال بروزرسانی هست مثل این که ؟ (9 سال پیش)
0 0
استاد قراره قالب اصلی سایت رو تعغیر بدید یا نه؟اگه یکم تعغیرش بدید بد نیست.تنوع هم چیز خوبیه:)خیلی عالی در حال دانلودم.راستی استاد در مورد این لینک ایا شرمت می کنید؟..http://answers.uncocoder.com/question/5079 (9 سال پیش)
+7 0
اسم سایت از «وب خانه» به «خانه وب» تغییر می کند و از این پس می گوییم «خانه وب» (9 سال پیش)
+1 0
ایول استاد ، خانه وب ایران از همه بهتره ، ببخشید استاد کی میتونیم ثبت نام کنیم در سایت؟ (9 سال پیش)
+1 0
ممنون هر روز چک میکردم تا بالاخره اومد :) (9 سال پیش)
+1 0
استاد شما چرا از ویندوز 8.1 رفتید رو7 در آموزش هاتون دیدم، مگه 8.1 مشکلی داره؟ (9 سال پیش)
+1 0
با اینکه مدت هاست php کار میکنم ولی دلم میخواد از ویدئو هاتون استفاده ببرم ... لذا امیدوارم هرچه زود تر آموزش ها تکمیل شه ... و همچنین به سطوح بالاتر هم توجه کنید. (9 سال پیش)
+5 0
فکر کنم امروز سایت رو باز کنم، باید ببینم کارا چطوری پیش میره. منتها ایرادهایی هم خواهد داشت مطمئناً. آموزشها با ویندوز 7 نصب شده و هیچ مشکلی هم ویندوز 8.1 نداشت، فرقی هم نداره. فقط من DVD ـش رو برا نصب نداشتم :) در آموزشها تا همین جا ( 20 ساعت اول ) مطالبی گفته می شه که می دونم خیلی از حرفه ای ها هم می تونن ازش استفاده کنن. (9 سال پیش)
0 0
استاد تا به امروز رتبه سایت به چند رسیده؟ (9 سال پیش)
0 0
به نظر میرسه ویدئو ها به ویرایش های جزئی نیازمند باشن ... خیلی جالب شروع نمیشن :D خیلی یهویی هست و هنوز تیزر اول نرفته ادامه جمله ویدئو قبل رو میگید :D (9 سال پیش)
0 0
این کلاس کاره داداش من (9 سال پیش)
0 0
با تشکر از استاد گرانقدر، استاد منم خواستم بهتون بگم که اسم سایت رو از «وب خانه» به «خانه وب» تغییر بدین که با «خانه اندروید» همخونی داشته باشه ولی گفتم شما دیگه تصمیمتون رو گرفتید و گفتنش بی فایدس، در هرصورت؛ آرزوی سربلندی و سرافرازی برای شما استاد عزیز! (9 سال پیش)
0 0
سلام استاد خسته نباشید < یه پیشنهاد داشتم < الیته شاید دیر شده باشه < ولی کاشک آموزش ها رو طوری زمان بندی میکردید که مباحث حداکثر 40 دقیقه باشه و بیشتر از این زمان نشه < و اگر بحثی وجود داشته باشه توی ویدئوی بعدی قرار بگیره < جمع بندی کردن مطالب در کمتر از 40 دقیقه و یاد گیری اون خیل راحت تر هست < به شخصه هنوز آموزش Note و Market رو بخاطر زمان زیادشون وقت نکردم ببینم (9 سال پیش)
+4 0
در بعضی از ویدئوها ماهیتاً امکان این نیست که به تکه های کوچکتر تقسیم بشه و شما خیلی راحت می تونید زمانتون رو مدیریت کنید. در خصوص ویرایش ویدئوها، هر تغییر کوچک باید دوباره رندر و آپلود بشه که برای یک ویدئو 1 ساعته جمعاً نیاز هست کامپیوتر و شبکه به مدت 3 ساعت کار کنن. پس خیلی وقت ها با اینکه می دونیم جایی ایرادی هست، اما قابل برطرف شدن نیست. الان که اول کار هستم، به نکته هایی که دوستان گفتن دقت بیشتری می کنم. از طرفی علت اینکه این ویدئو ها یهویی شروع میشه این هست که همینطوری هم ضبط شده. یعنی مثلاً 1 ساعت پشت سر هم ضبط شده. ولی بجای اینکه براش بوکمارک بذارم، یه ویدئو جدا عرضه کردم که واضحتر باشه، بنابراین ویدئو ها رو پیوسته فرض کنید و تفکیک شدنش رو حسن در نظر بگیرید. (9 سال پیش)
+1 0
استاد در اینده در مورد وردپرس و قالب و بهینه سازی یا همون seo صحبت می کنید؟ (9 سال پیش)
+1 0
استاد فیلم های بخش های بعدی رو هم امشب آپلود می کنید؟ (9 سال پیش)
+1 0
میخوام ثبت نام کنم ولی هنوز سایت در حال بروز رسانیه!! (9 سال پیش)
0 0
@ superspeed گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی! (9 سال پیش)
+1 0
@ superspeed گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی! (9 سال پیش)
+1 0
استاد شما چرا میگید PHP زبان برنامه نویسی نیست؟؟ در حالی که هر الگوریتمی در زبان های دیگه مینویسیم در این زبان هم میشه نوشت ، پس دلیلش چیست؟ (9 سال پیش)
0 0
آخه دیگه صبرم به آخر رسیده ، (9 سال پیش)
+1 0
@ superspeed زبان برنامه نویسی هست ولی از نوع اسکریپتی که استاد هم در ویدئوها به همین اشاره میکنن! (9 سال پیش)
+1 0
سلام به همه :D < یه چیز خیلی باحال D: پیشنهاد میکنم ویدئو شماره 01-01-08 دقیقه 2:20 رو با دقت گوش کنید و کمی لبخند بزنید D: (9 سال پیش)
+2 0
بابا مگه چی شده استاد گفت داریش اونم گفت دارمش ، این چیزا پیش میاد دیگه (9 سال پیش)
0 0
پس کی از این مرحله دست گرمی میریم مرحله بعد؟ (9 سال پیش)
0 0
استاد،خیلی ممنون از افتتاح سایت جدیدتون،انشاالله مثل خانه اندروید برامون پربار باشه. (9 سال پیش)
0 0
ممنونیم استاد ، واقعا لطف کردید به امید اینکه سایت زود برای ثبت نام آماده بشه (9 سال پیش)
+1 0
دانلود کردیم و دیدیم استاد، مثل همیشه عالی (9 سال پیش)
0 0
با سلام و خدا قوت خدمت استاد آقاجانی با اینکه ارزش این آموزشها بیش از مبلغی هست که شما در نظر گرفتید ولی در سایت جدید خبری از کد تخفیف نیست ؟ (9 سال پیش)
0 0
سلام دوست عزیز , آموزشات uncomaster با تخفیف ارایه شده ! در آینده قیمتش زیاد تر میشه ! (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Alireza  9 سال پیش
+5 0

رتبه uncomaster  در تاریخ 22/8/93 یعنی امروز:

رتبه uncocoder  در تاریخ 22/8/93 یعنی امروز:

استاد ما قول میدیم هرروز 9846446544616461165  بار هر دو سایت رو لود کنیم ، فقط تو رو خدا یکم سریع تر آموزش های جدیدتون رو آپلود کنید تو uncomaster  ممنون  D-:

+2 0
بازم میگم گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی برادر من :)))) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
tainy  9 سال پیش
0 0

خیلی هم خوب

سایت جدید اموزش جدید سرور جدید استاد هاردشور raid کردید؟

+2 0
دو تاش RAID 0 هست و یکیش ( Green ) معمولی هست برا بکآپ. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
SaM MP  9 سال پیش
+1 0

سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز..

خیلی خوشحالم از راه اندازی خانه وب و فکر می کنم برنامه نویسی وب یک مطلبی هست که در هر شاخه برنامه نویسی دیر یا زود گریبان گیر برنامه نویس خواهد شد! برای بالا بردن انعطاف و داینامیک کاری سایر شاخه های برنامه نویسی هم خیلی کارآمد هست...

یک سوال دارم و اونم اینکه برنامه نویسی IOS در برنامه کاری شما در آینده هست؟

IOS با وجود اینکه در دنیا حرف زیادی برای گفتن داره به نسبت آموزش های کمی در موردش تدوین شده و اگر در قالب یکی از خانه های unco ارائه بشه که عالی میشه.

0 0
دوست عزیز وب خانه به " خانه وب " تغییر نام داد (9 سال پیش)
+1 0
نه متأسفانه، برنامه ای برای آموزش iOS نداریم و احتمالاً هم نخواهیم داشت. (9 سال پیش)
+1 0
استاد اگه امکانش هست تو یکی از این آموزش ها ، تجربیات و نکات مهم در رابطه با کار کردن داده های خیلی زیاد روی بانک اطلاعاتی بگید ، میدونم این بحث مرتبط با مباحث ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات هست ، اما کمتر جایی این ها رو توضیح میدن ، با تشکر از زحمات بی وقفه شما (9 سال پیش)
0 0
استاد ویدیوهای بخش اول رو دیدم گویا قراره خیلی چیزها یاد داده بشه.فتوشاپ هم در حد اینکه psd یک قالب رو طراحی کنیم و بعد تبدیل Psd به قالب هم درس میدید؟طراحی قالبهای responsive چطور؟ (9 سال پیش)
0 0
استاد پس این همه سوپرایز چی هست؟"اگه این هم جزش نیست تا شما بگیم ما خودمون می کوشیم!:)واقعا استاد عالی داریم.به نظر شما اگه کس دیگه ای بود براش اهمیتی داشت؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
uncocoder  9 سال پیش
+21 0

درب های «خانه وب» به روی شما دوستان گرامی باز شد، فقط خواهشمندم:

  1. از درج چندین اکانت خودداری نمایید. 1 اکانت برای هر شخص کافیست.
  2. از این پس تمامی سئوالات مربوط به توسعه وب را در سرویس پرسش و پاسخ آن سایت مطرح نمایید.
  3. ایراد، اشکالی چیزی دیدید، حتماً اطلاع دهید ( توسط ایمیل یا پیام خصوصی لطفاً )
  4. لطفاً قبل از اتمام موعد تخفیف اقدام به خرید نمایید ( که در زیر شرح آن قرار گرفته )

 

موعد تخفیف:

از آنجاییکه سایت «خانه وب» در موتور های جستجو بالا قرار نگرفته، پس تمامی بازدیدکنندگان را اعضای ویژه «خانه اندروید» تشکیل می دهند. لذا قیمت آموزشها را 120 هزار تومان قرار داریم ( 30 هزار تومان تخفیف ). در 5 آذر ماه، قیمت ها به 150 هزار تومان ( حتی برای اعضای ویژه خانه اندروید ) افزایش خواهد یافت. لذا چنانچه قصد خرید با تخفیف خانه اندروید را دارید تا 5 آذر ماه ( حدود 15 روز دیگر ) اقدام به خرید نمایید.

 

نحوه آپدیت سایت:

همه چیز مثل «خانه اندروید» خواهد بود، در خانه اندروید تنها 20 ساعت آموزش وجود داشت، اینجا هم حداقل 20 ساعت آموزش آپلود می شود ( بزودی زود ). در «خانه اندروید» ظرف یک سال به 65 ساعت آموزش ( بدون پرداخت هزینه اضافی ) رسیدیم، اینجا هم سعی بر این است که از این زمان هم تجاوز کنیم. اما دقت داشته باشید که این یک قول نیست، بلکه یک امتیاز است.

پس خواهشمندم صبوری لازم را داشته باشید و مطمئن باشید که من به فکر پیشرفت همگیمان با هم هستم و امیدوارم حمایت شما از سایت خانه وب، کمتر از خانه اندروید نباشد.

 

به امید سربلندی ایران و ایرانی - آقاجانی

0 0
سلام استاد خسته نباشید من پول رو پرداخت کردم ولی بعد از پرداخت سایت دوباره رفت در حالت بروز رسانی (9 سال پیش)
+1 0
فکر کنم در "خانه وب" رو باد زد دوباره بسته شد ، استاد کلید داری دوباره بازش من D: (9 سال پیش)
0 0
نه به قرآن من فقط یه با اقدام به ثبت نام کردم ، به خدا من فقط با ایمیا alireza.abrishambaf@gmail.com اقدام به ثبت نام کردم احتمالا مشکلی پیش آمده (9 سال پیش)
0 0
اشتباه از من بود، متوجه قضیه شدم. ببخشید. و نظرم رو پاک کردم. (9 سال پیش)
0 0
خواهش می کنم استاد عزیز ، شما تاج سر ما هستید (9 سال پیش)
0 0
سلام.خيلي خوشحالم كه بالاخره باز شد.استاد پس سرويس پرسش و پاسخ چي؟كِي مياد بالا ؟ (9 سال پیش)
+3 0
سرویس پرسش و پاسخ نیز فعال شد. (9 سال پیش)
+1 0
اولین نفری که ثبت نام کرد خودم بودم ((((((((((((((((((((((((((((-: (9 سال پیش)
+1 0
با سلام و عرض تبریک خدمت استاد آقاجانی. امیدواریم سایت "خانه وب" هم مثل "خانه اندروید" در گروه خود جز بهترین ها باشد و در زمان کمتر از خانه اندروید این موهم محقق شود. (9 سال پیش)
0 0
چقدر حس خوبيه جز اولين ها بودن :)))) . استاد background سايت رو اگه ميشه همين تصوير سياه قرار بدين.اون تصوير سبزه زياد جالب نيست بنظرم.شايدم شما اينطور صلاح ميدونيد (9 سال پیش)
0 0
واااای نمیدونی چه حسی داره ، بک گراند این رنگی بهتره یه تنوعی میشه (9 سال پیش)
0 0
خدايي سبز چشمو اذيت ميكنه.اينطور نيست ؟ (9 سال پیش)
0 0
ضمن تبریک جهت شروع به کار رسمی خانه وب ایران . تایتل تمامی صفحات به جز صفحه اصلی سایت uncomaster خانه اندروید میباشد لطفا اصلاح فرمایید. (9 سال پیش)
0 0
اون عكس lazy loading هم بجاي uncocoder بايد uncomaster بشه :) (9 سال پیش)
0 0
بک گراند خوبه با اینجا متفاوت باشه چون قالبها یکیه کاربرا قاطی نکنن تو کدوم سایت هستن. (9 سال پیش)
0 0
*نمیشه در تاپیک ها پاسخ درج کرد forbidden request میده . *در صفحات : قوانین ، راهنما ، درباره این سرویس سایت uncomaster چندین جا عبارت "اندروید" به جای "وب" درج شده و به خانه اندروید لینک داده شده. *در پروفایل هر کاربر در بخش امتیازات من : 200+ نظر خود را در قسمت دیدگاه کاربران ثبت کردید . تاپیک "دیدگاه کاربران "اشتباه لینک داده شده. *در پروفایل هر کاربر از اونجایی که یوزر چت تعریف نشده بهتره عبارت کاربر ویژه برای کاربران ویژه نوشته بشه . (9 سال پیش)
+2 0
مثل خانه اندروید، فقط کاربران ویژه می توانند در سرویس پرسش و پاسخ فعالیت کنند و کاربران رایگان تنها می توانند مطالب با تگ های رایگان را مطالعه کنند. ایرادهایی که ذکر کردید هم برطرف خواهد شد. متشکرم. (9 سال پیش)
0 0
تبریک میگم استاد. اینکه من نمی تونم نظر بزارم به این دلیل که هنوز ویژه نشدمه؟ (9 سال پیش)
+1 0
بله استاد منظورم همین بود که میخواستم موارد ذکر شده رو در تاپیک مربوطه اش بنویسم که گویا تگ رایگان نخورده بود. راستی استاد اینکه هنوز ویژه نشدم به خاطر اینه که برای قدردانی از شما منتظرم 5 آذر بشه تا پکیچ رو با قیمت بیشتر بخرم . البته اینکه حساب اصلیم رمز دوم نداره هم بی تاثیر نبود :) @ hosseinAmini بله به خاطر ویژه نبودن هست (9 سال پیش)
0 0
با اجازه همه دوستان :D یه نفر منو معرفی کنه 30 تومن هم تخفیف معرف بگیرم :D _ پس چطو superspeed تاریخ عضویتش مال دیروزه :D _ استاد هم که 13 آبان هستش :D _ این مورد رو هم بگم < که همچنان منتظر آموزش بازی سازی هستیم < هم من هم خیلی از دوستان دیگه (9 سال پیش)
0 0
من همین امروز ثبت نام کردم و تمامی مبلغ رو پرداخت کردم ولی موقع ثبت نام من یک مشکلی پیش اومد و بعد بر طرف شد (9 سال پیش)
0 0
خداقوت. توی "درخواست ارسال پستی" نوشته شده 4 دی وی دی.میخاستم بپرسم الان 4تادی وی دیه؟!اگرم نه که اصلاح شه. (9 سال پیش)
0 0
اها کلا بسته اس! (9 سال پیش)
0 0
استاد کاربر عادی حتی نمی تونه پیام خصوصی بفرسته؟این جا که این امکان وجود دارد.برای چی این امکان رو بستید؟ (9 سال پیش)
0 0
اكثر آموزش هاي طراحي وب كه در سطح اينترنت هستن فقط ميان و مثلا ميگن تگ a براي لينك هست و فلان تگ براي بهمان كار و در كل آموزش هاشون فقط به معرفي كار تگ ها ميپردازن و هيچكدوم طراحي وب رو بصورت كاربردي و عملي ياد نميدن.فكر كنم اين سري از آموزش ها كاملا كاربردي و در قالب پروژه طراحي وب رو به ما ياد ميده.درسته استاد ؟ (9 سال پیش)
0 0
با سلام استاد ببخشید تو قسمت قوانین و راهنما آخرین سطر لینک داده شده به یک پروفایل به اسم سینا کنجکاو شدم ببینم چیه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
126493  9 سال پیش
0 0

سلام

من یه انتقاد دارم .استاد آقاجانی سرعت آموزش هاتون خیلی کم شده برای اندروید بعد یه برنامه آموزشی میذاشتید که حداقل هر ماه یه آموزش برامون تهیه کنید نه اینکه بعد 2 یا سه ماه بیشتر یکدفه آموزش بزارید. آموزشاتون تداوم لازم نداره .از نظر من اینکه کم آموزش بزارید ولی سر برنامه همیشه آموزش  بزارید به نفع کسایی که دارن ازتون یاد میگیرن

شاید بگید وقت کمه سرم شلوغ  ولی وقتی دیدم یه سایت آموزشی دیگه زدید و ویدیو هاشو با سرعت دارید آماده می کنید خو چرا  طی این ماه ویدیو جدید اندروید ندادید.شاید بگید کیفیت کارا مهم واسم محتوا مهمه ولی  قطعا می تونید در ماه حداقل ی4یا 6ساعت آموزش خوب تهیه کنید

تازه اندروید به جای رسید که از الانش مهم میشه ولی دارم فک میکنم باید با سرعت کمتری شاهد پیشرفت اندروید باشم

چون الان 2تا سایت شد و انرژی شما منطقا تقسیم میشه !

 

+7 0
دوست من، یعنی اگر من از 26 تا نه، از 20 تا نه، از 15 فصل اول از شما امتحان بگیرم، شما نمره 20 نه، 15 نه، 10 از من می گیرید؟ وقتی قرار هست برید سوم دبیرستان، باید دوم دبیرستان رو گذرونده باشید، حالا هر چی هم بیان بگن، حساب دیفرانسل و انتگرال، فرق می کنه؟ (9 سال پیش)
+1 0
مثل اینکه شما خبر ندارید آموزش های اندروید به اتمام رسیده (9 سال پیش)
+15 0
ای بابا، حامد جان، تو هم شلوغش می کنی و بی خودی جو میدیا. مگه من جایی اعلام کردم که آموزشها اندروید به انتها رسیده؟ هیچم اینطور نیست. ولی شما فعلاً برنامه درست و حسابی بدید بیرون. برنامه درست و حسابی هم به کتاب، داستان، قصه و ... نمی گم. برنامه درست و حسابی، درست و حسابیه. «اینجاست» یه نمونش. کار محمد حسین ـه و الان هم پیش من کار می کنه اینقدر که این بچه با استعداد و ماهه. محمد حسین پر رو نشیا. (9 سال پیش)
+3 0
دوست عزیز اگه سایت جدیدی راه اندازی شده به خاطر درخواست و تقاضای خود بچه ها بوده. همین الانش هم دارم تو نظرات مختلف میبینم باز بچه ها تقاضای آموزشهای دیگه ای مثل برنامه نویسی ios ، بازی سازی ، c++ , .... هم دارند. پس به راه اندازی سایت جدید نمیشه ایراد گرفت. در خصوص ویدیوهای اندروید هم با همین ویدیوهای موجود بی نهایت برنامه میشه نوشت .چیزی که من میبینم اکثر افرادی که تا قسمت آخر ویدیوها رو دیدن و از نفرات برتر انجمن هم هستن به این شدت تقاضای ویدیو جدید ندارن چون میدونن جواب خیلی سوالا با یه سرچ و یه تاپیک زدن پیدا میشه .پس میمونه ویدیو برای موضوعات اساسی که فکر میکنم وقتی اکثر افراد به موضوعات مسلط نیستن بی فایده هست.چون در پی هر ویدیو یک موج از سوالات و رفع اشکالات درباره اون ویدیو در انجمن ایجاد میشه که اگه فردی از اون موج عقب بمونه کلی ضرر میکنه. (9 سال پیش)
+5 0
استاد ، من نمیخواستم ریا بشه هر چی بلدیم از شما یاد گرفتیم شرمندمون کردید به خدا ، درس پس میدیم (9 سال پیش)
+3 0
از بچه هایی که آموزش ها رو تموم کردند و به خودشون اعتماد کامل دارند لطفا < کمک کنند سوال هایی که در انجمن بی جواب باقی مونده جواب داده بشه < یا اگر موضوع مفیدی خارج از اموزش هارو یاد گرفتند آموزشش رو در انجمن قرار بدهند (9 سال پیش)
+3 0
تو یه کلاس همجور شاگردهست هم زرنگ هست هم تنبل هیچ استادی نماید بگه چون کسی بحث مشتق بلد نیست منم انتگرال درسای دیگه درس نمیدم. اینکه واستن کل کلاس یاد بگیرن که داستان بی معنی میشه! اینکه اگه استاد یه برنامه آموزش مشخص کنه اونای هم که قرار چیز بیشتری یاد بگیرن حداقل تکلیفشون معلوم میشه . اینکه یه سری میگن ios چیزای دیگه بگید معلوم فازشون چیه دوست عزیز فقط دنبال آرشیو کردنن (9 سال پیش)
+2 0
اساتید که هستن ولی مشکل این هست که زمان ندارن ، منم که یکم از این ور و اونور یاد گرفتم سعی میکنم ، اگر چیز جدیدی پیدا کردم و یا موردی بود که علافی زیاد داشت و حل شد رو تو انجمن مطرح کنم ، ولی یکم زمان کم هست و فرصت نمیکنم متاسفانه ! (9 سال پیش)
+1 0
دوست من، تفاوت این آموزش ها با کلاس درس در اینه که توی کلاس درس، قانون میگه که باید حتما تا فلان فصل حتما تدریس بشه. حالا کاری ندارن که کی یاد میگیره و کی یاد نمیگیره. ولی اینجا دقیقا برخلاف مدرسه:) یادگیری در اولویت قرار داره بجای تعدد فصل ها. چون که من و شما اگه از اول واسه یادگیری میرفتیم مدرسه (و نه برای گرفتن یه تیکه کاغذ که اسمش مدرکه)، اوضاع و احوالمون این نبود که هیچی بلد نیستیم. خود آقای آقاجانی هم گفتن اگه تشخیص بدم که نیاز به ضبط ویدیوی بیشتری هست، ضبط میکنم. (9 سال پیش)
+4 0
دوست گرامی nmdt ، بله در کلاس همه جور شاگردی هست، منتها کسی که تا بحال همه تمرین های شبش رو انجام داده، می تونه به معلم بگه، کلاس فوق العاده بذار، در غیر اینصورت با آرشیو کردنی که می گید هیچ فرقی نداره. شما چند تا نمونه کار تمیز و خوب ( در سطح آموزشهایی که تا الان ارائه شده ) از کارای خودتون به من معرفی کنید لطفاً. در خصوص پاسخگویی به سئوالات هم، اجباری نیست، دوستانی که بلد هستند و وقت دارن، اگر دوست داشتن پاسخ می دن. خیلی از سئوال های این انجمن جواب های عالی داره، اونهایی هم که جواب ندارن، از سه حالت خارج نیست، 1- یا سئوال استاندارد، جزئی و مناسب نبوده، 2- یا خیلی تخصصی بوده، 3- یا تکراری. (9 سال پیش)
+2 0
خب، دوست گرام اگر شما همه مباحث رو بلد هستید بیاید کمک کنید بقیه دوستان هم خودشون رو بکشن بالا ، اگر هم هنوز مباحث رو تموم نکردید وقتی نمیدونید مشتق چیه که نمیتونید انتگرال دوگانه بگیرید .استاد هم نگفتن که آموزش جدید بارگذاری نمیکنن فعلا در حال بارگذاری آموزش های php هستن که خودش مکملی بر اندروید هست . و نکته آخر میشه گفت آموزش ها بسیار کامل و جامع هست قرار هم نیست دیگه همه چیز رو یاد بدن که ، توی مدرسه یا دانشگاه هم استاد نمیاد بهتون همه چیرو یاد بده میگه برید کتاب بخونید یاد بگیرید اینجا هم شما میتونید برید مستندات موجود رو بخونید تا دانشتون زیاد بشه . (9 سال پیش)
0 0
اینکه کسی شاید کار نداده تو بازار یا هنوز چیزی نساخته دلیل این نیست که بی هدف میاد آموزش هارو میخونه. حتی دونستن اینکه قرار شما چی درس بدید بعدها خیلی کمک میکنه. مطعا اینکه ویدو ها سر یه موقعی منتشر بشه و از قبل استاد بگه اون ویدیوها چه مباحثی دارن به نفع خودممونه ! دوست عزیز مححمد حسین منم هم خود خوان دارم برنامه نویسی های دیگه می خونم این مدلی نیستم همه چیزو کادو پیچ شده بخوام چون برنامه نویسی اینجور نیست اینو میدونم و شما هم درست میگید بازم ممنون (9 سال پیش)
0 0
با مهندس اقاجانی موافق هستم من نرم افزار بدرد بخوری ندیم دوستان ارائه کردن کلا pdf میدین بیرون من دارم رو پایانامه ام کار میکنم و یه ایده و همه چی اش تو کاغذ اوردن با استفاده از این برنامه حداقل حداقل ماهی یک میلیون میتویند کاسب شید (9 سال پیش)
+4 0
تعدادی زیادی از دوستان، متأسفانه بجای طرح ایده های خلاقانه، به کتاب سازی!!! مشغولند، اما برنامه خوب و حتی عالی هم در بین برنامه ها وجود دارد. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
پاتریک  9 سال پیش
+1 0

با سلام 

ببخشید میخواستم بدونم که دنبال کردن هر دوی این آموزش ها یعنی هم برنامه نویس اندروید هم برنامه نویس وب با هم ممکن هست  یا اینکه فقط روی یکی تمرکز کنیم اگر هم که هردو رو جلو ببریم خیلی به نفع ماست

+3 0
با اینکه این دو کاملا از هم متفاوت هستند ولی میشه گفت وابستگی زیادی به هم دارند و مکمل هم هستند. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
صفایی  9 سال پیش
0 0

سلام استاد

تبیک و شادباش من رو بپذیرید

امیدوارم موفقیت روز افزون شما رو شاهد باشیم

پاسخ به سوال 
Mohammad  9 سال پیش
0 0

سلام استاد

خسته نباشید میخواستم بدونم قیمت آموزش ها همون 120 تومن میمونه یا کمتر میشه ؟

یا کد تخفیف براش میذارید یا نه ؟

 ممنون میشم جواب بدید.

+5 0
در حال حاضر 120 هزار تومان هست، اما بعد از راه اندازی سایت های جدید قیمت آموزشهای خانه وب هم بالاتر خواهد رفت و هیچ وقت کمتر نخواهد شد. (9 سال پیش)
0 0
منظورتون آموزش های جدید هست ؟ (9 سال پیش)
0 0
استاد مگه قرار سایت دیگه ای هم ایجاد کنید؟؟ (9 سال پیش)
0 0
از تعریف کردن بیخود وچاپلوسی بدم میاد، ولی بابت آموزش های آندروید باید از جناب آقاجانی تشکر کنم. در مورد خانه وب کاش یه پروژه فروشگاهی با درگاه پرداخت رو بجای cms میذاشتین ، خیلی کاربردی تره ضمن اینکه توی اینترنت هم اطلاعات ناقص و اکثرا نادرستی دراین مورد داده شده که باعث میشه خلا یه آموزش صحیح بیشتر احساس بشه. به هر حال فعلا هزینه اش برای من سنگینه، انشالله با اولین درآمد آندرویدی ، خانه وب هم ثبت نام میکنم... (9 سال پیش)
0 0
طراحی یک CMS خیلی بهتره چون میتونی باهاش هر کاری بخوای بکنی (9 سال پیش)
0 0
ولی CMS بحث سنگینیه ، و مطمئنا اگر هم آموزش داده بشه کامل نخواهد بود، یا حداقل به پای world press و joomla نمیرسه، پس فقط وقت و انرژی بیخود میبره، مگه اینکه استاد این CMS جامعی که میگن از وردپرس بهتر کار میکنه رو کامل و جامع درس بدن و دلیل این ادعا رو هم ذکر کنن، چون ادعای خیلی بزرگیه (قصد توهین ندارم) که اونم یه جورایی غیرمستقیم گفتن که این کار رو نمیکنند. (البته این رو هم بگم که در سطوح حرفه ای این آموزش درسته ولی باید سطح علمی کلی افراد سایت رو در نظر گرفت) (9 سال پیش)
+1 0
دوست گرامی ، اگر استاد مطلبی رو میگن حتما بهش مسلط هستن و توانایی انجامش رو هم دارند . دوم اینکه نوشتن CMS کاری هست که پیاده سازی زمان بری داره که در طول مدت آموزش این امر انجام میشه ولی نکته ای که هست استاد 100% چیزی شبیه یه WordPress رو به صورت کامل پیاده سازی نمیکنن ، بلکه اصل روش پیاده سازی رو خواهند گفت و بقیه جزئیات فرعی پای خود کارآموزان هست. این رو هم باید بگم که سایت های جدید بر پایه CMS که در آموزش ها گفته شده پیاده سازی شده و توانایی های اون چندین برابر از WordPress بیشتر هست و من خودم توانایی هاش رو به عینه شاهد بودم که حتما یک پنجم اون کار هارو ورپرس نمیتونه براتون انجام بده .در مورد سطح علمی هم باید عرض کنم ، خیلی از کسانی که در سایت خانه اندروید و یا خانه وب عضو هستن ، برنامه نویسان حرفه ای بوده و صاحب شرکت و یا کسب و کار الکترونیک هستند. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حمیدرضا  9 سال پیش
+2 0

سلام استاد.

با اینکه خودم دارم yii کار میکنم و اطلاعاتم درمورد وب خوب نباشه، بد نیست :-)   ولی آموزش های شما رو قبول دارم.گاهی نکاتی رو میفرمایید که میبینم بعد این چند سال کار تحت وب ، بلد نیستم.

من که عضویت ویژه اتون شدم :-) همون طور که وقتی uncocoder.com اومد و من سومین عضو ویژه اتون بودم (یادتونه تلفنی صحبت کردیم؟ گفتم استاد میشه با اندروید زندگی چرخوند؟ :-)  )

بابت همه چیزهایی که تا کنون بهم یاد دادید ممنونم.خداخیرتون بده

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ به سوال 
Alireza  9 سال پیش
+1 0

سلام به همه خصوصا استاد عزیز

امروز 8 فروردین سال 1394

استاد شرمنده میشه بگید سایت دقیقا کی میاد بالا؟

خیییییییییییییییییییییییییییییلی مشتاقم سایت جدید و آموزش های وب رو آپلود کنید 

0 0
سایت ها بالا هست برای تست هر وقت تستش تموم بشه از حالت آزمایشی خارج میشه و بعد از اون هم آموزش های خانه وب تدوین میشه . (9 سال پیش)
0 0
گفتی سایت ها بالا هست ؟ پس چرا من میرم تو سایت uncox خطای 404 میده؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
TECH  7 سال پیش
0 0

سایت باز نمیشه استاد

Warning: mysqli_connect(): (28000/1045): Access denied for user 'unco'@'localhost' (using password: YES) in /home/unco/domains/uncomaster.com/public_html/index.php on line 10
Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function query() on boolean in /home/unco/domains/uncomaster.com/public_html/index.php:19 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/unco/domains/uncomaster.com/public_html/index.php on line 19

+2 0
این سایت دیگه موجود نیست و همه آموزش ها و سایت ها ادغام شدن.این همون آموزش وب هست که تو بخش آموزش ها میتونید ببینیدش. (7 سال پیش)
0 0
سپاس دوست گرامی (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .