آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

میزان درآمدتان هنگامی که آموزش ها را پشت سر گذاشتید؟

javadfamo  9 سال پیش  5 سال پیش
+40 0

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی اعضای خانه اندروید

بنده با دو تن از دوستان چند ساعتی می شود که عضو ویژه شدیم و از این بابت خیلی خوشحال هستم

سوالی که ذهن مرا خیلی مشغول کرده این است که اگر ممکن است هر یک از اعضا درآمد خود را از هنگامی که آموزش ها را پشت سر گذاشته اند و مشغول به برنامه نویسی شده اند چقدر بوده است؟

ممنون می شوم که پاسخ مرا بدهید

بسیار مشتاق شنیدن آن هستم........

یاعلی

+4 0
سلام دوست عزیز ، یکی از کاربران زحمت کشیده و در این تایپیک لینک میزان در آمد تقریبی برنامه های کاربران رو حساب کرده . (9 سال پیش)
0 0
ممنون.....ولی قصدم این است که هر نفر خودش میزان تقریبی درآمد حاصل از برنامه نویسی اندروید را بگوید.....یاعلی (9 سال پیش)
+1 0
شما در تاپیک برنامه های منتشر شده توسط کاربران برید لینک هربرنامه در بازار گذاشته شده میتونید به صورت تقریبی درامدها رو محاسبه کنید (9 سال پیش)
+18 0
این سوال مثل پرسیدن سن خانوم ها هستش که اغلب طفره میرن و در مواردی ناراحت میشن :) (9 سال پیش)
0 0
حق با شماست دوست عزیز....ولی شاید چند نفری پیدا شدن و درآمد تقریبیشان را گفتم....این کار باعث ترغیب دیگران به ساخت برنامه های با کیفیت می شود...باز هم ممنون (9 سال پیش)
+7 0
از 1 فروردین که شروع کردم آموزش ها رو نگاه کردن تا به امروز حدود 1,500,000 (9 سال پیش)
+2 0
آفرین نیما جان موفق باشی . قبلا هم برنامه نویسی کار کرده بودی یا با همین سایت شروع کردی ؟ (9 سال پیش)
+4 0
5 ماه شروع به برنامه نویسی کردم که دو ماهش کار مفید حدود 6 تومن (9 سال پیش)
+4 0
1 سال میشه , 5 ماه پیش یک برنامه دادم که مشتری داشت , از همون 4 میلیون و انتظار میشه تا 20 ام 4,5 ( انشالله ) (9 سال پیش)
+6 0
یک ماه و نیم میشه از آموزش های استاد 11 میلیون تومن (9 سال پیش)
+1 0
منم دو تا برنامه دادم بیرون اولی رایگان بود و دومی هم که دو هفته پیش دادم بیرون و تا حالا ۱۰۰ تومنی داشته . تاپیک خوبیه دوستانی که تمایل دارن بیان صادقانه بگن دستمون بیاد بازار چطوره . به نفع همست توی ارزیابی ها و برنامه های بعدی خیلی بدرد میخوره ! (9 سال پیش)
+1 0
میلاد جان موفق باشی خوشحال شدم این در آمد فقط از برنامه های اندرویدی بوده یا پروژه های غیر اندروید رو هم حساب کردی ؟ (9 سال پیش)
0 0
ممنون از تمامی دوستان عزیز ..... دیدم را نسبت به برنامه نویسی اندروید عوض کردید.... تشکر فراوان (9 سال پیش)
+1 0
درآمد دوستان کمتر از تصور شما بود یا بیشتر از تصور شما؟ (9 سال پیش)
0 0
سلام علیکم بیشتر از تصورم بود....... بیشتر ترغیب می شوم تا برنامه نویسی را جدی فرابگیرم و برنامه های با کیفیت بالا تولید کنم..... ممنون از دوستان منتظر نظرات دوستان دیگر هم هستم یاعلی (9 سال پیش)
+1 0
علاوه بر طراحی برنامه ها برای قرار گرفتن روی مارکت های اندروید یکی از راه های درآمد زایی میتونه سرمایه گذاری روی برنامه های خصوصی و اختصاصی باشه . (9 سال پیش)
0 0
منتظر عزیزان دیگر هم هستم..........یاعلی (9 سال پیش)
+4 0
جواد جان گیتار حرفه ای اندروید که نوشتم از تبلیغات عدد استفاده ای نکردم گفتم اگر میکردم خیلی مفید بود ، تا الان نزدیک 350 تا فروش داشته، فونت کده هم 700 تا که برنامه های اختصاصی که خودم نوشتم کامل بودن (9 سال پیش)
0 0
بسیار عالی .........ان شاالله همگی موفق باشند........منتظر نفرات بعدی هستیم......یاعلی (9 سال پیش)
+1 0
آقا میلاد چه برنامه ای نوشتین که تو یه ماه 11 میلیون سود داشته ؟ ایول بابا (9 سال پیش)
+6 0
من برای بازار برنامه نمیزنم برای برنامه نویسا و فروشگاه های اینترنتی بیشتر برنامه میزنم .بعد من قبلا سه سال با بیسیک فور اندروید برنامه می نوشتم و مشتری های خودم رو دارم فقط این چندتای آخری رو با جاوا که از آموزش ها یاد گرفته بودم زدم (9 سال پیش)
0 0
تشکر برادر.......یاعلی (9 سال پیش)
+2 0
بقیه چقد در آمد داشتن؟ کسی نمیگه؟:) (9 سال پیش)
+1 0
من تا حالا یه برنامه دادم بیرون تا حالا هم 450 سود خالص داشته. (9 سال پیش)
+1 0
من تا آلان 5 تا برنامه اختصاصی نوشتم که 3 تای اونا بیشترجنبه تبلیغاتی واسه مشتریام داشته و یکی از اونا هم معرفی بوده و حدود 2 تومن واسم سود داشته . حدود 5 برابر پولی که خرج کردم رو درآوردم. (9 سال پیش)
+6 0
میگم استاد یه قانون بزارن، هر کی بعد سه ماه از تاریخ عضویت باید یدونه از کاراشو بزاره تو پروفایلش، هر کی رعایت نکرد بن بشه D: الان خیلی ها زیر آبی حرکت میکنن، برنامه های توپ و غیر توپ میسازن صداشم درنمیارن :| (9 سال پیش)
+3 0
تاپیک خوبی راه افتاده. به تازه کارا انگیزه میده. به شرطی که قدیمی ها هوای تازه کارا رو داشته باشن و از دادن اطلاعات دریغ نکنن. (9 سال پیش)
+1 0
به نظرم همه میزان درآمدشون رو بنویسند ! یه انگیزه برای کاربران ایجاد میکنه ! (9 سال پیش)
+1 0
با بدبینانه ترین حالت اگه 1 سال وقت صرف کنی واسه یک برنامه خوب ( خوب )، 10 میلیون هم فروش کنه میشه ماهی 830 تومان تازه درآمدت ادامه داره اگر از برنامت پشتیبانی کنی و ارتقا بدی، الان خیلی ها (مهندسین کامپیوتر و ...) با حداقل حقوق کارگری ماهی 600 تومان دارن کار میکنن . (9 سال پیش)
0 0
حالا فرض کن بتونی قوی کار کنی و خلاقیت داشته باشی و بوجود بیاری اون وقت شاید بتونی سالی تا 50 میلیون هم درآمد داشته باشی .مهم اینه که چقدر به این کار جدی نگاه کنی ( به نظر من) جدیت تو این کاره که درآمدتو مشخص میکنه (9 سال پیش)
+1 0
به نظرم استاد با ایجاد این سایت نشون داد که واقعا یک توسعه دهنده است چون علاوه بر تسلط روی کد نویسی داره یک جامعه از برنامه نویسان میسازه و هدایتشون میکنه ، این کاریه که همه ما باید بکنیم (9 سال پیش)
0 0
از نظر من میزان تلاش رابطه ای با درآمد نداره چون خودم تاحالا چن بار تلاش کردم و شکست خوردم و آخرین برنامم هم که توی کانالا در حال انتشاره! یکی از برنامه هامم مجوز خاستن تایید نشد و فعلنم بین 600 تا 700 تومن شده! گرچه به پول و درآمد نرسیدم ولی مهم نیست لذتش مهمه! (7 سال پیش)
+2 0
حدود دوسالی هست که شروع کردم، ولی قبلآ برنامه نویسی رو بلد بودم و از دو سال پیش اندروید رو شروع کردم و تا الان حدود 700میلیون تمن خدا رو شکر. (7 سال پیش)
+1 0
من از یکی از برنامه هام 7 میلیون درامد داشتم. البته 2 سال کار کردم و ادامه داره. (5 سال پیش)
+1 0
نظر لینک . برنامه ی شما چه مدت در مارکت گذاشته بوده ؟ در مارکت داخلی یا خارجی ؟ بصورت میانگین ماهانه چقدر درآمد داشتید ؟ (5 سال پیش)
+1 0
من از طریق مارکت درآمد نداشتم. بازاریابی ما مستقیم بود و با مشتری مستقیما در ارتباط بودیم. (5 سال پیش)
0 0
نظر لینک : صحیح ، به نظر میاد شما برای مورد حقیقی یا حقوقی ای پروژه نوشته باشید . آیا درست فهم کردم ؟ (5 سال پیش)
+1 0
من برای خود نرم افزار نوشتم. من حق عضویت از مشتریانم میگیرم. البته پروژه در فاز آزمایشی بود. بازاریابی را در حال حاضر متوقف کردم و در حال رفع نواقص و تکمیل هستیم و البته بیزنس مدل را هم تغییر داده ایم. (5 سال پیش)
+1 0
اپ ما «بریم خرید» نام داره و در کافه بازار می توانید نسخه قدیمی اش را دانلود کنید. (5 سال پیش)
+1 0
سایتش هم arakbuy.com (5 سال پیش)
0 0
برنامه تون رو دیدم ، خیلی برام جالب بود . در واقع یک کپی از سایتتون هست و محصولات موجود توی اون سایت رو در یک برنامه گردآوردید . هنوز دانش فنی بنده تا این حد نرسیده اما پرقدرت درحال ادامه دادن هستم . سوالی که بعد از دیدن برنامه و سایتتون ذهنم رو مشغول کرده این هست که شما از طریق فروش همین محصولات سود کسب کردید ؟ یا اینکه تبلیغات سایت و ... ( که البته توی سایت بجای تبلیغ ، بنرهای بزرگی بودن که گویا محصولات خودتون بودن ) این محصولات رو کاربران برای فروش میزارن یا خودتون ؟ ممنون میشم پاسخ بدید . البته قبلش معذرت میخوام از اینکه اینهمه وقتتون رو میگیرم بابت این سوالات ، میدونید که ، برای مبتدیا درآمد خیلی مهمه ، چون قراره روی یک موضوع وقت بزاریم و وقتمون رو توی بهترین زمان زندگیمون بهش اختصاص بدیم . (5 سال پیش)
0 0
درآمد بریم خرید از پورسانت فروش و تبلیغات است. به نظرم شما قبل از هر چیز باید یک بیزنس پلن داشته باشید. خیلی مهم است. سایت bplans.com می تونه بهتون کمک کنه (5 سال پیش)
0 0
این سایت هم میتونه کمک تون کنه لینک (5 سال پیش)
0 0
میشه بیشتر راجع به یک بزینس پلن توضیح بدید ؟ منضورم تشریح اون نیست که باعث بشه و قت شما رو بگیرم ، یک تعریف کلی که از اونجایی که با اون آشنایی دارید ، میتونید ساده تر برام بگید . (5 سال پیش)
0 0
البته شاید این صحفه محل مناسبی نباشه و اما شما باید بدونید اپ شما یک محصول و یا خدمت است بنابراین باید به سوالات زیر پاسخ دهید: شرح مشکل مشتریان شما راه حل شما (محصول یا سرویس شما) مدل کسب و کار (چگونه پول می گیرید) بازار هدف (مشتری شما و چند نفر از آنها وجود دارد) مزیت رقابتی تیم مدیریت خلاصه مالی تامین مالی مورد نیاز به همین سوالات بالا با دقت و واقعی جواب بدهید یک بیزنس پلن نوشته اید. برای توضیحات بیشتر به همون سایت ها می توانید مراجعه کنید. کمک هم است درست من بربیاید در خدمتم. (5 سال پیش)
0 0
1- شرح مشکل مشتریان شما؟ 2- راه حل شما (محصول یا سرویس شما)؟ 3-مدل کسب و کار (چگونه پول می گیرید)؟ 4-بازار هدف (مشتری شما و چند نفر از آنها وجود دارد)؟ 5-مزیت رقابتی؟ 6- تیم مدیریت؟ 7- خلاصه مالی؟ تامین مالی مورد نیاز (5 سال پیش)
0 0
لینک (5 سال پیش)
0 0
لینک (5 سال پیش)
 برای این سوال 11 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
138553  9 سال پیش
+6 0

من از فروردین 93 شروع کردم تا الان حدود 2 تومن... اینم  لینک برنامه هام

+1 0
جالبه... قبلش هم برنامه نویسی بلد بودین؟ برنامه هاتون گرافیک خوبی داره خودتون انجام دادین؟ (9 سال پیش)
+4 0
هیچی از برنامه نویسی نمی دونستم . شانس خوبی که اوردم این بود که وقتی تصمیم گرفتم یاد بگیرم با این سایت آشنا شدم. طراحی صفحات برنامه هم کار خودمه قبل از برنامه نویسی طراحی می کردم و خیلی اینجا بدردم می خوره... (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
کاشی زاده  9 سال پیش
+28 0

دوست عزیز میزان درآمد بعد از گذراندن آموزش ها  رابطه مستقیمی  با محتوی ارائه شده توسط استاد ندارد .

آموزش های استاد آقا جانی بسیار جامع و کامل هست ولی این خود برنامه نویس هست که میتونه مشخص کنه چطوری کسب درآمد داشته باشه.

خیلی از دوستان بعد از گوش کردن به آموزش های ایشون به سمت تولید برنامه های محتوا محور مثل کتاب ها رفتنه اند و درآمدی بین 500 هزاتومان  تا 3 میلیون از یک برنامه در ماه اول داشته اند و این درآمد فقط مختص به ماه اول انتشار برنامه هست .

برای کسب درآمد های بالا و دائمی شما به غیر از آموزش ها نیاز به چند چیز دارید :

اول از همه باید استعداد بالا در تولید برنامه های جدید و خلاقانه داشته باشید .

دوم ایده خوب داشته باشید.

سوم روحیه شکست پذیری داشته باشید ، ممکنه پروژه های شما با شکست مواجه بشه و در این صورت نباید خودتون رو ببازید .

و در نهایت تخصص شما تاثیر گذار هست .

ممکن شما بتونید بعد از گذراندن این آموزش ها فقط بتونید یک پروژه ساده پیاده سازی کنید و مقداری اندکی کسب درآمد کنید .

ولی با استفاده از همین آموزش ها و بدون نیاز به اطلاعات بیشتر یک پروژه خلاقانه تولید کنید که باعث کسب درآمد بالایی هم بشه .

پس نمیشه گفت که اگر شما آموزش ها رو گذراندید پس حتما باید کسب درآمد داشته باشید و کسب در آمد رابطه مستقیم با توانایی های خود شما دارد .

پاسخ به سوال 
Mohammad  9 سال پیش
+8 0

سلام

بنده با تبلیغات ( غیر از عدد ) 40 میلیونی درآمد داشتم ...

و تمام برنامه هام هم رایگان بود

باید با دلار کار کنی ، منظورم تبلیغات خارجی ...

موفق باشید

+4 0
سلام.خیلی جالب شد.میشه یکم درباره نحوه تبلیغات و نوع برنامتون و همینطور نحوه درامد زاییتون یکم توضیح بدین ؟ یه دنیا ممنون (9 سال پیش)
+4 0
بله دوست عزیز، من هم خیلی مشتاق شدم نحوه تبلیعات و درآمدزایی شما از برنامه هاتون رو بدونم، ممنون میشم توضیح کامل بدین! (9 سال پیش)
+2 0
من هم خیلی مشتاق شدم (9 سال پیش)
+4 0
دوستان یکم برای خودتون اعتبار قائل شید تو پروفایلشون زدن ۱ ساله برنامه نویسی رو شروع کردن و ۱۹ سالشونه و ترم یک سخت افزار هستن پس توی یک سال گذشته بیشتر وقتشون رو صرف کنکور و کارایی که همه ی ما ترم یک دانشگاه انجام دادیم کردن فکر میکنید در این شرایط چطور تونستن برنامه هایی طراحی کنن که بتونن ۴۰ میلیون تومان درآمد داشته باشن؟ اگر از ۱ سال ۳ ماهش رو صرف یادگیری کرده باشن و ۲ ماه رو صرف نوشتن نرم افزار هاشون یعنی ۷ ماهه ماهی ۶ میلیون از تبلیغات تو برنامه های رایگان در آوردن که به احتمال زیاد مارو گیر آوردن (9 سال پیش)
+1 0
نمیشه اینطور قضاوت کرد که چون 1 ساله برنامه نویسی میکنن و 19 سالشونه نمیتونن همچین درامدی داشته باشن/ولی حرف های شما هم درسته و تا حد زیادی باهاش موافق هستم.پروفایل ایشونو ندیده بودم./ولی شاید توی این 1 سال خیلی پیشرفت داشتن و تونستن همچین درامدی رو کسب کنن (9 سال پیش)
+2 0
شایدم بنده خدا منظورشون 4 میلیون بوده :))) (9 سال پیش)
+2 0
توصیه جدی من به همه شما این هست که قبل از اینکه موضوع رو متوجه نشدید قضاوت نکنید ! بابا بگذارید بنده خدا آنلاین بشه ممکنه جواب دهن پرکنی داشته باشه ! (9 سال پیش)
+1 0
فقط اومد ی پست گذاشت دله همه رو اب کنه...فک کنم قصدش بالابردنه انگیزه بود بنده خدا :)) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mohammad  9 سال پیش
+8 0

سلام

شرمنده که دیر جواب دادم ، می خواستم نظرات دوستان رو بدونم ...

خب ، اونایی که فکر میکنند خالی بستم ، اونا بهتره برن سراغ همون تبلیغات عدد و قانع باشن به همون ...

و اون آقایی که گفت یک سال میشه شروع کرده و کنکور داشته و.. من اصلا برا کنکور وقت نذاشتم بیشتر وقتم رو برنامه نویسی بود الانم با همون پول برنامه نویسی میرم دانشگاه آزاد .

برنامه هام هم بیشتریشون در سطح مبتدی از آموزش های پراکنده در اینترنت بود ولی به خاطر محتوا خیلی محبوب شد و با رایگان بودنش خیلی ها نصب کردند و راضی هستن با اینکه خیلی ساده هست ! 500 داستان یاحال در کافه بازار

و از تبلیغات عدد تنها یک میلیون و پانصد هزار تومان گرفتم !

و اما تبلیغات خارجی که بر حسب دلار محاسبه میکنه و باید تحریم هارو دور بزنی و زبان انگلیسیت خوب باشه و .. که کار هر کسی نیست !

حالا همه این کار هارو هم انجام بدی بازار ساز مخالف میزنه ، برای من اول مشکلی نداشتن این شرکت خارجی هر هزار نصب برنامه شما 50 دلار میده ، من شش تا برنامه داشتم هر روزی بالای 5 هزار نصب داشتم ... چیزی حدود 300 دلار در روز .. هفته آخری که بازار بعدش برنامه منو پاک کرد 5 میلیون در اوردم بعد از اونی که یکی از برنامه هام همون 500 داستان پاک شد هفته ای 2 میلیون تا که بلاخره همه برنامه هام لو رفت :D

اون چهل میلیونم در دوماه در اومد ،،،،

ببخشید طولانی شد

موفق باشید .

+2 0
میشه این شرکتی که با هر 1000 نصب 50 دلار به ما میده رو معرفی کنید؟ :دی (9 سال پیش)
+3 0
حالا شما خیلی خوبی من تو محدوده سنی شما بودم به دوستام گفته بودم CIA دنبالمه ازم میخاد چندتا از سرور های روسی رو هک کنم ولی خوب منو بردن دکتر خوب شدم :) (9 سال پیش)
+3 0
دوستان لطفا رعایت فرمایید ، اینجا انجمن علمی هست . لطفا در نوشتن نظرات عفت کلام داشته باشید . (9 سال پیش)
+3 0
این سایت برای هر 1000 تا نصب 40 - 60 دلار میده //www.eomobi.com/ ..... . لینک پروفایل یکی از مدیران این سایت که میتونین باهاش صحبت هم کنید : لینک من باهاش صحبت کردم گفت : we pay $40-$60 for 1k new installs (9 سال پیش)
+1 0
منم با نیما موافقم، شما لطف کن از تجربیات ت در اختیار کاربرا بذار که بتونیم استفاده کنیم و دعامونم همیشه پشت و پناهت باشه :) (9 سال پیش)
+1 0
خب حامد جان شما بگو دقیقا چطوریه نحوه کارش یکم توضیح بده، و اینکه چطور پول رو واریز میکنن ، به چه حسابی ، نکنه اینم مث گوگل پلی باید یه نفر واسطه داشته باشیم که یه حساب وریفای داشته باشه؟ (9 سال پیش)
+1 0
لطفا اسم اون سایت رو بزارید . الان که دیگه بازار هم برنامه ها رو نمیزاره که رقیب پیدا کنید (9 سال پیش)
+1 0
ایده ی جالبیه و اما یه سوال، الان شما میگید که روزی 5هزار نصب داشتم. یعنی کاربرا رو تبلیغات کلیک میکردن و برنامه ای که توی تبلیغات خارجی نشون میداد رو نصب میکردن. خب الان این برنامه ها باید برن از توی گوگل پلی نصب کنن؟ یعنی ریدایرکت میشد به گوگل پلی ؟ خب اگه آره، که خیلی راحت میشه بازار رو دور زد :دی :دی (9 سال پیش)
+1 0
داداش (برنامه نویس اندروید) جواب این همه مشتاق و نمیخوای بدی؟ (9 سال پیش)
+2 0
جناب برنامه نویس اندروید عزیز لطف کنید آدرس سایت مذکور رو معرفی کنید، دوستان و بنده بی صبرانه مشتاقیم (-:-) (9 سال پیش)
+2 0
جالب شد.لطفا آدرس سایت رو بدید ما هم استفاده کنیم اگه واقعا اینطور باشه تمام برنامه هام رو رایگان میکنم می دم بازار (9 سال پیش)
+2 0
ایشون از این سایت سرویس میگیرند.http://www.startapp.com/ لطفا اونایی که با تبلیغات کار کرده اند یه سری به این سایت بزنن ببیینن چطوره یه خبری اینجا بدن (9 سال پیش)
0 0
اقا شرمنده من یه نرم افزار دارم میسازم که متاسفانه خیلی شبیه نرم افزار شماس :| الان که نرم افزارتون رو دیدم اینو فهمیدم . فقط گفتم تا فردا یه وقت فکر نکنید کپی کردم ازتون . (9 سال پیش)
0 0
نرم افزار هم در مراحل پایانیش به سر میبره (9 سال پیش)
0 0
برنامه من ؟ :o (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
احمد اسدی  9 سال پیش
+9 0

من سایتی که آقای @hamedjj معرفی کردن ( لینک ) رو روش کار کردم و واسه پیاده سازیش کاره خاصی نداره.

تعرفه اش به این شکله که هر هزار نصب، مبلغی بین 40 تا 60 دلار به حسابت واریز میکنه.

حالا این 40 تا 60 اِش هم بستگی به IP فردی که نصب میکنه داره (مال کدوم کشوره) .

مثلآ کاربران کشورهای آمریکا،سنگاپور و ... 60دلار، کشورهای دانمارک، هلند و ... 50دلار و کشورهای مثل افغانستان، آنگولا و... 40دلار (ایران دیگه معلومه جز کدوم کشوره :| :| ) .

و واسه نمایش دادن آگهی ها هم چندین روش رو داره. یکی درون برنامه ای و دیگری برون برنامه ای

نمایش درون برنامه ای به اینشکله که شما کتابخونه ی اون سایت رو داخل برنامه خودت پیاده میکنی و کاربر هرموقع برنامه رو باز کرد، تبلیغات بصورت پاپ آپ نمایش میده (مثل سایت عدد).

و نمایش برون برنامه ای (که یکم مثل ویروس عمل میکنه :دی ) هم به این شکله که فقط کافیه کلاس اون سایت داخل برنامت پیاده و اجرا بشه تا هرموقع کاربر برنامه ای رو اجرا کرد، کادر تبلیغات داخل اون برنامه ظاهر میشه.

و دیگر قابلیت این کتابخونه این هستش که اگر کاربر برنامه ای رو هم باز نکنه، کادر تبلیغات در Notification و همچنین در اسکرین اصلی گوشی بصورت پاپ آپ نمایش داده میشه.

در کل اگه برنامه ای دارید که آمار دانلودش بالا هستش، پیشنهاد میکنم از همین سایت استفاده کنید. :)

ولی خب قابل اطمینان بودنش رو ازش خبر ندارم.

+2 0
چه عجب بالاخره یک نفر به صورت خودجوش وارد عمل شد و مثل بقیه به بنده ایمیل نداد که آموزش فلان سایت چیه یا آموزش فلان سایت را نمیزاری!! ..... ممنون احمد اسدی جان (9 سال پیش)
+3 0
احمد جان این پست را در این تاپیک بزاری خیلی خوبه ... تاپیک جامع تر میشه لینک (9 سال پیش)
+1 0
چشم حامد جان؛ در اسرع وقت همراه با آموزش کامل و نحوه ی پیاده سازیش در تاپیکی که معرفی کردی میزارم 3> (9 سال پیش)
+1 0
دوست عزیز یه سئوال؛ بازار پیاده سازی تبلیغات درون برنامه، غیر از عدد رو برای انتشار قبول میکنه یا نه؟ (9 سال پیش)
+3 0
اگه قبول نکنه هم یه کد سمت سرور بنویس که مقدارش صفر باشه و وقتی بازار تاییدش کرد یکش کن .داخل برنامه هم بگو اگر یک بود تبلیغات رو نشون بده (9 سال پیش)
+1 0
@umbrella931 راه جالبی به نظر میاد...بازار متوجه نمیشه اونوقت ؟ حالا اگرم به هر دلیلی فهمید چیکار میکنه ؟ برنامه رو از رو مارکت پاک میکنه ؟ (9 سال پیش)
+1 0
@مهدی خسروی؛ من از این روش دارم استفاده میکنم. دقیقآ توی برنامم از چندین راه پرداخت درون برنامه استفاده میشه که خلاف قوانین بازار هستش. ولی خب با روشی که @umbrella931 گفتنن، پیاده سازی شده و هنوز بازار نفهمیده :دی (9 سال پیش)
+1 0
@احمد اسدی : ریسکش بالا نیست ؟ اگه بازار بفهمه ممکنه لج کنه و کلا دسترسی شما به عنوان توسعه دهنده رو قطع کنه...چقدر شجاعین شماها.ایول بابا (9 سال پیش)
+1 0
یعنی اینجوری بگم که از موقعی که @ برنامه نویس اندروید یک پست اون بالا زد گفت 40 ملیون درآمد داشتم 180 درجه موضوع این تاپیک فرق کرده :) تا حالا دقت کرده بودید ؟ (9 سال پیش)
+2 0
آقای برنامه نویس اندروید میشه لینک مستقیم برنامه‌هات از همین مارکت رو بذاری؟ (9 سال پیش)
+1 0
@مهدی خسروی : بازار بیکار نیست که بیاد برنامت رو که تایید کرد دوباره برسی کنه تازه برای یکی از برنامه های من فهمید گفت از داخل برنامت بردار منم برداشتم همون روز برنامه دوباره اومد داخل بازار (9 سال پیش)
+1 0
فقط حال میده الان لینک این تاپیک رو برای بازار ایمیل کنم :) از همتون شکایت میکنه ! (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mohammad  9 سال پیش
+5 0

سلام بازم شرمنده ! که دیر جواب دادم

اون سایتی که من ازش استفاده میکردم www.eomobi.com بود همون سایتی که حامد جان معرفی کردن فکر کنم !

و دسترسی های زیادی داره و فقط تبلیغات بیرون برنامه ای OutApp Ad هست که 40-60 دلار میده برای هر هزار نصب، که ای پی ایران جز همون 40 تا میشه .

من قبل از گذاشتن تبلیغات با بازار مکاتبه کردم :دی

و اونا گفتن که هیچ مشکلی نداره غیر از عدد هم میتونید بذارید !!!

و بعد از یک ماه میل دادند که تبلیغات شما حاوی تبلیغ مارکت های دیگه ای مثل موبو مارکت و.. هست ، من هم گفتم باش اون نوع تبلیغ رو بر میدارم . بعد که اونو برداشتم گفتم بررسی کنید و گفت تبلیغ ها آزار دهنده هستند و کاربران ناراضی ...

منم گفتم که این خودتون بودید که تبلیغات رو تایید کردید ، چیزی نگفتن و گفتن باید برداشته بشه وگرنه دیگه منتشر نمیشه ، منم مجبور شدم بردارم دیگه ،،، وگفت تبلیغ فقط باید داخل برنامه باشه ! و الان بازار فهمیده و دسترسی هارو میشناسه اگه مرتبط با برنامت نباشه میگه تبلیغه !!

و الان از www.startApp.com استفاده کردم :پی این دیگه فقط داخل برنامه هست ، از طرف سایتشون میل زده بودند که برای کریسمس جایزه گذاشتیم که اگر برنامه شما 50 میلیون تبلیغ ما رو نشون بده 25000 دلار میدیم چیزی حدودی 90 میلیون منم گفتم کار نشد نداره :) و اینکه تو مدت محدود قبل از کریسمس که الا 11 روز مونده هنوز !! 4 نوع جایزه داره 100 دلار و 250 دلار و 2500 دلار و 25000 دلار که من تا حالا 250 دلارو گرفتم . این سایت براساس نمایش ها پول میده که کلا به صرفه نیست باید راهی پیدا کنیم که بازار قانع بشه و بذاره ما تبلیغات چینی رو استفاده کنیم ...

موفق باشید :*

+1 0
تا جایی که من چک کردم این سایتها فقط واریز paypal داشتن . هستن سایتهایی که درآمد paypal رو نقد کنن ولی دو تا مشکل هست .این سایتها مالیات میگیرند و دوم اینکه آدرس و مشخصات شما باید با کارت paypal یکی باشه. این دو مشکل رو چطور برطرف کردید؟ (9 سال پیش)
+2 0
از نظر بنده گفته های بازار کاملا درسته . همچین سیستم های تبلیغاتی واقعا آزار دهنده است و تبلیغات باید در درون برنامه باشد. من خودم همچین برنامه هایی را نصب کرده بودم و با تبلیغات پی در پی خیلی اذیت میشدو و برنامه ها را بعد از چند ساعت پاک میکردم . (9 سال پیش)
+7 0
همچنین این را هم اضافه کنم هدف از برنامه نویس خلق یه برنامه که کاربران ازش استقبال کنند نه اینکه برنامه بسازیم که کاربر 2 ساعت رو گوشیش نصب باشه بعد پاک کند و ما خوشحال باشیم و یه ذره پول از نصب کاربر بدست آوردیم . این همه تلاش کنیم برنامه بسازیم بعد به خاطر این سیستم تبلیغاتی کاربران برنامه ما را ظرف چند ساعت از دستگاه خودشون حذف کنند. به جای این کار سعی کنیم برنامه های قدرتمند درست کنیم که کاربران همیشه در دستگاه های خودشان نصب داشته باشند و از بنر تبلیغاتی که در برنامه قرار دادیم یک درآمد همیشگی داشته باشیم (9 سال پیش)
0 0
برنامه نویس اندروید جان شما که الان از www.startApp.com استفاده میکنی بفرمایید ، چرا به صرفه نیست؟ خب روش قبلی که میرفتید طبق گفته حامد عزیز کاربر رو آزار میده و باعث میشه کاربر بعد چندساعت برنامه رو حذف کنه (9 سال پیش)
+1 0
حامد جان و احمد عزیز (که سایت روش سایت خارجیه هه رو زیر و رو کردی) ، سوال Astro عزیز و بنده اینه که روش پرداخت شون به چه شکلی هست ، به چه حسابی ، ماکه تو ایران هستیم... (9 سال پیش)
+1 0
واسه درخواست وجه، میتونی از 4روش PayPal , Visa Card , Union Pay و Perfect Money استفاده کنی :) . من ویزا کارت دارم، ولی برنامه ای که آمار دانلودش بالا باشه رو ندارم :| (9 سال پیش)
+1 0
رضا جان startApp اونجور که من حساب کردم هر 100 هزار نمایش تبلیغ برابر با 5 دلار ،،، ولی به خاطر کریسمس جایزه گذاشته و جایزه هاش به صرفه هست (9 سال پیش)
+1 0
100هـــــــــــــــــــزار نمایش O.o (9 سال پیش)
+1 0
وای :0 . 100 هزار نمایش؟! کی میره اینهمه راهو.حق داری داداش اصلا نمیارزه :). فک میکنم باید به همون پیشنهاد رفیقمون دولوپرگیت گوش کنیم و برنامه مون رو تو گوگل پلی بذاریم البته بصورت رایگان و از تبلیغات درون برنامه ای گوگل پول دراریم. (9 سال پیش)
+2 0
در مورد گوگل پلی ! برنامه من برنامه ای که تو بازار بالای 100 هزار نصب داشت داخل گوگل پلی 1 هزار نصب داره ،،،، حالا قضاوت با خودتون ... (9 سال پیش)
+2 0
@برنامه نویس اندروید؛ خب اگه برنامت رو به زبان فارسی انتشار دادی خب این طبیعیه که 1000تا بیشتر نصب نداشتی. و البته برنامه هایی توی گوگل پلی موفقن که 1- ایده ی برنامه مبتکر باشه 2- تبلیغات کرده باشه :) (9 سال پیش)
+1 0
منم با احمد عزیز موافقم، اگه برنامه ای فقط محتوای فارسی داشته باشه خب طبیعی هستش که تو بازار آمار دانلود داشته باشه ، ولی تو گوگل پلی شرایط مسلما خیلی فرق میکنه (9 سال پیش)
+1 0
بحث دیگه خیلی از تاپیک فاصله گرفت . لطفا یه مدیری این سه چارتا پست آخر و نظراتش رو منتقل کنه تو این تاپیک لینک (9 سال پیش)
0 0
مقر سایت startapp تو اسرائیل.... ممکن که برای پرداخت به مشکل بربخوریم!!!؟؟؟..... (9 سال پیش)
0 0
مشکل گه کلا مشکله باید دور بزنی همه چیو (9 سال پیش)
0 0
سایت هایی که سرویس تبلیغاتی برای موبایل ارائه میدهند بسیار زیاد هستند ... مشکلی به وجود نمیاد لینک (9 سال پیش)
0 0
راست اش من که این ریسک را نمیکنم. کافی که تو sdk شون یه چیز جاسوسی پیدا بشه، اون وقت میان یقه هر کی که باهاشون در ارتباط را می گیرن، دیگه باهاشون تراکنش مالی هم داشتی که بدتر...... حالا بیا و ثابت کن..... (9 سال پیش)
+1 0
برای راه حل همچین مشکلاتی برنامه نویسان باید با سایت هایی همکاری کنند که اعتماد سازی لازم از طرف سایت ایجاد شده است .. اصولا وبسایتها برای اعتماد سازی لیست مشتریان معروف خودشان را در صفحه ای که عمدتا our customers نام دارد قرار می دهند تا به کاربرانشان بگویند که شرکت های معروف با ما همکاری میکنند و اعتماد آنها را بدست بیاورند.. بنده وبسایت هایی دیدم که در لیست مشتریان خود اسامی بعضی برنامه های معروف گوگل پلی که بالای ۱۰۰ میلیون دانلود داشتند قرار داده بودند و با نصب برنامه هم از این قضیه اطمینان پیدا کردم. یا مثلا عدد ۳ تا از برنامه های معروف بازار را در لیست خود قرار داده است ... توسعه دهندگان هم اگر بر روی مسائل امنیتی سخت گیر هستند میتوانند با همچین وبسایتهایی همکاری کنند. (9 سال پیش)
+1 0
البته همکاری با همچین سایت هایی مشکلات خودش را برای ایرانی ها دربر دارد .. مثلا نیاز به مستر یا ویزا کارت برای تراکنش های مالی است که هزینه ای نزدیک به ۱ میلیون تومان می طلبد (9 سال پیش)
+2 0
دوستان من از اونجایی که مائده گفت اینها دفترشون در اسرائیل هست و همچنین خودم دیدم تمام اعضا اهل اسرائیل هستند، رفتم و پرس و جو کردم در مورد اشکال همکاری با این شرکت، و چیزی که جواب گرفتم اینه که: "از نظر قوانین اسلامی همکاری با شرکت های یهودی (آن دسته که مالیکتش مشخصه) که باعث رونق کسب و کار برای اونها بشه، به هر شکل و هر اندازه ای غیر مجاز و بلکه حرام است!" ! لذا فکر کنم اگر قیدشو بزنیم بهتر باشه! (9 سال پیش)
0 0
موافقم باهاتون ... (9 سال پیش)
0 0
ممنونم از لطفتون (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mohammad  9 سال پیش
+1 0

سلام !!

راستی یک چیز دیگه یادم اومد !

تو این چند ماهی که با این سایت چینی کار میکردم اولاش خوب بود ولی اون موقع که بازار برنامه رو پاک کرد اونام گفتن ما تو ایران ضرر میکنیم چون کاربرا  رو تبلیغات کلیک نمیکنند خوب درست میگفتن چون همه تبلیغا به زبان چینی یا انگلیسی بود ...

و به من گفتن که اینجوری پیش بره هر هزار نصبی 10 دلار میدیم :|

 

+1 0
مارکت های 3rd خارجی زیادی هست که میتونید برنامه های انگلیسی با این سیستم تبلیغاتی منتشر کنید .... مثل aptoide که برنامه واتس اپ در این مارکت نزدیک 25 میلیون دانلود داشته است ... فقط باید برنامه های جهانی درست کنید. (9 سال پیش)
+2 0
حامد جان شما که حرفه ای هستی منی که مبتدی هستم در حد کتاب و زبان فارسی اصلا فکر مارکت های خارجی نیستم ولی امیدوارم یک روزی حرفه ای شم و بترکونم :) (9 سال پیش)
+1 0
حامد جان اگه یه سایت تبلیغات موبایلی خوب سراغ داری که خودت تست کردی معرفی کن (9 سال پیش)
+1 0
حتما .. هر موقع تست کردم خبرت میکنم (9 سال پیش)
+1 0
راستی حامد جان شما نظرت در مورد این دوستان دولوپرگیت چیه؟ منظورم اینه که ارزش داره که وقتمون رو بذاریم و برنامه کاملا رایگان و البته به زبان انگلیسی بنویسیم که بدیم این گروه تو گوگل پلی منتشر کنن؟ یعنی میشه کسب درآمد از تبلیغات درون برنامه ای گوگل :) (9 سال پیش)
+1 0
خوب این سایت به شما یک اکانت ویرفای میده و شما میتونی برنامه های خودتون را با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی منتشر کنید ... خوب این خودش مهمترین اصله (9 سال پیش)
0 0
راستی حامد جان با پایگان صحبت کردم ، اینطور که خودشون میگفتن (الله اعلم) آمار بالای فروش شون از طریق تبلیغات موبایلی دور از انتظار بوده واسشون ، بعد سوالی هم که کردم گفتم درآمد دوستانی که از این طریق کسب درامد کردن بطور تقریبی چقدر هستش؟ در جواب گفتن بطور میانگین از 50 تا 200 هزارتومان (در روز) سود خالص برای برنامه نویس. به نظرت این آماری که دادن واقعی هستش ؟ (9 سال پیش)
0 0
بهشون ایمیل بزن بگو دو تا از پر درآمدترین برنامه هایی که با شما کار میکنند را نام ببره ... عدد 3 تا برنامه معروف در صفحه خودش نام برده (9 سال پیش)
+2 0
حامد جون داداش طبق گفته تون ایمیل زدم و جواب ش رو عیننا اینجا میگذارم: سلام وبمستر گرامی بترتیب "یه جک بگم" "عکس کده" "ملانصردین". متوسط سود نداریم چون اختلاف ها زیاده اگر روی تبلیغات کار کنین روزی 300 هزار تومان سود خالص دارین. بستگی به خودتون داره ولی قطعا درامدتون از عدد بیشتر خواهد بود (9 سال پیش)
0 0
"روزی" 300هزار ؟؟ یعنی تا این حد از عدد بهتر هست ؟به نظرتون راس میگه (9 سال پیش)
0 0
من از عدد حداقل درآمدم در روز 10-12 هزار تومان بود اونم فقط از یک برنامه طالع روزانه!، روزی 3000 تومان پیش اون هیچی نیست. ولی خیلی به تبلیغات علاقه مند شدم، ممنون از دوستانی که در این تاپیک اطلاعاتشون رو به اشتراک گذاشتند (9 سال پیش)
+1 0
حاج حسینی جان بالاتر نوشتم ، روزی 300.000 هزار تومن ، اما شما نوشتید روزی 3000 هزار تومن... :) (9 سال پیش)
0 0
حاج حسینی جان میشه بگید برنامه تون دقیقا کدومه ؟ یا اینکه چقد دانلود داشته ؟ممنون (9 سال پیش)
+2 0
دیگه آخرای ساعت کاریه و چشممون بعضی وقت ها جا به جا میبینه! برنامه طالع روزانه که در حال حاضر از بازار حذفش کردم، توی برنامه های منتشر شده معرفی کرده بودم، پرداخت درون برنامه ای بود و در حالت رایگان عدد رو هم داشت، برنامه 25000 دانلود داشت (9 سال پیش)
0 0
300 هزار تومن ؟ :O (9 سال پیش)
0 0
یعنی چی "اگر روی تبلیغات کار کنین" ؟ مثلا چکار کنیم؟ (9 سال پیش)
0 0
این ارقام خیلی خوبن، هر چند خودم هنوز رو تبلیغات کار نکردم اما به نظرم سایت های خارجی که به دلار حساب می کنن بهتر هستند. (9 سال پیش)
0 0
Reza.M@ممنون که پیام دادی .... از نظر بنده عمرا اگه اینطوری که میگن باشه . چون تازه شروع به فعالیت (نزدیک 1 ماه) کردند دارن با این حرف ها بازار گرمی می کنند. (9 سال پیش)
0 0
من هنوز به این باور نرسیدم که یک برنامه بدون هیچ تبلیغاتی آمار دانلودش بالا بره (در گوگل پلی). مطمئنآ اون افرادی که برنامشون آمار بالایی داره، از یه منبع تبلیغاتی استفاده کردن. مثلآ اول کلی خرج میکنن و آمار دانلود یک برنامه رو بالا میبرن و بعد میان با ساخت برنامه های دیگه، توی برنامه ی قبلی تبلیغ میکنن. مگر اینکه از کاربرای ایرانی واسه نمایش تبلیغات خارجی استفاده بشه که همینطور که @Mohammad عرض کردن، الان کافه بازار از طریق پرمیشن های برنامه، تبلیغاتی که توی برنامه گذاشته شده رو شناسایی میکنه و امکان انتشار رو بهت نمیده... :| (9 سال پیش)
0 0
آره یکی از پرمیشن ها که بازار حساس شده "بازیابی روی برنامه های دیگر" بود فکر کنم که برای تبلیغ ، نوع smart wall باید باشه :| (9 سال پیش)
0 0
@Mohammad خب کلآ تبلیغات رو بگنجنیم مشکلی نداره ؟ من یادم نیس دقیقآ چه پرمیشن هایی رو داشت. فقط از Smart Wall استفاده نکنیم همه چی حله ؟ (9 سال پیش)
0 0
والا من تست نکردم بازار یک بار کل برنامه های منو پاک کرد و اخطار داد که اگر دوباره هر نوع تبلیغی ببینند کلا منو بن میکنند :| منم دیگه ترسیدم ... :دی (9 سال پیش)
+1 0
بازار همانند گوگل پلی با سیستمهای تبلیغاتی غیر از عدد هیچ مشکلی نداره (9 سال پیش)
0 0
@Hamedjj؛ مطمئنی ؟ اگه اینطوره کلی ایده دارم :دی (9 سال پیش)
+1 0
گوگل تبلیغاتی که خارج از برنامه باشه را قبول نداره و بازار هم همینطور ... با تبلیغاتی که داخل برنامه انجام شود هیچ مشکلی ندارد (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مائده  9 سال پیش
+2 0

من کلی تو نت سرچ کردم تا سایت هایی که بیشترین و امن  ترین پرداخت به ازا تبلیغات موبایلی ارائه می دهند را پیدا کنم. سایت های مختلفی بودند که اغلب شون میزان پرداخت شون را تو صفحه اول نگداشته بودند و  باید عضو میشدیم تا قیمت را بدونیم. حالا در صورتی که اصلاعات ام کامل تر شد اینجا میذارم

اما سوالم اینه که دوستان چطوری به سایتی مثل  www.eomobi.com رسیدن؟ این سایت پرداخت خیلی خوبی داره و من تقریبا جایی معرفی ازش ندیدم. می خواهم بدونم که دوستان از چه کلمات کلیدی برای سرچ استفاده می کنند و این که آیا سایت یا مرجعی هست که سایت های آگهی دهنده را از لحاظ پرداخت و امنیت مقایسه کرده باشه؟ خودم بیشتر با این کلمات سرچ کردم.

adverising mobile app best earn 

 monetization through ads

+1 0
تو فیسبوک گروهای خارجی میگشتم که دختر چینیه پست گذاشته بود و منم باور نکردم و یک لایکی زدم و رد شدم ،، دیدم پیام داده و اد کرد و پرسید که دولوپری و... این بود آشنایی ما :) الان دوست هستیم با هم با این که از اون شرکت رفته ، خدا امواتشو بیامرزه :دی من رو به یک پول خوب رسوند :) (9 سال پیش)
0 0
البته این هم ایده خوبی که تو گروه های فیس بوکی که دولوپر ها عضو هستند، عضو بشیم. یا اکانت دولوپرهای معروف را دنبال کنیم (9 سال پیش)
+1 0
این لینک هم مطالعه بفرمایید ... لینک (9 سال پیش)
+1 0
همچنین از شما و تمام کاربران خواهشمندم که اگر خواستید اطلاعاتی دوباره موضوع تبلیغات یا هر موضوع دیگری ارائه دهید در تاپیک مخصوص خودش این کار را انجام دهید لینک .... این تاپیک در مورد میزان درآمد برنامه نویسان است که ماشالله شد مرکز اطلاع رسانی سرویس های تبلیغاتی . با اینکه 6 مدیر در این انجمن داریم خیلی از این بی نظمی ها در این انجمن مشاهده میشود. با تشکر فراوان از همه شما (9 سال پیش)
+1 0
@hamedjj بله عزیز رو کاغذ 6 تا مدیر داریم ولی تو عمل هیچی، اینو حق میدم که بگید، ولی هم استاد دستمون رو بستن که سختگیری نکنیم و رو بعضی چیزها چشممون بپوشونیم، و هم وقتی تذکری چیزی دادم تا اینجا اغلب انگار داشتم با خودم حرف میزدم، انگار نه انگار! داشتن انجمن تمیز و مرتب هم به مدیر و هم به کاربراش بستگی داره که همه چیز (قوانین و ...) رو رعایت کنن. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
DV  9 سال پیش
0 0

سلام دوستان

میخواستم بپرسم کسانی که از سیستم تبلیغاتی عدد و پایگان استفاده کردند ، درآمدشون چطور بوده و اگر امکانش هست لینک برنامه رو هم در همین پست بگذارند و یا بگند که چند تا دانلود داشته . اگر سیستم تبلیغاتی دیگری هم میشناسید که درآمد خوبی داره هم لطفا معرفی کنید .

ممنون ...

پاسخ به سوال 
Astro  9 سال پیش
+5 0

من نمیدونم چرا بحثهای سیستم های تبلیغاتی رو دارید اینجا ادامه میدید!؟

وقتی تاپیک داره لطفا همونجا بحث کنید

من تو هفته گذشته خیلی پیگیر بودم و کلی مکاتبه داشتم با شرکتهای مختلف
متاسفانه خیلی هاشون با اینکه از نظر پرداخت مشکلی نداشتن و ایران تحریم نبود ولی از نظر جغرافیایی چون تبلیغ کنندگان بعضی کشورها رو هدف میزارن برای نصب برنامه هاشون مشکل وجود داشت .
در آخر به بعضی نتایج خوب رسیدم و میخواستم اینجا یه آموزش بزارم از کار کردن با پلتفرم تبلیغاتی تا بهترین سیستم برای ایران و کار کردن با ویمانی و تا نقد کردن درآمدتون و...

ولی چون اون تاپیک مشاهده نمیشه و منم بر خلاف قوانین تو این تاپیک پست آموزشی نمیزارم در نتیجه آموزشها رو هم موکول میکنم به زمانی که برید در تاپیک مربوطه اش در این مورد بحث کنید.که ما آموزش گذاشتیم حداقل امید داشته باشیم 4 نفر میبینن

تاپیک هم برای استاد پیغام خصوصی دادم که این پستهای آخر رو زحمت بکشن انتقال بدن

لطفا شما هم بحث رو همون ور ادامه بدید

0 0
astro جان شما پست خودتون را در تاپیک مربرطه قرار دهید ... با پست های شماشت که تاپیک جان میگیرد . تشکر (9 سال پیش)
0 0
منتظر پستتون توی تاپیک مربوطه هستیم ... (9 سال پیش)
0 0
همگی ممنون میشیم آموزش رو قرار بدید. (9 سال پیش)
0 0
چقدر عالیییی...... منتظر پست تون هستیم.... (9 سال پیش)
0 0
منتظریم ... (9 سال پیش)
0 0
به به (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
shmax46  8 سال پیش
+2 0

با سلام دوستان فقط همان چند پست اول مقدار درآمد هایشان رو گفتند بقیش موضوعات فرعی رو  با هم بحث کردند لطفا بازم دوستان راجب میزان درآمدشان از آموزش های استاد رو بیان کنند با تشکر


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .