آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

انتخاب دوره آموزشی

138405  1 سال پیش  1 سال پیش
0 0

با سلام خدمت همه دوستان و اساتید . بنده تصمیم به تهیه دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید رو گرفتم . به نظرتون دوره جاوا استاد آقاجانی دوره خوبی برای شروع هست ؟ چون توی نظرات میخوندم کاربران گفتند آموزش ها قدیمی هست . لطفا راهنمایی کنید اگه دوره بهتری هم موجود هست و آگاهی دارید ازش ممنون میشم نام ببرد با تشکر 

 
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Mohammad-S  1 سال پیش
+2 0

سلام. من نظر خودم رو میگم:

ببینید دو بحث وجود داره: 1- برنامه نویس شدن 2- یادگرفتن تکنیک های مربوط به اندروید.
این آموزش حدوداً مربوط به سال 1396 و 1397 هست. استاد آقاجانی هر دو مورد رو به بهترین شکل ممکن و به سبک بی‌نظیر خودشون آموزش دادن و این آموزش فوق العاده است. فقط چون در چند سال پیش ضبط شده، طبیعتاً تکنیک های مربوط به اندرویدش در چندین موارد میشه گفت قدیمی شده و کمتر مورد استفاده قرار میگیره(یا اصلاً دیگه استفاده نمیشن). اما همچنان تکنیک هایی در آموزش وجود دارد که کاملاً قابل استفاده است و اونها رو هیچ جایی جز در این آموزش پیدا نمی‌کنید! (من که در جایی دیگر هیچ وقت ندیدم!)

بجز بحث قدیمی شدن تکنیک ها، در سال های اخیر مواردی هم به اندروید اضافه شده از جمله بحث Android Jetpack که طبیعتاً اینها هم داخل آموزش نیست.

امــا! با توجه به همه اینها، به نظر من این آموزش ها به دلیل اینکه شما رو به برنامه نویس تبدیل میکنه و کلی مهارت یادتون میده(به شرط اینکه علاقه مند باشید و آموزش ها رو خوب پیگیری کنید، اهل مطالعه و سرچ کردن و تحقیق کردن باشید) و تکنیک های بی‌نظیری در آن آموزش داده شده، برای شروع، عالی هست؛ حتی برای کسانی که از قبل اطلاعاتی رو دارند هم عالی هست!

بعد از دیدن کل پکیج، صددرصد نیازمند بروز کردن دانش خود هسیتد و چون برنامه نویسی و مهارت های دیگه رو هم یادگرفتید، این بروز کردن در زمان کوتاه تری و البته راحت تر صورت میگیره.
به این نکته هم توجه کنید که برنامه نویس اندروید همیشه باید بتونه خودش رو بروز کنه. چون اندروید و کلاً دنیای برنامه نویسی درحال رشد و آپدیت شدنه.

درنهایت تصمیم نهایی با خود شماست. می‌توانید قسمت های رایگان آموزش رو ببینید، و درصورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

+2 0
همچنین اضافه کنم که: درحال حاضر زبان اولِ اندروید Kotlin هست و سپس Java و کم کم گوگل داره Java رو کنار میندازه (به طور مثال بعضی از قابلیت های بسیار جدیدش فقط با زبان Kotlin قابل استفاده هست و یا حتی سرویس های جدیدی که از طرف شرکت ها برای اندروید ارائه میشه، کتابخانه هاشون رو فقط بر اساس Kotlin به برنامه نویس ارائه میکنند و با Java قابل استفاده نیستند). اما این رو هم باید بگم که: وقتی شما Java رو بلد باشید، یادگیری Kotlin فقط یکی دو هفته طول میکشه!(دیگه 2هفته زیادشه!) پس اگه صبور باشید، اول جاوا رو یادبگیرید، سپس به سمت کاتلین برید. و منظورم از بروز کردن دانش در پاسخ فوق، مثلا همین یادگیری Kotlin، کتابخانه های جدید و ... هست. همچنین باید بدونید که پایه اندروید بر اساس همین Java هست. پس اگه جاوا رو هم بلد باشید خیلی عمیق تر میتونید Android رو درک کنید. موفق باشید. (1 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .