آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

نا امیدی از آینده

136625  2 سال پیش  2 سال پیش
+2 0

سلام من چند وقت برنامه نویسی کار کردم و ولش کردم والان که دوباره شروع کردم وقتی به نمونه کد های پیشرفته نگاه میکنم میبینم هیچی ازشون بلد نیستم و من چطوری می تونم با این همه برنامه نویس خوب و قوی رقابت کنم .    سوالم اینه که از کجا بدونم آیا این راه ادامه بدم یا خیر

 

+1 0
مقایسه زمانی معنا داره که سطح دانش هردو طرف یکسان باشه ... پس ابتدا سطح دانش خودتون رو گسترش بدید و به حد بالایی برسونید بعد از اون کارهاتون رو با اون افراد قیاس کنید . (2 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
ChookD1  2 سال پیش
+4 0

اونی که شما دیدی یک شرکت یا گروه از برنامه نویسا تکمیلش کردن ، شما نباید انتظار داشته باشی که در این مرحله توانایی تحلیل کدهای اونها رو داشته باشی.
اکثر برنامه های موفقی که میبینی و خودت رو در رقابت با اون عاجز میبینی ، توسط شرکتها ارائه میشه. اصلا نیازی نیست خودتون رو با اونها مقایسه کنید.
یا اگه میبنید برنامه ای رو یک فرد به تنهایی بیرون داده و به موفقیت رسیده ، قطعا بعد از سالها تجربه ی کار کردن به تنهایی یا درون یک شرکت بوده که تونسته با توانایی شخصیش اونگونه برنامه ای رو گسترش بده.
نیازی نیست در ابتدای امر خودتون رو با اون آقا مقایسه کنید.
شما یک هدف برای خودتون بزارید. اینکه یک آموزش رو بصورت کامل تکمیل کنید و سپس دنبال یک گروه بگردید که اونها دنبال کارآموز هستند.
یا دنبال یک شرکت بگردید که نیاز به کارآموز دارند و براشون کار کنید. بعد از اون هست که میتونید نمونه کار بدید اگه سلیقه و مهارت خاصی پیدا کندی به مراتب بالاتر برید.
البته که خیلی از جاهایی که کارآموز میگیرن میگن که یه نمونه کاری ابتدا ارائه بدید ولی خب به همون اندازه هم هستند که نیاز به نمونه کار ندارند. صرفا میخوان بدون که به مباحث کلی احاطه دارید.

هدفهای کوچک کوچک اینطوری میتونه شما رو تدریجی بالا بکشونه. ولی اگه پله هاش ذهنی شما بزرگ بزرگ باشن ، هر پله مانعی بزرگ براتون هست و چه بسا از پس بالا رفتنش بر نیاید و رهاش کنید.
در ابتدای امر هم به فکر درآمد نباشید باید بصورت رایگان هم شده کار اموزی کندی یا پروژه های ساده ی کسانی رو انجام بدید.

همین الان سایتهایی رو بررسی بکنید که در بخش فرصتهای شغلی خودشون تبلیغات جاهایی رو میزارن که میتونید بعنوان کار آموز براشون کار کنید و بررسی کنید که میخوان به چیزهایی احاطه داشته باشید. از این رو میتونه کمکتون کنه که با اشتیاق آموزشها رو پیش ببرید چون معمولا این آموزشها مباحثی که اونها ازتون انتظار دارند رو پوشش میدن. نمونه ای از این سایتها که شاید بتونید این فرصتها رو داخل پیدا کنید ، سایت سکان آکادمی هست.

+2 0
تشکر از وقتی که گذاشتید (2 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .