آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

فعال سازی محیط شبیه سازی برای اندروید در سیستم های AMD چگونه است؟

یلدا  3 سال پیش  3 سال پیش
0 0

سلام وقت بخیر. در آموزش اندورید مبتنی بر جاوا گفتید سیستم باید دارای cpu  از نوع intel  باشد تا بتوان در تنظیمات بایوس محیط شبیه سازی را فعال کرد. اگر cpu سیستم از نوع AMD باشد باید چیکار کرد تا محیط شبیه سازی داشته باشیم ؟؟؟

+2 0
سلام می تونید از شبیه سازهای دیگه مثل Genymotion , Nox یا Memu استفاده کنید که Genymotion راه اندازی اش از همه راحتتره. (3 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
ChookD1  3 سال پیش
0 0

با سلام.
نرم افزاری رو گوگل گسترش داره که شما شانس این رو دارید که از طریق اون ، Emulator اندروید استودیو رو بر روی سی پی یوی AMD خودتون داشته باشید.
بصورت کامل ، این ویدیو رو دنبال کنید تا بتونید شبیه ساز خودتونو بر روی سی پی یوی AMD ران کنید : لینک ویدیو

0 0
سلام عذر میخوام این اطلاعات را از کجا پیدا میکنید ؟؟ (3 سال پیش)
0 0
سلام دوست عزیز. یه برنماه نویس همیشه باید به روز باشه و منابع مختلف رو بررسی و مطالعه کنه. گمونم در اون زمان این رو از یک مقاله در که توی سایت Medium بود پیدا کردم. این سایت رو دنبال کنید همیشه اطلاعات بسیار بسیار مفیدی در اختیارتون قرار میده ( نسخه ی فارسی شده و شبیه این سایت توی ایران ، ویرگول هست ، ویرگول رو هم دنبال کنید. ) . اون مقاله به منبع اصلی اشاره کرده بود. بلاگ خود اندروید و گوگل رو هم دنبال کنید. نمیخواد همیشه برید. هر از گاهی ببینید کافیه و به روز خواهید بود. موفق باشید. (3 سال پیش)
+1 0
چشم ممنون از کمکتون این اینستاگرام منه اگر خواستید فالو کنید که شما رو ببینم و بتونم از تجارب شما استفاده کنم ممنون amirhossein____(4)azimi (3 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .