آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

نامرتب شدن recyclerview بعد از اجرا

حمید حسینی  4 سال پیش  4 سال پیش
0 0

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان

یه مشکلی برام پیش اومده نمیدونم چطوری میشه حلش کرد. لطفا راهنمایی بفرمایید.

یه RecyclerView دارم روی صفحه که به صورت افقی و توی یه سطر اسکرولش می کنم. در مجموع 5 تا آیتم داره که تقریبا دو تا از آیتم ها رو به صورت پیش فرض نشون میده ولی بقیه که پشت هستن و با اسکرول کردن نشون میده یه به هم ریختگی داره. یعنی نامرتب هست و بقیه آیتم ها رو چند پیکسلی بالاتر از دو تا آیتم اولی نشون میده. عکسش رو هم آپلود کردم.

ممنون

0 0
سلام دوست عزیز اگر لایه ی ریسایکلر ویو رو مثلا ایمیج ویو رو گذاشته باشی رو wrap content هر ایتم به اندازه عکس تنظیم میشه و همین باعث میشه ایتم ها به هم بریزن اما اگر یک اندازه واحد راشو بزاری بهتره (4 سال پیش)
0 0
ممنون از پاسختون. ارتفاع تصویر رو به صورت ثابت گذاشتم و اطلاعات هر 5 تا آیتم عین هم (کپی شده) هستش. فقط توی دو تا آیتمی که اول نشون میده اینطوری نیست ولی سه تای بقیه همینطوری چند تا پیکسل بالا هست. (4 سال پیش)
0 0
من هم به مشکل شما برخورد کرده بودم و با راه حل که گفتم تونستم حلش کنم حالا شاید اندازه تصویر خوب باشه و مثلا متن که در ریسایکلر ویو استفاده کردید اندازه رو به هم ریخته یا هر ایتم دیگه ای میتونه این کارو بکنه (4 سال پیش)
0 0
هم اندازه تمام تصاویر یکسان هست هم اندازه ثابت دادم هیچ متنی هم توی ریسایکلر نذاشتم فعلا حتی اومدم از LineareLayout به RelativeLayout هم تغییر دادم داخلش رو ولی هر کاری می کنم همچنان این مشکل وجود داره. از نظرات دوستان دیگه هم استقبال می کنیم. لطفا نظر بدید در این مورد. ممنون (4 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
حمید حسینی  4 سال پیش
0 0

مشکل رو خودم متوجه شدم به خاطر additemdecoration بود که خودم به صورت اختصاصی یه چیزی زده بودم.


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .