آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

اموزش اندرويد

عليرضا  4 سال پیش  4 سال پیش
0 0

با سلام، من همين امروز عضو سايت شما شدم، راستش رو بخواهيد مدت هاس دنبال اموزش اندرويد خوب هستم، از سايت هاي ديگه هم دوره اموزشي رو تهيه كردم، منتهي اون طور كه ميخواستم نبودن، حالا خواستم ببينم شما دوره اموزش اندرويد رو به صورت مقدماتي تا پيشرفته داريد؟؟ و به چه صورت ميتونم چند قسمت از اموزش رو داشته باشم تا درصورت تاييد پكيج رو بگيرم؟؟؟

 برای این سوال 3 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
ChookD1  4 سال پیش
+1 0

سلام بر شما دوست عزیزم.
برای شروع سایت خوبی انتخاب کرده اید، این سایت از صفر با شما راه خواهد اومد و ابتداییترین مفاهیم رو براتون توضیح خواهد داد.
اما بنا بر اینکه هیچ سایت و شخصی توانایی آموزش دادن یک فیلد از برنامه نویسی بصورت کامل رو ندارد باید توجه داشته باشید که نباید هرگونه انظاری ( انتظارات بسیار فراوان ) از یک سایت داشته باشید.
در این سایت و آموزشهاش شما با مفاهیم پایه ای آشنا خواهید شد ، سپس پروژه هایی انجام خواهید داد تا آن مفاهیم را استفاده کرده و به خاطر بسپارید. بعد از اون مواردی که بصورت شدید در برنامه ها نیاز خواهید داشت را آموزش داده است.
( اما همونطور که گفتم نباید طوری ذهینت داشته باشید که فکر کنید تمامی مسایل مربوط به اندروید رو یاد خواهید گرفت ، این کار نشدنی هست ، و هیچ سایت و شخصی این ادعا را نمیتواند بکند و شما نیز دنبال یک همچین آموزشی نباشید. )

و اما اینکه آموزشهایی برای تست میخواید ، بیش از 10 ساعت ( در آموزش جدید که اندروید استودیو باشه رو شما بصورت رایگان در اختیار دارید و میتونید جهت تست ، اونها رو دانلود و سپس با آموزش پیش برید و ببینید که آیا این آموزشها به کار شماخواهند آمد یا خیر.

این ویدیو ها رو میتونید با کشاندن نشانگر موس به بالای همین صفحه از سایت ، و رفتن بر روی "آموزش" و سپس رفتن بر روی : "توسعه ی نرم افزار اندروید بر پایه ی Java" و کلیک کردن بر روی مطالعه ، به لیستی از آموزشها رایگان و غیر رایگان دسترسی داشته باشید ، که البته تنها رایگانها برای شما قابل دیدن خواهد بود.
موفق باشید.

پاسخ به سوال 
dev.amir  4 سال پیش
+1 0

سلام دوست عزیز...

بسیار منبع خوبی برای آموزش پیدا کردی. من خودم رشتم کامپیوتر بود هیچی از برنامه نویسی یاد نگرفتم و همیشه دنبال یک منبعی بودم که خدا رو شکر با این سایت آشنا شدم. اگر دنبال یاد گرفتن برنامه نویسی هستی یا اینجا دنبالش باش یا هیچ سایت دیگه ای! موفق باشید.

پاسخ به سوال 
ChookD1  4 سال پیش
0 0

مطابق درخواست شما مبنی بر اینکه نتونستید بخشهای رایگان این سایت رو بدست بیارید ، یک ویدیو از بخشهای رایگان تهیه کردم که میتونید اون رو از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود (تقریبا 5 مگابایت)

موفق باشید.

0 0
بنظر میاد که دوست دیگری این درخواست رو برای بنده داده بودند. لذا معذرت خواهی میکنم از این دوست که در پست ایشون قرار دادم ، اون دوست رو به اینجا ارجاع دادم تا اگه بخواد از ویدیو استفاده کنه. (4 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .