آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

دانلود فایل از گوگل درایو

122982  4 سال پیش  4 سال پیش
0 0

سلام دوستان .

من چند تا فایل داخل گوگل درایو آپلود کردم . حالا میخام داخل اپ خودم دانلودشون کنم .

اولا آیا کلا امکانش هست که بدون api خود گوگل فایلی از گوگل درایو دانلود کرد ؟چطور ؟

اگه نمیشه و فقط باید api گوگل استفاده بشه و اگه من api گوگل رو استفاده کنم ایا داخل ایران و با نت ایران مشکلی پیش میاد واسش یا نه ؟ تحریم و ف.ی.ل.ل.تر و ..

اگه نه آیا با استفاده از این api کاربر حتما برای دانلود فایل ها باید وارد اکانت گوگل خودش بشه ؟ یا نه اصلا لازم نیست ؟

من یکم بررسی کردم به نظر دو مرحله است اول یا وارد اکانت شد بعد دانلود کرد .ولی اینجوری اصلا خوب نیست و من میخام کاربر بدون هیچ گونه ورودی به اکانت و ... فقط آسان فایل رو دانلود کنه .

ممنون میشم کمک کنید ./

0 0
سلام بر دوست عزیزم. یکسری موارد هست عرض بفرمایید تا راهنماییتون کنم. اینکه فایلی که شما میخواید در برنامه تون دانلود کنید چه نوع فایلی هست ؟ ( ام پی تری ، ویدیو ، زیپ ... چی هست دقیقا؟ ) و اینکه توی برنامه تون چند تا فایل دارید که میخواید از این طریق دانلود کنید ؟ همچنین اینکه آیا برنامه ی شما در خارج از ایران هم استفاده خواهد شد یا خیر. (4 سال پیش)
0 0
ممنون از پاسخگویی شما .تعداد فایلها نهایتا 10 فایل . چند فایل متنی txt با حجم جمعا 1 مگا بایت و چند عکس ( در خصوص عکس مشکلی نیست با یک ترفند لینک مشاهده ی عکس رو پیدا میکنم و استفاده میکنم که بدون نیاز به api خاصی داخل برنامه نمایش داده میشه ولی متن رو نمیشه .ضمنا برنامه من در خارج از ایران استفاده ندارد . این نکته رو هم بگم که میخام کاربر متوجه دانلود فایل نشه یعنی یک صفحه ای از وب باز بشه و ... اصلا مناسب نیست . بازم ممنون. (4 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد. مشاهده پاسخ صحیح
پاسخ به سوال 
ChookD1  4 سال پیش
0 0

 پاسخ صحیح

با توجه به توضیحاتی که ارائه داده بودید ، پاسخ شما از این قرار است:

ما سایتهایی داریم که لینک فایلهای موجود شما در GoogleDrive یا DropBox را گرفته و بصورت لینک مستقیم در اختیار شما قرار میدهند.
تنها 2 مرحله رو طی کنید:
1- مطابق دستورات گوگل ، برای گرفتن لینک هر یک از فایلهای خود عمل کنید : لینک آموزش گرفتن لینک
2- سپس لینک مورد نظر را در سایتهایی که اون لینک برای شما کاملا مستقیم میکنند ببرید. یکی از این سایتها که در توضیحات خودش گفته که فقط MP3 ، ویدیو و تصویر رو میتونه مستقیم کنه این هست: سایت مدنظر بنده ، به این سایت رفته و لینک خودتان را در کادر مربوطه Paste کنید تا لینک مستقیم را در اختیار شما قرار دهد. [ برای سرچ ساتهای بیشتر که خواصیت مدنظر شما رو داشته باشه عبارتی مثل: online google drive direct link generator  رو سرچ کنید.] سپس میتونی از اون لینک مستقیم در برنامه ی خودتون استفاده کنید.

+ با خاطر داشته باشید که ممکن هست با قوانین گوگل سازگار نباشه ، لذا سعی نکنید از این راه برای نرم افزارهای خارجی خودتون استفاده کنید.
+ چون خود گوگل از این خدمت Cloud خودش میتونه در جهات تبلیغاتی خودش استفاده کنه ، ممکنه جهت جلوگیری از قرار گیری این لینک بصورت مستقیم ، هر از چندگاهی ، لینک اولیه رو متحول کنه که نتیجه ی اون میشه که لینک جنریت شده ی مستقیم شما عمل نمیکنه ، لذا بهتر هست اگه از این طریق استفاده کردید ، یکی دو ماه یکبار از صحت لینک، اطمینان حاصل کنید.

0 0
ممنون و متشکر از شما دوست گرامی . (4 سال پیش)
0 0
خواهش میکنم. اگه به پاسخ خود رسیده اید ، پاسخ صحیح را بعنوان پاسخ نهایی انتخاب کنید تا سوال بسته شود. (4 سال پیش)
0 0
بله ممنون مفید بود . خیلی هم خوب و عالی . فقط لینک های گوگل به نظر شما آیا احتمالش هست که مثلا هر 72 ساعت یا یک هفته و ... تغییر کنه لینکش ؟ یا نه دائمیه ؟ ممنون. (4 سال پیش)
0 0
احتمال نمیدم ، برای اطمینان گفتم چک کنی ، مثلا سالی 3 بار چک کن. فکر نکنم تغییر کنه (4 سال پیش)
0 0
بازم ممنون. (4 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .