آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

بالا بردن امنیت اپ ها برای انتشار

reza1234  4 سال پیش  4 سال پیش
0 0

با سلام خدمت دوستان

برای بالابردن امنیت اپ ها باری انتشار از چه نرم افزارهایی میشه استفاده کرد. البته به غیر از پروگاردی که روی اکلیپس هست چون با این کار امنیت اپ خیلی بالا نمیره ... ممنون

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
ChookD1  4 سال پیش
+2 0

موردی که بنده مورد استفاده قرار میدادم ، استفاده از سرویس Nivad بود.

اما مشکلی که این سرویس داره این هست که زمانی که نرم افزار شما به تعداد مطلوبی از کاربر دست پیدا کنه یا تراکنشها به حد خاصی از تعداد برسه ، این سرویس دیگه برای شما رایگان نخواهد بودو باج سختی از شما خواهد گرفت.

پیشنهاد میکنم در مراحل ابتدایی از این سرویس استفاده کنید چون بعدها با گذشت یک سالی که کاربران شما به حد مطلوبی مثل 4-5 هزار نفر میرسند ، میتونید کدهای نیواد رو از برنامه پاک کنید.

توصیه ی دیگر بنده این هست که در زمان بیلد گرفتن از برنامه ( تولید نرم افزار ) به کلید برنامه تون توجه ویژه ای داشته باشید.
متاسفانه اگه شما کلید رو از دست بدید باید مثل من تمامی کاربران فعلی خودتون رو از دست بدید. لذا توصیه میکنم از تمامی کادرهای کلید عکس تهیه کرده ، در یک فایل Text ذخیره کرده و اون رو درجای امنی در سیستم نگهداری کنید. مهمتر از این کار این هست که همه ی اونها رو Zip کنید و در یک فضای أبری مثل گوگل درایو یا هر سرویس دیگری ذخیره کنید.
لطفا این توصیه رو جدی بگیرید.

موفق باشید.

0 0
ممنون بابت توصیه های ارزنده ی شما. اما سوالی که بنده داشتم در باره ی آفاسکیت کردن هست نه پرداخت درون برنامه ای. تا جایی که میدونم نیواد برای پرداخت درون برنامه ای هست. سپاس. (4 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .