آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

آیا احتیاجی به نصب SQlite هست؟

amraee  4 سال پیش  4 سال پیش
0 0

دوستان در مبحث برنامه نویسی اندورید نیازی به نصب SQlite هست؟ خودم در آموزش های سایت چیزی در این رابطه ندیدم

از آنجای که یکی از دوستان مدعی این قضیه شدند خواستم نظر شما را هم بدانم

+1 0
SQlite دیتابیسی هست که حالت نصبی نداره اما نرم افزار هایی که باهاش کار می کنن و به قول معروف برای مدیریت اون به کار میرن نیاز به نصب دارن البته من بهترین مورد برای کار با این دیتابیس رو افزونه فایرفاکس دیدم (4 سال پیش)
+1 0
اگر منظورت اندروید هست که به صورت پیش فرض قرار داره ... مثلا برای استفاده در لینوکس باید بسته هاش رو نصب کنی... در کل نصبی هست مثل همه دیتا بیس ها (4 سال پیش)
 برای این سوال 3 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
هادی اکبرزاده  4 سال پیش
+2 0

منظورتون از نصب SQLite چیه؟! برنامه‌ای که روی کامپیوتر نصب شه و بتونه فایل دیتابییس SQLite رو مدیریت کنه؟! یا اینکه روی گوشی نصب شه؟! چون اساسا خود SQLite چیزی نیست که بخواد به صورت یک اپلیکیشن نصب شه و تنها یه فایل دیتابیسی با یک ساختار مشخصیه که خود فریمورک اندروید هم کتابخونه‌هایی‌رو جهت ایجاد و مدیریت این مدل فایل فراهم کرده.

و اگه میخواین رو کامپیوتر این فایل‌های دیابیسیو ویرایش و یا تولید کرده و تو اپلیکیشنتون به جای ایجاد یه فایل جدید از اون فایل آماده استفاده کنین، یا اینکه بخواین دیتابیسای دیگه‌ای رو داخلشو مشاهده کنین، بایستی از یه نفرم افزار مخصوص این کار اسفاده کنین. مثل نرم افزار SQLite Expert

پاسخ به سوال 
dev.amir  4 سال پیش
+1 0

سلام دوست عزیز..نه نیازی نیست.. شما اگر میخوای با دیتابیس لوکال کار کنی میتونی از کلاس SqliteOpenHelper و برای تست میتونی از افزونه فایرفاکس استفاده کنی که داده و اطلاعات رو داخلش ذخیره کنی. که آموزش آن در بخش دیتابیس جدید استاد به خوبی آموزش دادن و میتونین مطالعه کنین.

موفق باشید.

پاسخ به سوال 
amraee  4 سال پیش
0 0

ممنون از همه دوستان، بنده هم با همون افزونه فایرفاکس  برای مشاهده دیتابیس آشنایی دارم. منتها یکی از علما مدعی به نصب Sqlite شدند و حتی گفتند که باید DLL آنها اسفاده کنی که بنده شکه شدم خواستم نظر دیگران را هم بدونم.

0 0
اگر میخواهی دیتابیس آنلاین داشته باشی تا دیگران در سطح اینترنت نیز مشاهده کنند، از mySql استفاده کن که کامل تر هست. (4 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .