آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سوال در زمینه نحوه مطالعه آموزش ها

احسان  5 سال پیش  5 سال پیش
0 0

سلام من بخش هایی از آموزش رو مشاهده کردم

یک سوال داشتم، چطور به طور کامل مباحثی رو یاد بگیریم که به صورت کامل درک کرده باشیم مباحث رو

ایا هر ویدئو رو که دیدیم باز مجددا همون قسمت رو ببینیم(و مجدد تمرین کنیم همون یک بخش رو) یا پیشنهاد میکنیید چند قسمت رو ببینیم پشت سر هم و بعدا از اول شروع کنیم به دیدن و تمرین.

و در اخر اینکه اگر دوستان با تجربه راهنمایی کنن ممنون میشم نحوه درست این کار رو بهم بگید .

با تشکر

+2 0
شما هر بخش رو مطالعه کن و تو هر بخش باهاش یه برنامه تستی بساز اگر جایی گیر کردی و چند بار خوندی و دیدی نمیشه برو بعدی و بعد دوباره برگرد اما بعد که کمی حرفه ای شدی تنها تو چالش های واقعی بهترین یادگیری رو خواهی داشت درگیر کارهای واقعی شو (5 سال پیش)
+1 0
سلام طبق گفته خود استاد شما برای هر مبحث باید یک هفته وقت بذارین و بهتر اینه که آموزشای اندروید استودیو و اکلپس رو به صورت موازی برین جلو که درک شما بهتر باشه شما باید اینقد هر مبحث رو مشاهده کنید که حفظتون بشن و درکنارش تا میتونید تمرین کنید و از خودتون ماژول جدید بسازید و تمرین کنید و تا به هدف آموزشی اون بخش نرسیدید به قسمت های بعدی نرید چون اگه سرسری و بدون تمرین آموزشا رو نگا کنید و رد شید جلوتر که برین به مشکل برمیخورین (5 سال پیش)
 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
FSR  5 سال پیش
+1 0

سلام

روش من برای هر ویدیو اینطوری بود:

  • یکبار نگاه کردن ویدیو به صورت فیلم وار 
  • بخش بخش کردن ویدیو چه به صورت تایمی مثلا 10 دقیقه 10 دقیقه چه به صورت موضوعی
  • نگاه کردن هر بخش و همزمان کد زدن از روی فیلم. همینطور بخش بخش میری جلو تا فیلم تموم شه
  • برای قسمت آخر سعی میکردم خودم از صفر بنویسم برم جلو هرجاش رو گیر کردم یه نگاهی به فیلم مینداختم + سعی میکردم یه پروژه کوچیکی در مورد این آموزش برای خودم تعریف کنم و انجامش بدم و در کنارش از آموزش های قبلی هم داخل کدم استفاده کنم یا اگه موضوع طوری بود که نمیشد پروژه ای تعریف کنی براش سعی کن مقادیر رو ویرایش کنی تست کنی یا اینکه قابلیت دیگه متد هارو از اینترنت پیدا کنی و تست کنی و..

در آخر برای اینکه کامل یه موضع رو درک کنی باید حتما پروژه انجام بدی مثل چیزی که دوستمون گفت 

امیدوارم کمکتون کرده باشم.

پاسخ به سوال 
احسان  5 سال پیش
+1 0

با تشکر از همه دوستان برای راهنمایی

من تا ویدئوی 07-01 Unit Converter Project رو نگاه کردم البته بعضی قسمت ها رو دو یا سه بار هم نگاه کردم مثل ارایه ها و تا اینجا بدون هیچ مشکلی جلو اومدم و تمرین هم داشتم.

ولی به بخش پروژه ماشین حساب که رسیدم نا امید شدم :(

تا قبل از رسیدن به بخش اموزش پروژه ماشین حساب ، بعد از هر بخش همون پروژه استاد رو خودم برای تمرین مینوشتم(فقط جاهایی که به مشکل برمیخوردم به پروژه استاد نگاه میکردم)

ولی توی پروژه ماشین حساب فکر میکنم نمیتونم به صورت کامل بنویسمش و سخته برام (کاملا درکش میکنم برنامه رو ولی نمیتونم به صورت جداگانه از صفر برای خودم بنویسمش). برای همین الان تردید دارم که برم اموزش های بعدی رو ببینم یا نه شروع کنم از اول و برسم به پروژه ماشین حساب.

 

+2 0
اصلا و هرگز سعی نکنید کدها رو حفظ کنید دوست من همینکه درک می کنید چی به چیه و می تونید با دیدن کد ها پیادش کنید تمومه در ویدئو ها خود استاد هم بارها می بینید سرچ می زنه و نمونه کد پیدا می کنه و استفاده می کنه اصلا عقلانی نیست وقت گران بهای خودتون رو صرف حفظ کردن کدهایی کنید که ممکنه دو روز دیگه بگن اینا خوب نیست جاش اینا رو استفاده کنید . منطق کا رو درک کن و قادر به استفاده از کد ها باش همین (5 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .