آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

چرا استاد آقاجانی یه آموزش کامل و خوبی برای mvp و یا mvvm نمی زارن؟

ahm_android  5 سال پیش  5 سال پیش
+13 0

باسلام و احترام خدمت استاد و همه دوستان محترم 

واقعیتش یه گلایه دارم که چرا از الگوهای طراحی جدید مثل mvp و یا mvvm در آموزش ها استفاده نکرده اید؟ 

چرا از این کتابخانه های جدید که 90 درصد شرکت های ایرانی و خارجی برای استخدام نیاز دارن چرا توی آموزش هاتون نیست و ما مجبور میشیم مثلا از سایتهای دیگه و با کیفیت آموزش شدیدا ضعیف استفاده کنیم که همیشه بروز بمونیم . 

 Retrofit 2

Dagger 2

RxJava

RxAndroid


ORM : 

SugarORM , 

OrmLite ,

Realm ,

امنیت داده ها در برنامه های پرداختی مثل : آپ یا برنامه های بانکی . 
AEScrypt , 3des

قبلا از زحمات شما تشکر و قدردانی رو دارم امیدوارم که این نظرات من رو به عنوان خرده به خود نگیرید . من چون از خدمات ، سایت و آموزش های شما راضی هستم دلم نیومد این رو نگم چون واقعا حیفه. 

البته در جریان زحمات شما برای تولید آموزش های جدید به زبان کاتلین هستم و از شما جناب آقاجانی و همکاران خوبتون خیلی هم تشکر میکنم.

 

امیدوارم که در آینده بروز بودن رو توی آموزش هاتون به موقع داشته باشید . 

باتشکر از زحمات شما.

+9 0
کاملا کاملا کاملا موافقققمممممممممممم . پترن های جدید /کامپونتت های جدید و .. با mvvm رو من میخاممممم . اقای اقاجانی عزیز لطفا رسیدگی کنید . تشکر (5 سال پیش)
+4 0
لایک ! انصافا من باید کلی بگردم تو نت تا یه آموزش درست و حسابی درباره mvvm پیدا کنم. یا هر الگوی طراحی دیگه ای! (5 سال پیش)
+2 0
چون استاد آقاجانی تا جایی که من میدونم اعتقادی به استفاده از معماری هایی که از قبل قوانینی رو برای شما میزارن ندارن و اعتقاد دارن هر پروژه منوط به بیزینسش میتونه معماری خاص خودش رو داشته (5 سال پیش)
0 0
اینها همش با تجربه به دست میاد واقعا استاد آن مواردی رو که توضیح میدن عالیه بقیه مطالب خودمون میتونیم سرچ کنیم و یاد بگیریم مهم آن بیس و پایه اندروید وگرنه mvvm و retrofit آن چنان سخت نیستن میشه با یک هفته زمان گذاشتن یاد بگیریمشون الان چلنجی که خودم دارم rxjava هستش خیلی سخته هر چی میخونم یادش نمیگیرم (5 سال پیش)
0 0
سلام من حرفمو پس میگیرم واقعا نیازه که استاد یک پکیج جداگانه برای آموزش دیزاین پترن ها بزاره اگه این کار بکنه ممنونش میشم (5 سال پیش)
 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Yazdan  5 سال پیش
+2 0

پیشنهاد من هم هست.در واقع خود گوگل بعد از بحث activity  رفته سراغ Architecture components  یعنی این بحث خیلی نیاز هست ولی در آموزش های استاد موجود نیست. من هم از استاد عزیز درخواست پوشش این مباحث جدید را دارم.  سپاسگذارم

پاسخ به سوال 
arashcode  5 سال پیش
+1 0

البته آموزش های استاد مال چند سال قبل هست اما اینم در نظر بگیرید که اگر موارد حرفه ای در آموزش ها کار بشه اون نفری که از صفر می خواد وارد این کار بشه کلا می بوسه میزاره کنار شما مثلا الان تا یه حدی حرفه ای شدید و خب به نظرتون مثلا if و نمی دونم  for گفتن وقت تلف کردن شاید بشه و به جاش میشد موارد خیلی بهتری و حرفه ای تری رو گفت اما به نظر من استاد باید رسالت خودشون که آموزش هست رو در نظر بگیرن .

حقیقت اینه که به نظر من استاد بهتره الف و با رو یاد بدن و این ما هستیم که باید دنیال دانش های پیشرفته تر باشیم بنا به نیاز خود اصلا برنامه نویسی یعنی همین 

+1 0
هرکسی متناسب با نیازش میتونه از آموزش ها استفاده کنه. بهرحال حلقه و شرط که آموزش نمیشه. اینا ابتداییات هستن. کسی که دیگه شغلش رو برنامه نویسی انتخاب کرده، باید به آموزش های با کیفیت و سطح بالا دسترسی داشته باشه. نه اینکه مجبور بشه بره تهران و با کلی هزینه ، دوره شرکت کنه. (5 سال پیش)
0 0
عرض کردم اگر از منظر حرفه ای نگاه کنیم بله حقه و شرط جزو موارد ابتدایی هست اما خب همین موارد پایه و اساس کار هست و باید به فرد تازه وارد گفته بشه اما خب می توان مواردی که واقعا تو بازار کار الان مطرح هست رو لیست کرد و اونا رو هم اضافه کرد چون تعداد این موارد اینقدر هم زیاد نیست (5 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .