آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

قسمت رایگان آموزش اندروید

taher  5 سال پیش  5 سال پیش
0 0

سلام.قسمت رایگان آموزش اندروید رو از کجا میتونم دانلود کنم؟

0 0
باسلام من چندتا سوال داشتم اول اینکه آیا آموزش های جدید ادامه آموزش های قدیم اندروید هست یا اینکه یک آموزش موازیه؟ سوال دوم اینکه برای خود برنامه نویسی نیاز به اینترنت دارم یا نه؟ چون شنیدم که باید vpn خریداری کنم و در حین برنامه نویسی باید فعال باشه سوم اینکه من هیچی از برنامه نویسی اندروید نمی دونم آیا آموزش های شما از صفر تا صد هست؟ (5 سال پیش)
0 0
پاسخ پرسش اول:آموزشای جدید در محیط اندروید استدیو هستن و آموزشای قدیم در محیط اکلیپس هستن و تفاوت دارن باهمدیگه و ادامه همدیگه نیستن. پاسخ پرسش دوم:واسه خود اندروید استدیو نیاز به اینترنت ندارین و بصورت آفلاین هم کار میکنه ولی حین آموزش یا بعداز آموزش شما نیاز دارین که تحقیق بیشتری واسه پیشرفت بیشتر در کارتون در اینترنت تحقیق کنید.پس اندروید استدیو نیازی به اینترنت نداره ولی تحقیق خودتون چرا. فقط شما زمانی که بخواین آپدیت های جدید را دریافت کنید نیاز به vpn دارین که شما اصلا نیازی به آپدیت کردن ندارید و اگرم نیاز باشه خود استاد در همین سایت توضیحات رو میده و فایل آپدیت رو در همین سایت قرار میدن و دیگه نیازی به vpn نیست و اصلا نیازی هم به آپدیت به ورژن های جدید هم نیست. پاسخ پرسش سوم:آموزشای استاد همونطور که در قسمت اول آموزش گفتن اصلا هیچ پیش نیازی نمی خواد. و این تجربه شخصی من از آموزش هاست که این آموزش ها از پایه پایه هستن و نیاز به هیچ آموزش دیگه ای نیست و شما هیچ آموزشی رو نمیتونید در ایران پیدا کنید که بتونه بیان روانی مثل استاد داشته باشن و از پایه پایه توضیح بدن. پس نسبت به آموزشای این سایت و استاد آقاجانی مطین باشد. (5 سال پیش)
 برای این سوال 4 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Javid  5 سال پیش
+1 0

سلام

لینک : آموزش های جدید اندروید  - بخش 1 تا 5 

لینک :  آموزش های قدیم اندروید  بخش 0 تا 4

پاسخ به سوال 
SteveJobs  5 سال پیش
0 0

شما واسه دانلود قسمت های رایگان ابتدا باید عضو سایت بشین و بعد از اون قسمت های رایگان رو دانلود کنید و اگه به قسمت های غیر رایگان رسیدین با خریداری کردن لایسنس میتونید از تمام امکانات سایت و همچنین آموزشای قدیمی در محیط اکلیپس و اندروید استدیو و قسمت پرسش و پاسخ سایت و انجمن بهرمند بشین

پاسخ به سوال 
SteveJobs  5 سال پیش
0 0

پاسخ پرسش اول:آموزشای جدید در محیط اندروید استدیو هستن و آموزشای قدیم در محیط اکلیپس هستن و تفاوت دارن باهمدیگه و ادامه همدیگه نیستن. پاسخ پرسش دوم:واسه خود اندروید استدیو نیاز به اینترنت ندارین و بصورت آفلاین هم کار میکنه ولی حین آموزش یا بعداز آموزش شما نیاز دارین که تحقیق بیشتری واسه پیشرفت بیشتر در کارتون در اینترنت تحقیق کنید.پس اندروید استدیو نیازی به اینترنت نداره ولی تحقیق خودتون چرا. فقط شما زمانی که بخواین آپدیت های جدید را دریافت کنید نیاز به vpn دارین که شما اصلا نیازی به آپدیت کردن ندارید و اگرم نیاز باشه خود استاد در همین سایت توضیحات رو میده و فایل آپدیت رو در همین سایت قرار میدن و دیگه نیازی به vpn نیست و اصلا نیازی هم به آپدیت به ورژن های جدید هم نیست. پاسخ پرسش سوم:آموزشای استاد همونطور که در قسمت اول آموزش گفتن اصلا هیچ پیش نیازی نمی خواد. و این تجربه شخصی من از آموزش هاست که این آموزش ها از پایه پایه هستن و نیاز به هیچ آموزش دیگه ای نیست و شما هیچ آموزشی رو نمیتونید در ایران پیدا کنید که بتونه بیان روانی مثل استاد داشته باشن و از پایه پایه توضیح بدن. پس نسبت به آموزشای این سایت و استاد آقاجانی مطین باشد.

پاسخ به سوال 
taher  5 سال پیش
0 0

خیلی ممنون از توضیحات و وقتی که گذاشتید

0 0
خواهش میکنیم پرسشی داشتید پاسخ گو هستم (5 سال پیش)
0 0
خواهش میکنیم پرسشی داشتید پاسخ گو هستم (5 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .