آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

تصحیح ویدئو های گذشته ( مهم و فوری )

uncocoder  9 سال پیش  3 سال پیش
+29 0

از آنجاییکه سرفصل ها تا حد زیادی کامل شده است، قرار است پس از عرضه ویدئو های جدید، تمامی ویدئو های قبلی که دچار مشکل بوده اند به نوعی ویرایش شود تا اثری کم عیب بجا بماند. لذا به همیاری شما دوستان گل نیاز دارم.

 

روش همیاری

چنانچه در ویدئو ها معایبی از جمله دسته زیر دیدید، لطفاً نام و زمان آن ویدئو را ارسال نمایید. لازم به ذکر است که تاریخ انقضای این تاپیک حداکثر تا 14 مرداد 93 خواهد بود و از 14 ام مرداد ویدئو های تصحیح شده، آپلود خواهند شد.

 

معایب قابل گزارش

  1. خطاهای مفهومی ( مثل اشتباه در خصوص نوشته شدن Stackoverflow با اسکریپت PHP )
  2. ناقص بودن ویدئو ( خاتمه بی سر و ته یک ویدئو یا بخش )
  3. صدای زنگ تلفن، صدای دوره گرد کوچه! و ...
  4. و هر آن چیز دیگری که جزء دسته پایین نباشد ...

 

معایبی که گزارش ندهید بهتر است

  1. صدایی که ناشی از گرفتگی گلو یا بینی است ( من سینوزیت مضمن دارم و قابل درمان نیست ! )    :)     همیشه در ویدئو ها سعی شده، قبل از ضبط از مقدار فراوانی دکونژستان استفاده شود بلکه احتناق برطرف شود!!!
  2. خطاهای گفتاری در گویش زبان ( مثل آندروید و اندروید ) که خیلی اثری در منطق و مفهوم ندارد. English دوستان ببخشند.

 

تغییراتی که در ویدئو ها اعمال خواهد شد

  1. تصحیح معایب گزارش شده از سوی شما
  2. تصحیح کل فایل صدا بگونه ای که صدا Normalize نشود و به این ترتیب در قسمت های سکوت صدا، نویز ها و صدای نفس کشیدن از ویدئو حفظ خواهد شد و رنجش گوش دادن به صدای ناخراش بنده را کمتر می کند.
  3. تغییر Watermark ویدئو ها به طرحی گویا تر و واضح تر.

 

روش گزارش

برای گزارش لطفاً شماره ویدئو + زمان و علت را در قسمت نظر ( فقط نظر ) درج نمایید. مثل:

ویدئو 11 قسمت 2 زمان 12:02 تا 12:05 علت: یه چیزی

یا

ویدئو 11 قسمت 2 زمان 01:05:45 علت: یه چیزی

 

به امید ویدئو های با کیفیت بهتر - بهنام آقاجانی

+1 0
گزارشات را در اینجا درج نمایید ( نه در پاسخ ) (9 سال پیش)
+1 0
ویدئو 11 قسمت 1 زمان اخرش علت: یجوری نگهانی تموم میشه بطوری که من فکر کردم ک ناقص دانلود شده! (9 سال پیش)
+1 0
ویدئوی 6 از دقیقه 54:32 تا دقیقه 57:50 دلیل : موضوع دلیل فلسفی ایجاد int و Integer و ... درحال آموزش هست که تا جایی پیش میبرید و یهو متوجه میشید که شدنی نیست.و همونجا یهو کات میشه. بعدش دوباره شروع میکنید و روش درستش رو تا آخر ویدئو (بطور کامل) آموزش میدید (9 سال پیش)
+1 0
ویدئوی 11 قسمت 11-1 در دقیقه 16:22 در حالی که دارید توضیح میدید که چرا برنامه با خطار مواجه شده ، تصویر یک لحظه چشمک میزنه (یعنی کات کردید) اما صدا در حال پخش هست (اون لحظه که کات میشه ، توضیحی نمیدید که چه تغییری دادید.اما وقتی به کد توجه میکنیم میبینیم که یک خط تون تغییر کرده. HttpPost شما به HttpGet تبدیل شده اما توضیحی ندادید که چرا اونکارو کردید و بعدش بصورت شفاهی توضیحی دادید در مورد یک چیز دیگه.در واقع اشاره ای به اون httpGet نشد که چرا یهو عوض شد.بااینکه کاری نکردید.بلکه تو اون پشت صحنه که درواقع کات شده یه کارایی کردید) البته نمیدونم آیا این چیز مهمی هست یا نه.چون فعلا کاربردشون رو نمیدونم و فقط یکبار ویدئو رو دیدم که کلیاتی در ذهن داشته باشم. لذا اگر این بحث ایراد محسوب نمیشه بذارید به حساب عدم علم بنده. (9 سال پیش)
+1 0
یه ویدیو هم بود متاسفانه یادم نیست کدوم ، که کیبرد انگار قفل میکنه نزدیک دو سه دقیقه درکیر درست کردنش میشین ، و اخر ویدیو کات میشه و ادامه اموزش ... (9 سال پیش)
+1 0
ویدئو 11-3 - دقیقه 4:50 intellijIdea قفل میکنه و 2 دقیقه نمیتونید تایپ کنید، بعد یهو ویدئو کات میشه و همه چیز درسته انگار ... (9 سال پیش)
+1 0
ویدیو11قسمت 1آخرش در ضمن ممنون (9 سال پیش)
+2 0
21-04 HTML Content Rendering دقیقه دهم به بعد نشانگر ماوس غیب می شه و کمی جلوتر هم یک علامت دست می آید که با صحبت ها سینک نیست و برای خودش کار می کنه در حالی که صحبت ها و کلیک ها جای دیگه است. در یکی دیگه از آموزش ها هم همینطور بود که گشتم ولی پیداش نکردم. (9 سال پیش)
+1 0
استاد یک ویدیو بود موبایلتون توش زنگ خورد اما نتوستم پیداش کنم دقیق تو کدوم ولی تو اموزش های بخش3یا4 بود:) (9 سال پیش)
+3 0
استاد اموزش مربوط به List View اصلا همانگی با موضوعات قبل از اون نداره _ و یاد گیری اون خیلی سنگین هست _ من دوبار این اموزش رو نگاه کردن _ اما واقعا من به زور این رو به خودم قبولوندم _ یکی از سنگین ترین اموزش ها بوده _ و اصلا یاد گیری اون مثل اموزش های قبلی روان نیست (9 سال پیش)
+1 0
ویدئو 6-1 مربوط به Using Arrays بین دقیقه های پایانی یعنی بین 18 دقیقه مانده به اخر و 17 دقیقه مانده به اخر شما توضیحی رو در رابطه با این میدید که چرا خروجی های مقسوم علیه بصورت تک تک توی خروجی نشون میده و چرا بصورت یک اریه توی لاگ کت نشون نمیده _ همچنان که من منتظر هستم خروجی مثلا بصورت [1,2,3,4,6] رو مشاهده کنم اما سر بحث عوض میشه_____ باز هم توی همین ویدئو دارید راجب کلاس و پریمیتیو ها توضیحی میدید که من منتظر دلیلش رو در اخر توضیح بدید اما ویدئو قطع میشه و توضیحات ناتمام میمونه _ این موضوع هم دقیقا بین 6 دقیقه پایانی و 5 دقیقه پایانی وجود داره (9 سال پیش)
+2 0
من تا قسمت 10 مربوط به List View ها اموزش ها رو با دقت تمام مطالعه کردم و میتونم این مورد رو اطمینان بدم که جز موارد بالا مشکل انچنانی وجود نداشته _ البته توی اوت قسمتی هم که موبایل استاد زنگ میخوره سر رشته و قضیه تغییر میکنه اما انچنان در بحث کلی تاثیری نداشت _ من هم دارم دنبال اون اموزش میگردم که کدومش بوده ! (9 سال پیش)
+2 0
Criss جان جالبه بنده هم دقیقا همین حس رو نسبت به جلسه دهم داشتم.خیلی سعی کردم اما واقعا سنگین بود. حتی به خود جناب آقاجانی هم پیام دادم همون روز (ولی بعدش گذاشتم کنار و تصمیم گرفتم چند روز به تمرین و تکرار تا جلسه هشتم بپردازم که سطح مقدماتی هستن.تاحدی که ملکه ذخنم شه و با اون نکاتش کلی چیز بتونم بسازم..بعدش جلسه 9 ببعد رو شروع کنم که سطح متوسط هستش) (9 سال پیش)
+1 0
با سلام. قسمت 14 - دیتابیس => بنظرم باید مثال بهتری زده بشه. یعنی یک مثال کاربردی. مثلا چندین محتویات رو بزارید توش و از داخل برنامه صدا بزنید :) (9 سال پیش)
+1 0
ویدیو بخش 19 قسمت دوم زمان 0020 - دلیل: ( closeChannel( inputChannel و ( closeChannel( outputChannel رو در بلاک catch نوشتید که باید به بلاک finally انتقال داده بشه، اگر قرار باشه channel ها توی catch بسته بشن پس فقط وقتی close میشن که IOException رخ بده پس امکان بسته نشدنشون وجود داره. (نمیدونم درست متوجه شدم یا نه، الان داشتم این قسمت رو میدیدم) (9 سال پیش)
+1 0
ویدیو اول بخش 17 زمان 00:58:55: مبحث این ویدیو تموم میشه ولی قطغ نمیشه و یک تکه از توضیحات اول ویدیوی بعدی (کشف وضعیت دستگاه) توی ویدیوی استفاده از preferences هستش ک باید جدا بشه و به ابتدای ویدیوی بعدی وصل بشه! (9 سال پیش)
+1 0
دوستان عزیز دقت داشته باشید که ممکنه بعضا در خیلی جاها فکر کنن که جناب آقاجانی در برخی ویدئو ها چند ثانیه یا یکی دو دقیقه ثابت وایسادن و کاری نمیکنن و بهتره ویدئوی اون تیکه حذف شه (در مورد حذف شدن نمیتونم نظر بدم.اما نکته ای که اینجا حائز اهیمته اینه که اون قسمت ها جناب آقاجانی بدون فعالیت نیستن و دارن در مانیتور دومشون بقیه کارها رو میکنن "از نوع کارکردشون اینطور نشون میده که گویا کاری نمیکنن.اما برداشت بنده از اون قسمت ها اینه که ایشون در مانیتور دوم در که سمت چپ مانیتوری که ما میبینیم هست دارن بقیه کارها مثل rename کردن یا جابجایی برخی فایلها رو انجام میدن") (9 سال پیش)
+1 0
حتما استاد (9 سال پیش)
+1 0
به نظر من کل آموزش ها هیچ مشکلی ندارن،صداهای بیرون و بعضی اشتباهات سهوی، شیرینی کارند :) (9 سال پیش)
+1 0
به نظرم یه خداحافظی آخر آموزش خوبه مثلا تا آموزش دیگر خدا یار و نگهدار (9 سال پیش)
+1 0
منم با امیر موافقم این نشون میده شما یه روبات نیستین. (9 سال پیش)
+1 0
یاد مجری های تلویزیون افتادم :) از این چیزا نداریم ما. چون قرار نیست چیزی تموم بشه. بعد فکر کنید آخر همه آموزشها این جمله رو بگم، خیلی تکراری میشه. (9 سال پیش)
+2 0
استاد جان خیلی ببخشید من در حدی نیستم که نکته ای چیزی بگم ولی به نظرم خیلی بهتر میشه اگه توی اولین آموزش ( فقط اولین آموزش و اولین ویدیو) یه به نام خدا می گفتید :| شایدم من ندیدم :| (9 سال پیش)
+1 0
ویدیو 6 قسمت 1 زمان: 54:32 تا 57:48 که حدوده 3 دقیقه در مورد تفاوت کلاس و پریمیتیوها توضیح میدید، که یکدفعه بحث عوض میشه و پروژه مقسوم علیه رو تست میکنید و خطاشو رفع میکنید، تموم که میشه (یعنی از 57:49 تا 59:21)، بازم برمیگردید به ادامه توضیح تفاوت کلاس و پریمیتوها (یعنی از دقیقه 59:21 تا آخر). در اینجا نیازی نیست یکی از این دو توضیح رو حذف کنید، بلکه آنها را به هم بچسبانید، زیرا مکمل همدیگر هستند و بسیار مفیدند. (9 سال پیش)
+1 0
@amirhossein777 : شما نوشتید خداحافظی بشه ؛ بعد یک شمای دیگه میاد میگه من با امیر موافقم ؛ این دقیقا یعنییی چه ؟! (9 سال پیش)
+1 0
خودش به خودش نظر داده :) (9 سال پیش)
+1 0
منظور ایشون amir بود که نوشته بعضی اشتباهات شیرین کاری هستند. (9 سال پیش)
+1 0
این تیکه که کیبورد قفل می کنه چقدر باحال بود، کلی خندیدم. در نهایت حذف شد. (9 سال پیش)
+2 0
عدم نمایش Cursor در بازه ای از زمان و بعدش Sync نبودن با تصویر یکی از باگهای Camtasia هست و متأسفانه چون در لحظه ضبط این باگ وجود داره، دیگه قابل تصحیح نیست. من برای اینکه حرکت موس گمراه نکنه، آنرا Invisible کردم. (9 سال پیش)
+2 0
در خصوص بسته شدن Channel در بلاک finally دقیقاً حق با شماست. این یک ایراد حواس پرتی در ویدئو ها بوده و متأسفانه قابل تصحیح نیست. اما در آینده چند ویدئو هست که این موضوع را در finally می بندد. (9 سال پیش)
+3 0
ظاهراً با توجه به پر ایراد بودن دو ویدئو آرایه ها و ListView باید این دو ویدئو بار دیگر از صفر تدوین شوند. (9 سال پیش)
+2 0
من خیلی از ویدئو هایی که ضبط کردم نا امید شدم. الان که به ویدئو های قبلی گوش می دم، خیلی ازشون بدم میاد. یه طوری که انگار می خوام یه بار دیگه بشینم کل دوره اندروید رو از اول تدوین کنم. کیفیت صدا خیلی جاها بده. سوتی های وحشتناک داره. به نظر می رسه ویدئو هایی که جدید تدوین شده بهتر باشن. حالا سئوال اینجاست آیا این چند موردی که معرفی شد که قابلاً از دو ویدئو آرایه و ListView هست، مورد دیگری هم هست که اینقدر بد باشه؟ اگر هست بگید تعارف نداریم که. (9 سال پیش)
+1 0
استاد گرامی عزیز ;-) الان داشتم ویدیوی کتاب بسازیم! رو تماشا میکردم این ابتکار که بعضی قسمت های ویدیو رو به حالت time lapse یا همون دور تند خودمون تدوین کردید عالی بود خیلی کار رو حرفه ای تر کرده چون این قسمت ها اگر حذف نشه بهتره از طرفی اگه یه زمان طولانی از تایم فیلم رو هم به خودش اختصاص بده حوصله آدم سر میره البته میشه راحت اون قسمت رو رد کرد ولی به نظر من یه همچین مورد های کش داری زیاد جالب نیست و کیفیت کار رو میاره پایین . البته در همین آموزش هم اگر این کار رو در مورد اون قسمت تغییر رنگ تگ ها هم اعمال میکردید بهتر بود در آموزش های سری قبلی هم زیاد میشد از این مورد استفاده کرد میخواستم بگم از این به بعد هر جا لازمه بیشتر از این افکت ها بزنید و این که خسته نباشید کارتون حرف نداره :) (9 سال پیش)
+2 0
سلام استاد. ضمن تشكر از سايت عالي‌تون، من تازه به جمع كاربران پيوستم. مي‌خواستم تقاضا كنم اگر فرصت داريد، قسمت اول اول رو يك بار به روز كنيد. مثلا اونجايي كه نسخه‌هاي اندرويد رو معرفي مي‌كنيد تا نسخه‌ي 4.0 معرفي مي‌شه ولي الآن نسخه‌هاي بعدي هم اومده. يا مثلا درصد سهم بازار هر نسخه قطعا تغيير كرده. خيلي ممنون و متشكر. (9 سال پیش)
+1 0
غلطهای املایی در نام فایل‏‏ ها: 1ــ ویدئو 2 قسمت 4: Some Pracical Algorithym تصحیح شود به Some Practical Algorithm 2ــ ویدئو 16 قسمت 4: Market Project - Integerate Downloader تصحیح شود به Market Project - Integrate Downloader 3ــ ویدئو 17 قسمت 3: نام فایل فیلم داخل این فایل زیپ، با 01-23 شروع می شود 4ـ تمام فیلمهای داخل DVD 3 دارای رمز می باشد که برای پیدا کردن رمز باید به سایت مراجعه کرد و... همه فایلها بررسی شده است و به جظ عینحا دیگر قلت عملایی ندارد (9 سال پیش)
+1 0
غلطهای املایی در نام فایل‏‏ ها: مورد 1: ویدئو 2 قسمت 4: Some Pracical Algorithym تصحیح شود به Some Practical Algorithm مورد 2: ویدئو 16 قسمت 4: Market Project - Integerate Downloader تصحیح شود به Market Project - Integrate Downloader مورد 3: ویدئو 17 قسمت 3: نام فایل فیلم داخل این فایل زیپ، با 01-23 شروع می شود مورد 4: تمام فیلمهای داخل DVD 3 دارای رمز می باشد که برای پیدا کردن رمز باید به سایت مراجعه کرد و... همه فایلها بررسی شده است و به جظ عینحا دیگر قلت عملایی ندارد (9 سال پیش)
+1 0
: یه پاور پوینت برای بیش از نیم ساعت توضیح درباره ی Thread ها به جای صفحه ی نوت پد ؛ حذف یا ردیف کردن مشکل صدا واسه اوقاتی که سکوت طولانی پیش میاد و انگار جارو برقی و سشوارو با هم گرفتین سمت میکروفون ؛ بیخیال بهنام راضی به زحمت نیستیم اینارم همینطوری گفتم (9 سال پیش)
+1 0
بیخیال بهنام !!من که فکر میکنم دیگه ته خودمونی همون استاده. (9 سال پیش)
+1 0
به نظر من اگه می خوای بهنام بگی!حداقل بگو اقا بهنام یا یه همچین چیزی:)البته هر چی استاد دوست داشته باشه صداش کنیم بهتره:) (9 سال پیش)
+2 0
JSONObject عزیز شخصا با ارائه پاورپوینت بجای ویدئوی ساده اصلا موافق نیستم. (شاید الان بعضا بگن خوب این مشکل خودکمه و شاید گیرایی من پایینه ولی ) خود من چهار بار بادقت ویدئوی "برنامه نویسی همزمانی" رو نگاه کردم تا به مسئله بکارگیری Thread امروز تسلط پیدا کردم. دقیقا همون موضوع ساده ای که شما بهش اشاره کردید! و البته این طبیعیه.چرا که تحصیلات من کاملا متفاوت از این علم هست و کمی سرعت یادگیریم شاید نسبت به شما پایین باشه.اما خوب میتونم بگم اگر همون موضوع رو بصورت پاورپوینت میدادن با صدبار خوندن هم یاد نمیگرفتم و چه بسا خسته میشدم (9 سال پیش)
+2 0
با Power Point موافقم، خوب بود، اما در مورد سشوار و جاروبرقی نه. به این مورد توجه داشته باشید که ایرادی در تدوین صدا داشته ام که همه فایلها سه روز است داره از اول Render میشه. ایراد هم Normalize کردن صدا بود که باعث میشه در لحظه های سکوت، صدای نفس کشیدن و خیلی چیزهای دیگه بد جوری به گوش برسه. این نکته پیشتر در متن تاپیک بیان شده. جناب دادپرور اگر PowerPoint آماده بشه مطمئناً طوری آماده می کنم که از نوشتار مفهوم تر باشه. و این موضوع وقت گیر هست. (9 سال پیش)
+2 0
ویدئو Object Oriented به Power Point تبدیل شد. هدف بعدی تبدیل ویدئو Thread به PowerPoint است. البته هنوز برای دانلود آماده نیست و در حال آپلود است. همینطور کلیه خطاهای فوق تصحیح گردید و صدا هم از Normalize درآمد و هم اکنون صدای نفس کشیدن ( به قول دوستان جارو برقی و ... ) به گوش نمی رسد. فایلها Render و آپلود شده است و پس از تست Archive ها برای دانلود جایگزین فایلهای قبلی خواهد شد. همینطور حجم همه ویدئوهای گذشته هم 20% کاهش یافت. (9 سال پیش)
+1 0
: جارو برقی شوخی بود :) (9 سال پیش)
+1 0
: Mr.Neo و mehdi007 چرا درگیر اسمین ؟ مگه بهنام نمیتونه استاد باشه ؟ خیلیا بهنام صداش میکنن درصورتی که بهنامه ، منم یکیشون ؛ چطوری بهنام ؟ هیچی هم از ارزشش کم نمیشه (9 سال پیش)
+1 0
من در اکثر ویدئو ها مشکل تاخیر صدا با تصویر دارم که با جلو بردن و برگرداندن زمان فیلم این مشکل حل میشه و دوباره چند دقیقه بعد.....واقعا اذیت میشم.راه حل و کسی بگه ممنون میشم (9 سال پیش)
+1 0
@mh58447 : فکر کنم این مشکل بخاطر ضعیف بودن CPU سیستم شما هست (9 سال پیش)
+1 0
منم این مشکل رو دارم، همونطور که دوستمون criss گفتند میتونه از CPU سیستمتون باشه ولی مشکل سیستم من از گرافیکه چون هنوز درایورشو نصب و آپدیت نکردم، اما یه راه حل موقتی داره که من خودم اینجوری نگاه میکنم و مشکلی ندارم، اینکه اندازه پنجره فیلم رو تقریبا نصف صفحه نمایش کنید و در وسط مانیتورتون قرار بدید و نگاه کنید و اگر مشکل کوچک بودن اندازه فیلم اذیتتون میکرد با زوم کردن در فیلم براحتی حل میشه. من با KM player نگاه میکنم (9 سال پیش)
+1 0
تو فصل 2 قسمت چهارم میگین که 1 جزو اعداده اوله در صورتی که اینطور نیست و 1 استثناست. (8 سال پیش)
+1 0
نکته خیلی مهمی نیست، اما در قسمتهای اول یه جا گفتید که اعداد اول از 1 شروع میشه در حالی که از 2 شروع میشه. در بخشی که راجع به فیلدها توضیح قرار بود بدید مثل اینکه فراموش کردید راجع به فیلد توضیح بدید و فقط گفتید صورتی میشه و باید بالای تمام کدها نوشته بشه. (7 سال پیش)
+1 0
سلام استاد اگه میشه یه ویدیو برای اپدیت نرم افزارها هم ضبط کنید قولش را دادین تو ویدیو ها اما نگذاشتین ممنون (7 سال پیش)
+1 0
بدون شک همه ما دراین که اموزشهای خوبی دارید هم عقیده ایم لطفا دراموزشهای جدید چندتا نکته رو بهمون اموزش بدید 1) ارورگیری در اندروید استدیو که به نظرم توی اکلیپس این کار راحت تربود 2)راه جدید ارتباط با سرور(استفاده از httpurlconnection ) 3)توضیح دوباره لیست ویو(من واقعا دوست دارم تک تک کدهایی که مینویسم رو دلیلش رو بدونم، اکثرا این اتفاق افتاده ولی در لیست ویوها خیر) 4)معرفی واستفاده از کتابخانه های کاربردی مثل کتابخانه volley 5)و اموزش طراحی متریال که بسیار نیاز هست ممنون ازشما (7 سال پیش)
+1 0
جناب زیر خاکی میکشید بیرون :) (7 سال پیش)
+1 0
سلام جناب مهندس چطوری بعدش ویدیو دانلود کنیم لینک میکنید همینجا ممنون از شما (7 سال پیش)
+1 0
سلام جناب مهندس چطوری بعدش ویدیو دانلود کنیم لینک میکنید همینجا ممنون از شما (7 سال پیش)
 برای این سوال 12 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
سین دوست  9 سال پیش
+3 0

مثل اینکه منم ید طولایی در خطایابی پیدا کردم

مورد بعدی اینکه: ویدیو 7 قسمت 1 (پروژه تبدیل واحد).

در آخر این فیلم روش ساده تری را برای انجام پروژه پیشنهاد میکنید که متاسفانه کد را نوشتید ولی اجرا نکردید و اجرا هم نمی شود (خطا دارد)

سورس پروژه خودتان را هم دیدم اونجا هم مشکل داشت

دوستانی که میتونن لطف کنند و خطای این سورس را رفع کنند

 package com.uncocoder.course.app.unit_converter;

import android.app.Activity;
import android.os.Bundle;
import android.view.View;
import android.view.View.OnClickListener;
import android.widget.Button;
import android.widget.EditText;


public class DistanceActivity extends Activity {

@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.distance);

final EditText edtMm = (EditText) findViewById(R.id.edtMm);
final EditText edtCm = (EditText) findViewById(R.id.edtCm);
final EditText edtM = (EditText) findViewById(R.id.edtM);
final EditText edtKm = (EditText) findViewById(R.id.edtKm);

Button btnConvert = (Button) findViewById(R.id.btnConvert);

btnConvert.setOnClickListener(new OnClickListener() {

@Override
public void onClick(View arg0) {
double mm = 0;
if (edtMm.getText().toString().length() > 0) {
mm = Double.parseDouble(edtMm.getText().toString());
}

if (edtCm.getText().toString().length() > 0) {
mm = Double.parseDouble(edtMm.getText().toString()) * 10.0;
}

if (edtM.getText().toString().length() > 0) {
mm = Double.parseDouble(edtMm.getText().toString()) * 1000.0;
}

if (edtKm.getText().toString().length() > 0) {
mm = Double.parseDouble(edtMm.getText().toString()) * 1000000.0;
}

edtMm.setText("" + mm);
edtCm.setText("" + (mm * 0.1));
edtM.setText("" + (mm * 0.001));
edtKm.setText("" + (mm * 0.000001));
}
});
}
}

پیشنهاد کلیشه ای: استاد لطفا همه پروژه هایی که می نویسید حتما تست کنید تا از صحت آن مطمئن شویم

با تشکر

+1 0
ویدیو 11 قسمت 1 : آخر پروژه ناتموم به پایان میرسه، دارید تست میکنید نتیجه رو ببینیم که فیلم قطع میشه (9 سال پیش)
+1 0
بنده هم تازه این ویدیو مشاهده کردم و فکر کنم مشکل هم متوجه شدم در دقیقه 31 به بعد که استاد روش ساده تر رو پیاده سازی کردن در قسمت onclick در همه شرط های ایف مقدار ادیت تکس میلی متر رو گت کردن که باعث مشکل میشه (7 سال پیش)
0 0
راه حل اینه که تو قسمت if هر ادیت تکست همون ادیت تکستو getText کنین که این شکلی میشه if (edtMm.getText().toString().length() > 0) { mm = Double.parseDouble(edtMm.getText().toString()); } if (edtCm.getText().toString().length() > 0) { mm = Double.parseDouble(edtCm.getText().toString()) * 10.0; } if (edtM.getText().toString().length() > 0) { mm = Double.parseDouble(edtM.getText().toString()) * 1000.0; } if (edtKm.getText().toString().length() > 0) { mm = Double.parseDouble(edtKm.getText().toString()) * 1000000.0; } (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ahm_android  9 سال پیش
+1 0

dvd#2

ویدئوی 02-15 زمان 19:53  تا   45:37  

 اشاره گر موس ثابت بوده و پیگیری آموزش رو سخت میکنه واسه من مخصوصاً زمانی که داخل layout دارین ظاهر کنترل ها رو تنظیم میکنید  یعنی 26:16 ثانیه کیفیت آموزش خرابه میشه

پاسخ به سوال 
mohamedx6  9 سال پیش
+3 0

ویدئو بخش 2 قسمت 4

زمان 11:33

ایراد زنگ خوردن گوشی

پاسخ به سوال 
محمد خوش نظر  9 سال پیش
+1 0

با سلام

ویدئو 21 قسمت 2 زمان 20:04 تا 20:35 علت: در لایبرری ها زمانی که با ریسورس سروکار داشته باشیم باید از لایبرری اندروید استفاده کنیم و زمانی که فقط با کد محض سروکار داریم باید از لایبرری جاوا استفاده کنیم!! شما هردو رو فرمودید اندروید!

شرمنده که دیرتر از زمان گفته شده فرستادم.

ممنون از توجه شما

+1 0
ویدئو 11 قسمت 3 از دقیقه 5:00 تا دقیقه 6:31 صفحه کلید هنگ می کند و شما سعی در برطرف کردن این مسئله دارید و هیچ صحبتی نمی کنید (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Dprogmel  9 سال پیش
+1 0

استا د من اولین بارم هست که برنامه نویسی می کنم  ولی با این وجود با آموزش های شما خیلی خوب پیش رفتم  یه مشکلی که هست این که شما  گفتین بدونه هیچ تجربه برنامه نویسی می تونید یاد بگیرید استاد شما تو ی ویدیویه رایگان تو حلقه for  درست مفهوم  

mynumber % index == 0  رو نرسونیدن من که مبتدی هستم  یه خورده واسم مشکله گرفتنش میشه یه خورده بیشتر توضیح بدین که  چی باید مقدارش 0 بشه  مقدار باقی مونده از کجا گرفته میشه که  باید توی این شرط 0 بشه // توی زمان : 00:01:36 چک کنید این جا رو میگم

+4 0
این رو باید به عنوان یک سئوال مجزا در سرویس درج می کردید. اما در کل وقتی می گیم mynumber + index یعنی جمع mynumber با index و وقتی می گیم mynumber % index یعنی باقیمانده mynumber بر index، دقیقاً مثل جمع یک operator است. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حسن موحد  9 سال پیش
+1 0

اونجا که در مورد آی دی ای صحبت میشه و نصب جی دی کی فقط به نسخه 32 بیت اشاره می کنید . که باعث شد من یک ماه به اشتباه بیفتم و از ایکلیپس اندروید استفاده کردم و بعضی کارها مثل ویرایش قسمت یو آی  به سختی انجام دادم . لازم به ذکر همین اکلیپس روی نسخه 64 بیتی نصب میشه 

پاسخ به سوال 
reza  8 سال پیش
+1 0

                                                                         

پاسخ به سوال 
kamkar  8 سال پیش
+3 0

سلام

میخواستم یه پرسش جدید ایجاد کنم، اما دیدم چه جایی بهتر از اینجا؟

در حال حاضر بخش 1 انقدر قدیمی شده که عملا توضیحات استاد تبدیل شده به blah blah blah (معذرت میخوام اینجوری گفتم، چیز دیگه ای به ذهنم نرسید)

مورد اول که از همه مهمتره، ویدیوی اندروید بنویسم، تمام اطلاعاتش غلط شده! میگم غلط شده، چون خیلی از زمان ضبطش میگذره. همه اش در مورد اندروید 2 و این که سهمش چقدر زیاده و جایگاهش کجاست صحبت شده و.....

مورد دوم -البته من در این مورد متخصص نیستم -محیط برنامه نویسی- موقع تماشا آدم احساس میکنه در گذشته پرسه میزنه. به هرحال اندروید استودیو الان کامل شده و تقریبا مشکلی نداره، کاربرهایی که تازه میخوان یاد بگیرند بهتره مستقیم برن سراغ اون، نه ابزار چندسال پیش که داره منسوخ میشه.

چون این موارد اولین ویدیوها هستند، کارآموز احساس بدی بهش دست میده و احساس میکنه این آموزش ها از دور خارج شدن. ویدیوهای بعدی چون تخصصی هستند و در طول زمان اصول ثابت مونده، یا برنامه نویسی جاوا تغییری نکرده ایرادی ندارند، اما اولین ویدیوها تصور بدی به وجود میاره.

+2 0
با سلام.. طبق صحبت های استاد قراره تا اواخر اردیبهش ماه ویدئو های جدید جایگزین بشه (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Amin  8 سال پیش
+1 0

در قسمت اين همه پروژه! پروژه تقويم جلالى فقط نتيجه رو تو Logcat نمايش ميدين و 50 درصد ديگش كه UI هست رو راجبش حرفى نزديد و ويديو تموم شد و به سراغ پروژه بعد رفتين!

+1 0
خب همون قدره ، مهم الگوریتم بود که به دست اومد رابط کاربریش و نحوه پیاده سازیش به عهده خودتونه دیگه (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
amraee  7 سال پیش
+3 0

با سلام

از آنجاییکه کاربران زیادی در مورد دشواری و ازجمله در مقدمه خود جناب آقاجانی در مورد List view اشاره های شده است بنظر بنده بهتر است مثال های بیشتری برای تغییر و استفاده از سورس تولید شده درج شود

+1 0
منم الان به این قسمت رسیدم و به نظرم نیاز به توضیح بیشتر داره. (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
mort  7 سال پیش
+1 0

سلام و خسته نباشید 

تا قسمت پنج فیلم های اموزشی دیدم 

یه پیشنهاد دارم برای درک بیشتر مطالب توسط مخاطب 

البته با توجه اینکه اکثر کاربر های ویژه و خودم تازه با برنامه نویسی اشنا شدن این توصیه میکنم چون هیچ ضمیه قبلی ندارند و فکر و تصور این می کنند برنامه نویسی یک شبه و فقط با تکیه بر یک منبع است و کلا ره صد ساله یک شبه رفتن منظورم هست

به نظرم :

در مباحث به ویژه قسمت های ابتدای اموزش توضیحات بیشتر کنیم مثلا بعضی چیزا ها که جناب مهندس می فرماید نگران نباشید و بعدا کاملا واستون جا می افته و فعلا از روش رد بشید کاربر در همون مطالب که واضح هستن را هم گیج می شود و وقتی این مسئله هم با ان مواجه میشود بیشتر بیشتر گیج می شود چون ضمینه قبلی ندارد دانش برنامه نویسی

من پیشنهادم اینه همون علامت سوال های و بخش های که فهمیدن ان را  به زمان بعد موکول می شود داخل همان ویدیو توضیحات کمی بیشتر بدهیم 

و فکر میکنم یه قسمت های رو با شی گرایی اموزش داده شده و یه قسمت ها با کد نویسی من فکر میکنم اول با شی گرایی و یا همون Drop انجام بگیره بعدش که یه تصور ذهنی ایجاد شد که کی و کجا مشخص شده بیایم و با کدنویسی همون قسمت انجام  بدهیم 

امید وارم منظورم رسانده باشم

 

با سپاس از جناب مهندس اقاجانی عزیز و زحمت کش

 

 

+1 0
جناب مهندس راستی خواهش میکنم تروخدا از بک گراند سفید در نرم افزار ها استفاده کنید (7 سال پیش)
+1 0
و همچنین لطفا زمان هر ویدیو کمتر کنید یه مبحث و یک ویدیو ممنون (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Lennox  3 سال پیش
0 0

با سلام

امروز تمامی آموزشهای اندروید رو تموم کردم. می خواستم از جناب آقاجانی تشکر کنم، آموزشهاشون بسیار خوب بود و نسبت سایر آموزشهای اندروید که قبلا دیده بودم، توضحیات جامعتر و دید کارآمد تری به کدنویسی دارن.

مطلب دیگری رو هم می خواستم بگم، البتنه مطمئن نیستم که این صفحه مربوط به همین موضوع است یا خیر. در آموزش پایانی مربوط به Parse Json و گرفتن اطلاعات از وب سرویس اشتباه کوچکی رخ داده، که البته فکر می کنم بخاطر import کردن و استفاده از پروژه قبلی این مطلب فراموش شده. کد زیر مربوط به آخرین فایل 07 - Using JSON Format in Project هست که در کلاس Recycler و Main Activity فراموش شده:

  private void populatePersonsUsingWebservice() {
ModuleWebservice webservice = new ModuleWebservice();
ArrayList<NameValuePair> pairs = new ArrayList<>();

pairs.add(new BasicNameValuePair("count", "50"));
pairs.add(new BasicNameValuePair("gender", "male"));
pairs.add(new BasicNameValuePair("type", "contact"));

webservice
.url("https://ware.uncox.com/api/profile/generate")
.inputArguments(pairs)
.enableCache(false)
.listener(new ModuleWebservice.Listener() {
@Override
public void onSuccess(String data) {
try {
JSONArray profiles = new JSONObject(data).getJSONObject("feeds").getJSONArray("profiles");
for (int i=0; i<profiles.length(); i++) {
JSONObject profile = profiles.getJSONObject(i);

PersonStruct person = new PersonStruct();
person.firstname = profile.getString("firstname");
person.lastname = profile.getString("lastname");
person.gender = profile.getString("gender");
person.email = profile.getString("email");
person.imageUrl = profile.getString("imageUrl");
String imageId = person.imageUrl.replace("//ware.uncox.com/asset/profile/male/", "").replace(".jpg", "");
person.imageId = Integer.parseInt(imageId);

dbHelper.insert("person", new String[]{"firstname","lastname","gender","email"}, new Object[] {person.firstname ,person.lastname,person.gender,person.email});

personList.add(person);
adapter.notifyDataSetChanged();
}
} catch (JSONException e) {
e.printStackTrace();
}
}

و دومی هم که مربوط به RecyclerView هست:

  public void onBindViewHolder(ViewHolder holder, int position) {
PersonStruct item = list.get(position);

holder.txt_name.setText(item.firstname + " " + item.lastname);
holder.txt_email.setText(item.email);
Drawable image = AssetImageReader.getImage("male/male_" + item.imageId + ".jpg");
holder.img_profile.setImageDrawable(image);
}

همینطور که می بینید، در قسمت RecyclerView نیاز بر این بود که String یا Url آدرس عکس در لیست نمایش داده بشه ولی هنوز از فولدر Assests داره تغذیه می شه. من کد رو کمی تغییر دادم و پایین گذاشتم:

 
public void onBindViewHolder(@NonNull ItemViewHolder holder, int position) {
PersonStructure item = list.get(position);

holder.name.setText(item.firstname + " " + item.lastname);
holder.family.setText(item.email);
Drawable image = AssetHelper.getImage("male/male" + item.imageId + ".jpg");
holder.photo.setImageDrawable(image);
Picasso.get().load(item.imageUrl).fit().into(holder.photo); // دو خط بالا حذف شده و این خط اضافه شده
}

و در MainActivity هم این یک تغییر کوچیک داده شده:

 
try {
JSONArray profiles = new JSONObject(data).getJSONObject("feeds").getJSONArray("profiles");
for (int i=0; i<profiles.length(); i++) {
JSONObject profile = profiles.getJSONObject(i);

PersonStruct person = new PersonStruct();
person.firstname = profile.getString("firstname");
person.lastname = profile.getString("lastname");
person.gender = profile.getString("gender");
person.email = profile.getString("email");
person.imageUrl = profile.getString("imageUrl");
String imageId = person.imageUrl.replace("//ware.uncox.com/asset/profile/male/", "").replace(".jpg", "");
person.imageId = Integer.parseInt(imageId);
person.imageUrl = "https:" + profile.getString("imageUrl"); // در این بخش هم نیازی به گرفتن لینک به صورت استرنیگ نبود و تغییر کوچکی داده شد

dbHelper.insert("person", new String[]{"firstname","lastname","gender","email"}, new Object[] {person.firstname ,person.lastname,person.gender,person.email});

personList.add(person);
adapter.notifyDataSetChanged();
}

لطفا جناب آقاجانی اصلاحتی که لازم می دونن رو حداقل در سورسی که همراه ویدیو هست، اعمال کنند.

با تشکر.

+2 0
سلام دوست عزیز من یکی از کاربران این سایت هستم و از شما مشاوره میخواستم عذر میخوام من در حال یاد گرفتن اندروید با جاوا هستم و مطلع شدم یک دوره دیگه با اکلیپس هم هست و سوال من اینجاست که ایا باید دوره اکلیپس هم ببینم یا خیر نیازی نیست چون اکلیپس قدیمی شده بهتره همین اموزش اندروید با جاوا جدید را یاد بگیرم و ادامه بدم ؟؟ با تشکر (3 سال پیش)
+2 0
اکلیپس و اندروید استودیو ابزار برنامه نویسی هستن و در هر دو دوره از زبان جاوا استفاده شده چیزهای در دوره اکلیپس گفته شده که در دوره جدید گفته نشده و دانستنشون خالی از لطف نیست ولی اگر نبینی هم فکر نکنم مشکلی بر بخوری (3 سال پیش)
+1 0
ممنون دوست عزیز که مرام گذاشتی و جواب دادی پس یعنی پروژه 2048 که در اکلیپس درست شده میتوانم در اندروید استادیو اجرا کنم درسته ؟؟ و ممنون پس اون هایی که استاد در دوره جدید درس ندادند را از دوره های قدیم میبینم باتشکر (3 سال پیش)
+1 0
ببخشید من الان پیامتون رو دیدم، البته دوستمون پاسخ شما رو دادن. من دوره قدیمی رو ندیدم، شاید مطالب خاصی در اون آموزش باشه که توی یادگیری حداقل جاوا بیشتر کمکتون کنه ولی بنظر من این دوره اندروید به تنهایی کافیه. مطلب دیگه هم در مورد اجرا کردن پروژه ها دقت داشته باشید که با توجه به فاصله زمانی زیادی که گذشته شاید نیاز به تغییرات کوچکی در Dependency داشته باشید و قاعدتاً با یک بار Import ساده پروژه امکان اجرا وجود نداره. (3 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .