آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

ایجاد تغییرات در متونی که از دیتابیس واکشی میشوند

shayanboy22  5 سال پیش  5 سال پیش
0 0

  

من علاقه زیادی به کار با اس کیو ال دارم مخصوصا نسخه اندروید. اما سوالی که برام پیش اومده اینه که به سادگی میشه با کواری نوشتن متن رو از دیتا بیس وارد کرد... اما نمیدونم چجوری میشه مثلا فونت اون نوشته ها رو تغییر داد یا تغییری در رنگ متون یا ارایش پاراگراف ها ایجاد کرد... بی شک این موارد در ساخت کتاب های زیبا برای اندروید بسیار حایض اهمیت خواهد بود. به علاوه نمیدونم ایا در هنگام وارد کردن اطلاعات متنی به دیتا بیس ایا متون با همون شکل و ترتیبی که وارد شدن در مثلا کتاب به نمایش در میان؟

0 0
سلام فک کنم باید به صورت کدهای اچ تی ام ال متن هارو داخل دیتابیس ذخیره کنید و موقع گرفتن و نمایش اطلاعات داخل اندروید باید بهش بگی که متن گرفته شده از نوع اچ تی ام ال هستش. (5 سال پیش)
0 0
یه کار دیگه هم میتونی بکنی که باز مثل اچ تی ام ال هست ولی تگ گذاری متون هستش مثل کاری که استاد در قسمت نظر ها کردند مثلا متن پر رنگ و از نوع اینها که بازهم یه استانداردهایی برای این قضیه هست و با یه سرچ ساده مثل استانداردهای ویکی میتونی پیاده سازی کنی (5 سال پیش)
+1 0
این از اون سؤالایی که بعداً کمی بیشتر برنامه‌نویسی رو یاد بگیری حتماً پاکش می‌کنی. خب بالاخره می‌خوای این متن رو توی یه جا نمایش بدی. مثلا توی یک کنترلی نمایش بدی. هر کنترل هم یکسری خواص داره که می‌تونی تغییر بدی، مثل فونت، رنگ و ... هنگام وارد کردن اطلاعات به دیتابیس، فقط داده‌ها همراه با ساختارشون (متن، عدد و ...) منتقل می‌شه نه خواصشون. (5 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .