آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

تنظیمات proguard

Mir Unknown  5 سال پیش  5 سال پیش
+1 0

سلام

من در برنامم ی کلاس

public interface Constants

 

دارم میخواهم متغییر های این کلاس قابل خواندن نباشن چه کدی رو باید به proguard اضافه کنم؟

 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
FSR  5 سال پیش
+5 0

سلام

شما کافیه این قسمت رو true کنید

 minifyEnabled true

برنامه خودش به طور خودکار کلاساتون رو غیر قابل خوندن میکنه.اکثر کدهایی که داخل پروگارد ازش استفاده میشه به منظور جلوگیری از غیر قابل خوانده شدن کدها هستش.

کد هایی که میتونید داخل پروگارد استفاده کنید :

-keep: به پروگارد می‌گوییم که این کلاس‌ها را نگه دارد و نام آن‌ها و بسته آن‌ها را تغییر ندهد. اگر بخواهیم همه کلاس‌های داخل یک پکیج را استثنا کنیم از * و اگر بخواهیم همه کلاس‌های داخل این پکیج و همه کلاس‌های داخل پکیج‌های داخلی آن را استثنا کنیم از ** استفاده می‌کنیم.

-dontwarn: اگر ارجاعاتی به/در کلاس یا کلاس‌های مشخص شده وجود دارد که پروگارد آن‌ها را به هر دلیل پیدا نمی‌کند، هشدار ندهد و آن‌ها را نادیده بگیرد.

-ignorewarnings: عملکرد آن شبیه dontwarn است با یک تفاوت: در لاگ خروجی این ارجاع نامشخص را می‌نویسد اما به کار خود ادامه می‌دهد.

-keepattributes: ویژگی‌هایی که اینجا اعلام کرده‌ایم را نگه می‌دارد و آن‌ها را حذف نمی‌کند.

-dontnote: پروگارد بعد از اجرا فایلی را در اختیار ما می‌گذارد که در آن تمام تغییراتی را که در پکیج‌ها، کلاس‌ها و ویژگی‌ها آن‌ها داده است، در آن می‌آورد. اگر بخواهیم که خطاهای بالقوه در یک یا چند کلاس خاص را در آن فایل ننویسد از این تنظیم استفاده می‌کنیم.

*منبع این اپشن ها سایت اسمارت لب هست

+1 0
سلام فردین عزیز. باور کنوقتی تصویر پروفایلت رو دیدم که در صدر لیست سوالات بود با خودم گفتم شاید کسی سوال یا آموزش شما رو بالا آورده باشه. اما در کمال ناباوری متوجه شدم که این شما بودید که با پاسخ دادن سوال دوستمون رو بالا آوردید. واقعا خوشحال شدم نمیدونم چجوری اینو برات ثابت کنم. خیلی باعث افتخاره که حضور مجدد شما رو توی انجمن دیدم. الان میدونم که جایی مشغول به کار هستید وکمتر وقت میکنید به اینجا سر بزنید اما هر از چندگاهی اگه وقت فارغ پیدا کردید به خونه ی قدیمیتون سر بزنید ما خیلی خوشحال میشیم، اینجا خونه ی ماست. خیلی دوست دارم توی یک پست درباره یخودت بنویسی ، چالشهایی از اول داشتی و به این سایت اومدی ، چقدر پیشرفت کردی و به کجاها رسیدی ، این باعث دلگرمی ما میشه ، از این بازار بگو برامون . خیلی ممنونم برادر عزیز. (5 سال پیش)
+1 0
سلام حمید جان. بنده هر موقع وقت کنم سر میزنم به سایت ، از وقتی تلگرام اومده انجمن افت کرده ولی کاریش نمیشه کرد. (5 سال پیش)
+1 0
اره متاسفانه. یه چیز جالبی متوجه شدم اینکه استاد به فکر ساخت یک ربات هست که بصورت خودکار جوابهایی رو به کاربر پیشنهاد بده و میخواد امکان چت توی هر موضوعی رو بصورت جداگانه مثلا توی قسمت ماشین حساب اندروید به پلیر اختصاصی سایت اضافه بکنه تا کاربران به اون مهاجرت کنن و سوالات و جوابا بواسطه ی ربات درج بشه (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mir Unknown  5 سال پیش
+1 0

خیلی ممنون که جواب دادید ولی مشکل من اینه وقتی

 minifyEnabled true

میکنم بهم خروجی نمیده وقتیم کد زیر رو به فایل پروگارد اضافه میکنم محتوا های کلاس تبدیل نمیشن و با اپ ادیتور قابل تغییر هستن

-ignorewarnings
-keep class * {
public private *;
}

 

0 0
از کلاس ui استاد برای find کردن متغییر ها استفاده میکنید ؟ (5 سال پیش)
0 0
نه از اون استفاده کنم مشکل حل میشه؟ (5 سال پیش)
0 0
نه گفتم از اون استفاده میکنی شاید مشکل از اون باشه زیاد هم وسواس به خرج ندید کی میاد برنامه شما رو دیکامپایل کنه و بفهمه کد ها چی هستن استفاده کنه ازشون. (5 سال پیش)
0 0
مشکل اینه با اپ ادیتور میتونن قیمت ها رو دستکاری کنن و بدون خرید سکه میتونن محصول رو بخرن! (5 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .