آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

درباره فریم ورک Ionic

131350  5 سال پیش  5 سال پیش
0 0

درباره فریم ورک Ionic  و شروع ایجاد اپ باهاش راهنمایی لازم دارم ؟ :) 

+2 0
سلام ، در باره ی این فریموورک تابحال نشنیدم اما با یه سرچ ساده نتایج خوبی بدست اومد : اینکه میتونی با پیش رفتن با ودیویی که در این لینک قرار داره یک برنامه ی آب و هوا بسازی ، یا با پیش رفتن با ویدیویی که در این لینک قرار داره یکی برنامه ی To Do List ایجاد بکنی. امیدوارم به کمکت بیاد (5 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
ChookD1  5 سال پیش
+2 0

راجع به اینکه آیونیک چیه :

فریم ورک آیونیک (ionic) یک چارچوبی است برای توسعه ی نرم افزارهای موبایل بدون دانستن جاوا که هدف آن توسعه ی برنامه های ترکیبی از چند زبان مختلف مثل HTML5، CSS و جاوا اسکریپت است.

فریم ورک آیونیک (ionic) در زمینه ی طراحی ظاهر برنامه ها به شما کمک می کند به صورتی که به وسیله ی آن می توانید تمام تعاملات کاربر با برنامه خود را ایجاد و مدیریت کنید. می توان گفت فرم ورک آیونیک (ionic) شبیه بوت استرپ است با این تفاوت که پشتیبانی آن طیف وسیعی از تلفن های هوشنمد را شامل می شود البته نمی توان این را گفت که شبیه به فریمورک هایی هست که فقط عمل Responsive کردن را انجام می دهند بلکه اساس آن بر اساس المان ها (elements) و لایه هایی (layer) است که در طراحی ظاهری برنامه های موبایل ios و android استفاده می شود.

از آن جایی که فریمورک آیونیک (ionic) چارجوبی برای طراحی ظاهری برنامه های موبایل می باشد به یک پکیچ برای اجرای آن روی موبایل ها شبیه PhoneGap نیاز دارد که می توانید در مقاله ی PhoneGap چیست با آن بیشتر آشنا شوید.

ساختن یک برنامه با آیونیک

آن دسته از افرادی که توسعه دهنده ی وب هستند به راحتی می توانند ساختار فریم ورک آیونیک (ionic) را بفهمند چرا که ساختار آن براساس HTML5، CSS و در بعضی از جاها JavaScript است، همچنین فریم ورک آیونیک (ionic) از AngularJs نیز استفاده می کند.در کل شبیه به ساختن یک وب سایت است که فقط یک صفحه دارد و به جای اینکه ما به صفحات دیگر برنامه لینک دهیم به همان صفحه و جاهای مختلف آن لینک می دهیم.
منبع : لینـــــــک


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .