آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

گلایه از بی سوادی خودم

رسول  5 سال پیش  5 سال پیش
+1 0

سلام

وقتتون بخیر

این چندمین باره که به خاطر دلایلی که بخشیش مربوط به خودم میشه و بخشیش مربوط به من نمیشه، دارم وقت تلف میکنم. این دفعه دو هفته هست که دارم برای بیرون کشیرن دیتابیس وقت میذارم و به همه چی شک کردم حتی لپ تاپم رو دادم چند تا تعمیرکار بررسی کنند شاید ایراد از لپ تاپم باشه، اما با توجه به صرف این همه وقت و هزینه هنوز مشکلم برطرف نشد. مهندس آقاجانی عزیز هم که بعضی از چیزهای پایه ای رو مثل روت کردن سیستم توضیح نمیدن، منم که هر چی گشتم چیزی دستگیرم نشد که چطوری باید کار رو انجام بدم. از تیکت هم که استفاده می کنیم بزرگواران میفرمایند به بخش پرسش و پاسخ مراجعه کن، خب بزرگواران لابد این کارا رو انجام دادم که الان مزاحم وقت شریف شما شدم. اگه وقت شما ارزش داره شاید وقت دیگران هم براشون با ارزش باشه. آقای مهندس آقاجانی عزیز من از آموزشهای شما دارم استفاده میکنم و راضی هستم ولی وقتی توضیحی در خصوص اینکه اگه فلان دستورتون توی وب سرویس کار نکرد و دپریکیت شده بود چطوری باید مشکل رو برطرف کنیم، چه انتظاری از من دانش آموز دارین که بفهمم؟ سری پیش یه اپلیکیشنی تو بازار گذاشتم اما به همین دلیل دست از ادامه کارش کشیدم و در همون حد ولش کردم. این دفعه هم که برای ایده خودم دارم کار میکنم باید دو هفته برای یه چیزی که مطمئنا خیلی هم آسونه بگردم و هنوزم راهشو پیدا نکردم.

در بخش بعدی سوالمو میپرسم ان شالله هر چه زودتر مشکلم برطرف بشه، از تیکن هم که نمیشه استفاده کرد چرا که بزرگواران وقت یا علاقه ای به پاسخ دادن ندارن.چرا باید سواد لازم رو نداشته باشم که مجبور بشم این اتلاف وقت ها رو تحمل کنم.

موفق باشید

+1 0
سلام بیرون کشیدن دیتابیس از چی؟ اگه منظورتون ایمولیتور هست من نوشتم. نه فقط export کردن دیتابیس بلکه import و delete و ... توی سرویس اسنیپ قرار دادم. نگران نباشید. ادامه بدید. موفق میشید. (5 سال پیش)
+1 0
خود ایمولیتور روت شده است. برای بیرون کشیدن دیتابیس باید لینک (5 سال پیش)
+1 0
برای روت کردن لینک (5 سال پیش)
+1 0
بیسواد نیستید من 8 ساله مشغول این کارام هنوز هم یاد میگیرم IT خیلی پیچیده است. (5 سال پیش)
+1 0
خیلی ممنونم جناب مهندس بزرگوار، مشکلم برطرف شد. راهنمایی کاربردی به این میگن. نیاز به دستورات root و shell نبود. من مربی آماده سازی و فیتنس هستم هر زمان در خصوص بدنسازی نیاز به کمک خواستین شما دستور بدین من انجام وظیفه میکنم. میتونم شماره تماس شما رو داشته باشم؟ البته اگه مشکلی نیست. (5 سال پیش)
0 0
شما لطف دارید. توی pv براتون ارسال میکنم. (5 سال پیش)
0 0
فقط لایک تو اسنیپ یادت نره. مرسی. (5 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
رسول  5 سال پیش
0 0

با عرض سلام و وقت بخیر

این مشکل به لطف جناب denabyte@ (علی آقای بزرگوار) برطرف شد.

برای بیرون کشیدن دیتابیس نیاز به روت کردن ایمولیتور نیست اما اگر برای کار دیگه ای نیاز داشتید می تونین از لینک زیر استفاده کنین که علی آقای عزیز معرفی کردن. اینجا .

برای بیرون کشیدن دیتابیس می تونین از دستور زیر در cmd ویندوز استفاده کنین. 

C:\dev\sdk\android-sdk-essential-26.0.1\platform-tools\adb pull /sdcard/uncox/sample_database/db/ C:\Users\trainer\Desktop

بخش اول کد مربوط به همین ایمولیتوری هست که قراره ازش دیتابیس رو خارج کنین.

C:\dev\sdk\android-sdk-essential-26.0.1\platform-tools

بخش دوم دستور بیرون کشیدن فایل هست. 

adb pull

بخش سوم آدرس پوشه ای که فایل دیتابیس توش هست، که در محل ذخیره مورد نظر در ایمولیتور قرار گرفته، اگه نمیدونین کجاست میتونین تو اندروید استودیو آدرسشو در Logcat چاپ کنین. 

/sdcard/uncox/sample_database/db/

بخش چهارم آدرسی هست که میخواین وقتی دیتابیس رو بیرون کشیدین، تو این آدرس ذخیره بشه.

C:\Users\trainer\Desktop

در نهایت این دستور رو تو notepad ذخیره کنین، توجه کنین که با اسمی شبیه به اسم زیر ذخیرش کنین. 

"pull-database.bat"

بازم از مهندس بزرگوار  جناب denabyte@ (علی آقا) سپاسگزارم


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .