آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

معرفی سایت آموزش ویدئویی برنامه نویسی رایگان

Dadparvar  9 سال پیش  7 سال پیش
+81 0

سلام و روزبخیر
تعدادی آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید هست که می تونید دانلود کنید. این آموزش مربوط به یکی از مدرسینی هست که آموزشهای خودش را در شبکه Youtube منتشر کرده و به رایگان قابل استفاده است.
اخیرا که خیلی وقت میذارم و آموزش های پکیج جناب آقاجانی رو میبینم و تمرین میکنم ، در بعضی جاها نیاز به اطلاعات بیشتر یا جزئی تر یا حداقل مطلبی مشابه که جنبه تکرار داشته باشه ، داشتم. تا اینکه با این سایت آشنا شدم.
یکی از پکیج های رایگان این سایت ، Android Application Development  شامل 200 ویدئوی آموزشی برای اندروید هستش که حتما نکات مفیدی در اونها هستش (البته وقتی پکیج جناب آقاجانی رو میبینید و بعدش اینها رو میبینید حتما خواهید گفت که سطحش پایینه.اما اصلا اینطور نیست. این شخص آموزش رو برای کسانی تدوین کرده که حتی نمیدونن اندروید چیه!!! ;)  و تقریبا همه چیز رو میگن. بطوری که در برخی قسمت هاش که تکرار مطالب قسمت های اول آموزش جناب آقاجانی هستش من چند نکته جدید هم یاد گرفتم! و الا ایشون یک برنامه نویس فوق العاده حرفه ای هستن)
بسیاری آموزش های کامل دیگه هم هست که میتونید از بخش ویدئوهاش برایگان همه رو ببینید.(مثل 200 ویدئو برای php و 300 ویدئو برای java و صدها ویدئوی دیگه برای سایر زبان ها)
من پکیج 200 ویدئویی شون رو بعد از هربار مشاهده در سایتشون (که از طریق YouTube هستش با کیفیت 720 HD دریافت میکردم.و کامل دارم.و قصد درجش در سرورم و ارائه لینک مستقیم رو به شما داشتم.اما جناب آقاجانی فرمودن که در آمد این شخص از طریق مشاهده کانالشون هست ، لذا اینکار رو نکردم.البته یک پیام به شخص خودشون دادم. و با حصول دو شرط زیر تمام ویدئو های اندروید (200 ویدئو) رو با حجم نزدیک 10 گیگ (بصورت تک تک که دریافتش راحت باشه) درج میکنم:

  • چنانچه صاحب اثر  رضایتشون رو اعلام کنن 
  • تاحد مطلوبی هم این پست vote بگیره که نشان از تمایل شما باشه (چون 10 گیگ از سرور برای همیشه پر شه اما فقط تعداد انگشت شماری تمایل داشته باشن ، کار چندان منطقی ای نیست!)

درپایان مجددا عرض میکنم که کسانی که احیانا عضو ویژه اینجا نیستن ، اصلا به این 200 ویدئو بسنده نکنن و اگر قصد یادگیری  اندروید رو دارند حتما پکیج اینجا رو تهیه کنند (بنده چندان مایل به تبلیغ شخص یا محصولی نیستم.مگر اینکه از صحت گفته هام اطمینان صد در صدی داشته باشم!)
نکته: به گفته جناب آقاجانی ، چه این ویدئوها درج بشه و چه نشه ، پشتیبانی ای در این سایت ازش صورت نخواهد گرفت. پشتیبانی از ویدئو به عهده صاحب اثر هستش و اینکار اینجا انجام نمیشه که احیانا کسانی که تازه با این سایت آشنا میشن فکر نکنن که اون ویدئوها با ویدئوهای جناب آقاجانی به هم مرتبط هستن!!
(این پست بنده صرفا جهت به اشتراک گذاری این سایت که بنده باهاش آشنا شدم هست.به امید مفید واقع شدن. چه بنده هم با سایت uncocoder از طریق جناب مرادی ، مدیر سکان آکادمی آشنا شدم.و از این بابت ازشون سپاسگزارم.لذا از درج پست یا کامنت هایی با مضمون قیاس بین ویدئوهای اینجا با هرجای دیگه خودداری کرده تا بر سطح کیفی تاپیک خللی وارد نشه.چه آنچیز که عیان است چه حاجت به بیان است. البته چنانچه سایت مفیدی میشناسید باعث خوشحالیه که به اشتراک بذارید)
لینک دریافت ویدئوها: Android Application Development
خبر: به زبان برنامه نویسی swift هم خوش آمد میگم.تازه امروز باهاش آشنا شدم.بسیار زبان منعطف و جالب و مدرن و خلاصه و ساده ای هستش. البته برای مکی ها  و اپلی ها و ...

موفق و موید باشید

0 0
سلام ممنون دوست عزیز منم قبل از آشنایی با این سایت از این ویدیو ها استفاده کردم ولی یه مشکلی که داره برخلاف ویدیو های استاد که هر کدومشون یک ساعت زمان داره ویدیو های این شخص هر کدوم حداکثر 10 دقیقه هم نیست (9 سال پیش)
+2 0
کلاً مطالعه هر مطلبی مضاعفی کمک کننده و مفید هست که البته همانطور که فرمودید، بچه ها اشکالات یا سئوالاتشون در خصوص اون ویدئو رو اینجا مطرح نکنند، و رضایت صاحب اثر هم باشه، معرفیش در سایت و درج لینک های مستقیم، هیچ موردی نداره. (9 سال پیش)
0 0
منم این کانال رو در یوتیوب دیده بودم هر چند تا حالا به سایتش سر نزده بودم ولی از خیر دانلود آموزشهای اندرویدش گذشتم چون دانلود 200 تا ویدیو از یوتیوب کار زمانبری هست آنلاین هم نمیتونستم ببینم چون سریع دخل ترافیک اینترنت رو میاره نصف شب هم که نمیشه نشست دید مگر اینکه بسته به نیاز موردی ببینی، حالا اگر شما لطف کنید روی سرور خودتون آپلودشون کنید خیلی ممنون و سپاسگزار میشم حتماً هم پروفایلتون لایک میگیره. (9 سال پیش)
+1 0
بله.آموزش های جناب آقاجانی پروژه محور هست.و کلیپ زیر نیم ساعت ندارن معمولا. و این مزایایی داره که کاملا واضحه. اما کلیپ های لایبرری محوره.یعنی یک دستور رو در هر کلیپش یاد میده. پس شما بعد از اتمام ویدءو ها کلی چیز یاد میگیرید. خود من متود پروژه محور جناب آقاجانی رو ترجیح میدم.اما برای دوره کردن ، لایبرری محور رو بیشتر میپسندم. فراموش نشه، برای دوره.نه برای مطالعه اصلی (9 سال پیش)
0 0
لینک دانلودش را بگیرید بذارید توی IDM بگید شب بگیره. اگر در گرفتن لینک هم مشکلی بود بفرمایید بگم (9 سال پیش)
0 0
پس اگر صاحب اثر راضی هست لینک مستقیم بزارید ، تشکر (9 سال پیش)
0 0
البته با این نو آوری جناب آقاجانی ، پکیج ویژگی لایبرری محور رو هم بخودش گرفته ؛)http://answers.uncocoder.com/question/2792 (9 سال پیش)
0 0
واقعا ممنون از زحمات شما (9 سال پیش)
0 0
هنوز خبری نشده؟ (9 سال پیش)
0 0
با توجه به اینکه پکیجش در جاهای مختلف بصورت تورنت و ... یکجا درج شده بعید میدونم دیگه موردی برای درجش وجود داشته باشه (قانونی که اصلا مشکلی نبوده و نیست.منظورم اخلاقیه. و با توجه به بازدید محدودش در YouTube و پخشش در تورنت های مختلف ، بعید میدونم در آمدی حتی جزئی در کانال YouTube شون داشته باشن ازش) ولی بهرحال برای درجش در اینجا لازمه که جناب آقاجانی اعلام رضایت کنند. (بعد از اعلام رضایت حداکثر طی 24 ساعت تمام گیگ درج و لینک ها تقدیم حضورتون میشه) (9 سال پیش)
0 0
متشکرم (9 سال پیش)
+1 0
دوست عزیز متشکر وسپاس گذارم بابت اطلاع رسانی (9 سال پیش)
0 0
ممنون از معرفیت .. (9 سال پیش)
0 0
محتوای تاپیک برای حذف نام منتشر کننده تصحیح شد. توجه داشته باشید که منطقاً و قانوناً در سایت خودتون به سایت و Channel ایشون لینک بدید. (9 سال پیش)
0 0
درج شد (درصورت صلاحدید ، اقدام به حذف کلی تاپیک نمایید) (9 سال پیش)
 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
0 0

0 0
این فایل حجمش 2.77 گیگ هست در حالی که پکیجی که من نشستم و با کیفیت 720 HD تک تک دانلود کردم نزدیک به 10 گیگ هستش (همین اختلاف حجم نشانه میزان اختلاف کیفیت هستش) اما در کنارش ، بنده قصد درج همه 200 فایل بصورت تک به تک داشتم که هرکس راحت بتونه کم کم و تک به تک دانلود کنه ویدئوها رو (شاید برای اکثر اعضا سخت باشه یه فایل سه گیگی رو دانلود کنن - فرض کنید از بین تمام اعضا ، فقط یک نفر بعد از اتمام دانلود منیجرش نتونه پکیج کنه. اونوقت به زمین و زمان ... ;) ) بهرحال بنده تاکید یا اصراری به درج ندارم. چرا که قراره برای همیشه 10 گیگ از هارد سرورم رو اشغال کنه. بیشتر قصد معرفی یه مرجع مفید داشتم. و باحصول اون دو شرط ، قصد به نوعی قدم برداشتن در جهت پیشرفت عزیزان (خصوصا کسانی که از اینترنت مطلوبی برخوردار نیستن) داشتم (ممنون از معرفی لینک تورنت) (9 سال پیش)
0 0
من دانلود کردم کیفیت برای یادگیری خوبه .... تک تک هم که نباید بزاری آدم بیچاره میشه ... اگه بخوای بزاری باید تو 5 تا پارت بذاری (9 سال پیش)
0 0
وقتی در یک صفحه چندین لینک (هرچند تا لینک باشه) وجود داشته باشه ، دانلود منیجر یک گزینه بهش اضافه میشه به نام "Download All Links Via IDM" . که کافیه با یک کلیک تمام 200 فایل به صف دانلودتون بصورت تک به تک اضافه شه. بدون اینکه کار خاصی کنید. (برای دیدن این گزینه هم کافیه در صفحه ، راست کلیک شه) (9 سال پیش)
0 0
دوست عزیز حتما گذاشتید خبر بدید در ضمن از آموزش php همش استقبال میکنیم اگه لینکاشو معرفی کنید ممنون (9 سال پیش)
0 0
به نظر من برای همیشه هاردتون را پر نکنید ! ولی برای 6 ماه این کار را بکنید خوب است :-) آموزش کامپیوتر بعد از 1 سال به هیچ دردی نمیخوره ، فسیل میشه باید جدیدش را گرفت (9 سال پیش)
0 0
اگر همگی تمایل دارید ، باجناب آقاجانی در میون بذارید (باوضیحاتی که در کامنت بالا دادم هیچ مانع حقوقی یا اخلاقی در برابر درج این فایل ها نیست.) چنانچه ایشون اعلام رضایت کردن بنده در خدمتم (9 سال پیش)
0 0
از گفته های استاد نارضایتی برداشت نمیشه ، به هر حال با خودشون بیشتر مکاتبه کنید (9 سال پیش)
0 0
بنده مجددا با ایشون در میون گذاشتم. پاسخ دریافت کنم حسب مورد نتیجه رو اعلام میکنم (9 سال پیش)
0 0
درج شد لینک (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Dadparvar  9 سال پیش
+3 0

درج شد: Android Application Development

عناوین ویدئو ها حذف شد ( آقاجانی )

0 0
طی پیام خصوصی که از طرف شما ارسال شده، مطمئناً رضایت ایشان برای درج لینک های مستقیم دانلود ( خارج از Youtube ) باید تأیید بشه. ما تا بحال تنها یک جا قانون CopyRight را شکسته ایم و آنهم استفاده از Intellij Idea بوده که متأسفانه جایگزین های دیگر، گزینه مناسبی برای آموزش دادن نبوده اند. پس تا جاییکه می توانیم و می شود همه چیز را اصولی پیش خواهیم برد. شما تمامی ایمیل هایی که به این فرد فرستادید را برای من Forward کنید که من هم بتونم به تهش چیزهایی اضافه کنم. uncocoder@gmail.com (9 سال پیش)
0 0
حتما همینطور هست. ایمیل ها ارسال شد (9 سال پیش)
0 0
من تا حالا تا آموزش 138 رو دانلود کردم یه 40 تایی شم دیدم فکر کنم تا وقتی به نتیجه برسه همشو گرفته باشم. شانس نداریم دیگه :) (9 سال پیش)
0 0
بسیار ممنونم . می خواستم برم از یوتیوب دانلود کنم . که دیدم شما دارین زحمتشو می کشین (9 سال پیش)
0 0
من راضیم ؛ به طرف بگین ما فیلتریم ، به هر حال از یوتیوب نمیگیریم ! خود دانی ! (9 سال پیش)
0 0
یک سری آموزش ساخت بازی هم توی یوتوپ گذاشته (9 سال پیش)
0 0
: MiRHaDi منم راضیم ! پ چرا نمیذارن ؟!!! (9 سال پیش)
+1 0
من سایت ایشون رو دیدم، همینطور سه چهار تا از ویدئوهاشون رو هم دیدم. ویدئوها خوب هستند اما به عقیده من بیشتر ایشون سعی داشته تا کاری کنه تعداد ویدئو ها بره بالا. بطور مثال در ویدئو بستن دیتابیس، چیزهاییکه گفته میشه به بستن دیتابیس ربطی نداره و برای بیشتر شدن زمان ویدئو گفته شده. تنها دستور مورد نیاز برای اینکار همان متد close بود. به نظر میرسه ایشون برای معرفی شبکه اجتماعی که نوشته نیاز به جذب نیروی متخصص داشته و بهترین وسیله رو درج آموزش شناخته. مثل این میمونه که من الان بگم وب سایت ما شبکه اجتماعی برنامه نویسان هست. با توجه به این روش تبلیغات و بازاریابی، قرار گرفتن ویدئوها در لینک خاص و جدا بودن از شبکه اجتماعیشون، خلاف خواسته ایشون هست. به هر حال سعی کنید مکاتبه بیشتری باهاش داشته باشید و اگر رضایت داشت، منعی از قرار دادن لینک های مستقیم در هاست/سرور خودتون و درج لینک ها در اینجا وجود نداره. چنانچه ایشون جواب ایمیل شما را دادند، لطفاً مستقیماً به هم هم Forward کنید که برای آرشیو مجوز های سایت داشته باشم. (9 سال پیش)
0 0
بله حرف های غیر مرتبط و لحظات خالی از مطلب و سرعت کند صحبت ها از ویژگی های منفی این پکیج ها هستند (پکیج های "باکی" منظورمه) (ایشون پاسخگو نبودن تا حالا.چه مثبت چه منفی.و با توجه به توضیحاتی که طی ایمیل دادم بعیده پاسخگو بشن.اما بهرحال اگر پاسخی دریافت کردم خبر میدم. من ویدئوها رو آپلود کردم و آماده ست و هروقت پاسخی دریافت شد و یا اینکه شما صلاح دونستید بفرمایید پابلیک کنم) (9 سال پیش)
0 0
سلام صاحب اثر رضایتشون رو اعلام کردند ؟ یا بریم از یوتیوب دانلود کنیم ؟ (9 سال پیش)
0 0
باتوجه به عدم پاسخگویی ایشون (نه مثبت نه منفی) بعیده که اصلا پاسخی ارسال کنن (احتمالی که میدم اینه که بنده در قسمت Region نام ایران رو انتخاب کردم.و ممکنه به این دلیل اصلا هیچ پاسخی به بنده ندادن!!!!!!) ولی من بصورت کامل آپلود کردم و آماده ست. اما چون اینجا برای جناب آقاجانیه باید رضایت ایشون رو بگیرید. (بنده هیچ مانع قانونی و اخلاقی ای حتی نمیبینم.ولی مهم نظر ایشونه.اعلام رضایت ایشون اعلام شه همون موقع من لینک دانلود رو براتون فعال میکنم که مستقیم و با کیفیت عالی دریافت کنید.همه هم در یک صفحه ست که بتونید بذارید در صف دانلود) (9 سال پیش)
0 0
اقای عظیمی اگه لطف کنید و یه جوری این کارو درست کنید ممنون میشیم همگی.یه منبع مضاعفی هست که میتونیم ازش به صورت کمک و راهنما در کنار آموزش های این سایت استفاده کنیم.ممنونم (9 سال پیش)
0 0
در بالای دو کامنت اخیر ، دلیل عدم رضایت جناب آقاجانی رو میبینید. و حصول رضایتشون رو منوط به اعلام رضایت صاحب اثر کردن (و چون من لینک رو بصورتی خواهم گذاشت که خارجی ها متوجهش نشن و لذا صاحب اثر به اون خواسته ای که جناب آقاجانی گفتن "یعنی جذب نیرو" خواهند رسید و هیچ مشکلی در این زمینه پیش نخواهد آمد بهمین خاطر میگم من مشکلی ندارم - مضافا که ایشون هیچ پاسخی نمیدن و فکر کنم نخواهند داد.حتی در سیستم چت هم هیچ پاسخی نمیدن و در اسکایپ هم همینطور - چه بسا چندبار دیگه بخوام پیام بدم منو بعنوان اسپمر ببینن!!!! بنابراین بعیده که پاسخی دریافت شه.)اما من هیچ مشکلی با درج این موضوعات ندارم (باتوجه به اینکه رشته بنده حقوق هست و سابقه حضورمم در اینجا که حتی لینک ویدئوهای رایگان رو هم به کسی نمیدم و میگم بیاد توی سایت ببینه پس واضحه که حقوق قانونی و اخلاقی رو مسلطا میدونم. باتمام این اوصاف هیچ موردی برای درج این موارد نمیبینم.اما بهرحال اینجا برای من نیست.و رضایت من اهمیتی نداره.من آماده کردم و حاضره.ولی منتظر باشید جناب آقاجانی اعلام نظر کنن.امیدوارم بپذیرن) (9 سال پیش)
0 0
ماهم امیدوارم.ممنونم از پیگیری های بی وقفه شما (9 سال پیش)
0 0
جناب دادپرور عزیز، شما می توانید لینک ها را در یکی از صفحات سایت خود قرار دهید و لینک سایت خود را اینجا معرفی کنید، از درج مستقیم لینک ها در این قسمت پرهیز کنید. (9 سال پیش)
0 0
از ابتدا هم قصد همین بود.یعنی ساخت یک صفحه ساده شامل لینک ها در سرور خودم و ارائه لینک آن صفحه در اینجا (و نه درج همه لینکها در اینجا) (9 سال پیش)
0 0
آخه شما کلیه سرفصل ها را اینجا نوشته بودید و آماده لینک کردن بود. (9 سال پیش)
0 0
بله می تونید لینک سایت خودتون رو بذارید. وقتی شما لینک ها رو در سایت ما درج می کنید، در موتور جستجو کل صفحه ما ( این سئوال رایگان است ) جستجو میشه و مراجعین کل ایران میان تو صفحه ما و دانلود می کنن. اما وقتی لینک ها رو در سایت خودتون می ذارید و تنها لینکی از سایتتون می ذارید، مراجعین این مطلب جزئیات و لینکش رو نمی بینند، چون در گوگل قابل جستجو نمیشه. بنابراین تمامی عناوینی هم که مرتبط با این موضوع هست باید از این تاپیک حذف بشه. مثل اسم ناشر، سرفصل ها و ... و تنها لینک سایت خودتون باشه. همینطور پیشنهاد می کنم در سایت خودتون اطلاعات تکمیل تر از نام سرفصل ها، نام ناشر و نام منبع رو بذارید چون از این تاپیک همه حذف خواهند شد. (9 سال پیش)
0 0
نکته دوم این هست که توجه داشته باشید این تاپیک از نظر قانونی نامشخص هست و نه تأیید میشه و نه تکذیب. چون این شخص هیچ License برای محصول خودش معین نکرده، چنانچه تذکری از ایمیل ایشون بیاد، یا هر زمان که قسمت License مشخصاً در سایت ایشون اعلام شد و مخالف تاپیک فعلی بود، این تاپیک از انتشار خارج خواهد شد. (9 سال پیش)
0 0
درج شد (درصورت صلاحدید ، اقدام به حذف کلی تاپیک نمایید) (9 سال پیش)
0 0
: هه این که همون نیو باستن خودمونه من قبلا یه چیز دیگشو داشتم باهاله انگار لهجه داره (9 سال پیش)
0 0
JSONObject بله همون هستش دقیقا (دوستان عزیز دقت داشته باشید که همونطور که قبلا عرض شد بهیچ عنوان این ویدئوهایی که بنده درج کردم در اینجا پشتیبانی نخواهد شد.لذا از درج سوالات پیرامون آنها اکیدا خودداری کنید چرا که ضمن حذف سوالات مربوطه توسط مدیران ، جز فراهم کردن موجبات دلخوری جناب آقاجانی نسبت به بنده چیز دیگری در برنخواهد داشت.باتوجه به اینکه جناب آقاجانی سری سوم آموزش ها را دارن بصورت رسمی منتشر میکنن شخصا اصلا درخواست حذف این تاپیک رو به ایشان ارسال کردم.چرا که دیگه اصلا نیازی به مشاهده این ها نخواهد بود.از توجه همه عزیزان به درخواستم در این کامنت مبنی بر عدم درج سوالات مربوطه قبلا کمال تشکر و قدردانی را دارم) (9 سال پیش)
0 0
لطفا لینک 17 رو درست کنید با تشکر. (9 سال پیش)
0 0
لطفا لینک 31 رو هم درست کنید با تشکر. (9 سال پیش)
0 0
تصحیح شد.میتونید دریافت کنید.مشکل از لینک بود.که ناچار شدم نام فایل رو با لینک ست کنم به اشتباه! (9 سال پیش)
0 0
لینک 40 رو هم اگه درست کنید ممنون میشم :) (9 سال پیش)
0 0
ماشا... به سرعت عمل. دستتون درد نکنه:) (9 سال پیش)
0 0
هردو درست شد (دلیل این مشکلات ساده اینه که من این دویست لینک رو بصورت کد داینامیک نوشتم.نه اینکه دستی درست کنم.و ممکنه در کل این دویست لینک چند مورد که کاراکترهای خاص دارن مشکل دار شده باشه) (9 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون 46 و 66 هم لطفا درست کنید.مرسی:) (9 سال پیش)
0 0
هردو اصلاح شد (9 سال پیش)
0 0
101-111-140-146-149 هم لطفا اصلاح کنید.مرسی (9 سال پیش)
0 0
هر 5 مورد اصلاح شد (9 سال پیش)
0 0
انگار 175 هم مشکل داره (9 سال پیش)
0 0
آره 175 هم مشکل داره. omid93 از من جلو زدی D: ممنون آقای عظیمی انشا... در آینده بتونیم جبران کنیم. (9 سال پیش)
0 0
سلام کلا فقز اینها مشکل داشته و دارند: 66-46-40-31-17-146-140-111-101-175-149 الان فقط175 ضمن تشکر از جناب دادپرور:* (9 سال پیش)
0 0
175 هم اصلاح شد (انجام وظیفه ای بیش نیست.) (9 سال پیش)
0 0
با این حساب پرونده لینک های مشکل دار هم بسته شد ;) امیدوارم مفید واقع شن (9 سال پیش)
0 0
خواهش میکنم.لطف دارید. (9 سال پیش)
0 0
مرسی از لطفت (9 سال پیش)
0 0
آقای عظیمی زیرنویس انگلیسی ندارن؟من Listening ام ضعیفه. (9 سال پیش)
0 0
من که تاحالا زیرنویسی براشون ندیدم.اما لیندا خودش زیرنویساشو میذاره (پکیج نیوباستن واضحه.چون خود اون طرف هم انگلیسیش ضعیفه ;) بخاطر همین خیلی شمرده شمرده و آهسته حرف میزنه) (9 سال پیش)
0 0
یک دنیا ممنون (9 سال پیش)
0 0
تشکر از جناب دادپرور. راستی جدای از این آموزشها که زحمتش رو کشیدید لیندا زیرنویساش رو کجا میزاره؟ تا جایی که من میدونم تو خود سایتش به صورت transcript هست. (9 سال پیش)
0 0
: البته هول هولکی دیدم - اونی که لهجه داشت این نیست اون اسمش الکس بود ولی اونم از همین نیو باستن بود (9 سال پیش)
0 0
xuvi برای دسترسی به زیرنویس های لیندا کافیه نرم افزار لینک رو (Lynsub) دانلود کنید و لینک آموزش مورد نظرتون رو بهش بدید تا بصورت کامل ، زیرنویسش رو بهتون بده (دقیقا با همون ترتیب و پوشه ها میده بهتون زیر نویس ها رو.) (9 سال پیش)
0 0
JSONObject اینم لهجه ش جالبه. انگار زبانش هم ضعیفه.کمی هم سواد عمومیش پایینه گویا.روی حرف زدن تسلط ندارن.خیلی زود میزنن تا بتونن با بیننده ارتباط برقرار کنن. برعکس جناب آقاجانی که انگار دارن از روی متن آماده ، خیلی روون حرف میزنن (البته این ضعف "باکی" به نفع اونایی هست که زیاد زبانشون قوی نیست.چون آروم و شمرده حرف میزنن) (9 سال پیش)
0 0
JSONObject البته توی این ویدئو 199 بار هم عبارت "What's up guys" رو هم میگن ;) (9 سال پیش)
0 0
اگه لینگ ها عنوان داشته باشن خیلی بهتره . شاید کسی یه جایی گیر کرده باشه که آموزشش توی این ویدیو ها باشه . خواهش میکنم عنوان ها رو بذارید نمیشه که همرو دانلود کرد بعد نگاه کرد چی هستن ! (9 سال پیش)
0 0
من عنوان ها رو گذاشته بودم اما به دلایلی حذف شد. ولی ساده ست.شما موس رو روی هر لینکی ببرید در قسمت آدرس اسم کلیپ واضحه.کامل و دقیق. (شاید بگید اسم لینکهارو عوض کنم.ببینید دویست تا لینکه.خود شما حوصله ادیت کردن دارید؟ منم اگر میبینید اینهمه رو لینک دادم با کدنویسی کاری کردم که بصورت هوشمند آدرس دویست تا لینک رو دور یه عبارت انداخته و کار میکنه.دیگه اون قسمتش رو بلد نیستم کاری کنم اسم هر لینک رو هم عوض کنه.اگر کسی بلد بود بگه در پیام خصوصی تا ران کنم اسم ها عوض شه) (9 سال پیش)
0 0
بسیار عالی .ممنونم (9 سال پیش)
0 0
سلام .تشکر بابت زحمات جنابعالی .یه سوال این ویدئو ها برای ما که زبان انگلیسی بلد نیسیتم میتونه مفید باشه ؟ (9 سال پیش)
+1 0
حسین جان اگر زبان انگلیسیتون صفر باشه کمی کارتون سخت میشه. (مگر اینکه استعدادتون خوب باشه و بتونید با دیدن نحوه نوشتن کد و نتیجه ش ، پی به مسائل ببرید) (9 سال پیش)
0 0
من شخصا بعد از یک سال دارم این پیام رو میبینم و فقط خواستم تشکر کنم بابت دلسوزی و مهربانیتون،در هر صورت دیدن و تکرار یک مطلب تاثیر گذاره من بازم از صمیم قلب سپاس گذارم :) (7 سال پیش)
0 0
سلام بخاطر مطالب و معرفی ای که کردید ازتون ممنونم اگر براتون امکان داره بازهم از این آموزش ها معرفی کنید تا در کنار آموزش های استاد از اونها استفاده کنیم با تشکر (7 سال پیش)
0 0
این سایت git.ir یکی از بهترین سایت های هستش که من باهاش آشنا شدم! (7 سال پیش)
0 0
اگه کسی از دوستان سایته خوبی سراغ داره آدرسشو بزاره اینجا! (7 سال پیش)
0 0
به نظر من ک خیلی حرف میزنه.5 تای اولو نپسندیدم.حیف ترافیک (7 سال پیش)
0 0
چی رو میگید؟ (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .