آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

عینک مخصوص کامپیوتر

حامد  9 سال پیش  7 سال پیش
+26 0

با پیشرفت تکنولوژی میزان استفاده از دستگاه های دیجیتال هر روز رو به افزایش است ما ساعت ها از وقت مان را به خاطر شغل ، تحصیل ، تجارت ، یادگیری ، بازی و سرگرمی پشت مانیتور دستگاه هایی چون رایانه ، موبایل ، تبلت و تلوزیون صرف میکنیم و اکثر ما به این مسئله توجه نداریم که تشعشعات ساطع شده از هر نوع مانیتور حتی مانیتور های LED باعث ضرر به چشم ها خواهند بود مهم‌ترين عيب مانيتورها احتمال وجود پرتوهاي x و ماوراء ‌بنفش و پرتوهاي نور مرئي است كه با سرعت، نور زياد را پرتاب مي‌كنند. اين پرتوها كاملا داخل چشم جذب مي‌شوند.   از مهترین مشکلات پیدا شده در این زمینه عارضه ای به نام CVS و سندروم بینایی است. CVS مجموعه اي از مشکلات چشمي و بينايي است كه بر اثر كار با كامپيوتر ايجاد مي شوند. تقريبا سه چهارم كسانيكه با كامپيوتر كار مي كنند گرفتار اين علائم هستند. از مهمترين علائم CVS ، خستگي و خشكي چشم، سوزش، اشك ريزش و تاري ديد میباشد.

برای این مشکلات بهترین راه حل پیدا شده تا به الان توسط شرکتهای بزرگ آمریکایی مانند GUNNAR ، No Scope و VC Eyewear استفاده از عینک های مخصوص برای کاربران کامپیوتر و سایر دستگاه های دیجیتال میباشد.
لنزهای استفاده شده در این عینک ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته iAMP مجهز به جذب اشعه های مضر و جلوگیری از ورود آن اشعه ها به چشم خواهند شد جالب این است که حتی این لنزها طوری طراحی شده اند که دید ما را بهبود میبخشند در نتیجه در دراز مدت استفاده از این عینک ها تاثیر به سزایی برای سلامتی چشم ما خواهد داشت.از بین این 3 کمپانی شرکت Gunnar و VC Eyewear محصولات خود را با قیمتی بالا ارائه دادند این در حالی است که شرکت No Scope طبق نظرسنجی از بین کاربران خود در سطح جهان به این نتیجه رسیدند که کیفیت محصولات این شرکت تفاوت خاصی با رقبا ندارند فقط شرکت No Scope با قیمتی بسیار ارزان تر محصول خود را ارائه میدهد

ویژگی های عینک :

  • کاهش بسیار مؤثر در خشکی و خستگی چشم
  • بالا بردن شفافیت و کیفیت دید در حین استفاده از رایانه ، تبلت ، موبایل و تلوزیون
  • بسیار سبک ، راحت ، بدنه باکیفیت مقاوم و ضد آب
  • کاهش اعوجاج رنگ (Distortion) 
  • کاهش تبخیر رطوبت چشم
  • افزایش تمرکز نور (Convergence) و کاهش فشار بر عضلات چشم جهت تمرکز
  • فیلتر کردن طیف پر انرژی نور
  • افزایش کنتراست
  • کاهش اثرات بازتابش نور (آنتی رفلکس)
 
اندازی فریم :
  • ارتفاع : 40 میلی متر
  • فاصله لولا تا لولا = 140 میلی متر
  • پهنای لنز = 75 میلی متر
  • پهنای بریج = 22 میلی متر
  • قالب = 120 میلی متر
 
قیمت : 139000 تومان
 

اینها توضیحات وبسایت فروشنده این عینک بود.
با کمی تحقیق معلومه که توضیحات راجع به عینک منطقیه و برای استفاده کامپیوتر و تبلت و موبایل میباشد
همچنین به وبسایت کمپانی مادر (No Scope) یه سری زدم و توضیحات محصول خودشون را خوندم و همچین بخش فروش این عینک را دیدم که قیمت عینک 19.99 دلار آمریکا بود که با قیمت بالا عاقلانه به نظر میرسه.
در سایت مادر که عده ی زیادی از این عینک تعریف کردند
از شما عزیزان خواهشمندم اگر کسی این عینک را ازهمین وبسایت تهیه کرده نظر خودش را درباره این عینک بده که آیا مفید است یا نه چون فکر کنم 90 درصد بچه های این سایت و همچنین خود من به این عینک نیاز شدید دارند.
منتظر نظرات شما عزیزان هستم
 
لینک سایت فروشگاه تخصصی عینک :
لینک صفحه توضیحات و بررسی های ویدئویی عینک
 
لینک وبسایت شرکت No Scope آمریکا :
لینک فروشگاه این شرکت :
قيمت : 139.000 تومان
0 0
آخ آخ آخ نگو که دلم خونه! منم چشام اینجوری شده و الان 3 هفته است هر دکتری میرم یه قطره (از ایرانی گرفته تا خارجی) میده ولی هنوز خوب نشده! فعلا هم رفتم عینک گرفتم که از این بدتر نشم!! (البته از این عینکا نیست. عینک آنتی رفلکته) . راستی قبلا هم اینطوری شده بودم دکتر بهم یه کرمی داده بود زدم به چشم خیلی خوب بود! شما اسم اون کرمه رو نمیدونید؟؟ :( (9 سال پیش)
0 0
نه .... بیماری خشکی چشم بد چیزیه ... اگه ماها مواظب نباشیم صددرصد این مشکل را پیدا میکنیم ... این عینک هم دقیقا آنتی رفلکسه که برای کامپیوتر طراحی شده ...این لینک را نگاه بندازین لینک (9 سال پیش)
0 0
نقد و بررسی ویدئویی داره من دارم دانلود میکنم ببینم چیه ... شما هم حتما ببینید (9 سال پیش)
0 0
من تو یکی از فیلم ها دیدم که یه پسره هکر بود دقیقا همین عینکو گذاشته بود .... لامصب استایل عینکشم خیلی باحاله (9 سال پیش)
0 0
آره دیگه دقیقا همین خشکیه چشمه :( . البته توصیه میکنم برای استفاده از این عینکا حتما پیش یه بینایی سنج هم برید. من رفتم و از اون طریق یکی گرفتم نه خودسر.( با اینکه چشمام هردوش صفر بود شیشه ها رو یکی صفر و یکی رو 0.5 برام نوشت. وقتی بهش گفتم چرا؟ گفت نترس چشمات ضعیف نمیشن. چون آنتی رفلکته نمیشه هردو رو 0 بنویسم. اونایی هم که تو بازارن و هردو 0 ان اشتباهن! حالا این حرف اون بود دیگه درست و غلطش پای خودش) (9 سال پیش)
0 0
میگم تو سایت مشاوزه پزشکی رسمی یه سوال درباره این عینک ها براشون بفرستیم ببینیم چی میگن ها؟؟؟؟ سایتش وابسته به دانشگاه علوم پزشکیه و فکر کنم جواب خوبی بده (9 سال پیش)
0 0
آره بفرست ببین چی میگن. البته دکترا هم با خودشون درگیری ارن. یکی از دکترایی که رفتم گفت برو عینک بگیر یکی دیگه رفتم (فوق تخصص بود!) گفت نه بابا این عینکا هیچ فایده ای ندارن!!! دیگه نمیدونه آدم چی بگه! (9 سال پیش)
0 0
یه سرچ انگلیسی زدم مثل اینکه شرکت no Scope شرکت معتبریه (9 سال پیش)
0 0
منم چند وقت پیش رفتم دکتر یارو گفت عینک نیاز نداری اما اگر زیاد پشت کامپیوتر میشینی عینک مخصوص کامپیوتر برات بنویسم منم بی خیالش شدم نرفتم دنبالش اما به نظرم عینک نیاز دارم (زیاد میشینم پا کامپیوتر) ولی قیمتش دیگه خیلی تخیلیه معمولا قیمت اجناس خارجی توی ایران یا 4 برابر هستش و یا 5 برابر(یعنی حداکثر 100 تومن می ارزه) نمی دونم چه فکری کردن با خودشون همچین قیمتی گذاشتن روش (9 سال پیش)
0 0
دلار 3300 ... پول پست ... یه خورده هم باید طرف سود کنه دیگه .. قیمت عالیه (9 سال پیش)
0 0
ایول حامد. ای عینکه خیلی توپه و باکلاس! حالا کی به دستت میرسه یه بررسی تخصصی بزاری ببینم چطوره؟ جواب میده آیا؟ (9 سال پیش)
0 0
هر موقع شما هم شفارش خودتون را ثبت كنيد و تعداد به حدنصاب برسه سايت سفارش ميده (9 سال پیش)
0 0
لطفاً زمانی که به دستتون رسید اگه واقعاً مفید بود اینجا هم اطلاع بدید چقدر تاثیر داشته چون به هر حال قانون تبلیغات اینه که همیشه حداقل 40% -ش دروغه یا حالا قشنگتر بخوام بگم بزرگنمایی شده البته در مورد شرکتهای معتبر خیلی کمتر این اتفاق میفته، ممنون میشم حتماً نظرتون رو بنویسید.:) (9 سال پیش)
0 0
من بعضی وقتها که خیلی چشمام به فنا میره قطره استریل چشمی میریزم یه خرده بهتر میشه که احتمالاً به خاطر اینه که رطوبت از دست رفته رو جبران میکنه- (9 سال پیش)
0 0
قشنگ نیست! (9 سال پیش)
+1 0
من چشمام موقع کار با کامپیوتر خیلی میسوزه قبلا هم پیش چشم پزشک رفتم بهم قطره "اشک مصنوعی " داده ، گفت خشکی چشم دارم :( این عینکه خیلی زشته :D فقط همین مدل هست ؟ کسی خرید کرده ؟ (9 سال پیش)
0 0
دلیل اینکه این تاپیک رو بعد یک سال بالا آوردم این بود که میخواستم ببینم کسی این عینک رو خریداری کرده ؟ چطور بوده؟ اگه خوب بوده ماهم بخریمش. (7 سال پیش)
 برای این سوال 6 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+4 0

سوالات متداول در وبسایت iver :


 

1 - چرا صفحه لنز عینک زرد رنگ است آیا بعد از گذاشتن عینک بر روی چشم ، ما هم همه چیز را زرد میبینیم؟

جواب : به هیچ وجه اینطور نیست رنگ زرد این نوع لنزها به خاطر تکنولوژی منحصر به فرد آن است (تکنولوژی iAMP) و به محض استفاده همه چیز را به رنگ طبیعی خود حتی شفاف تر از قبل نیز میبینید.
 
2 - چرا قیمت محصول در سایت اصلی فقط 20 دلار است ولی شما آن را گران تر  میفروشید؟
جواب : همانطور که میدانید این محصول از آمریکا به دست ما میرسد و ما مجبوریم از طریق دلار الکترونیک آن را تهیه کنیم که از دلارمعمولی در صرافی گران تر است پورسانت رابط تجاری و هزینه گمرک و پست از آمریکا را هم خودتان به آن اضافه کنید  
متوجه میشوید ما تا آنجا که توانسته ایم محصول را در قیمت پایین نگه داشته ایم.
 
3 - آیا این شرکت محصولات دیگر با فریم های متفاوت ندارد؟
جواب : متاسفانه فعلا این شرکت فقط روی یک محصول کار میکند و تنها طراحی فریم آنها فعلا همین مدلSeries  Demon میباشد.
 
4 - نحوه کار این عینک چگونه است؟
جواب : لنز این عینک امواج مضرر زننده ساطع شده از هر نوع مانیتور الکترونیک از جمله مانیتور رایانه ها ، لپ تاپ ها، تلفن های همراه و حتی تلوزیون را فیلتر کرده و به چشمان شما این اجازه را میدهد تا آسان تر روی صفحه تمرکز کنید ، میزان  
خشکی و خستگی چشم را کاهش میدهد و به تصاویر شفافیت بیشتری میبخشد.
 
5 - آیا این عینک به بی خوابی که توسط رایانه ایجاد شده نیز کمک میکند؟
جواب : امواج مصنوعی ساطع شده توسط مانیتورها در شب مغز انسان را فریب داده به طوری که مغر احساس میکند هنوز در طول روز سپری میکند در نتیجه مغز دستور ترشح هرمون خواب را نمیدهد بر همین اساس در مواردی که افراد گاها تا  
دیروقت پشت رایانه یا مانیتور ها مینشینند دچار بی خوابی میشوند. نورولوژیست ها توصیه میکنند که تا 2 ساعت قبل از خواب از رایانه استفاده نکنید. این مساله برای افرادی که کار آنها وابسته با ساعات آخر شب است میسر نیست. عینک NoScope  
این مواج مصنوعی که مغز انسان را فریب میدهد را هم فیلتر  کرده و باعث میشود بدن به نظم طبیعی خود را برگردد.
 
6 - من از عینک طبی استفاده میکنم چطور میتوانم از این عینک به طور همزمان استفاده کنم؟
جواب : همانطور که در گالری عکسهای موجود در سایت میبینید یکی از کاربران دقیقا بر روی عینک طبی خود عینک NoScope را بدون هیچ گونه مزاحمت گذاشته. گودی فریم آن طوری طراحی شده که این قابلیت را نیز دارد.
 
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+2 0

بچه ها توصفحه خرید آنلاین که میرین یه جا بریا ثبت مشخصات داره که بعد از وارد کردن یه ایمیل میاد که لینک زیر که یه عکس باشه میاد.

http://upir.ir/1393.2/Description.jpg

توش نوشته این عینک ها را مستقیم از سایت خود no Scope  سفارش میدن و باید یه چند روز صبر کنید تا تعداد درخواست ها زیاد بشه

خواهشا اگر قصد خرید ندارید الکی درخواست ندید.

من قصد خرید دارم و به همین دلیل درخواست دادم

فدایی دارین

0 0
بازم به نظرم بهتر بود قبل سفارش یه سوالی میکردی ;) (9 سال پیش)
0 0
نه فردا سوال را مفرستم .. اصولا تو 2 الی 3 روز جواب میدن (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
E-BLUE  9 سال پیش
+2 0

اوون پماد و من چند بار گرفتم خیلی موثره اینم مشخصاتش هست

عینک هم سایت چاره داشت قبلا !یه نگاه بندازید. بعضی از عینک های ایمنی هم UV400 هستند.

 اینم اوون عینک ها که گفتم عینک نمایشگر

  • اسم محصول: کورتینیل® (هیدروکورتیزون 1%)
  • گروه دارو : ضد التهاب استروئیدی
  • توضیحات :

    ترکیب:
    پماد استریل چشمی کورتینیل® حاوی 1% هیدروکورتیزون استات در پایه وازلینی می باشد.

    فارماکولوژی:
    هیدروکورتیزون التهابات ناشی از عوامل متنوعی را مهار می نماید.

    کاربرد:
    پماد چشمی کورتینیل® در درمان آلرژی و التهابات پلکی و bulbar ملتحمه، التهاب قرنیه و قسمت قدامی کره چشم کاربرد دارد. این محصول در شرایطی که طولانی تر شدن تماس ماده موثره با بافت چشمی مزایای درمانی بیشتری را سبب می شود، توصیه می گردد.

    مقدار و چگونگی مصرف دارو:
    مقدار مصرف معمول این دارو برای درمان التهاب چشم بسته به نوع و شدت آن به شرح زیر می باشد:
    یک لایه نازک از پماد (تقریباً 1 سانتی متر) سه یا چهار بار در روز داخل پلک تحتانی قرار داده می شود.  با پیشرفت بهبودی از میزان مصرف دارو کاسته می شود.

    شکل دارویی:
    پماد های استریل چشمی کورتینیل® سینادارو در تیوپ های آلومینیومی 3 گرمی عرضه می شوند.

0 0
آره فکر کنم همین بود! ممنون. من برم داروخونه :) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+7 0

بچه ها عینک برای من رسید

عجب چیزیه خدایی .... البته باید چند روز تست کنم تا دقیقا آمارشو بهتون بدم ولی در حال حاضر خیلی باحاله

هنوز هم تو سایت برای فروش هست : http://www.iver.ir/index.html

 

0 0
رو چشت هم یه عکس میگرفتی ببینیم چطوریه ;) ولی به نظر زردیش کمتر عکسای تو سایتشه! ولی خوب اومد ها! 2 هفته ای! (9 سال پیش)
+1 0
راستی آدرس خونه تون هم فهمیدیم. امشب تلپیم اونجا D: (9 سال پیش)
0 0
من که اینقدر وقتم رو جلوی کامپیوتر میگذرونم ، تازگی ها چشمام ضعیف شده ، 1 ماهی میشه ، رفتم دکتر گفت آسیگماته و عینک میزنم ، یکی 0.75 یکی 0.5 :| - با عینک سر درد و ... ندارم - این عینک واسه اونایی که عینکی هستن چطوره ؟ ، یاید رو عینک خودمون بزنیم ؟ (9 سال پیش)
0 0
آره رو عینک خودت میزنی. اتفاقا این سوال یکی تو سایت فروشنده اش هم بود. یه عکس هم گذاشته بود که یکی رو عینک خودش اینو زده بود (9 سال پیش)
0 0
الان دارم استفاده میکنم ... اصلا هیچ از تو عینک مانیتور را میبینی هیچ زردی وجود نداره .... صادق شماره موبایل من هم واضحه ؟ (9 سال پیش)
0 0
والا من که چشمم ضعیف نیست مشکلی ندارم باهاش ... ولی نمرش صفره دیگه ... فکر کنم باید رو عینک استفاده کنی .... (9 سال پیش)
0 0
نه بابا همون آدرست هم به این راحتی ها نمیشه خوند. باید بردش تو فوتوشاپ و یه کلی باهاش ور رفت شاید از توش یه چیزی در بیاد D: (9 سال پیش)
0 0
شمارتم ماشاالله رونده :) (9 سال پیش)
0 0
ای بابا .... فکر کنم باید بندازمش تو فتوشاپ دوباره آپ کنم (9 سال پیش)
0 0
شوخی کردم همه شماره هاش معلومه به جز 2 تا سمت راستی.هر کار کنی آدرس خونتون که معلومه.به قول دوستان شب خونتون تلپیم. خخخخ :) (9 سال پیش)
0 0
اون 2 تا راستی هم فکر کنم 00 باشه نه؟ D: (9 سال پیش)
0 0
نه .... شماره تو دهن خوب میچرخه ولی آخرش 2 تا صفر نیست ..... همه چیو سانسور کردم .... قدم همتون به روی چشم ، خوشحال میشیم بیاین (9 سال پیش)
0 0
قربون U.سمت راستیش که احتمال زیاد 9 هست.میمونه اون یکی رقم که بین 0 تا 9 هست:) الان مزاحم میشم فرار می کنم :) (9 سال پیش)
0 0
آهان الان درست شد:) آقا حامد همه اینا در حد شوخی بود. امیدوارم از شوخی هام ناراحت نشده باشی. فدایی داری :) (9 سال پیش)
0 0
حامد بچه باجنبه ایه :) - فدایی دارید داداشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (ها) (9 سال پیش)
0 0
به امید اینکه توان مالیش رو بدست بیاریم بزنیم رو عینکمون :| (9 سال پیش)
0 0
مبارکه ، یه بررسی تخصصی بزن براش ، قبل از استفاده چطور بود ، بعدش چطور شده؟ عکس هم از چشات بزار بهتر متوجه بشیم :)) (9 سال پیش)
0 0
hamidd جان اشتباه گفتی ... داداش ناراحت چه میخوای شمارمو برات بفرستم ... دو رقم آخر 74 .... کلا سانسورش کردم چون قبلا شمارم تو فیس بوکم بود هفته ای چند نفر زنگ میزدند ازم سوال میپرسیدن . دردسر شده بود ..... همگی چشه مایین .... بررسی تخصصی هم چند روز دیگه میاد بالا (9 سال پیش)
0 0
مبارک باشه ، منتظر یه بررسی تخصصی هستیم :) (9 سال پیش)
0 0
قربونت داداش . خیلی ام آقایی . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+5 0

خوب من این عینک را یک هفته استفاده کردم

نتیجه :

در روزهای اول استفاده از این عینک چشم هایتان را کمی اذیت میکنه که باید حتما یک هفته استفاده بشه تا چشمهایتان به لنز عینک عادت کنه و بعد براتون عادی میشه.

این عینک دقیقا جلوی خشکی چشم و نور زیاد مانیتور را میگیره و خیلی برای کار با کامپیوتر عالیه

اما من از این عینک استفاده نمیکنم . چرا؟

چون اصلا برنامه نویسی بهتون حال نمیده ... برای کارهایی مثل وب گردی خوبه

دقیقا مثل عینک آفتابی میمونه . وقتی در طول روز که تابش نور خورشید زیاد است بیرون بیایید نور خورشید شما را اذیت میکند و شما ترجیح میدهید که از عینک آفتابی استفاده کنید و دیگر چشمهایتان اذیت نمیشود اما اشیاء را به آن شکل که باید ببینید، نمی بینید ... اون رنگ مشکی کمی که جلوی چشمهایتان هست همه چیز به یه رنگ دیگه دیده میشه و وقتی عینک را برمیدارید یه حس طبیعی بودن بهتون دست میده

این عینک هم همین کار را میکنه .. خیلی خوبه ولی به من که حال نداد

البته شاید من نتونم استفاده کنم چون من حتی در طول روز که آفتاب شدید می تابد عینک آفتابی استفاده نمیکنم

یه مورد دیگه هم که من از این عینک استفاده نمیکنم اینه که مثلا شما وارد یه سایت خبری میشوید و تیتر خبرها را سریع نگاه میکنید و سایت را میبندید. اما اگر به یه خبری که مورد علاقه شما هست (مثل گوگل I/O 2014 ) برمیخورید صفحه خبر را باز میکنید و تمام حواستان را جمع میکنید و با دقت اون خبر را مطالعه میکنید و پیش خودتون بررسی میکنید.

من وقتی از این عینک استفاده میکردم خیلی راحت تو سایت گشت و گذار میکردم و همه چیز اوکی بود اما وقتی میخواستم برنامه نویسی کنم و رو کدها تمرکز کنم اون حسی که تمام تمرکز شما را بر روی کدها میزاره و مغز شما را درگیر مسئله میکنه در من بوجود نمیامد که حتما هم همون مسئله طبیعی نبودن دید من به اون تم اکلیپس و کدها بود .

تجربه من از این عینک همین بود که بهتون قول داده بودم بگم ... البته شاید باید 2 ماه استفاده بکنم تا بهش عادت کنم چون من تا به حال از عینک استفاده نکردم

فدایی دارین

0 0
مختصر و مفید (9 سال پیش)
0 0
پس نخریم بهتره (9 سال پیش)
+1 0
من تازه عینکی شدم ، با عینک طبی یه ماه طول کشید کنار بیام اما همین الان هم استفاده میکنم ، چرا که الان وقتی نزنم مشکل دارم ! پس عجله نکن و این تغییر رنگ جزئی طبیعی هست ، به مرور چشمت به اون تغییر رنگ ، تو چشم بودن بینی (که حس میکنی فقط نوک بینی ایت رو میبینی) و چیزای دیگه عادت میکنه و خیلی نرمال میشه ، اخیرا جوری شده که وقتی میخوام صورتم رو بشورم اگه حواسم نباشه متوجه عینک نمیشم D: (9 سال پیش)
0 0
منم فکر کنم باید 1 ماهی ازش استفاده کنم تا نتیجه بگیرم .... البته alu جان عینک طبی را باید هر وقت که نیاز پیدا کردی به چشت بزنی وگرنه همین جور نمره چشمت میره بالاتر (9 سال پیش)
0 0
آره دیگه :) (9 سال پیش)
0 0
حامد جان نقدی کردی ؟ بعد چند روز بدستت رسید ؟ البته به نظر من بهترین راه رعایت فاصله مناسب چشم با مانیتور هست من الان روزانه 10-15 ساعت پشت کامپیوترم و چند سالی هم هست از همین روش استفاده میکنم و تاحالا شکر خدا مشکلی نداشتم (9 سال پیش)
0 0
2 روزه به دستم رسید .... بهترین روش همان 20 - 20 -20 هست ... یعنی بعد از 20 دقیقه نگاه کردن به مانیتور 20 ثانیه به شی در فاصله 6 متری نگاه کنیم (9 سال پیش)
0 0
منم موقع کار با کامپیوتر عینک میزنم. برای منم اولش سخت بود ولی بعد 1 هفته کاملا عادی شد. (9 سال پیش)
0 0
hamedjj@ دوست عزیز دیگه از عینک استفاده نکردید؟ میخوام بخرمش گفتم نظر نهاییتون رو هم بدونم . (9 سال پیش)
0 0
من دو هفته استفاده کردم دیگه گذاشتم کنار ... نه به خاطر اینکه مشکل داشت ، کلا از عینک متنفرم (9 سال پیش)
0 0
اقا من که از عینک طبی استفاده می کنم خودش آنتی رفلکسه. بازم باید از این عینکها استفاده کنم؟ کسی میدونه؟ (9 سال پیش)
0 0
اگه از عینک طبی استفاده میکنید نیازی به ان عینک نیست (9 سال پیش)
0 0
من این عینک را سفارش دادم ، اما الان راه حل بهتری پیدا کردم هر وقت احساس خشکی کرید چندتا خمیازه بکشید چشتان پر از اشک میشه برای من که جواب داد (: (9 سال پیش)
0 0
میشه از این عینک بیرون هم زد زیر آفتاب؟مثل طرح عینکای دودی هستن بشه زد (9 سال پیش)
0 0
استایلش که خیلی قشنگه .. مثل عینک های ورزشی میمونه . بنده هنوز در زیر نور آفتاب امتحانش نکردم (9 سال پیش)
0 0
برای کار با کامپوتر حتما باید عینک خرید . آیا کسی عینک آنتی رفلکس مدل و مارک معتبری سراغ داره ؟ (7 سال پیش)
+1 0
من خودم همین جنس رو خریدم ، فعلا دو سه روز دارم استفاده میکنم خوبه (7 سال پیش)
+1 0
سلام بر دوستان و دوست محترم . ببخشید دوست عزیز . چند سوال دارم : 1 - آیا شما قبلا از خرید عینک دچار خشکی چشم یا دوبینی شده بوده اید ؟ 2 - آیا بعد از خرید و استفاده واقعا جلوی اشعه رو می گیرد ؟ 3 - آیا بعد از استفاده درد چشم یا چیزی احساس می کنید؟ (7 سال پیش)
+1 0
من 3 روز هست که عینک رو خریدم و نمیتونم خیلی زود بیام بگم تاثیر داره یا نه ، باید 1 ماه استفاده کنم بعد بیام اینجا نظر بدم . 1)دوربینی فک نکنم ولی خشکی چرا، بعضی از مواقع دچار خشکی چشم شده بودم 2)تویه این 3 روز تاثیرش رو دیدم خوبه ولی نمیدون دارم به خودم تلقین میکنم یا اینکه واقعا خوبه . 3)من درد چشم چه قبل و چه بعد عینک زدن نداشتم ولی چشمام زود خسته میشد و در بعضی مواقع خارش چشم داشتم . چندتا از معایبشم بگم : 1) هر کی این عینک رو ببینه فک میکنه از تویه سُک سُک درومده طراحیش زیاد جالب نیست 2)قیمتش خیلی بالاست ! جنس اصلی 30$(110تومن) هستش ولی اینجا میدن 220 تومن در کل من راضی هستم با اینکه قیمتش بالا بود ولی برا من سلامتی از همه چیز برام مهم تره. موفق باشی. (7 سال پیش)
+1 0
ممنون ، خواهشا اگر طی این یک ماه معایبی دستگیرتون شد اطلاع بدین . با تشکر. (7 سال پیش)
+1 0
چشم حتماً . در ضمن اینم بگم که منم مثل شما از چند نفر پرسیدم بعد خرید کردم . آخر نفری که ازشون پرسیدم این آقا بودن لینک که یکی از کاربرای فعال همین سایت هستند ، من ازشون پرسیدم گفتن که یک سال دارم از این عینک استفاده میکنم خوب هستش. (7 سال پیش)
0 0
سلام ، حقیقتا رفتم پیش دکتر ، اول اینکه نباید سرخود عینک گرفت . چهار نوع ساخت عینک انتی رفلکس مخصوص کامپیوتر هست با تحقیقاتی که انجام گرفت بیان میکنم . اول:چینی که تاکید میشود خریداری نکنید چون بحث چشم هست جوراب و کفش که نمیخواید خرید کنید پس چینی خط خورد. 2 : مدل کره ای مدل خوبی هست و برای کسانی که خیلی به نور کامپیوتر حساس نشده اند قابل استفاده است. 3: ژاپنی دومدل است اسای و هویا که اسای بهترینه . اما گل سرسبد که هنوز دستم نرسیده و خیلی تعریفش رو شنیدم 4: عینک زایس ساخت المان که رنج قیمتهاش از 220به بالاست من همین رو سفارش دادم که بعد از استفاده تجربی و عملی تجربیات لمس شده را بیان خواهم نمود . با تشکر (7 سال پیش)
+1 0
سلام . من 100 درصد زایس آلمان رو توصیه میکنم . چشمام داغون بودن ولی خدا رو شکر رفتم پیش یه فوق تخصص چشمم ضعیف نبود اما نمره داشت که گفتم نمره رو روی عدسی های زایس آلمان سوار کنن . العان هم اوکی اوکی هستم. (همین الان) (7 سال پیش)
+2 0
سلام.منم یه هفته از عینک NoScope استفاده کردم خیلی راضی هستم. (7 سال پیش)
+1 0
عینک آنتی رفلکس کامپیوتر زایس رو از کجا تهیه کردید؟ این عینک برای پیشگیری هست یا برای کسایی که چشماشون مشکل داره؟ (7 سال پیش)
0 0
سلام دوست عزیز ، برای هر دو اما بشرطی که پیش چشم پزشک خوب رفته باشید و نمره چشم شما مشخص شده باشه. اینجور بنفع شماست هم نمره چشمتون بدتر نمیشه و هم یه چیزی دارید که کلا جلوی اشعه رو میگیره. من اگه میتونستم 2 ساعت پشت سیستم بشینم العان میتونم 8 ساعت بشینم اما پلک زدن یادتون نره(خیلی خیلی مهمه) (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سجاد عباسی  7 سال پیش
+2 0

من یه راه حل رایگان دارم خودم روی همه ی دیوایس هام دارم و ازش خیلی راضیم.

اسم این برنامه flux هست: وبرای لینوکس, مک, اندروید, ایفون ایپد و ویندوز در دسترس هس

این نرم افزار نور آبی رو حذف میکنه که باعث بهتر خوابیدن هم میشه و خیلی خوبه :

این نرم افزار بر اساس موقعیت مکانی شما و محاسبه زمان غروب و طلوع خورشید رنگ ابی رو حذف میکنه ( صفحه رو به زرد میره):

میتونید از این لینک دانلودش کنید.

+2 0
من قبلاً از این نرم افزار استفاده کردم زیاد جالب نیستش.مثلاً فرض کنید شما تویه یه اتاق هستید که اصلا نور مستقیم نمیخوره حالا بر اساس موقعیت مکانی وقتی که به اتاق نور نخوره چه فرقی میکنه شما تویه ایران باشین یا تویه خارج چه شب بشه چه روز بشه ! (7 سال پیش)
+1 0
شما هر جا هم باشید نور مستقیم خورشید نباشه به هر حال نور خورشید هست. و به هر حال شما به نکته اصلی که این نرم افزار که نور آبی رو حذف میکنه دقت کردید؟ من بدون این نرم افزار دووم نمیارم :D (7 سال پیش)
+2 0
از این نرم افزار استفاده نکنید بهتره ، تاریک بودن صفحه از روشن بودن هم بدتره برای چشم . ویندوز 8.1 براساس نور اتاق تنظیم میکنه خودش اتوماتیک . اما شما میتونید نور صفحه رو کم کنید رسونید به 50 درصد یا حتی کمتر نور آبی رو هم میشه کم کرد اما نمیشه برداشت چون رنگ مهمی یه برای صفحه نمایش من همه ی اینا رو تست کردم تنها راه چارش عینک مخصوص کامپیوتر است اگر حتی چشم شما هم مشکلی نداشته باشه به مرور کامپیوتر داغونش میکنه پس پیشگیری بهتره . موفق و موید باشید. (7 سال پیش)
+2 0
من خیلی وقته از این نرم افزار استفاده میکنم و راضیم در مورد تنظیم دستی نور قبلا این کار رو میکردم اما اغلب فراموش میکردم. (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .