آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

محاسبه ی هزینه ی پروژه (معرفی وب سایت)

Amir  7 سال پیش  7 سال پیش
+22 0

به نام خدا

با سلام

در مورد هزینه ی انجام پروژه چند تا تاپیک زده شد اما نتیجه ی قطعی حاصل نشد. من یک وب سایت رو پیدا کردم که هزینه های پروژه رو محاسبه می کنه. روش محاسبش همونطور که خودشون گفتن کلی و تقریبیه اما چند تا شماره تلفن دادن که هزینه ی پروژه رو دقیق براتون محاسبه کنن. اگه با استفاده از یک معیار که همین وب سایت باشه هزینه ی پروژه رو برای کارفرما محاسبه کنید دیگه راهی برای تفره رفتن نمی مونه و کارفرما هم زیاد چونه نمیزنه.

همچنین از دوستان یه خواهشی دارم و اونم اینه که برای انجام پروژه قیمت پایین ندید. یکی از دوستان هم توی یه تاپیکی دلیلشو گفتن که عین گفته ی ایشون رو میزارم:

یه خواهشی از همه دوستان دارم و اون اینه که برنامه های اندرویدی که می نویسید توی هر شهری که هستید کف قیمت را سعی کنید از 1 میلیون پایین تر نیارید و سعی نکنید با برنامه های چیپ و قیمت های پایین ارزش کاریتون را پایین بیارید.

چرا اینو میگم ؟

ببینید بازار طراحی سایت الان به حدی رسیده که طرف با 150 هم وبسایت میزنه و این باعث میشه ذهنیت مردم خراب بشه و دیگه وقتی واسه کاری که خیلی برای اون زحمت کشیدید قیمت بالا میدید بهتون میخندن و قبول نمی کنن. این ماییم که بازار کاری خودمون رو میسازیم پس بهتره از همین الان که بازار برنامه های اندرویدی داغه و مثل طراحی وب خراب نشده خودمون سطح کاری را بالا ببریم درست مثل دلال های سهام توی بورس که با یک تلفن سهام را بالا و پایین می کنن.

اگه با حرفم موافقید لطفا سعی کنید این فرهنگ را هم بین بقیه دوستاتون که برنامه نویس هستند جا بندازید.

فکرهم نکنید 1 میلیون برای یک برنامه زیاده شما خیلی خوب می تونید کارفرماها رو متقاعد کنید تا این قیمت رو بهتون بدن.

لینک وب سایت:

http://www.makeapp.ir

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Hossein  7 سال پیش
+1 0

من یه برآورد قیمت زدن . بنظرم قیمتارو خیلی بالا میزنه . کارفرما ها  متاسفانه همچین پولای تو ایران نمیدن.البته اینجور سایتا برای تبلیغ زحمتی که ما میکشیم خوبه.

 

+5 0
وقتی همه ما بخوایم قیمت پایین کار نکنیم کارفرما مجبور میشه که با قیمت ما راه بیاد ! (7 سال پیش)
+2 0
به نظرم برای فری لنسر ها 50-60 درصد مبلغ پیشنهادی این وب سایت مناسب باشه. (7 سال پیش)
+1 0
به نظر من که اگه بخوای یه برنامه ی ساده بسازی که تکلیف معلومه هیچ نیازی به این سایت نیست و باید یه قیمتی رو خودت بدی. ولی اگه می خوای یه برنامه بسازی که از بعضی امکاناتی استفاده کرده که توی این سایت توی محاسبه ی قیمت تاثیر داره باید از این سایت کمک بگیری. در ضمن برنامه نویسی که الکی نشده پردرآمد ترین شغل اروپا:) (البته امسالو نمی دونم ولی چند سال پیش بود). (7 سال پیش)
0 0
و همچنین همونطور که دوستمون @admirallam گفتن اگه قیمت پایین کار نکنیم کارفرما هم مجبور میشه که قبول کنه. این ماییم که بازار کاری خودمون رو می سازیم. (7 سال پیش)
+1 0
کاملا حق با دوستانه . باید برنامه نویسان همه هم قسم بشن که هیچ کس قیمت ها رو کم نکنه. برای مثال یک دندانپزشک تمام هزینه هاشو به دلار حساب میکنه و براش فرقی نمیکنه که بیمارش پولداره یا نه و نرخ دستمزدش برای 20 دقیقه کار کمتر از 300 هزار تومان (در جنوب شهر تهران)نیست. این همه زحمت بکشیم بعد آخرش هم به سودی نرسیم. (7 سال پیش)
+2 0
رقم های این سایت بالا نیست، بستگی داره که چ کسانی ( که معمولا بیش از یک نفره ) این اپ و مینویسن و این اپ در یک شرکت برنامه نویسی میشه که برنامه نویسان از نظر کیفیت ، امنیت، سرعت اجرا بالا، حداقل باگ و ارتباط با سرور و همچنین هزینه های مشاوره،پشتیبانی، اجاره شرکت، آب، برق، گاز، تلفن ،اینترنت ، پرینت، قهوه ، رفت و آمد و ... محاسبه میشه. حالا شما میتونید بر اساس سواد ( سطح برنامه نویسی ) و شرایط کاریتون قیمت هارو کم کنید، مثلا شما مشاوره نمیدید، هزینه تلفن، پرینت و ... ندارید و تو خونه و تنها هستین میتونید قیمت و کم کنید. در کل به نظر من اگر هیچ هزینه ای هم ندارید و سطح سواد در حد همین ویدیو های سایته، نوشتن اپ برای مشتری زیر 1 تومن غیر منطقیه ! (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .