آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

دپریکیت شدن کلاس Camera

Amir  7 سال پیش  6 سال پیش
0 0

با سلام

کلاس Camera (android.hardware.Camera) برای اندروید LolliPop به بعد دپریکیت شده. دوستان اگه جایگزینی رو برای این کلاس سراغ دارید ممنون میشم بگید. در ضمن Stackoverflow و Github رو هم گشتم ولی ازشون چیزی سر در نیاوردم. ممنون می شم که کد کاملی رو بزارید چون اندروید 5 ندارم که تست کنم و سیستم هم امولاتورشو نمی کشه.

+1 0
لینک (7 سال پیش)
0 0
ممنون ولی گفتم که Stackoverflow و Github رو زیرو رو کردم. این لینک با استفاده از کلاس CameraDevice این کارو کرده که نمیشه به کلاس MediaRecorder متصلش کرد و باهاش ویدیو ضبط کرد. (7 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد. مشاهده پاسخ صحیح
پاسخ به سوال 
Amir  6 سال پیش
0 0

 پاسخ صحیح

توی اکلیپس و اندروید استودیو نوشته که کلاس android.hardware.Camera دپریکیت شده برای اندروید LolliPop به بعد ولی روی Marshmallow هم تست کردم و مشکلی نداشت، بقیه دوستان هم می‌تونن از همون android.hardware.Camera استفاده کنن.

+1 0
کلاس های Deprecate شده رو بهتره استفاده نکنید. چون گوگل بعد از چند نسخه اندروید اونها رو حدف میکنه و برنامتون دیگه روی گوشی های جدید کار نمیکنه. کلاس Camera هم وضعیتش همین هست. بهتره طبق مستندات اندروید برنامتون رو به روز کنید و برای مشکلتون با کلاس های Camera جدید راه حل پیدا کنید تا انشالله در آینده به مشکلی نخورید. (6 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .