آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

بی کیفیت بودن اموزش ها

mehdi  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

به نظر من این اموزش ها دیگه قدیمی شده و اصلا مفید نبود . اولا با اکیلیپس اموزش داده شده و دوما الان خیلی از کتابخانه های اموزش دیگه مورد استفاده قرار نمیگیره  مانند httpclient , ...

+3 0
به مطلب پایین مراجعه کنید . مختصر و مفید . (7 سال پیش)
+3 0
دوست عزیز لطفا خوب دقت کنید چون دومین پست ثابت ایت سایت مربوط به سری جدید آموزش ها با IDE Android Studio می باشد.!!!!! (7 سال پیش)
+5 0
شما سال 93 عضویت ویژه پکیج را خریداری کرده اید زمانی که هنوز Android Studio در نسخه بتا به سر میبرد ، ادامه پاسخ های را نیز دوستان داده اند . (7 سال پیش)
+7 0
من با نظر شما کاملا مخالفم میدونید چرا! چون من تابستون قبل این آموزش هارو دیدم و بعد اون کلا دیدم به برنامه نویسی عوض شد. با دیدن این آموزش ها فهمیدم که نباید تو برنامه نویسی همه چیزو به خاطر سپرد و باید تو هی چیزی که گیر کردیم با سرچ پاسخ خودمون رو پیدا کنیم. به طور خلاصه استاد تو آموزش هاشون ماهی گیری رو یادمون دادن (7 سال پیش)
+4 0
اتفاقا همین حرفتون در مورد ایکلیپس باعث میشه نظرتون کلا مورد توجه قرار نگیره - من نمیدونم چرا جدیدا بعضی از بچه ها با حرفای کاملا بی دلیل و بدون منبع و روی هوا بهترین محیط توسعه جاوا رو زیر سوال میبرن - جوری میگین با ایکلیپس انگار مثلا با نوت پد گفته شده - هنوز خیلی ها از ایکلیپس استفاده میکنند و نکته دوم اینکه جالبه که اکثر بچه ها به نتیجه رسیدن در مورد آموزش ها ولی بعضی ها وسواس دارن انگار که هی به چیزای ساده ایراد میگیرن (7 سال پیش)
+2 0
اگه همین Eclipse قدیمی رو جایی باکیفیت بهتر سراغ دارید معرفی بفرمایید . (7 سال پیش)
+3 0
خدایا چرا هر جا میریم همیشه یه عده دارن غر میزنند. از دنیای واقعی بگیر تا دنیای مجازی.......... (7 سال پیش)
+4 0
بنظرم مانور دادنو بزرگ کردن بحث یک IDE ، واسه یک برنامه نویس ، یک مسئله ی بچگانس. گاهی وقتا یجوری صحبت میشه که انگار ، زبان برنامه نویسی منسوخ شده!!!!!!! (7 سال پیش)
+1 0
محیط IDE رو خودتون میتونین تطبیق بدین ، مثلا خود من از همون اول این اموزش ها با اندروید استودیو شروع کردم و هرجاش هم که گیر کردم با یه سرچ ساده یا مطرح کردنش در اینجا به جواب رسیدم . به همین راحتی! (7 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Morteza  7 سال پیش
+14 0

به عنوان فردی که مدت هاست از آموزش های استاد استفاده میکنه لازم میدونم چند نکته رو به شما دوست عزیز بگم :
1 - اکلیپس به هیچ عنوان ide قدیمی و از کارافتاده محسوب نمیشه و بسیار ide قدرتمند و راحتی هست
2 - شما باید زمان تدوین آموزش ها رو در نظر بگیرید ،آموزشها زمانی تدوین شده که چیزی به عنوان Android Studio وجود نداشت و گوگل رسماً محیط Eclipse را توسعه می داد و آنرا تبلیغ می کرد.
3 - آموزش ها چند قسمت رایگان داره که میتونید ببینید ،که هم نحوه تدریس مشخصه هم ابزار های مورد استفاده که اگه دوست ندارید نخرید
4 - وجود انجمن برای همینه که بچه ها تجربیاتشون رو به اشتراک بزارن
مثلا در مورد کتابخونه ای که گفتید ،به طور مفصل اینجا بحث شده : اینجا
5 - سری جدید آموزش های اندروید با ide اندروید استودیو تدوین شده و الان در اختیار بچه هاست

+4 0
آموزشها زمانی تدوین شده که چیزی به عنوان Android Studio وجود نداشت و گوگل رسماً محیط Eclipse را توسعه می داد و آنرا تبلیغ می کرد. (7 سال پیش)
+1 0
من دیرتر عضو ویژه شدم و اون زمان اگر اشتباه نکنم ،Android studio نسخه بتا بود ،به هرحال متن ویرایش شد. (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .