آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

مشکل در آپدیت برنامه (Android App Not Install. An existing package)

احمد  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام بچه ها من نسخه اول برنامه را بیرون دادم الان ساختار دیتابیس را عوض کردم و می خواستم آپدیت apk را شبیه سازی کنم و خروجی بگیرم بدم تا اپدیت کنم 

اما الان که می خوام نصب کنم خطای Android App Not Install. An existing package by the same name with a conflicting signature is already installed را میده می خواستم بدونم چیا را باید تغییر بدم versionCode و versionName را تغییر دادم اما نشد چیکار باید بکنم؟

ممنون

+2 0
احتمالا اشکال از sign key هست . نسخه ی جدید هم باید با sign key نسخه قبلی sign بشه. (7 سال پیش)
+2 0
نسخه جدید باید با KeyStore نسخه قبلی امضا (sign) بشه ! (7 سال پیش)
0 0
مشکل از کلید برنامه هست ، که متفاوت هستش ، میتونید پکیج قبلی رو از روی دیوایس حذف کنید بعد از هربار اجرا از محیط IDE برنامه روی دستگاه شما اجرا میشه ، اگر برنامه رو روی مارکت ها قرار دادید با نداشتن کلید برنامه به مشکل برمیخورید ، همچنین ممکنه شما کلید برنامه رو داشته باشید ، و نسخه ایی که با کلید sign کردید رو روی دستگاه نصب دارید که توی این شرایط هربار اجرا از محیط IDE برنامه با کلید Debug اجرا میشه و این هم میتونه دلیل باشه بر متفاوت بودن کلیدها (7 سال پیش)
0 0
من همه را با یه فایل key میسازم (7 سال پیش)
0 0
من روی پروژه راست کلیک می کنم و گزینه android tools میزنم و بعد sing package فایل کی استور را یه جا ذخیره کردم خودش خودکار لود کیکنه (7 سال پیش)
+1 0
باید هنگام export کردن فایل apk نسخه جدید فایل sign key را لود کنید و دوباره نسازید. اما پیشنهاد میکنم با ابزاری که استاد در بخش ۱۸ معرفی کردند ابتدا یک sign key بسازید و در جایی مناسب ذخیره کنید سپس از آن sign key برای export تمامی نسخه های آینده استفاده نمایید . اطلاعات کافی در این مورد در ویدو بخش ۱۸ تحت عنوان "Decompile Batch و محافظت از برنامه" آمده. (7 سال پیش)
0 0
همیشه از یک فایل لود می کنم اما اینطوری میشه (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .