آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

ایجاد اکتیوتی با چرخش گوشی

rad  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام وقتی برنامه کانتر رو توی گوشی نصب و اجرا میکنم به ازای هر بار چرخش گوشی یه اکتیویتی جدید و همچنین یه کانتر جدیدی که از اول شروع به شمارش میکنه توی برنامه باز میشه و کانتر قبلی هم کار خودش رو او پشت ادامه میده وقتی زمانش صفر شد توست رو چاپ میکنه

1- علت اینکه با چرخش یه اکتیویتی جدید باز میشه بخاطر چیه

2- چگونه میتوان جلوی این کار رو گرفت

 

مورد بعدی زمانی که یک فرم برای پرکردن اطلاعات برای کاربر وجود دارد و کاربر تمام ادیدت تکس ها رو پر کرده ولی دکمه تایید و ارسال رو نمی زنه در این حین یا گوشی زنگ میخوره یا کاربر روی Home کلید میکنه و برنامه میره پشت وقتی دوباره میاره تمام مواردی رو که پرکرده بود خالی میشه

1- علت خالی شدن فرم چیه

2- چگونه میتوان از آن جلوگیری کرد

+1 0
لینک (7 سال پیش)
0 0
زبان انگلیسیم رو خیلی باید قوی کنم (7 سال پیش)
+2 0
این که با چرخش گوشی اکتیویتی از اول ساخته میشه به این خاطره که بتونید برای حالت عمودی و افقی لایه های متفاوت بارگذاری کنید. شما باید مقادیرتون رو توی Bundle در متد onSaveInstanceState() ذخیره کنید و بعد در متد onCreate بررسی کنید که اگر Bundle خالی نبود مقدار رو ازش بگیری. این کار جواب دوتا سوالته. برای یادگیری هم باید چرخه حیات اکتیویتی هارو خوب بلد باشی و من فقط خود مستندات گوگل رو میشناسم که کامل و خوب توضیح داده لینک (7 سال پیش)
0 0
(7 سال پیش)
0 0
منم مشکل اول این دوستمون رو دارم و لینک هایی که گذاشته بودید رو هم دیدم. این متد onConfigurationChanged رو می خواستم ببینم قبل از چرخش اجرا میشه یا بعد از اون؟ فکر کنم بعد از چرخش اجرا میشه. اگر اینطور هست می خوام ببینم قبل از چرخش صفحه چه متدی اجرا میشه؟ (7 سال پیش)
0 0
توی متد onSaveInstanceState() توی bundle ای که به این متد ارسال شده مقادیر رو ذخیره میکنید. هنگام چرخش صفحه قبل از متد onDestroy() یعنی قبل از نابود شدن اکتیویتی این متد صدا زده میشه. حالا برای اینکه مقادیر رو از این bundle بخونی هم میتونی تو متد onCreate() این کار رو کنی و هم onRestoreInstanceState() تنها فرقشون اینه که متد onRestoreInstanceState() فقط در زمانی صدا زده میشه که Bundle خالی یا null نباشه و دیگه نیازی به چک کردن نداره. (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .