آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

گرفتن latiitude و longitude از Gps Tracker Device

Maryam  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام امیدوارم حال همگی خوب باشه..

کسی با Gps Tracker device کار کرده؟؟ من یک Gps tracker مدل Teltonika fm1110 دارم که میتونم اطلاعات را با استفاده از سیم کارتی که روی دیوایس نصب هست از طریق پیامک بخونم اما میخوام با php یا هر زبانی که بشه بهش وصل شد، وصل بشم به دیوایس و اطلاعات را بگیرم و داخل دیتابیس سرور ذخیره کنم اما نمیدونم چطوری وصل بشم و دیتا بگیرم!

ممنون میشم اگر در این زمینه اطلاعاتی دارید کمک کنید...

0 0
دستگاه شما باید بتونه ارتباط بر قرار بکنه یک راه این هست که SMS رو به شماره مربوط به سرور ارسال کنید و سرور از طریق SMS داده هارو دریافت کنه ، هرچند که منطقی نیست . (7 سال پیش)
0 0
بله از طریق sms دیتا دریافت می کنم ولی میخوام از طریق GPRS اینکار را انجام بدم. (7 سال پیش)
0 0
هر دستگاهی که سیم کارت میخوره . SMS میفرسته که امکان برقراری ارتباط با GPRS رو نداره ، اگر این امکان رو داشته باشه و دستگاه قابلیت برنامه نویسی داشته باشه شاید بتونید این امکان رو اضافه کنید که باز کار ساده ای هم نیست . (7 سال پیش)
0 0
دستگاهی که دارم به دو طریق اطلاعات gps را ارسال میکنه یا از طریق sms یا از طریق GPRS data که در دومی اطلاعات را میفرسته به یک سرور ریموتی که ای پی و پورتش رو تنظیم کردم روی دستگاه. درواقع من باید یک listener بنویسم که گوش کنه به این پورت و دیتا را برای من ذخیره کنه مشکل من اینه که نمیدونم چطوری یک listener بنویسم! (7 سال پیش)
0 0
شما باید ببینید دستگاه مورد نظر Programmerable هست یا نه اگر نباشه که کاریش نمیشه کرد اگر باشه میتونید به جای IP مورد نظر آدرس سرور خودتون رو بهش تزریق کنید . (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .